29 Ağustos 1932 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

29 Ağustos 1932 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Sayıfa 1? ———— Necip Bey Diş AVKIT 29 Ağustos WE Macunu Dişlerin kıymettar hâmisidir. U inci gibi beyazlatır, çürümesine P olur. Fiyatı her yerde İ5 kuruş! ROBERT KOLEC Kolec kısmı - Mühendis kısmı Sanayi kurları. Her perşembe ve cuma günü saat 9 ilâ 12 arasında kayıt muamelesi yapılır, Ziraat Vekâletinden: > . Ankara Yüksek Ziraat ve Baytar enstitüleri civarında inşa edilecek olan dershaneler, yatakhaneler, kütüphane, yemek sa- lonu, Rektörlük ve memurin dairesi binasının inşası 21 gün müddetle kapalı zarf usulü ile münakasaya vazolunmuştur. Mezkür inşaatın münakasa şartnamesi, mukavelenamesi umumi şartoame, umumi şartname Jâhikasi, vabidi fiat listesi ve plân- ları (50) elli lira mukabilinde Ziraat işleri Umum Müdürlüğünden alınacaktır. Her talip münakasa şartnamesinde zikredildiği veçhile ehliyeti fenniye ve kudreti maliyesini tevsik eden vesikaları komisyona ibraz etmeğe mecburdur. Taliplerin kendi teklif edecekleri bedelin *& 7,5 ğu nisbetinde teminatı muvakkatesil birlikte ihale günü olan 14 Eylül 1932 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 15 de Vekâlet inşaat ko- misyonuna müracaatları ilân olunur. (4261) Hilâliâhmer hasta bakıçı Hemşireler mektebi müdürlüğünden : Genç kızlarımıza parlak ve emniyetli bir istikbal hazırlıyan mektebimize yeni talebe kabul edilecektir. Tahsil müddeti iki buçuk senedir. Mektep leyli ve meccanidir. Talebenin iskân ve isşesi giyimleri Hilâliahmer cemiyeti ta- rafından temin edilir ve ayrıca kâfi miktar harçlık verilir, Kabul şartları: I — Türkiye Cümhuriyeti tebaasından bulunmak. 2 — 18 yaşından aşağı 30 yaşından yukarı olmamak, 3 — Evli olmamak. 4 — Sıhhati iyi olmak (Sıhhi muayene mektepte yapılır.) 5 — lik tahsili ikmal edenler imtihanla orta tabsili ikmal edenler imtihansız kabul edilir. 6 — Tabsil esnasında hastalıktan gayri bir sebeple mektebi terkedenler ve şehadetname aldıktan sonra beş senelik mecburi hizmeti ifa etmiyenler taksil masrafını ödiyeceklerine dâir noter- den musaddak bir taahhütname vereceklerdir. 5.7 — Mecburi hizmet esnasında evlenemezler, Bu şartları haiz olan hanımların hüviyet cüzdanı, aşı ve mek- tep şehadetnamelerini, ve mahallesinden hüsnü hal ilmühaberi- ni beraberine alarak 15 eylâle kadar Aksarayda Haseki cadde- sinde mektebimize müracaatları, Ankara caddesinde EEE, Kiralık Odalar Orhanbey hanında — Görmek ve kiralamak için VAKIT mmm yurduna müracaat. 1000 çift ateşci kundurası : Açık münakasası 31- Ağustos: 932 Çarşamba günü saat 11 de 10000 Metre Amerikan bezi : Açık münakasası 31-Ağustos 932 Çarşamba günü saat 14 de 10000 Adet ateşci peçetesi : Açık münakasası 31-Ağustos-932 Çarşamba günü saat 15 de Deniz Kuvvetleri ihtiyacı için yukarıda yazılı malzemenin hiza- larında gösterilen tarihlerde münakasası icra kılınacağından şart- namelerini görmek İsteyenlerin her gün ve vermeğe talip olacak- larm da münakasa gün ve saatlerinde muvakkat teminat makbuz- larile birlikte Kasımpaşa'da Deniz Levazım Satın alma Komis- yonuna muracaatları. (3901) Feyziati Liseleri Müdürlüğünden: lik kısım ve Lise Eylül devresi mezuniyet ikmal imtihanlarına Eylülün birinden ve sınıf ikmal yoklamalarına Eylülün onuncu gününden itibaren başlanacaktır, Programlar hakkında malümat almak üzre alâkadarların mek- tebe müracaatları. Büyük Tayyare Piyangosu 13.üncü tertip 2. inci keşide 11 Eylül 1932 dedir Büyük ikramiye 40000 Viradır Ayrıca : 15.000 10,000 Liralık Büyük İkramiyeler ve 20.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. SEYRİSEFAIN Merkezi idaresi Gslara köprülem H 2023 Şube A, Sirkeci Mühürdar zade Han 22640 izmir » Pire -Iskenderiye postası (Ankara) 30 Ağustos Salı 11 de. Trabzon postası (Karadeniz) 31 Ağustos Çar- şamba 18 de. dönüşte Tirebo- luya'da uğranılacaktır. Izmir - Mersin postası (Mersin) 31 Ağustos Çar şamba 10 da Galata rıhtımın- dan kalkarlar. (4391) Türk Maarif Cemiyeti Müesseseleri 1 — Bursa Kız Lisesi leyli ve nebaridir. Lisenin bütün sınıfları mevcut olduğu gibi resmi İiselerle müadeleti Maa- rif vekâletince tasdik olunmuş- tur, 2 — Ankara Ana mektebi ve ilk mektep. 3 — Eskişehir ilk mektebi. Leyli talebe de kabul eder. 4 — Istanbul Talebe Yurdu. Yalnız Yüksek mektep ve Da- rülfünun talebesine mahsustur. 5 — izmir, Çorum, Adana talebe yurtları, Lise ve Orta mektep talebesine mahsustur. Türk Maarif Cemiyeti yu- karda yazılı olan müesseseleri» ne girmek istiyenler kabul şe- raiti. için . Cemiyet . şubelerine ve yahut bu müesseselerin ida- relerine müracaat etmelidirler, (3761) 3üncü Kolordu Satınalma misyonu ilân İzmir hava garnizonunda bu sene yapılacak inşaat kapalı zarf usulile münakasaya kon- muştur. ihalesi 3-9-932 Cumar- tesi günü saat 14 tedir. Taliple- rin Ankara hava müsteşarlığı satın alma komisyonuna müra- caatları, (650) (3957) VAKIT Yermi, siyasi gazete —. Htarnbul Ankara Caddesi, Vakıt Yurdu Telefon numaraları « Tahrir telefodu: — 24379 İdnre telefonu: 24370 ana Telgraf adresi: İstanbul — Vakıt Posta kutusu 45 —. Abone ücretleri: Türkiye Berebi Senelik (140 O Zİ Kr. Gayık $ © Te M0 ,, 3 aylık 5 400 ©, Haylık W. 180 - em ilân ücretleri: Resmi ilânların bir satart 10 Kuruş Ticari ânlarm hir satırı 125 oo» Ticari iânların bir sentimi 25 o > Di Küçük ilânlar: Bir defası 80 iki dofası BO üç defsm 65 dürt defası 75 ve on defum 100 kuruştur Üç aylık ilân verenlerin bir defası medca- nendir. Dört satırı geçen lârlarm fazla satırları beg kuruştan besap edilir, VAKIT MATBAASI — İSTANBUL SAHİBİ: MEHMET ASDM | Umumt Neşriyat Müdürü: REFİK AHMET larından mütevellit g Bi | YA TAKLİTLERDEN SAKININIZ ! | i İSRARLA ASPİRİN başağrılarında derhal 1 — 2 Aspirin tableti alınız. Ağrılar süratle ve muhakkak zail olur. NA stiklal Lisesi | lik, Orta ve Lise kısımlarını havidif” ll Bütün sınıfları mevcuttur. Kayıt muamelesine başlanmıştır. . Cumartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri saat 10 dan 18e ka müraciat olunabilir. o * Şehzadebaşi Polis merkezi arkasındâ Telefon 22534 1 amm P. T. 7. Levazım Müdürlüğünden: | Hasankale - Beyazıt arası haftada iki seferli otomobil po” sına talip zuhur etmediğinden münakasa 30.8.932 tarihine ka temdit edilmiş olduğu ilân olunur. (4440) Hanımefendi samimi hıfzıssıhhanız için “LYSOL,, kullanmız, Bütün dünya doktorları; samimi tu ve banyoları için muntazaman “LYSOL,, müstahzarının ia lini tavsiye ederler. “LYSOL,, muzır mikropları imha, terle fena kokularını, izale ve muhatiyi tahriş etmez. » MAROUE DEPos£p Hamburg'ta SCHUELKE & MAYR A, G. tarafından imal olunmuştur. Umumi acentaları : Istanbul'da S. Jacoel mahdumları. Aşağı cins taklitlerinden sakınmalı ve unvam ticarimizle alâmeti farikamızı hâmil olmıyan mümasil müs- tahzarları reddetmelidir.