28 Ağustos 1933 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

28 Ağustos 1933 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 12

—ız — VAKIT 28 Ağustos 1933 Egg Dy By Egs yg BET BETA TA Eg yag as İY e Eygi OY Bg EY gg | İstanbul ve Trakya Şeker Fabrikaları Jirk4 Anonim Şirketinden Fabrikamızda çıkarılmağa başlanan yeni sene mahsulü toz ve.kesme şekerler 29 Temmuz tarihinden itibaren bin kilodan az olmamak üzere her isteyene satılmaktadır. Fiatlarımız eskisi gibidir. Yani İstanbul'da Sirkeci istasyonunda veya depolarımızda Kristal Toz -Şekerin Kilosu 36,75 Sandıkta Küp Şekerin Kilosu 39,50 Kuruşlur. Ancak en az beş vagon şekeri birden alanlara vagon başına beş lira indirilir. Istanbul haricindeki yerlerden yapılacak sipa- rişler bedelin yüzde yirmisi peşin ve üst tarafı hamule senedi mukabilinde ödenmek üzere derhal gönderilir. Depodan itiba- ren bütün masraflar ve mes'uliyet müşteriye aittir. Gönderilecek mal şirket tarafından müşteri hesabına sigorta ettirilir. Si- pariş bedelinin tamamını gönderenler için sigorta ihtiyari olduğu gibi en az beş vagon sipariş ederek bedelinin tamamını SESE araba veya kayık- ta teslim çuvalda peşin ödeyenler vagon başına beş lira tenzilâttan istifade ederler. Adres: Istanbul'da Bahçekapıda Dördüncü Vakıf Han. No. 40-30 Telgraf Telefon * No. adresi : Istanbul, Şeker 24470. r.a 0, A0 VAZ EA yaş BET gp Pep tg EYE çaga gag gg gg ga Türk Maarif Cemiyeti İdaresinde Leyli, Nehari Bursa Kız Lisesi Orta Mektep ve Lise Sınıflarını Havidir Resmi Liselere muadil olduğu Maarif Vekâletince tasdik edi! iwiştir. Seçilmiş talim hey'eti ve Amerikadan getirilen terbiye mötehassısı tarafından tedrisatı idare olunur. Yabancı lisanların öğretilmesine bilbassa ebemmiyet verilir. Saf bava temiz gıda nezih bir terbiye ve iyi tahsil verilir. 15 Ağustoslan itibaren bütün sınıflara leyli ve nehari talebe kabul edilir. Mektebin resimli kataloğu ve kayt kabul şartları talep üzerine gönderilir. Ücretlerde tenzilât yapılmışlır. Memur çocukları ve kardeşler için ayrıca tepzilât verdir. Fazla tafsilât için “ Bursa'da Türk Maarif Cemiyeti Kız Lisesi Müdürlüğüne ,, müracaat, (3984) Avrupada San'at Tahsili İstanbul mıntaka san'at mektebi müdürlüğünden: Maarif Vekâleti celilesince namzetlikleri kabul edilmiş olan | talebenin müsabaka imtihanlarına iki Eylülde başlanacaklır. Bu imtihanlara (o İslanbul Mıntaka San'at (Mektebinde girecek- | lerin en geç 31 Ağustos 933 perşembe günü saat 12 ye kadar mektebe müracaatla sıhbi muayenelerini yaptırmaları ve hüyiyet- lefini tasdik etlirip müsabakaya girme vesikası almaları lâzımdır. (4438) Vücudün göz yaşıdır. Ağlamamak elde değildir, amma terlememek eliniz- dedir. Südorono PERTEV Hiçbir ziyanı dokunmadığ; halde sizi terlemenin ver- diği bütün rahatsızlıklar- dan kurtarır! A . afıa Vekâletinden: . 20-8 - 933 tarihinde kapalı zarf usulile yapılan münakasa neticesinde talip zubur etmediğinden Siirt Vilâyetinde Siirt Diya- nbekir yolundaki iki gözü yıkık kemerli Gezer köprüsü yıkılmış kısımlarının ikmali inşası müzayede, münakasa ve ihalât kanunu- nun İS inci maddesinin “C,, fıkrası mucibince pazarlıkla ihale edilecektir. Pazarlık 29- 8-933 sah günü saat 15 te Nafia Ve- kâletinde yapılacaktır. Taliplerin yevmi mezkürde 1252 83 liralık teminat mektuplarını bhamilen müracaat etmeleri ilân olunur. (4373) a, Devlet Demir yolları ilânlar, | mmm Eskişehir - Ankara arasında Esekent istasyonu Civarında 536, 600 üncü kilometrelerde vakı taş ocağından çıkarılarak teslim edilecek 6000 M3 balastın kapalı zarfla münakasası M4 Eylül/933 perşembe günü saat 15 de Ankara'da İdare Mer- kezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara vezesinde beşer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (4303) | Beyoğlunda Cihangirde İstanbul ikinci icra memurlu- | ğundan: Mahcuz ve paraya çev rilmesi mukarrer kanape takımı İ sandalyalar seccadeler ve saire eş- yaları31/8/933tarihine müsadif per. | şenbe günü saat 12 den itibaren susam sokak 26 No:lu ispilandit apar- lumanın 4 inci dairesinde birinci açık artırma suretiyle satılaca- İ ğından taliplerin ayni gün ve | ayni saatta mahallinde memuru- ilân olunur. (6771) İstanbul ikinci icra memurlu- ğundan : Mabcuz ve paraya çev- rilmesi mukarrer yedi adet Ro- manya ineği 3İ/8/933 tarihine müsadif perşenbe günü saat 9 müracaatları dan itibaren Beyoğ unda Ferikö- | yünde Rum kilise arka sokak 99/101 No: ahır ve mandırada bisinci artırma suretiyle satılaca- gından tafiplerin ayni gün ve ayni saatte mahallinde memürü- na müracaatları lân o'unur, (6771) Sahibi, MEHMET ASIM Neşriyat Müdürü: Refik Ahmet VAKIT Matbaası — İstanbul Posta T. T. Binalar ve Levazım Müdürlüğünden : 1 — Zonguldakta inşa ettirilecek olan Posta ve Telgraf bi- nası kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — Mezkür binanın 17/Eylâl/933 tarihinde ihalesi yapılaca" ğından taliplerin bu baptaki şartname ile resim ve projeleri gör- mek için ber gün İstanbulda Yeni Postanede Levazım Müdürlüğü Mimarlık Şubesine Kastamonu da Posta T. Başmüdürlüğünce Zonguldakta Posta T. Müdürlüğüne ve şartnamedeki kayıt ve sarahate göre hazırlanacak teklifname ile vesaiki ve taminatı ih- tiva edecek zarfları tevdi için de mezkür taribe müsadif pazar günü saat 14 de Istanbul'da Yeni Postanede müleşekkil komis- yona müracaatları. (4398) Deniz Levazım Satın Alma Komisyonundan : 200 Ton Dizel Mayii Mahruku : Pazarlıkla münakasası: 29 - A ğustos » 933 sali günü saat 14 de Deniz Kuvvetleri ibtiyaci için. yukarda mıktarı yazılı Dizel Mayii Mahrukunun pazarlıkla münakasası hizasındaki gün ve s4" atle yapılacağından şartnamesini götmek isteyenlerin her gün ve mezkür Mayii Mahruku itaya talip olacakların da münakaşa gün ve saatinde muvakkat teminat makbuziyle birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müracaatları. || (4399) VAKIT YURDU KITAP KISMI ÇALIŞMIYA BAŞLADI Basılacak Kitaplarınızı... Yapılacak Cetvel işlerinizi .. Makbuzlarınızı .. Deiterlerinizi.. Baskıya Ait Her işinizi .. VAK IT YURDU Her Yerden Çok Ucuz Yapar istediğiniz yerden fiyat alabilirsiniz. Vakıt Yurdunun Fiyatı Heryerden Ucuz olacaktır