5 Ekim 1938 Tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 2

5 Ekim 1938 tarihli Yeni Asır Gazetesi Sayfa 2

Sanat bahisleri: - Tiyatronun teknik ve ti- cariidaresinasıl olmalı? 939 Yılı İzmir fuarı 420,000 Metre ka- relik bir sahada kurulacak Almanlar tiyatroya karşı nasıl bir beslerler ve nasıl yardım ederler? Teknik idare de tiyatro az bir B. ilâveler üzerinde €ser oynandı, körpeten ile diş nezareti provalarda ve çekilen B. Cemil açmış iye Zi yaretler Yarın bi Dir kafilesi maada Hamburgta ederek bir sergisi) lu işler ve imkânsız değildir. rim. Bu ganda nezareti altı yor. si, var! fazla fiat olduğu Hasan deposu İzmir şubesi açıldı Alman Iktısat Nazırı HABERLERİ Bir iddiası rüşvet memur, terkin işi Dr. Funk'un Türkiz para mı istemiş? yeyi ziyareti iki memleket münaseba- Numaraları zabıtaca tesbit olunan tına inkişaf verecekti 20 lira B. Keralde bulundu Ka rare e oturan spin av Bağl iddiasına göre eri ve muamelesi bir türlü yapılamıyor. müstedinin iddiasına göre Müstedi bu defa defterdarlığa bulunuy: il olunan yirmi Jira Kabahat ölende mi, öldürende mi? Motör kaptanı, Galata vapurunun önünden geçmek mi istemiş? > Galata suvarisi vapuru suvarisi VALİ B. FAZLI GÜLEÇ Seçimde çalışanlara teşekkürlerini bildirdi Kültür Park Sineması: Kibar halkın sineması olacaktır. Ailevi ve içtimai filimler gösterecektir , Mn nın mükemmeliyetile tema- yüz ed: z İstirahat pa isini tekmil evsafı haiz Orman umum müdür muavininin tetkikleri DIKKAT: Resmi : Sizin için bir gezinti ve eğlence kaynağı olaca : Güzellik : ve zarafet abidesi olacaktır. küşada şimdiden hazırlanınız.