28 Mayıs 1931 Tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

28 Mayıs 1931 tarihli Yarın Gazetesi Sayfa 6

28 Mayıs YENİ NEŞRİYAT MUHİT Muhitin 32 inci sayısl renkli nefis bit kapak iç de intişar etmiştir. ! Al10! Allo * Hasıl tavukçuluk - yapmalıdı! Tavukçuluk hakkını kendisi mümtaz bir mevkl | müfit — ererleri tef etmiş olan Cafer Fahri yin bu isimle muhtasar kat çok lüzüumluü bir & neşredilmiştir; Fi.25 kuru| TİYATRO — SİNEMİ | Beşiktaş büyük aile pal Bu akşam Ramona Şaheser 3 perde ay komedi - orkestra Fantazi Dr.Hafız Cem Dahiliye hastalıkları mutehass Cumadan maada gün öğleden — sonra (2,30 dan 5 e ) kadar İti bulda Divan yolunda (1 hususi dairesin İtinalı bir tab'ı ve büyük bir mükemmeliyetle bu gün çıkıyor kuruşa, daha fazlasına para vermek günalılır. z TA 1 — Kıyamet kopacak mı? 2 — Hazreti Ali dirildi mi? 3 — Ölüleri dirilten Safiye Hanım tecrübelerini nasıl yapıyor (fotuğraflarile.) 4 — Ahlâk kıyametine doğru! (üç renkli nefis resimler) yarı yarıya daha ucuz ve daha mü- essir yerli malı olan FAYDA yı is- Hmal ediniz. Sinek, sivrisinek, tah- takurusu, pire, güve ve sair haşa- ratı yumurtalarile aniyen mahv ve itlâf eder. Kokusu lâtif. Kat'iyyen leke yapmaz. Bütün devairi devlet ve müessesatı milliye ve ecnebiye FAY- DA istimal eder. Kutusu 50 büyük 75 bir kiloluk 125 kuruştur. Ha- san ecza deposu, Toptancılara ten- zilât. Tütün İnhisar Umumi Müdürlüğünden: Haziran 931 — iptidasından Mayıs 932 nihayetine ka- dar bir sene zarfında Cibali fabrikasında birikecek tah- minen 200,000 kıyye kırpıntı mukavva ve kâğıt ile 2,500 kıyye sigara kâğıdı püskülü ve 1,200 kıyye ambalaj kâ- ğıdı parçaları için evvelce payılan pazarlıkta elde edilen | fiatlar haddi Jâyık görülmedi. Mezkür kâğıt ve kırpıntı- lar 8-6-931 Pazartesi günü 11 de Galatada Mü- Dejektif brons sizi her yerde himaye ediyor. Dejektifimizin bu nüshadaki izahatını itina ve dikkatle okuyunuz ! numaralı dahilt hastalıkları muayet ve tedavi eder. Telefon: İstanbul 2398 Doktor - Feyzi Âhmet Cilt, saç ve zührevi ha talıklar mütehassısı — Cu madan maada her gi saat 10 dan 6 ya kadı hasta kabul edilir. Adras: Ankara caddesi No, 43 Telefon: İstanbul 388 Medyomumuz İngiliz ruhi ilimler mektebindeki tec- rübelerde ölüleri nasıl dirilttiklerini izah ediyor. Bize mektuplarla sâaller soran yüzlerce kariimiz bu nüshada cevaplarını hayret ve heyecanla görecekler. Devrlalem yapan otomatik makine keşfedildi - Hayvanların cinayetleri - Ka din vücutlarındaki esrar - Maymunlar arasında bir Cizvitin hatıraları - Kudurmuş! Büyük zabıta romanı - İnsanlanmış nebatlar - Fakrizmin şayanı hayret ifşaatı- Osmanlı tarihinin esrarı - Pisikoanaliz ve Fristopisikoloji tahlilleri - Çocuk ve mektepli gazetesi - Bir fahişenin roman mütehawsısımıza anlattıkları - Bilmeceler” Şifreler, Göz oyunları. (4) renk 24 büyük sahife (50) resim olan Allo Allo, Nüshası kalmamış kolleksiyon yapan karilerimiz için tekrar baslacaktır. ebl D DKD Büyük Tayyare piyangosu 5inci Keşide 11 Haziran (lilleli Büyük Ikramiye 50,000 liradır Ayrıca: 15.000, 12.000, 10.000, 8.000 Liralık İkramiyeler ve 40.000 Liralık Bir Mükâfat Vardır. BANKA KOMERÇİYALE ITALYANA İSermayesi: 700.000.000 Liret, İhtiyat akçesi: 580.000.000 Merkezi idare: Milano, İtalyanın başlıca şehirlerinde. Şubeler: İngiltere, İsviçre, Avusturya, Macaristan, Çe- koslovakya, Lehistan, Romanya, Bulgaristan, Mısır, Ame- rika Cemahiri Müttehidesi, Brezilya, — Şili, Urr- Arjantin, Peru, Ekvatör ve Kolumbiyada Afil İstanbul şube merkezi: Galata Voyvoda cadde köy Palas (Telefon: 2641-2-3-4-5) Şehir dahilindeki acentalar : İstanbulda Alalemciyan hanında Telef. 2821. Beyoğlunda: İstiklâl caddesi Telef. 1046. Kambiyo dairesi Borsada Telef. 1718. İzmirde şube Yalova'da kiralık otel müceddeden otel olarak insa ve bir mutfak ve altında 1 ve iki dönüm bahçeyi Valovada sah müdürü Şü İskele civarında ve sahilde edilmiş olan on yedi oda ve üç sal gayet m zazam kıraathane ve lok havi bina kiraya verileceğinden talipl Nuri Efendiye, İstanbulda Halep oteli müracaatları. Seyrisefain AELACATTEERLELLRERE N C0 C Merkez Acentası: Galata Köprübaşı B. 2362 şube acentası Sirkeci Mühür- darzade Hanı Tel. 22740 Mersin Postası (Çanakkale) vapuru 29 Mayıs Cuma 10 da Galatadan Çanakkale, İz- mir, Küllük, Bodrum, Ra- dos!, Fethiye, Antalya, Alâiye, Mersine kalkacak, dönüşte Taşucu, Anamor, Finike, Andifli, Kalkan, Kuşadası, Geliboluya da uğrıyacaktır. ALEMDAR ZADE VAPURLARI MİLLET sokuç, 30 Mayıi Cumartesi günü akşamı saat 18 de Sirkeci rıhtımından hare ketle (Zonguldak, İnebolu, Samsun, Ordu, Gireson, Trabzon ve Rize)ye azimet ve ( Vakf kebir, Tirebo- lu ) iskelelerine uğraya- rak avdet edecektir. Müracaat mahalli İs- tanbul Meymenet Hanı altındaki yazıhane, Telefon: İstanbul 1154 İstanbul sekizinci tcradan: 931-408. Birdeyni mahkumun: bihin temini tahsili hakkın- da tahtı hacze alınan bir | adet yazı makinesinin fu- ruhtu 30-5-931 cumairtesi günü saat bir buçukta san- | dal bedesteninde — furuhtu takarrür — ettiğinden talip olanların yevmü muayyende * memuruna;müracaatları ilân olunur. bayaat komisyonunca pazarlıkla satılacaktır. Taliplerden 400 lira depozito alınır. Sermayesi 10,000,000 İngiliz lirası ISTANBUL ACENTALIĞI Telefon: İstanbul 3318 BEYOĞLU DAİRESİ Telefon: Beyoğlu 1303 Senedat ve poliça muka- bilinde muayyen vadeli veya hesabı cari suretile avanslar, poliça ve iskon- tosu. Türkiye - Cümhuriyeti- nin başlıca şehirlerine ve memaliki ecnebiyeye se- nedat, çek, itibar mek- tupları ve telgraf emir- nameleri irsalâtı. ( Hesabı cari) küşadı, senedat ve kıymetli eşya muhafazası, kupon tahsilâtı, Türkiye ve memaliki ecnebiyeye keşlde edilen poliçaların tesviyesi, borsa muamelâtı icrası, akçe bey'i ve şe- bilcümle ban- rası, sair ka muamelâti, kasa icarı. Selânik Bankası Tarihi tesisi: 1888 Sermayesi Tamamen tediye edilmiş: 30,000,000 Frank Merkozi idaresi: İstanbul Türkiyedeki şubeleri: Galata, İstanbul, İzmir, Adana, Mersin Yunanistandaki şubeleri: Atina, Selânik, Kavala Samsun, İstanbul mahkemesi asliye 6 mcı hukuk dafresinden : OSMANLI GANKASI | Şükran Hanımın ke | Çemberlitaş civarında mahallesinde Veni sokakta İsmail Efendinin hanesinde sakin iken halen — ikamı kasap alik odilmiş olduğun- Hândan itibaren bir ay mu mezküra itiraz edil dirde muamelei kanığ KABIZA — KARŞI En müessir ilâç kabızı ta- bil bir hale getiren — ne- hati üshil haplarıdır. Yüz sene- kemali imaktadı. ruştur. Her eczaneden ar: Deposu İstanbul Bahçekanı zasker Han N denbi Hirkalşerif askerlik 'yu- besinden almış olduğum ter- | his vesikamı — zayi ettim. Yenisini * çıkartaçağımdan eskisinin hükmü olmadığı ilân olur. “Karagümrük - karabaş mahallesi-Perendebaz sokak No. 32- 13 hanede 303 de- Sadık bin Osman #umlu ZAYİ — İstanbul güm- rüğünden aldığım 92577 No lu 307 lira 65 kuruşluk makbuzu zayi ettim. Ye- nisini alacağım, zayiinin hük- mü yoktur. Kemal Koen Paris TıpFakültesi mezun! Cilt, frengi ve zührevi hestalık mütehassısı Dr. Bahattin Şevki Babiâli Meserret oteli karşısı! Tinci kat sabahtan akşama kadi Doktor İbrahim Zati Cağaloğlu * Mahmudiye caddesi Çatalçeşme so- kak No. 5. Her gün öğleden son: ra altıya kadar hastala"| rım kabul eder. Doktor Fuat Sab Ankara caddesi Cihan kâli hanesi üstünde No. 66 Telefon: İstanbul 2385 I_Çoouk hastahanesi k lak boğaz burun mü- tehassısı Dr. Ekram — Behçet Beyoğlu Mektep stokak | Telefon: B. O. 2496 Çocuk hastalıkları mütehassisi Dr. Semiramis Ekrem H, Beyoğlu Mektep sokak Telefon: B. O. 2496 eli eti KA TAT Ze | Haydar Rifat B.in eserlerindel Ayni bhaklar İki lir Miras meseleleri Bir , Şerkli börçlar kantmti « —€ (İkbal) kitap hanesindü) Dr. A. KUTİ Cilt ve emrazı zühreviye teğ vihanesi. Calata Karaköy'de B rekçi fırını sırasında No, 34 Mes'al müdür ve mümessil Burhanettin Âli