16 Ocak 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

16 Ocak 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

—8—VAKIT 16 Kânunusani — (GA. BAKER Beyoğlu, İstiklâl caddesi No. 369-470, Istanbul'un en eski ve asri mağazasıdır. 16 Kânunusani Cumartesi gününden itibaren 15 Şubat 1932 tarihine kadar Mevsimin sonu münasebetile büyük satış Bütün kışlık mallar işidilmemiş hakiki tenzilâtla elden çıkarılacaktır. Bilimum eşyada fevkalâde tenzilât Bütün dairelerimizde müstesna fırsatlar - görülmemiş son derece ucuz fiatlar Yeni tesis edilen iPEKLi KUMAŞLAR DAIREMİZ için sureti hususiyede imal ettirilen ipeklileri , görmeden hiç bir mübayaatta bulunmayınız. DE a ai “Nafıa D. 8. Su işleri Müdürlüğünden: 1 — Çarşamba kasabasından geçen Yeşil ırmak menba cihe- tinde altı adet mahmuzun inşası 32 bin lira bedeli keşifle mü- nakasa ve ihale kanununa tevfikan 7-1 - 932 tarihinden itibaren 21 gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. Yevmi ihale 28-1- 932 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 de Samsunda Kâ- zım paşa caddesinde Selânik Bankası fevkindeki Müdüriyet bi- nasında icra edilecektir. 2 — Münakasaya iktidarı malisine ve hüsnühâline ve ehliyeti fenniyesine itimat edilenler kabül ve talip olanlar “6 7,5 nisbe- tinde depozito ve yahut Banka teminatı olarak teklif mektubu verecektir. 3 — Şeraiti münakasayı anlamak ve fazla tafsilât almak isti- yeni er mezkür Müdüriyete müracaatları İlân olunur. (181) | “Tütün İnhisarı Umumi Müdürlüğünden: Nümunesi veçhile 5000 sipahi ocağına mahsus yüzlük teneke kutu şubat 8 pazartesi saat 10 1-2; Teliplerin yüzde 8-1-2 teminat akçeleriyle birlikte Galatada Mübayaat komisyonuna müracaatları. (195) Çocuklara mahsus HAYAT KTABI hayat-kumbarası A Vz VAKITın LKüç ük ilânları Odefası yöz kuruştur Para ve Satılık Emlâk — Yoda 6 odalı ev Şişli-5 odalı ev Faih-6 5 odalı ev sila aparbman sene özde 1? ipe İkrazat - bunlardan başka her semtte em- lâk için 0-12 srasında müracaat (2338) Istanbul Bahçekapı di cü Vakıftan 25 İş arıyorum — Okur yazarim, her gün öğleden sonra çalışabilirim. Ke falet gösterebilirim. Askerliğimi bitirdim. Kasımpaşa Sevrisefain fsi sında bekçi Sıtkı efendi vası- tasıyla Ahmet, YAAA ARABA Hafız Dahili hstalıklar mutahassısı Sıra nümarası beklememek isti - yenler, kabineye müracaatla veya telefonla randevu saati almalıdırlar. Cumadan maada her gün öğleden sonra saat 2,30 dan 5 e) kadar İstan. balda divanyolunda 118 numaralı hus susi kabinesinde dahili hastalıkları muayene ve tedavi eder. Telefon: İs- tanbul 2. 2398, Istanbul Evkaf Mü di- riyetinden: Kiymeti muhammenesi Uran Kuruş 551 25 o Tamamı 2105 zirağ terb'inde Üs'üdarda Çakırcı Hasanpaşa mahallesinde Tunus bağı caddesinde atik 31 No. ile murakkam bir kıt'a bahçenin msıf hissesi, Kocamustafapaşa sokağile mektep Çilingirler sokağının birleştiği köşede kâin 2 No. lı ve 75 arşın 20 santim terbiinde bulunan arsanın tamamı. Beher metrosu İl liradan 121 metro terbiinde bulunan Fatihte Fevzipaşa caddesinde münhe- dim Halilpaşa camii şerifi arsasından müfrez 4 harita No. lı arsa, Beher metrosu 10 liradan 116 metro terbiinde bulunan Fatihte Fevzipaşa caddesinde münhedim Halilpaşa camii şerifi arsasından müfrez 5 ba- rita No. hı arsa, Balâda semt mahalle sokak ve numaraları muharrar emlâki mahlâle satılmak üzere ve 21 gün müddetle ilân ve müzayedeye vazedilmiştir. Müzayedesi şubatın 2 inci salı günü saat on beşte- dir. Talip olmak istiyenler balâda muharrer kıymeti muhamme- nenin yüzde yedi buçuğu nisbetinde pey akçelerile birlikte Istanbul Evkaf müdüriyeti binasında Varidat müdüriyeti mablâlât kalemine müracaatları ilân olunur. 1891