23 Nisan 1934 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

23 Nisan 1934 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 10

— 10 — VAKIT 23 NISAN 1934 Büyük. İstanbul nasıl imar edilir?.. Garlar, muhtelif limanlar ve parkları nerelerde ve nasıl Mi Profesör Ağaşın, imarı hakkında - verdiği neşrine devam ediyoruz: bulunduğu bu surefle büyük bir Bu 6ıncı Fasıl GARLAR geçmesi için deniz tasavvur Bu açılması Inci Fasıl lar Ticari liman, serbest lim limanı gibi — ümanlar idik yerlerinin taki, 8inci Fasıl Tayyare parkları yel anları riyle ayıralım: , id Iimanı nazarı Ticari limanlar: v Burada her tondaki gemiler durur, lin nakil vasıtası tayyaredir. > Si Sidna, Lufthansa Müddeiumumilikte Esnaf bankası Hakkındaki tahkikat ilerliyor 1 inci sayıfada) lâzım geleceği tesbit bazı kimselerin etmesi ihtimali de i araştırıldığını nızamnamesinin ve vilâyetten . gelen devlet ve bu Bu tadilât tesbit eden kanunun şümulü suçla kendi görüşüne hususi bir verilen ve müddeiumumiliğe dün Belediyeye yazılmıştır. hiç imiz olduğu nedene ei yeni ceği tahmi Ticaret müdü ündeki Vapurculuk Türk Şirketi Istanbul Saadet ve Bartın vapurları Cumartesi günün- den maada er ün saat Tophane rıh- Yalnız tayyare limanlarma, li onları birin: gayet seri lüzumu olan tadilât (Devamı var) ugoslavya hariciye zırı dün Belgrada M. Yevtiç'in beyanatından: “Müşterek malik olmamakla beraber Türkiye ile müşterek eyi maliktirler. » (Baştarafı 1 inen sayıfada; erkânı tarafından Politikanın lis müfrezesi selâmlanmıştır. Vekâleti hususi gi kadar oslavyanın M. dll nazırla kiyede baz lardan M. Yevtiçin beyanatı Taği ait) M. Yevtiç hareketinden kabul zılıyor ağa anudane manda vaki olan bu günkü ahval Bu UZ tabii, etmiştir. Türkiye ile Yevtiçin Bir taraftan mütekabil hatırlatmaya yüksek gayeyi Türkiye ve katisini mahafilini gaye sulh vi Siyasi faaliyetlerine ma beraber, Türkiye ile iktisadi Binaenaleyh Yugoslavya, etmek Novosti gazetesinin vosti,, gazetesi M. ri bana uzun bir ler. modern lahatçısının zekâlarıma hayran oldum. fine karşı beplerini tamamiyle anlamış kan misakı bulden dolayı kuvvetlidir, daha kal hatırasını daima Çabuk M. toplanmaları esas el takarrür etmiş olmakla ber içtima tarihinin henüz