20 Şubat 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

20 Şubat 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

lâ yi e Şeker F Fabrikaları Türk Anonim Şirketinden : Alpullu şeker fabrikasının Istanbul depolarından kristal toz şekeri atideki fialle her isteyene bin kilodan eksik olmamak üzere satılır. Kristal toz, kilosu 36, kuruş 30 para Taşradan vukubulacak siparişler yüzde yirmisi peşin ve mütebakisi hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itibaren bilcümle masarif ve mes'uliyet müş- teriye aittir. Müşteri isterse sigorta ettirir. Adres: Istanbul, Bahçekapı 4 üncü Vakıf Han, 4 üncü kat, Telgraf adresi lerinin en büyük vazilesi nedir Tutumlu ie Muktesit Yetiştirmek. Ohalde derhal Çocuklarını Ziraat Bankasından Istanbul Gümrükleri Muhafaza Başmüdürlüğünden: 1 — İstanbul ve Galata Rıhtımları üzerindeki gümrük bina- larile ambar tarasalarının tamiri pazarlıkla yaptırılacaktır. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tasdikli suretleri Istanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden almacaktır, 3 — Pazarlık: Istanbul Gümrük Muhafaza Bağaüdürlüğün- deki komisyon tarafından yapılacaktır. 4 — Pazarlık: 23-2-933 tarihine raslıyan perşembe günü saat 14 on dörttedir. 5 — Her istekli biçilmiş bedelin “© 7,5 gu olan 600 lira 69 kuruşluk muvakkat güvenme (teminat ) larile belli saatten evvel komisyona gelmeleri, (253) i Doktorlar Doktor — Operalör Ahmet Asım Doğum ve kadın hastalıkları birinci sınıf mütehassıs Muayene: 10 — 12 Ortaköy, Şifa yurdu, 15 — 18 Beyoğlu. Istikini caddesi No. 19) (Opera sineması karşısı) Telefon: 41080 — 4,2221 Doktor Cevat N. Zekâi Sinir mütohassısı Cuma ve püzardan masdu günlerde saat İğ) 3 ten 6 ya kadar basta kabul olunur. Muayenehanesini Babıali karşısında Aw- kara caddesi Na. 47. ye tevsian naklet. miştir. Telefon muayene: 23460, ikametgâh: 60740 Operatör - Ürolog doktor Mehmet Ali ldras yolları hastalıkları — mitohassmı Eminönü (Sadık Karakaş) hanına nakletmiştir. Cumadan manada ber gün bastalarını kabul ve tedavi eder Doktor Hafız Cemal Dahili hastalıklar mütohamsnı Divanyolu No, 118 Telefon; 222398 Göz hekimi doktor Süleyman Şükrü Birinci sınıf mütebassış Babısli (Ankara Caddesi Numara 90) Diş doktoru Mustafa Zeki Muayenehane: Üsküdar Atlamataşı No, 58 m — Diş tabibi Zeki Nuri Her gün hasta kabul edilir. Her nevi diş rahatsızlığı tedavi olunur. Muayenehane Uaktidar Ahçıbaşı Mektep sokak No. Bu Üçüncü tera Memurluğundan: Mahcuz ve satılması mukarrer ve Sirke- ci İthalâz gümrüğünde bulunan "Türkiyeye ithali memnu ve alan tarafmdan Türkiye haricine ihraç edilmek suretile kabii jeti. İade Üç snndık Gerununda 243 adet 9 çapm- da parabelum İsbancası 1 adet Drâyzel adet Raysmetsi 2 adet Manliher tabancası 28/2/9332 pazar günü sant P ile 10 arasmda Birkecide İstanbul ithalât gümrüğünde bi - rinci açık arttırması icra edileceğinden ta- Ap olanların mahal ve yeymi meskürdü memuruna müracaatları ilân olunur. — m BAHIBI. MEHMET ASIM Umum Neşriyat Müdürü: REFİK AHMET VAKIT MATBAASI — İSTANBUL N n ii di | Mili müdafaa vekâletinden: 1 — 931 ve 932 senelerinde mazeretlerine binaen vaktinde müracaat ederek ikramiyelerini alamıyan ma'üllerle şebit ve ye- timlerinin istihkaklarına ait bordroları Maliye vekâletine've' cet- velleri de askerlik şubelerine gönderilmiştir. Buna göre eshabı istihkakın askerlik şubelerine müraccat etmeleri. 2 — işbu tevziattan sonra müracaat edeceklerin paraları 933 tevziatında verileceğinden beyhude yere M. M. vekâletine mü- racaat edilmemesi. 3 — 933 senesinde vaktinde müracaat etmemiş olanlar için ayrıca bir tevzi yapılmıyacağından malüllerle şehit yetimlerinin bebemehal İ Nisan 933 tarihine kadar şubelerine müracaatla kayıtlarını yaptırmaları, bu taribe kadar kayıtlarını yaptırmıyan- ların müracaatlarının bilâhare kabul edilmiyeceği ilân olunur. (3022) (655) Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: Kapalı zarf: 20- Şubat: 933 Pazartesi saat 14 de. Deniz kuvvetleri ihtiyacı için 200 ton Dizel mayi mabruku- nun münakasası yükarda yazılı gön ve saatte icra edilecektir. Şartnamesini görmek isteyenlerin her gün ve lakassız itaya talip olacakların da hizasında yazılı gün ve saatte muvakkat teminat makbuzları ile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma Komisyonuna müracaatları. (375) 200 Ton Dizel mayi mabruku: Ankara Nafıa Baş- #. . .y. mühendisliğinden: . i — Bedeli muhammeni (13008) liradan ibaret Polatlı» Hay- mana yolunun birinci km. sinden dördüncü km.sine kadar (4800) metre mik'ap ham taş ihzaratı kapalı zarf usulü ile münakasaya konmuştur. 2 — İhale 2- Mart- 933 perşembe günü sast 15 te Ankara Vilâyet Daimi encümeninde yapılacaktır. 3 — Talipler ihale gününden evvel münakasa ve müzeyede kanunu dairesinde teklif meklupları ile birlikte bedeli muham- menin “', 7,5 çuğu nisbetinde (976) liralık banka teminat mektu- bu veya o miktar paranın vilâyet İdarci Hususiye veznesine ya- tırıldığına dair makbuz ilmühaberini zarf derumuna lettetmeleri lâzımdır 4 — Şartname ve keşifnamesini görmek istiyenler, “vilâyet Başmühendisliğine müracaat etmeleri ve ihale gününde Daimi enciimende bazır bulunmaları ilân olunur. £ (631) | Devlet Demiryolları ilânları | Yük ve yolcu vagonları yedek aksamının kapalı zarfla müna- kasssı 3 Nisah 933 pazartesi günü saat 15 te Ankara'da Idare merkezinde yapılacaktır, Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya sa- tılan şartnamelerde yazılıdır. (702) ıstanbul Belediyesi ilânları Beber metro murabbama 18 lira kıymet konulan Cihangir yangın yerinde Cihangir mahallesinde yirmi altıncı adada 93,10 metro murabbaı arsa satılmak üzere kapalı zarfla müzayedeye konulmuştur. Talip olanlar şartname almak üzere her gün Le- vazım müdürlüğüne müracaat etmeli, müzayedeye girmek için de 126 liralık teminat makbuz veya mektubu ile teklif mektuplarını 133933 pazartesi göuü saat on beşe kadar Daimi encümene vermelidirler. (766) Fatih Malmüdürlüğünden: Koca Mustafa paşa mubterik altı mermer karakolunda mev- cut taşlar bilmüzayede satılacaktır. Müzayedesi 22-Şubat-933 tarihine kadar bir hafta temdit edilmiştir. Taliplerin 22-Şubat- 933 tarihine müsadif Çarşamba günü saat 10 da Fatih Malmü- dürlüğünde müteşekkil müzayedat ve ihalât komisyonuna müra- caatları. (761) Satılık Antika halı ve snire Eminönü Malmüdürlüğünden : Firari Iiya Zagitodan metrük antika halı, bubara örtüsü, vazo ve saire 6-Mart.933 pazartesi günü sâat 14 te ardiye ve sair masarif abe:ya ait olmak üzere sandal bedesteninde cem'an 514 lira muhammen kıymet üzerin den ayrı ayrı satılacaklır. Antika meraklılarının müracaatları (651) DESTAN TELSEELES>Aİ