3 Kasım 1937 Tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 7

3 Kasım 1937 tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 7

Modern Cerrahi Nasıl Doğdu? ni Biliyor musunuz ki, daha 60 yıl önce cerrahi çok iptidai bir sathadaydı ve yapılan ameliyatların büyük bir nis- beti ölümle Siyez el Doktor rsi Die indirmek, gitgide sinin hedefi Artık yalnız ameliyat âletleri ile tery: inin değil ayni Yenilen Favsta ME GERE GERE Yazan: Mişel Zevako elki de firarinin.. ameliyat havasının da zamanin çerrahlarinın estetik cerrahi çan memurunu arıyor, altı darbeyi çaldırmak is- yanın- ten ii modern cerrahinin 383! papa- £<- bugün dahayeni ufuklar açılmağa benzer bei mıştır. Mükemmel bir teknik asabi erkezlere büyük bir inme #n mümkün ”— üzerinde — yapılan TEAkelerle özü bir-fener madam olduğun: önsanıni Ti öle istemiyorum. öy! 0 ADE yer iSTANBUL RADYOSU Mİ. etireyim, Ba-| Daha 1847 de, öter ve em işiten Favsta geri, — Türk musikisi 5 imkân bir Kendi © İmiş. Hastaları uye nak usulü pek buk fakat Alışam neşriyatı iği i Zati ettiğim... Ayni zamanda ka di him hastanelerden uzakta, kendi ( ai iie ve enfüleanza) gerçi dan bir dereceye kadar sarsıldı, albuki 1860 insanlık ve arkadaşları mmiyeti olan ve halk leri İmer tarihidir. gevşemiş Lukresin ruhu, ei ki, o zamana kadar zaklı kadın aşmış, yine bir Çünkü Favstanın ge'si opera ve operet Amerikan — Madam! Ilk size karşı etmekliğime müsaade özleri maliksiniz! ve yanı sıra olduğunuz karışık alâkasız taki. çok kısa olan sabah erkenden, ikinci Kanlı bir deniz macerası çalan katil yüzünü çevirmiş çevirme" rütbece daha küçük çağırarak, Havana- orada gemiyi tamir ol. — Havanaya muhakkak uğrayacağız. Bu “dei Teli birşey sezerek şaşala- kaptan ile duran zaman pek farkedile- kaptanlık | sanatında Ve bu suretle ele geç“ Fransaya da