20 Şubat 1941 Tarihli Vatan Gazetesi Sayfa 2

20 Şubat 1941 tarihli Vatan Gazetesi Sayfa 2

Büyük Tarihi Roman Feda Ederek, Kendi Aziz Kurtarmak Yolunu Tutmuştu Başlanıyor Bi Yükselmekte Devam Ediyor Sebep Tarihi Kıymeti Haiz Soruyorlar? Bir okuyucumuz diyor ki; Ben tabiiliğimi muhafaza edebilmeğe ça- güzel giyinir, maa baba ei nefis bir ri “Gl deyer yakl ge bean! ir müddet daha bu İml konuştuktan sonra ayrıldı de geniş nefes al- dım. Artık bu sözleri daha uzun zaman konuş- mağa tahammülüm kalmamıştı. Bu. ceyit misafirleri artık kabul edemiyeceğimi Mak Bana iyesiz diye- ceklerini biliyorum. Fakat neme lâzım! Za- ten her şeyl söylüyorlar: par: sızmış. Montekarloda bir deli Amerikalınm kâtibeliğini ediyormuş. Maksim de kadın iken Rebekanın üstüne bunu na- sık aldı? Bu sözleri Me işitmiş gibi bi- Wyordum. İstediklerini lesinler, © aldır- mam. ziyaretten dönerken şatonun balıçe- e üzere Bir Taleveler Saatlerce Mektepten Dişarı Çıkamıyarak Beklediler iz Haberleri : 675.000 Liralık Deri Getirtiliyor Ayakkabı Fiyatları Derhal Düşecek Alabildiğine Kedinin Polisle A.datılmaması İçin Yeni Tedbirler ve sua'lere cevap Kız Wseleri arasındaki öğleden NTÜ — — üzü Yazan: Defne du Manrler iş El. Rebeka hep kendi mi meşgul olurdu? Yüzüme hayretle baktı. Çünkü bu ismi Piza e — Hepimiz gayret eder, çalışırdık. emmi eli Wi — Zaten giz bir iş düşmez ki.. Siz ancak ve neş'e verirsiniz. Bu da kâfi... — Çok naziksiniz, Frank.. Fakat bunu bi- Ie yapamamaktan korkuyorum. — Mütevazi olmayın Mis de Vinter, İs- terseniz Maksim'e balodan bahsediniz. Bel- Çeviren: Rezzan A, E. Yalman — Yok, ben söyliyemem. Ne m siz söy leyiniz, Bahçede yan yana yürüyorduk. Mademki Rebeka'nın ismi bir kere ağ“ sormağa — Yok, zaten korkmadım. Fakat o küçük eve yazık oluyor, harap olacak. Eşyalar rü- Yazık değil mi?