5 Ocak 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

5 Ocak 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

Zafiyeti umumiye, iştiha- sızlık ve kuvvetsizlik ha- lâtında büyük faide ve tesiri görülen Kânunusuni 1933 Fosfatlı Şark Malt Hulâsası Kullaniti&. Her eczane satılır. nyan nn Yerli Mallar Pazarı 0 Yy yy Terzihanesi AÇILDI Beyoğlu Şubesinin üstünde Beyoğlu İstiklâl Caddesi Makastarı Londra'da: Ministers Kotting Terzilik Akademisinden Mezundur. Ingiliz genci gibi şık giyinmek isterseniz makastarı en büyük logiliz terzilik Akademisinden mezun olan Yerli Mallar Paza'ı erzihanesine yy yg “ ri Bolu Vilâyeti Orman Müdürlüğünden : Bolu vilâyelinde Düzce kazasının Akçaşehir nahiyesi dahilin- deki Akkaya Aftun Devlet ormanından madan sülunu yapmak Üzere her sene bin dokuz yüz otuz dört gayri mamül metre mik'ap kayın ve 153 metre mik'ap gürgen ve 546 metre mik'ap meşe olmak üzere cem'an 2633 gayri mamül metre mik'ap he- sabile beş senede 13165 gayri mamul metre mik'ap mubtelifül- cins eşcardan kayın ve gürgenin beher gayri mamül metre mik” abi 175 ve meşenin keker gayri mamül melre mik'abı 500 ku- ruş muhammen bedeli üzerinden talibine ihale edilmek özere müzayedeye korulmuş ve ilân müddeti bu defa 10-1-933 tarihi- pe kadar temdit edilmiştir. Müzayede ve ihale kapalı zarf usulile ve 661 - 799 numaralı kapunların ahkâmı umumiyesi veçhile 10- 1.933 tarihine müsadif Salı günü saat on beşte Bolu Vilâyetinde müteşekkil Orman Satış Komisyonu kuzurunda icra edileceğin- den taliplerin (15,000) lira sermaye vaz'ına mali iktidarlarını göslerir Ticaret Odası vesikasını ve muhammen bedelden aşağı olmamak şartile vereceği bir senenin bedelin miktarının yüzde on beşi nisbetindeki teminatlı muvakkatesini muhtevi teklifname lerini ihale kanununun onuncu maddesi sarahatı dairesinde mez- kür saate kadar komisyona tevdi eylemeleri ve şartname ve mukavele sureti musaddakalarını Ankarada Orman işleri Umum Müdürlüğü ile İstanbul Zonguldak ve Po'u Orman Müdüriyetle- rinden alınacağı ilân olunur. (62) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan : 2250 metre (850 kilo) Salmastra » Açık münakasası : 28 Kânu- susani-933 Cumartesi günü saat 14 de. Yukardaki miktarı yazılı salmastranın açık münakasası hiza- sındaki gün ve saatte yapılacağından şarinamesini görmek İsti- yenlerin her gün ve mezkür salmastraları vermeğe talip olacak- ların da münakasa gün ve saatte muvakkat teminat makbuzla- rile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma Komisyonu- na müracaatları. (93) İbise Yaptırınız yy gg Eyy gg yy ayy yy ayyy Maliye Vekâletinden: Vekâlet Hukuk müşavirliği kaleminde münhal bulunan (2500) kuruş mazş'ı kontrol memurluğuna Hukuk fakültesi mezunların- dan talip o'anların “ kanunu medeni, Borçlar ve Icra kanunla” nodan ve Ceza ve Hukuk usulü muhakemelerinden ,, kânunusa- ninin onuncu salı günü sabah saat onda İstanbul Defterdarlığında teşkil olunacak hey'et tarafından imtihanları icra edilmek üzere dokuzuncu günü akşamına kadar evrakı omüsbitelerile birlikte mezkür Defterdarlığa müracaat eylemeleri ilân olunur. | (19) KARYOLA” really 2 liraya Sirkeci Ebüssuut caddesi Tel, 22652 , Amerikan sis zlâke ve muhtelif renk astane ameliyat o fiada satılır. Her türlü ölçüye göre sipariş dahi kabul edilir nü, Selânik Bon- marşesi ve Yerli Mallar Pazârında da âyni fistla sat'ır Istanbu! Inhısarlar başmüdürlüğünden: izmit ambarında mevcut “890,, bin kilo tuzun ücreti devriyesi yirmi gün müddetle münakasaya konulmuştur, Taliplerım 9 Kâ- nunusani 1933 pazartesi saat on beşe kadar izmit ve İstanbul inhisarları Başmüdiriyetlerine müracaat eylemeleri. o (6711) Lâke karyola | Devlet Demiryolları ilânları | H.P, Mağazasında bulunan müstamel çembersiz saç varillerin yapılan müzayedesinde beheri 70 kuruştan talibi uhtesinde kal- mıştır. 9v 25 zammile arttırmağa talip olanların ihalei kat'iye günü olan 8-1- 933 pazar günü saat 10 da H. P. mağazası Müdür. lüğüne müracaatları ilân olunur. (24) 4000 adet meşe traversin kapalı zarfla münakasası 21 ikinci Kânun 933 Cumartesi günü saat 14.30 da Ankara'da Idare Mer- kezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara Haydarpaşa ve Mudanya veznelerinde ikişer liraya salılan şartoamelerde yazılıdır. (7016) E l Doktorlar! Doktor A. Horhoruni eyoğlu mektep sokağındaki musyeni Cavat N. Zekâl r mütebassasi dan manda günlerde gah kadar hasta kabul olunün Ba'râli karşısında A8” ye tevslan naklet miştir. Telefon mumyene: 23460, Ikametgüh: 80740 Emin Şükrü Dahili bastalıklar mütehassıs Istanbul Sultanmakmut türbesi, Babe A ezdeesi, 10. Telefon muayenehsi — Telefon ev: 4.3125 “Her gün öğleden sonra sat 14—)8, üroloğ- Operatör doktor Fuat Hamit Böbrek, mesane ve idrar yolu hastalıkları mütehassıs Hiuayonenne: Türbe, Mahmudiye c86 desi, No. 10. Telefon 23022 Operatör - ürolog doktor Mehmet Ali Idrar yolları hastalıklar; © mütehaseesi| Eminönü (Sabık Karukaş) © ban nakletmiştir. Cumsdan manda ber gün hastalarını kabul ve tedavi eder Doktor Hafız Cemal Dahil hastalıklar mütehassıs Divanyolu Na. 118 Telefon: 222398 Göz hekimi doktor” Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütehnsa Babsâli (Ankara Caddesi Numara 60) Diş doktoru Zeki Halit Muayenehanesi: Kadıköy Altıyol ağn Diş tabibi Zeki Nuri Her gün hasta kabul edilir. Her nevi diş rahatarzlığı todavi olunur. Muayenehane: Csküdar Ahçıbaşı Mektep sokak No. 50 bozmiyan yegâne Tualet podrası Istanbul üçüncü icra memufluğun- dan : Paraya çevrilmesine karar verilen on bin üz çuval 10-1-933 tarihine lı günü saat 10 dan 1! kadar ında vaki Unkapanı değirme- cl açık artırma ie satılacı- dan talip olanların mahallinde hazır bulunacak memuruna müracaatları ilân olunur. Istanbul dan: üçüncü Bir borcun temini paraya, çevrilmesi muh 14-1933 tarihinde $ rinci açık arttrma İl lerin mahalı VAKIT MATBAASI — ISTANBUL SAHİBİ; MEHMET ASIM Umum! Neşriyat Müdürü: FİKRET ADİL