30 Nisan 1939 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

30 Nisan 1939 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 8

ae TDR 8—VAKIT —30 NIİSAN 1939 ' KURU SİSTEM Ğ)“WTD% KURU SİSTEMLE YapılanK ELEBEK Marka Kontr - plâklar Çarpılma, çatlama, kabar- ma ve saire gibi hiç bir a- rıza göstermez. Kontr . Plâklar bu gibi arı-| zalara karşı garanti ile satı- br. Kızil, Kayın, Karaağaç'tan mamul kontr - plâklar stok olarak her zaman mevcut- tur. HER YERDE SATIŞ YERLERİ VARDIR. Yazıhane adresi; Sirkeci Mühürdarzade han No. 5 — B | Akhisar Belediyesinden: 7500 lira bedeli keşifli Akhisarda yaptırılacak sondaj ame. liyesi için kapalı zar/ usulile ilân edildiği halde istekli çıkma- dığından 11 Mayıs 939 perşembe günü saat 15 e kadar bir ay olan müddet içinde çıkacak ve Jâyıki hâd fiat teklif edecek olan istekliye pazarlık suretile ihale olunacağı ilân olunur. (2608) P SD 1939 ResimliHafta Memleketimizin en güzel ve en ucuz haftalık gazetesidir Iİstanbul Belediyesi İlânları Adresleri bulunmıyan mükelleflere alt tahrir neticelerini ihtiva eden cedvel- Mahallesi lerin asılacağı yer 'Talik tarihi Duatepe Ergenekon caddesi 29—A—939 Cumhuriyet Halüskürgazi caddesindeki Vatan ” gazinosu köşesine Kurtuluş caddesine Büyükdere ,, Bayram yerine Bozkurt caddesine Halâskârgazi caddesi Baytar Ahmet Efendi sokak Cumhuriyet caddesi Beyoğlu kazasının Şişli gubesi mahallâtı içinden tahtu' edıl.p sahipleri adreslerinin öğrenilememesine binaen doğrudan doğru- ya tebliğ edilemiyen tahrir neticelerini ihtiva eden birer cetvelin hizalarında yazılı mahallere asılarak bu gün ilân olunduğu, 2901 sayılı arazi tahrir kanununun 8 inci maddesi mucibince ilân tari- hinden itibaren bir ay içinde vaki tahrire itiraz edebilecekleri alâ kadarlara tebliğ olunur. () (2997) Bozkurt Mecidi Meşrutiyet Pangaltı Gayrimenkul satış ilânı İstanbul Emniyet Sandığı Direktörlüğünden: Bay İbrahimin 18399 hesap No, sile Sandığımızdan aldığı (250) liraya karğı birinci derecede ipotek edip vadesinde barcunu vermediğinden No. lu kanunun 46 et maddesinin matufu 40 &t maddesine göre satılması ciabeden Kasımpaşada Kadı Mehmet mahallesinin Badulla sokak eski 12 yeni 10 No. lu kâgir bir evin tamamı bir buçuk ay müddetle açık arttırmaya konmuştur, Satiış tapu sicil kaydına göre yapılmaktadır. Arttırmaya girmek isteyen (81) lira pey akçesi verecektir. Milli bankalarımızdan birinin te- minat mektubu da kabul ol » Birikmiş bütün vergilerle beledi- ye resimleri ve vakıf icaresi ve taviz bedeli ve tellâliye rusumu borçluya aittir, Arttırma şartnamesi 8—5—039 tarihinden itiba- | ren tetkik etmek istiyenlere Sandık hukuk işleri servisinde açık | bulundurulacaktır. Tapu sicil kaydı ve sair lüzumlu izahat ta şart- namede ve takip dosyaamda vardır. Arttırmaya girmiş olanlar, bunları tetkik ederek satılığa çıkarılan gayrimenkul hakkında her geyi öğrenmiş ad ve Itibar olunur, Birinel arttırma 19—6—939 tarihine müsadif pazartesi günü Cağaloğlunda kâin Sandığımızda saat 10 dan 12 ye kadar yapılacaktır. Muvakkat ihale yapılabil- mesi için teklif edilecek bedelin tercihan alınması icabeden gayri metkul mükellefiyeti ile Sundık alacağını tamamen geçmiş ol- ması garttır. Aksi takdirde son arttıranm taabhüdü baki kalmak şartile 6—7—939 tarihine müsadif perşembe günü aynı mahalde ve aynı saatte son arttırması yapılacaktır, Bu arttırmada gayri menkul en çok arttıranın üstünde bırakılacaktır. Hakları tapu si- cillerile sabit olmıyan alâkadarlar ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklâarımnı ve husüusile Mhiz ve maharife dair 1ddlatarımı ilân ta- rihinden itibaren yirmi gün içinde evrakt müsbitelerile beraber dairemize bildirmeleri lâzımdır. Bu suretle haklarmı bildirmemiş olanlarla hakları tapu sicillerile sabit olmiyanlar satış bedelinin paylâşmasından hariç kalırlar. Daha fazla malümat almak iste- yenlerin 937/TO doaya numarasile Sandığımız Hukuk İşleri servi- sine müracaat etmeleri lüzumu ilânâ olunur, . . * DIKKAT Emniyet Sandığı; Sandıktan alman gayrimenkulü Ipatek güs- termek istiyenlere muhamminlerimizin koymuş olduğu kıymetin nısfını tecavüz etmemek üzere ihale bedelinin yarısına kadar borç — Sön sayısını mutlaka görünüz vermek suretile kolaylık göstermektedir,. (2374) ÜNLZE ee ZANEIZ Müyıs. 080 BRESLAU SERGISİ Bütün cenebi şimendiferleri bilet ücretl tenzilât, Almanyada *6 60 tafsilât ve tal | ve Zirat Makineler meler bütün nevahac acentalarımdan Inexıe BRESLAU SERGİSİ, Şarkf ve Cenubi şarkf Avrupanm mi tahselâtı ziraiye ve mevuddı iptidaiyesi için hususft Alman gisidir. BRESLAU SERGİSİ devamınca, teklifleriyle beraber için bütün makinalar ve tesisatı, aynı zamanda esnaf, ve orta san'atkârlar icin makine alât ve edevatı gösterilir. . |A Eksiltme ilânı Türkiye Büyük Millet Meslisi idare Heyetindel 1 — Eksiltmeye konulan iş Çankayada yapılacak polis kolu binası inşaatıdır: 2 — Keşif bedeli “31904 lira 50 kuruş,, tur, 3 — Eksiltme 1/Mayıs/939 perşembe günü saat “on befi T. B. M. M, İdare Heyeti odasında yapılacaktır. 4 — Fenni evrak'T. B. M. M. İdare Hoyetinden almacakti 5 — Eksiltmeye girmek isteyenlerin 2490 numaralı kantl ki şartları haiz olduktan başka en az yirmi bin liralık bu gibi işi yapmış olmaları şarttır. İsteklilerin tekliflerile beraber bu vesikaalrını da vermeleri lâzımdır. 6 — Eksiltmeye girebilmek için “2 399 lira 62 kunş.. bir teminat mektubu verilecektir. 7 — İsteklilerin teklif mektuplarını, 3 üncü mıddede | saatten bir saat evveline kadar T. B. M. M. İdare Heyetine, maralı makbuz mukabilinde teslim etmeleri lâzımdır. Postada olacak gecıkmelnr kabul edilmez. (13"9) (2588) Yaz mevsimine mahsus olmak üzere Yalova hattı tenzilâtlı bilet ücretleri 1 Mayıs 939 tarihinllen itibaren Bitinciteşrin sonuna kad muteber olmak üzere Yalova hattı Yolcu Vapur ücretleri ğıda yazılı miktarlara indirilmiştir: Köprü ve birinci mıntaka iskelelerden Yalo vaya ve mütekabilen Yalnca gidiş Gidiş - dönüş Kuruş, Kuruş 30 60 — Birinci Mevki | 20 40 — İikinci » Adalardan Yalovaya ve mütekabilen Yalnız gidiş Gidiş « dönüş Kuruş Kuruş 20 40 Birinci Mevki W 12.50 25 lkinci », DIKKAT: Gidiş - Dönüş Biletleri alımdığı gün için muteberdir. Muayenehane yapılmağa elverişli - kiralıl Gazetemiz idaresine KİRALIK ODALAR aa Ankara Caddesinde denize ve caddeye nazır Yazıhane, Atelye, | | k ucuz odalar müracaat Türk Hava Kurumu 27 ncl Tertip Büyük Piyangosu Birinci keşide: 11 Mayıs 939 dadır. Büyük ik- ramiye: 40 bin liradır.Bundan başka: 15 bin, 12 bin, 10 bin liralık ikramiyelerle (20 bin ve 10 bin) liralık iki adet mükâfat vardır. Yeni tertipten bir bilet alarak iştirak etmeyi ihmal etmeyi- niz. Siz de piyangonun mesut ve bahtiyarları arasına girmiş o. lursunuz.. Teft B FR TUTARR AA DRRAARFRRRRR izalei şuyu davasının içra kılinacak duruşması için gönderilen ilk dave, İlân Miltiyadi: Fener Tevkil Cafer Ka, zancı sokağında 28 No, Fatih Sulh ikinci hukuk hâkimli. #inden: Mahkememizin 3947 nu. marasına kayıtlı evruka istinaden O, lombiya; kendi namına küçük çocukları Melpomeni ve Mar. ta namlarına vilvelâye olarak hisse, dar bulunduğunuz Fatih Eski Hacı Muhittin, yeni Hatice Sultan mahal, desinlim eski Acıçeşme, yeni Fevzipa. y ceddesinde eeki 104, — BS, yeni 1.285, numürah Arsanın beynelvere. *6 takalml kabil olmudığından sabıl. mak suretile aleyhinize iknme edilen tiyede gösterilen ikametgâhla evvel ve ahir oturmadığınızı, ikinci dave, tiyede ise mezkür adresten on iki sene evvel çıktığınız mantaka muba. şirtinin meşruhatından — anlaşılmakla bilâtebliğ davetiyeniz geri çevrilmesi üzerine duruşmunın bizzarur — muai, Vâk olduğu 17 mayıs 1939 çarşamba Kgüönü saat onda Fatih sulh ikinci hu. kük mahkemesinde hazır - bulunma- nız için davetiye makamına kaim o1. mak üzere mahkeme kararile on beş gün müddetle ilâa olunur. — (29009) ; — — 1 Mayıs Bahar Bayramı günü — göğüslerinizi Türk Maarif Cemiyeti rozetiyle süsleyiniz.. ÜB aü | 29209 r İstanbul 4 Üüncü icra memurluğun. dan: Paraya çevrilmesine karar ve, rilen kürk manto ile kürk birinci açık Aarttırmasının $ mayıs | 939 tarihine tesadüf eden cuma gü- | nü 13.30 da Sandal Bedesteninde ya, pılacak ve kıymetlerinin — taktirde yüzde 75 şini bulmadığı surette ikin €i açık arttırmasının 9 mayıs 039 ta, rihine tesadüf eden salı günü ayni muhal ve saatte yapılacağlı İlân olu, nur, (29006); ———i Zayi — 2855 numaralı balıkçı san- dalımın numarasını denize düşüre, rek zayi etlim, Yenisini alacağım- dan eskisinin hükmü yoktur. Adres: Ortaköy Carşılçinde balıkçı Nesim ceketin | SAHİRİ : ASIM US Neşriyat Müdürü: R., Ahmet Sevengll Basıldığı yer: VAKIT Matbaası TÜRKİYE İŞ BANKASI