6 Ağustos 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

6 Ağustos 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 11

© p b. | A makamına kaim olmak üzere ilân olunur. “3846,, — Ziraat Vekâletinden: v Ankara serom darülistihzarı için kıyılmış Dalak gibi me- n da uzviyyei hayvaniyeyi 40 derecelik bir hava ceryan altında Sepsiye muvafık olarak kurudacak bir cihaz alınacaktır. Ka- | N Zarf usulile 21 gün müddetle münakasaya konmuştur. Şart- | *i Vekâlet Levazım Müdüriyetindedir. Talip olanlar teklif leri bedelin yüzde yedi buçuk nisbetinde teminat muvak- Ki, aktuplarile birlikte ihale günü olan 15 Ağustos 933 ta- Ag müsadif Salı günü saat J5 de Vekâlet mübayaat komis- ama müracaatları ilân olunur. (3488) i — Istanbul Belediyesi Ilânları ye Esinönü Kaymakamlığından: Kapalı zarf usuliyle müzayede- volan Şehzadebaşında Kalenderhane mahallesinde cami tga kâin Darülbadis Hasan Ağa medresesi ankazı için mektubu gelmediğinden açık müzayedeye konulmuştur. da, 21 almağa talip olanların 12.8-933 cumartesi: günü saat on © encümene gelmeleri ilân olunur. “3845,, Fatih Belediye Dairesinden: Çarşambada Beycez mahallesin- Ve caddesinde Kadıasker Mustafa Efendi medresesi altında Pumâralı mağaza sahibi Muhittin Beyin ikametgâbı malum ol eden mağazanın bermucibi kanun hedmen izalesi için teb- Sizi faadet « Refaha kdavü/lUrur a Stanbul Mıntaka San'at Mektebi Müdürlüğünden: ktebe yeni talebe kaydına başlanmıştır. Mkti, Ağustos perşembe günü saat 17 ye kadar. devam edile- Veyi; meccanilik için şartlar: Dy — Türkiye Cumburiyeti tabiyetinden ve Istanbu!, Kocaeli, Şal ak, Samsun, Ordu Vilâyetleri halkından olmak. bi, — 16 yaşından yukarı olmamak ve san'at tahsiline uygan 3 * olduğu mektep Doktorunun raporu ile anlaşılmak. “ing İlk mektepten şahadetnameli olmak ve bu mekteplerde 4 * derslerden yapılacak müsabaka imtihamoda kazanmak; Mektep müdürlüğüne verilecek bir istida ile birlikte Yal Ünen nufus cüzdanı, mektep şahadetnamesi, dört Ytonsuz vesika fotoğrafı getirmelidir. “3835, ÇANAKKALE “lerini Zi iyaret 7 EYLUL ! | Askeri Fabrıkalar ilânları | 3087 Ton “0-10,, zerodiz kömürü | 2218 ,, Lava Marin “ ül 350 ,, Kriple » i me vapurile 1143 ,, Jeneratör » SA araz ommanınarızan Yukarıdaki © malzeme kapal: 6/9/933 tarihinde | saat 14 te ihalesi icra. edilecektir. K Ni MEHMET ASIM İ zarf suretiyle | Taliplerin şartname için her gür öğleden sonra münakasaya girmek için de o gün teminat ( ve teklifat ile müracaatları, (3829) İ İdir. “Şartnamesini görmek üzere J atik 1, 14 cedit 8, 12 numaralı em- | lâkin 6/24 hissesi Yunan tabaasın | mişler mütevelli tarafından idare- İ tahkikat yapılacağından bu yerler İ için tasarruf iddia edenler İ tarihi ilândan itibaren on gün zar- Dr. ihsan Sami > BAKTERİYOLOJİ LÂBORATUYARI tahlilâtı. Ftengi noktal € Kabn tea Umumi kan Iki yüz bin kilo bulgur kapalı zarf usuliyle münakasaya konul- muştur. İhalesi 15 ağustos 933 sa- İi günü saat on dörttedir. Şartna- mesini görmek üzere İstanbul Fın- dıklıda Üçüncü Kolordu Satın Al- ma Komisyonuna müracaatları ve ihale günü de vakti (o muayyende teklif ve teminat (o mektuplarının makbuz mukabilinde Ankara Mer. ,| kez Kumandanlığı satın alma ko- mizyonu riyasetine vermeleri. (3201) (3527) ... Altı yüz bin kilo ekmeklik un kapalı zarf usuliyle o münakasaya konulmuştur. İhalesi 19 ağustos 933 cumartesi günü saat on dörtte- İstanbul Fındıklıda Üçüncü Kol - ordu Satm Alma (Komisyonuna müracaatları, ihale günü de vakti Mmuayyeninde (teminat ve teklif mektuplarını makbuz mukabilinde Ankara Merkez Kumandanlığı Sa- tm Alma Komisyonu Riyasetine (3200) (3526) vermeleri. Ankara merkez kumandanlığı | satın alma komisyonundan: Yirmi | bin kilo sade yağı kapalı zarf usu- liyle münakasaya konulmuştur. | « halesi 2 eylül 933 cumartesi saat 14 tedir. Şartnamesini görmek için İstanbulda Fındıklıda üçüncü kol | ordu satın alma komisyonuna müs I racaatları ve ihale günü vakti mu- ayyenesinde teminat ve teklif mek tuplarını makbuz mukabilinde An kara merkez kumandanlığı satın alma komsiyonu riyasetine verme leri. | (3236), (3854), ZAYİ — Topkapı şehitliği için- deki bordür işi için İstanbul bele « diyesi emrine nakten İş Bankasına yatırmış olduğum 150 liranın mak: buzu zayi olduğundan hükümsüz olduğunu ilân ederim. (8100) Galatada Frenkyan hanında Hamdi Byoğlü tapu memurluğundan: Beşiktaşta: Oo Yeni mahallede Parmaklık sokağında atik 2, 4 ce- dit 11, 13 ve Ihlamur (o sokağında dan Minelahos vefatına uhtelerin- de olup bu def'a muamelei intikali yesi icra edilmek üzere idareye mü | racaat edilmiş isede müstenidi o - lan temessük Oo senedinde son has! ye devrolunan defterde mukayyet | olmadığından senetsiz tasarrufat ahkâmına tevfikan işbu emlâkin mahallinde tasarrufları hakkında varsa fında vesâiki tâsarrufiyeleriyle ve 932 —5584 muâmele numarası ile bizzat ve yahut bilvekâle Beyoğlu tapu idaresine tahkikat ( olan 12 ağustos 933 cumartesi günü saal 9 da mahallinde hazır bulunmaları ilân olunur. (8067) Ankara Yüksek Ziraat Enstitüsü Ziraat ve Baytar Fa- kültelerile Yüksek Orman Mektebi Kayıt ve kabul şartları 1933 ders senesi için Ankara “Yüksek Ziraat Enstitüsü, Ziraat ve Ziraat Sanatları Fakültesine 5 kız ve 45 erkek olmak üzere “50,,, Baytar Fakültesine Kız ve Erkek “50, , Yüksek Orman Mektebine “30,, talebe alınacaktır. Müessese leyli ve meccanidir. Kabul şartları şunlardır 1 — Türkiye Cumhuriyeti tebaasından olmak. 2 — Lise bakaloryasını vermiş bulunmak, 3 — Yaşı 17den aşağı olmamak. 4 — Bu mesleklerin icap ettirdiği bedeni kabiliyete talik ve hastalıklardan salim olmak, “tam teşekküllü hastane sıhhat beyeti raporile tevsik olunur. 5 — Tahsil leyli ve meccani olduğundan stoj veya tahsil devresinin ortasında “arz olacak mazeretler dolayısile tabsille- rine devam etmek imkânını kaybetmiş olanlar müstesna olmak Üzere,, staj veya mektebi terkedenlerin veya cezaen çıkarılan- lann hükümet tarafından kendilerine yapılan masrafı tazmin edeceklerine dairNoterlikten musaddak kefaletname vermek"'mü- €ssesece verilecek nümuneye tevfikan,, ç 6 — Mahalle ihtiyar heyetinden veya polis merkezinden hüsnübal mazbatası ile 4 kıt'a fotoğraf vermektir. 7 — Taliplerin miktarı kadroyu tecavüz edince şahadetname dereceleri ve müracaat tarihleri sırasile kabul muamelesi yapıla» caktır. 8 — Ziraat Fakültesine girecekler evvelâ | sene Gazi Or- man çiftliğinde talebe namzedi sıfatile staja tâbi tutulurlar, Ta- lebe stajda bulunduğu müddetçe yemek ve elbise bedeli olarak kendilerine ayda 40 lira ücret verilir. Bu ücretten hiç bir tevki- fat yapılmaz. Bu şartları haiz olup Ankarâ “Yüksek Ziraat Enstitüsü, Ziraat Baytar Fakültelerine ve Yüksek Orman Mektebine gir- mek istiyenlerin 31 eylül 933 tarihine kadar yukarıdaki şartları gösterir vesikalarını bir istilaya raptederek doğruca Ankara Yüksek Ziraat (OEnstitösü Rektörlüğüne müracaat etmeleri ilân olunur. Daha fazla malümat almak istiyenlere müracaatleri takdirin. de Prospektuslar gönderilir. (3024) Sıvas Fırka Satınalma Komisyonundan : Merkez Kıt'atının ve dairenin kışlık soba odunu ihtiyacı için 1,200,000 kilo odun kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin şartnameyi öğrenmek üzere ber gün ve münakasaya iştirâk içinde 10 Eylül 933 pazar günü saat 15 şe kadar temi- natı muvakkate makbuzlarile teklif zarflarını komisyonumuza tevdi etmeleri ilân olunur. “3841,, © Ankara Valiliğinden: Ankara Yeni Şehirde Emniyet abidesi etrafında yapılacak bir bahçe ile iki havuz ve teferruatının inşası 88110 Lira keşif bedeli üzerinden ve 25 gün müddetle ve kapalı zarf usulile mü- nakasaya konulmuştur. İhale 24 Ağustos 933 Perşenbe günü saat 15'de icra edilecektir. Münakasaya girecekler Vilâyet Na- fia Baş Mühendisliğinden alacakları ehliyeti fenniye vesikasını ve (6608) lira 25 kuruşluk teminatı muvakkate makbuzunu ve itibari mali mektubunu 651 Numaralı kanun mucibince hazırla- yacakları zarflara koyarak ihale günü saat 15 şe kadar encüme- ni Vilâyete vermeleri ve şeraiti anlamak ürere her gün Ankara Baş Mühendisliğine müracaatları. “3827, Nafıa Vekâletinden A Siirt Vilâyetinin Siirt » Diyarbekir yolunda iki gözü yıkık kemerli GEZER köprüsünün yıkılmış bulunan kısımları inşaatının ikmali kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. işin keşif tutar “16704 43,, liradır. Münakasa 20 - Ağustos - 933 pazar günü saat İS te Nafıa Vekâletinde yapılacaktır. Münakasaya gireceklerin yaptıkları iş- lere ait vesikaları münakasadan en az iki gün evvel Yollar U- mum Müdürlüğüne göstererek bir ehliyet vesikası almaları ve teklif mektuplarını münakasa günü ssat 15 e kadar Nafıa Vekâ- leti Müsteşarlığına vetmeleri lâzımdır. isteyenler münakasa kâ- ğıtlarını görmek üzere Nafıa Vekâleti Yollar Umum Müdürlüğü- ne, İstanbul, İzmir ve Siirt Başmühendisliklerine müracaat ede bilirler. Münakasa kâğıtları “5., lira karşılığında Nafıa Vekâleti Levazı Müdürlüğünden satın alınabilir. 13560, 11 — VAKIT 6 Ağustos 1933 sem a