7 Mart 1942 Tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

7 Mart 1942 tarihli Vakit Gazetesi Sayfa 4

—- lik gösteriyordu. Hayfada bir buçuk ay (Dünkü nüshadan devam) Bundan dolayı Raza ile bir Akâ Bezinlisi yapmak istiyordum. Fakat ikinci defa Rozanın — ana- sından izin almak zor alacağını sa- zayordum. — Ötelei madam benim düşündüğümün tersine olarak yine dzin verdi. Rora da ben de deliler Bİbi sevindik, Tam bir gün bera- berdik. Hemen hazırlığa başladık. Ben arabayı tuttum. Roza türlü ve Hüzel yemeklerle, meyvalarla şarap şişelerile sepeti doldurdu. Sabahleyin erkenden araba öte- Tn kapısının önüne yanuştı. da ederek arabaya bi- weceğimiz sırada gördüm ki ©o da bazırlanmış giyinmiş bize doğru geliyor. Ben dondum kaldım. Roza y şaşırdı. Bembeyaz ol- Kadın gülerek dedi ki: — Ço- cuklar benim de yalnız canım sıkıl- dı. Beraber gidelim dedim. Otele bakacak birisini de buldum. Bu gezintinin hiç tadı kalmadığı- ni anlamışlık. Fakat — vaz geçmek olamıyacaklı, — Suratı aslık, Kaşla- TIMızı çattık. Madam hiçbir şey yok muş gibi arabaya kuruldu. Birbiri- ni lanımıyan üç yolcu gibi konuş- madan gülüşmeden —Akâya - gittik. BDeniz kenarında bir kahvede ye- | mek yedik, Döndük. Hayfaya gel dik. Hiçbir saman bu kadar canımın sıkıldığını hatırfamıyorum. Masraf. gara mı yanayım? Kurduğum hayal. lerin yıkılmasına mı? Ay sonu gelmişti. Hesap görmek Kâzımdı, Rozayı cağırdım. Borcumu sordum. O, bütün elddiyetini takı narak borcunnz yoktur. Avansınız duruyor, dedi. Ve odamdan kaçtı, anladımı ki Roza beni ctele yabat kendisine mal etmiş. Fakat bu be- nim hiç istemediğim — ve tehliketi bir durumdu. Benim ufak telek muhabbet ve — Sevai oyunlarım onun kalbinde çok — derin izler yapmıştı. Kızcağısın be mimle evlenmedi düşündüğüne hük- mettim. Nikâhsız yaşamak sistemi de vardı; fakat ben buma da yanaşa, mazdım. Benim evlenmek — aklım. dan henüz geçmiyordu. — Alle. Hai islediğim gibi geçindirecek ge- lirim yoktu, Bir kadınla birişerek müşterek sefalet çekmeği — ise hiç istemiyordum, Daha çok gençtim. Evlenmeği düşünmeğe çok vaktim yardı. Memleketimizin ©o zamanki idare şokli de istikbali pek karan İleride belki da. ha iyi günler gelir diyordum, Alacağım kadın hakkında tasav, yurlarım ve kararlarım yardı. Fa- kat yabancı kadınlarla — evlenmek benim bilhassa tamamiyle karşı bu, lunduğum bir şeydi. Hiç bir kız ve kadım kendi mil- letinden evlenecok birisini — btılsa yabancıyı trcih etmez. Fakat ya, bencı memleketlerin çoğunda kız- darı alacak erkekler epeyce dolgun paralar İstiyorlar. Bumun için fa, bir kızlar koca bulamıyorlar, Bizini ise drahuma — yabut dot denilen para istemek âdetimiz ol- madığından yahancı kızlar bizim gençkerimizle evlenmeği İstiyorlar. Bu kızlar ekseriya genç mektep- lilerimizla ya oturdukları pansiyon gunun, ya otelcinin — yabut —buna benzer mütevazı nilelerin kızıdır. Zengin kırzlar paraları — sayesinde istedikleri kocayı buluyorlar, Bunlar bir kere evlenip de mem- deketimize geldielr mi artık kendi kültürlerinin, milletlerinin üstünlü, ğünü iddia diyorlar; Türklüğü hi- ve sayarak haltâ kendilerinden a- şağı görerek kocalarına lütfen ye tenezrülen eş olmuş gibi çalım sa. fıyorlar; onlara bakaret ediyorlar. Bu zavallı kocaların çoğu da onla> ra jilaatli köle gibi hizmet ederek vve bülün varlıklarını harcıyarak ömürlerinin sonuna kadar bu ağır “yükü çekiyorlar. Yabancı kadınlarIn evlerenlerle çok konuştum. — Bunlar için üde'a bir anket yapmışlım. Kırk sene ömrünü yabancı bir hadınla geçiren bir zat bana dedi *i : Bu kadın çok iyi ve idareli ev kadınıdır, Fakat — benimle — ruhan birleşmemiştir. O kendi içinde ken di rallletinin nostajisiyle yaşamış tır. Benim evimin kâhya kadının. Man başka hir şey olamamıştır. Bir öğretmenim yabancı bir ka- dinla sevişmiş ve evlenmişti. — İki Yorları vardı, Zavallı öğretmen or. Ha yaşta iken öldü. Yabancı kadın Krzlarını e'di memleketine döndü Bu iki Türk kımı yabancı oldular. Yanımda memur olan bir arka Gaşım güzel bir yabancı kızla ev, Yazan: ASI lenmişti. Memnun ve haltâ mes'ut görünüyordu. Bir gün bu kadınz çok gizli olarak ve kimseye söyle miyeceğini temin ederek yabancı erkekle evlenmek hakkıada fikrim sordum. Cevap verdi; herkes kendi mil. laldaşı İle evvlense daha iyi olur. Benim kocamın - ailesi beni mem. mun ctmek için çırpınıyor, en .y' muamele gösteriyor. Ben onların bu iyi kalpliliklerine karşılık ola, rak memnun Hörünüyorum. Fakat ne yapayım ki her şeyiniz bana yı- bancı; yemekleriniz benim zevki. me aykırı, Yatmanız, — kalkmanız, giyinimniz bep benim — bildiğimin, alışığımın başka türlüsü, ne ben onların ruhuna girebiliyorum. Ne cnlar betim semimiyetime —nüfuz edebiliyorlar, Bir doktor komşu> muz Avvrupada okürken sevip ev, Tendiği kadınını — İstanbula — getir- mişti. Dört beş çocukları vardı. Ka. dın İstanbulda içimizde kırk sene yaşamışken doğru dürüsl dilimizi söyliyemiyordu. Doktor öldü, çocuklar anaların: dan nefret etmişlerdi. Babalarını gençliğinde kandırmış ahlâksız biz kadın olduğunu yüzüne karşı ba RBırdılar. İki taraftan birisinin bu işkence bağını kırıp kaçtığı ve kurtulduğu da çok oluyor. Zavallı yabancı ana malül ve se- fil dolaşıyordu. Büyük eiçilik ve büyük vezirlik etmiş bir zatın yabancı milletten olan karısı fukara olduğu için bir Türkle evlenmiş olduğunu — yoksa kendi milletlinden en âdi bir şahsı bu vezire tercih edeceğini her va. Kit söylediğini akrabalarından duy muştum, Bu mişalleri yüzlere, binlere çı, karmak kolaydır. Getçtiğin cinst ihtiyacı aklın, mantığın üstüne çıkıyor, ne çirkin- liği ne içtimal seviye (arkı, ne ırk ve milliyet farkı düşündürmü. yor. Yabancı bir kadın ya zaruret seykiyle yahut o da ayni fizik ih. tiyâcın zoruyla erkeğin bayatına karışıyor, birbirlerini anladıkları, mı, sevdiklerini sanıyorlar. İhlimal ki 6 zaman bu düşüncelerinde sa. Mmimidirler de, Fakat zaman geçin. ©e ihtiras ve istek tatmi olunca ateşler soğuyunca mantık ve muha: keme görüyorlar ki si ve ulusal ve sosyal bilgi, görgü, onlaya çıkıyor. Fakat artık iş işten geçmiştir. Ve Inanları birbirine tamamiyle aykırıdır. Birbirletin” den memnun görünerek yabut bat, tâ görünmiyerek müşterek hayatın eğir yükünü ölüme kadar sürükle- meğe uğraşıyorlar, Yabancı —kadlım memleketime ve milletime aslâ bağ, li kalamıyor. Halbuki birbirini tamamiyl anlar mış karı koca iki vücutta tamamen birleşmiş tek bir ruh olmalı birisi. nin diğerini kendisinden ayrı — ve yabancı hissetmesi imkânı kalkmış bulunmalıdır. Sonsuz bağlılık — ve içten sevgi, ruhla birleşme ancak memleketimin kızlarında bulmur. İşte benim böyle esaslı tanıdığım fikirlerim bir yabancı ile evlenmi- ye asla müsaade etmiyordu. Zevallı Rozacığın hayallerine son vermek | zorunda idim, İ Fakat bunu anlatmak için müna, sip bir fırsat bekliyecektim. Yine Roza bu fırsatı bilmiyerek hazırladı. Zannediyorum ki o da bu meseleye kat'i blr şekil vermek zamanının — geldiğine hükmetmişti. Çünkü benim birbuçuk aylık haya tebdili sönuna ermek üzere İdi. Gece saat alafranga dokuza döğ ra idi. Roza odama geldi. Elinde bahane olarak değiştirmek — üzere getirdiği bir yastık kılıfı vardı. Geldi yanıma olturdu. Bergin. yorgun bir tavrı vardı. Yastık kı. hfını değiştirmiye uğraşarak — dedi ki: Daha ne zamana kadar bu ha yatı çekeceğim, Sabahleyin — beşle kalkıyorum. Gece on ikiden — sonra yatabiliyorum, Ve bu her gece böy, le, artık tahammülüm kalmadı. Be- ni kurtaracak — birisini arıyorum. 'Teklif ve bitap kat'i ve cepheden tevcih edilmişti. Hiç anlamamazlığa vurdum. Ro. zanın sekiz yaşında bir kız karde şi ile on yedi, on sekiz yaşlarında ir oğlan kardeşi vardı. Bu oğlan modilerin Yafadaki riraat mekte, binde okuyordu. İzinle bir kere Hayfaya gelmiş © zaman görmüş tüm, Dedim ki aaladım evlenmek | ve buradan kurtulmak, kaçmak is. tiyorsun, — Fakat hiç düşünmüyor musun ki ibtiyar annen — ve genc kardeşlerin senin buradaki kazan- cmnla yaşıyorlar. -Bu ötele gelen l kudsal | İzmit mektubu: İzmitte tütün satışı İzmit, (Hususi) — — Hendekde tütün piyasasır açılmıştır. Satışlar istekli bir gekilde devam etmek- tedir. İzmitteki tütün satışları da işi bir şekilde jlerlemektedir, İn- bisarlar idaresi kilosu 140 kuruşa Xadar tütün almıştır. Kızılay kongresi bamiyetli halkr aslan erlerimize kışlık hediye için 560 lira teberru l Bugünkü radyo I 1730 program, memleket asat ayarı 7,33 Ajana B,00—6,30 Benfonik prog - ram Pi. 13,30 Program, memleket saat ayarı 13,33 Şarkı ve türküler 1245 Ağanıs baberleri 14,00—14,30 Riyaseti. cümhür bandosu 18,00 program, saat Ayarı 15,08 Raâyo çocuk kulübü 18,45 Zaraat takvimi 1856 Radyo dans or. kestrası 19,80 saat ayarı ve ajana ha- berleri 19,45 Serbest 10 dakika 19,56 Karışık şarkılar 20,15 Radyo gazetesi 20,48 Baz eserleri 21.00 Konuşma (Bü yük Adamlar) 21.15 Dinleyici istekleri 21,45 Konuşma 22,00 Radyo salen or. kestrası 22,$0 Saat ayarı, ajans ve borsalar 22,45—22,50 Yarınki program Ve kapanış, Şehir Tiyatrosunun DRAM KISMIND. Gündüz 13,30 da TÜRK TİYATROSU 'TARİHİ MATİNELERİ Akşam 2030 da PARA (Yazan: Necip Fazıl Kısakürek) KOMEDİ KISMINDA Bugün Gündüz 14 de: ÇOCUK OYUNU Akşam 2080 da: Ökse ve sükse x —H———— Beyoğlu Halk Sineması Bugün matine 11 de 3 BÜYÜK FİLM BİRDEN ı Cebelüttarık Ossusu: Türkçe #özlü, 2 — Harp: Türkçe edzlü, 3 — Mir. Moto Beyaz Şeytan, — BAA a İSTANBUL BORSASININ 62048 Fiyatları açılış ve Kapanış 1 Bterlin S 100 Dolar 13220 Madrid — 100 Pezeta 129815 Stokholm 100 İsveç Kr, — 8116 ESHRAM VE TARVİLAT İkramiyeli 96 5 988 z43 Londra Nevyork erdinasyon Heyeli kararnamasinin bi. Finej maddasinin A, B ve C fıkraların. Ga gösterilen kâğıtların satın alındığı, kararnamanin ikinet maddasine uygun olarak beyanname aahiplerine bildiril mişti. 1 — Satın alman bu kâğıtların sa- hipleri, mühürlü kâğıd nümunelçrini faturaya raptederek 14 Mart 942 cu, martesi günü asat 13 e kadar koope. Tatifimize tesiim etmelildirler. 2 — Kooperatif, gönterilen flatların değer fiat oldukları Mürakabe Komla. yonuma taşdik ettirmek ;çin, bu fatu. raları Kâğıt, mükavva ve tatbikatı ithalât birliğine tevdi edecektir. 3 — Gazste ve mecmualar, kendi depolarında mevcut ve el konulup aa tm alınmış olan kâğıtların, kararmma: me hükmü datresinde sarfma mezun oldukları mikdarlarını tenzilden sonra gört kalan mikdarı için fatura tanzim edeceklerdir. * Faturalarm bedelleri —Mürakabe komüryonunun tasdikinden sonra tedi. ye veya mahsup olunacaktır. lerin çoğunu senin güzelliğin çeki- yor; Sen olmaysan anaen ne yapa. bilir. Kardeşin mektepte çalışıyor. Biraz bekle ve tahçilini — bitirsin. Para kazansın, Ondan sonra onla, rı terkedip gidebilirsin. Ayağa kalktı. Yastığı yatağın ü zerine attı. Hiddeli o kadar güzeldi ki, iki avuciyle iki yanağından sar- kan sarı saçlarını avuçladı ye bü. tün kuvvetiyle yolar gibi çekerek bir hıçkırık İçinde inledi Bunlar bembeyaz olduktan son- ra değil mi? Dedi ve çıktı gitti. Rozaya acı, dım; Fakat ne yapabilirdim. Birkaç gün sonra öotele borcumu tamamile ödedim. Hoza beni oötelinin iyi bir misafiri gibi uğurladı. Birbaçuk aym gürel batıralarile yine Bermak vâdilerine döndüm, 22, 12. 951 4Sİ | 51217/325 - İle sabah öğle ve akşam Her yemekten sonra günde 3 defa muntazaman dişlerinizi fırçalayınız. Istanbul Levazım Âmirliğinden verilen askeri kıtaatı ilânları Kapalı zarf usulile 300 ton zeytinyağı münakasaya konmuştur. Bvsaf ve busüsli şartları komisyonda görül ir. İhâlesi 103002 salı günü asat 10 da yapılacaklır. Muvakkat teminatı 18950 lradır. Taliplerin İhalş san. tından bir saat evvel teklif mektuplarile Harbiyede Yedek subay okulunda komlayona müracaatları, (2192—2413) w.. Kapalı zarf usulise (1200) ton kuru fatulye munakasaya — kanmuştur. Bvsaf ve husust şartları Ve tesilm mahalleri komisyonda görülüp öğrenile bilir. İhalesi 10.3.0€2 salr günü saat 14 de yapılacaktır, Muvakkat teminatı 16230 Hiradır. Tüliplerin ihale saatından bir mat evvel taklif mektuplarila Harbiyede Yedek subay okulunda kamlayona müracaatları. — (3180—2401) Bevlet Demiryolları ve Umum idaresi Limanları İşletme ; ilkmil 9 uncu işletme namına bir seme zarfında Birkeciye gelecek kömürlerin vapurlardan vagonlara almmması ve bu kömürlerden tahminen 24 bin ton kü. mürün Birkeci deposuna tahliye ve istifi ve yine tahminen bu mikdarda kömürün ayni depodan vagon ve makinelere tahmili işi kapalı zarf usulile eksiltmeye çıkarılmıştır. Beher ton kömürün tahliyesine 32 ve tahmiline 30 kuruş bedel tahmin edilmiştir. Eksiltme ise 15,3.642 pazartesi günü sâat 11 de Birkocide 9. işletme A. B kamlayanu tarafından yapılacaktır. İsteklilerin 1476 lira muvakkat teminat ve kanunt vesaiki ihtivâ edecek tekilflerini ayni gün saaf 10 a ka. dar komisyoza vermeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak komlayondan verilmektedir. (2701) İstanbul Belediyesinden: : Kartal kazası dahilinde Yaxacık xöyündeki Ayazma sayu mevkii lami. nin Şifa suyu olarak değiştirilmesine mamda karar verildiği ilân olunur, mecllsin 182042 T. li içti. (3134) Umumi İstanbul Defterdarlığından: Dosya No, Nevi Ki FT ea İ 51217—1114/818 Mecidiyeköy Yrldız. Büyükdere onddeminde 227520 bedel nat m 12 pafta 96 ada 1 parsel No lu (8702) metra murabbar arsanın tamamı, Mecidiyeköyünde 12 pafta 97 ada 4 parsel 818 No, lu (10dĞ0) metre murabba: arsanın tamamı, 51217/315 Mecidiyeköyünde 12 pafta 06 ada 8 parsol 320.80 ve (802) metre murabba: arsanım tamatmı. 51217/BO5 Mecidiyeköyünde 12 pafta Ti ada 3 parsel 840 No, lü (6600) metre murabbar: arsanın tamamı, 81217/306 51217/8M4 Mecidiyeköyünde 12 pafta 71 ada & parsel No, tü (4200) metre murabbas: arsanın tamamı. Mecidiyeköyünde 12 pafta 00 ada 5 parsel 10! No, lu (2528) tamamı, 81217/316 VÖ ada 9 parsel No, Mmetre muralösl azaanın Mecidiyeköy Yıldız Posta caddesi 12 pafta * 108410 tü (İTM) metre mu, rabba: arsanım tamamı, 61217/810 Mecidiyeköyünde 12 No, lu (8446) tamamı. 81211/303 metre murabbar Pafta $8 ada © paradl 1038.80 arTSanın Mecidiyeköyünde 12 pafla 63 ada ? parsel No, 1a (2960) metre murabüaı arganım tamamı. SIZ17/827 Na ha (1020) tamamız 91217/311 No, lu tamamı. 51217/321 Mecldiyeköyünde 12 pafta 97 ada 6 parsal mietre Mmurabhaj arsanın Mecidiyeköyünde 129 pafta T4 ada 2 parsel (6920) metre murabbar arsanın Mecidiyeköyünde 12 pafta 107 Hda 24 par- el No, u (8â86) matre murabba: arsanın tamamı. Yukarrda yazılı gayrimenkuller 18.3.062 Çârşamba günü asat 15 da Mili Emlâk Müdürlüğünde müteşekkü Kamlayonda ayrı ayrı ve nçık art, tırma ile satılacakdır.. Fazin izahat Bugünkü mektep maçları Okullar arasında — yapılmakta 0. fan futbol maçlarına bazün Seref ve Fener Bahçe stadlarırda deyam edilecektir. Bu maçların progra. mat Şöyle tertip edilmiştir: Seref Stadında: 1 Ticsret L. : İst. Er, Lisosj. Saat 14,30 da. 2 , Kabetaş L. . Gülatasaray Li. sesi Saat 15,40 da, t Hâkem: $. Tezcan. Fener stadında: a 1 . İşik 1 « Yüce Ülkü - Tisesi, Sant M4.30 da. 2 - Pertevniyal L. - Darüşşefaka Lisesi, Sant 1540 da. Hakem: B. Uluöz. tcin Mezkür Müdürlüğe müracaat. (2840) Büyük caz konseri Bin maruf 25 ccnebi artistin iştira. kiğyle İstanbulda ilk Gefa verden bu büyük konseri, sayın halkımızın çoğu dinleyemadiğinden ikinci defa tekrarı. | nâ mecbüriyot hasıl olmuştur. Bu bü. yük Caz kohseri de Yardım seyenler Cemiyeti menfaatine 8 Mazt Pazar Kgünü saxt 14 de Maksim salonumda yeni parçalar ilâvezlle verilecektir. Bu konsere Cas kraliçesi ANİTA BEST, LİLO ALEKSANDER, Mac Allar. 'Tapiya Colman ve dünyanın en küçük ve en meşhur İspanyol dansözü - Ro. Bitta Alonso de ştirak — edecektir. Fritz Kerten ve Dan Raduleset tara | fından dare edilecek olan bu - büyük | könserin reğisörlüğünü L Fogel yapa- caktır. Numarak kolttukların öaceden temizi rica olunur, !ı KAYIPLAR | 3340 sayılı tanınma karnemi 10. yi etmiş oldüğunidan yenisinin 2. lınıncıya kadar hükmü olmadığı. Galota Kapılçi Karakolu polis 202 Mehmel Özkan 39029 ereilç 9. 8. Oil İstanbul İhracat Güm. rüğünden almış olduğum 35002 mu- martlı vve 9. 6. M1 günlü SÖ4 çu. val Pulamut bülüsasına ait makbu- tü zayi ebtiğimden yenisini alaca. Himdan eskisinin hükmü yöktur, Maksudiye Han No. 52 Aleksandır Cavurt 30043 « İstanbul Sanayi mektebinden al. dığıra tasdiknamemi zayi ettirm. Ye- Bakırköy Sakızlı yalı sokak No 11 Ridvan Akgök. ... İstanbul erkek lisesi 6 ncı sını. fından 938 ders senesinde aldığım | tasdiknameyi kaybettim, — Yenisini slacağımdan eskisinin bükmü yok. tur. 236 A. HalttAkal Beyöğltu Ücüncü Sulh Hukuk Hü kimliğinden: 942 . 26 Alektandra tarafından Hocamus. tafa Paşa Silivri kapı caddesinde 101 Noli dükkânda mukim Sabri aleyhine açılan alacak — davasının muhakemesinde dava edilene gön. derilen daveliye bilâ tebliğ iade edilmiş olduğundun 18 gün müd. delle ilânen tebligat icrasma karar yerilmiş muhakeme günü olan 25. 3. 962 günü saat 10 du mahke. | mede hazır bulunması veya bir ve. | kil göndermesi aksi takdirde dava.- nn gıyabında görüleceği devveti. ye makamına kalm — olmak üzere ilân olunur. (39041) Beşiklaş Sulh Mahkemeleri Başkâ. tpüğinden: DA BSabhipleri araamda kabili taksim ol. yonması dolayisile guyuun izalesi zım amda mahkemece satılmasına karar vwerilen Başiktaş'ta Şenlik Dede mahal tesinde Mısırlı oğlu sokuğında caki VA | yeni 88 suyüli evin tamamı açık artir | maya çıkartlımış olup şartaamesi 6.8. 942 tarihinde divanhaneye talik edil. Birinci artırması 14.942 tari. teşadül eden Çarşamba günü sa. Bt 14 den')8 ya Xadar yapdacak ve verilen bedel muhammea — kıymmetin | yüzdü yetmiş beşini bulduğu taküzrde İöibnlesi yapılacaktır. Ak5i halde en şod P artıranın tsahküdü buli kalmak üze, | ve artıına 10 gda dübha temdit edil rek 104.D42 farihine tesadtif eden Cu | ma güzü ayıl aaatte satılacak ve en m artırana Ihalek kat'iyosi lcra edi. ecektir. Satış peşla para e yapıla. caktır. Artırmaya iştirak için yüzde yedi buçük teminat akçesi yatırılmıaı veya milül tür banka kefalet mektübü. Hun ibraz edilmesi maecbaridir, - İhale pulları, dellâliye rezmi, tapu harcı ve 20 genelik evkaf taviz bedeli müşteriye nittir, Muhammen kıymeti: Üç bin liradır. Evsafı: Dörç beş basamalda çıkdan sokak kapmından içeriye girildikte mörmer döşeli bir solu Üzerinde — bir ada bir halâ ve buradan çifte kazatlı bir kapi ile içi sofaya giritdikte — yine Bit oda bir Hatâ ve yukarıya çıkan ve aşağı inen iki merdiyen vardır. Buru. dan üst kata çıkıldıkta bir sofa Üze rihe Üç Oda hir balâ bodrüm kata inih- dikte burada bir matbah ve bir - oda ve bir kömüztük mevcut olup buradan sokağa çıkılan küçük bir kaptım var. dır. Matbahtan behçeye çıkılır. Bah. | gede bit kuyu mevcuttür. Elektrik te. sisatım bavidir. 2004 nanlâralr fera ve ifihs kanununu muaddil 3880 mayılı kananün 126 mor maddasine tevfikan ipotek sahibi alhkaklarla diğer alâka. davlarm ve irtifak hakkı sahiplerinin dahi geyri menkul üzerindeki hakları mr ve hüsüülle Yala ve zessrülfa dnir 1d- dlalarını evrakı mülsbitelerile 10 gün gün içinde memuriyetimize bildirmele. ri aksi takdirde bakları tapu aicilleri. le sabit olmadıkça satış bedelinin pay * Yaşmasmımdan: hariç kalacakları ve daba Yazla malümat almak isteyonların | S42/4 dozya mumarası ie memuriye. Ümize müracsatleri lân olunur,