17 Ocak 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

17 Ocak 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

y e e Sahife 12 Türk M Cemiyeti mümes: ayınız. Umumi - deposu: 17 Kânunusani 1930 —— Akşam Türk Maarif Cemiyeti Mektep defterleri * Y ği İstanbul Fincancılar yokuşunda Şark Hanında 18 numaradadır. Bilançodan evvel Mevsim sonu münasebetile Yalnız 15 gün için Umum dairelerde büyük tenzilâtlı FEVKALÂDE SATIŞ Bu müstesna fırsatı kaçırmamak için Beyoğlunda İstiklâl caddesinde 370 numarall BAKER Mağazalarını Her halde ziyaret ve istifade ediniz. bir sıhhat mü: GARLO ERBA nın OPOPEPTOL g) a | STT MILANO” .: — Öksürenlere Katranı Hakkı Ekrem Ambar tamiratı Devlet matbaası müdürlüğünden: olan 2981 lira dahilinde yirmi gün ile münakasaya konulmuştur. müddetle ve münakasai aleniye matbaasından alınacaktır. | 3 — Her talip bedeli keşlin yüzde yedi buçuğu olan 223 lira S7 1 kuruşluşluk hükümetçe muteber bir milli banka / teminat mektubu O Çermeğe ve yahut bunun yerine yevmi münakasadan evvel nakit olarak bu parayı vezneye teslime mecburdur. 4 — Münakasa günü 6 Şubat 1930 tarihine müsadif Perşembe günü saat 14 tedir. ' 5 — Taliplerin yevmi münakasada Devlet matbaasına müracaatları. İstanbul Tramvay şirketi Malülini askeriyeye ilân İstanbul Tramvay şirketi, hali hazırda askeri malüllerin Tramvay arabalarında tenzilâtlı tarifeden istifadelerine imkân balışolmak mak- sadı ile kendilerine verilmiş olan gri renkte kaplı tenzilât pasolarının, 1 Şubat 1930 tarihinden itibaren mer'i olmayacaklarını, Aaskeriyenin nazarı ıttılana arz ile kesbi şeref eyler. Hali bazırda meri olan mevzuu bahsolan tenzilât pasolarının, dadı mukabilinde, 1930 ve 1931 sencleri zarfında " üzere. yeni sarı kaplı pasolar tevzi olunacaktır. Binaenaleyh, askeri Malül Bey ve efendilerin, yetlerindeki pasoları yeni sarı kaplı pasolar mukabilinde tcedit ettirmek üzere, salı çar- Şamba ve perşembe günleri, saat 13,30 ile 17 arasında, Metro hanın- da, Şirketin Beşinci kattaki Dairci mahsusasına müracaat etmeleri Tüzumu kendlerine ilân olunur. — İstanbul 28 kânunuevvel 1929 İ V O MÜDİRİYET malülini müteber olmak 1 — Devlet matbaası ambarlarında yapılacak tamirat, bedeli keşfi | 2 — Şartsamelerin ve şeraiti fenniyenin musaddak suretleri Devlet | Lâstikçı Hüseyin Hüsnü ve şeriki Merkezi: Hamidiye Türbe Sokağı, 7-9. Şubeleri: Postane karşısında 36 ve Sadıkıye Hanı altında 14 Ticarethanelerindeki ayakkaplar tamamile yerlidir. Mallar metin ve zarif olup fiatlar ehven ve maktudur. BÜUÜYÜK BEYAZ EŞYA SERGİiSİ 15 kânunusaniden itibaren ve müteakip günlerde Beyoğlu İstiklâl caddesinde 408 - 410 numaralı ZAHARİiDiS Beyaz eşya mağazalarını ziyaret ve MECCANİ kataloğu talep eniniz. Yerli şapkalar da vardır. İstanbul Posta ve Telgraf baş mü- îîî;f:î"î"ğğ" & dürlüğünden: Muhtelif ebadda 1182 adet Telgraf direği münaksai aleniye suretile münakasaya vazedilmişlir. Münakasa 5/2/930 tarihinde saat on beşte yapılacaktır. Talipler teklifnamelerile yüzde yedi buçuk nispetindeki teminatı baş müdüriyette müteşekkil komisyona tevdi etmeleri ve şartnameyi görmek isteyenlerin her gün baş müdüriyet kalemine | | müracaat edebilecekleri ilân olunur. | Kemerburgas Belediye riyasetinde Kumköy (kilyos) da tahlisiye idaresi binalarının bulunduğu ve Süleyman bey ve hissedarlarile Leylâ hanım ve hissedarlarına ait | arazı ve arsa mezkür idare tarafından ber mucibi kanun istimlâk ecektir. Binaların bulunduğu arazinin beher dönümüne elli lira hane arsasının beher arşınına yirmi kuruş Kiymet taktir. edilmiş- | tir. Alâkadarlardan itiraz edeceklerin istimlâk kararnamesi maddei mahsusası mcibince sekiz gün zarfında kemerburgaz belediye riyase- tine müracaat eylemeleri ilân olunur. Muhterem doktorlara İstanbul Vilâyeti Şehremane! ları aa Şehremanetinden: Fatih yangın yerinde 178 harita numaralı adada Softa Sinan mahallesinin Dedepaşa sokağında 4377 ve 4376 harita numaralı arsalar arasında 45,50 murabbamdaki arsanın metre murabbama 2 lira kiymet takdir. olunarak - satılmak için açık müzayedeye konmuştur Taliplerin şartnameyi görmek için her inü olan 6 Şubat 930 Perşenbe Avrupa müstahzaratma mua- di HASAN KUVVET ŞU- RUBUNU tertip ve istihzarın- daki muvaffakiyet ve mükem- meliyetine — binaen — iyot ile gliserofosfatlara ihtiyacı olan hastalarınıza bu — kiymettar şurubu tavsiyenizle vatani va- ifa ve hastalarınıza gün müzayedey girmek için ihale günü levazım müdürlüğüne gelmeleri. Şehremanetinden : Cihangir yangın yerinde yirmi dokuzuncu adada 591 harita numaralı arsa yanındaki 7-20 ve 2-70 metre yüzünde 18-72 metre murabbamndaki arsanın metre murabbama 20 lira kaymet takdir olunarak satılmak için açık müzayedeye konmuştur. “Taliplerin şartnameyi görmek için her gün müzayedeye irmek için ihale günü olan 6 Şubat 930 perşembe günü levazım müdürlüğüne gelmeleri, zilenizi şifa temin edersiniz. efendim. 22 Şehremaneti Anadoluhisar dairesinden: Bedeli keşfi 583 li kuruştan ibaret olan Çengelköy iskele meydanı rıhtımının tar kapalı zarf usulile münakasaya vazedilmiş ve şubatın 8 inci Cümar- tesi günü saat on beşe kadar zarfların küşadı suretile ihalesi mukarrer bulunmuş olmakla tâliplerin teminat akçelerile birlikte yevmi mezküra kadar daire encümenine müracaat eylemeleri. SUN'T GÜBRELER Stickstoff - Syndikat. Berlin Çiftlik sahipleri, bahçıvan ve bilümum zürram nazarı dikkatine! m Çok ve iyi mah: GU sul almak için “kib- ritiyeti amonyak,, * Floranit , ve ya z TERNS Jet Derme NN AŞ Emniyet sandığı Müdürlüğünden: N Aziz Beyin 3163 ikraz numaralt deyin senedi mucibince ve bir roza (D 35 lâzımdır. / Çuvallar boroş, bir çift roza küpe, bir çift roza kuş iğne (üç taşı yok) bir roza 'âîı'!ff'h markaya yüzük (i taşı yok) bir sırça yüzük, bir antika altın sikke terhini Suretile Emniyet sandığından istikraz eylediği meblâğın vadesi hita- mında verilmemesi hasebile, istikraz esnasında tayin eylediği ikamet- gâlunâ tebligat ifası için gönderilen doksanbir günlük ihbarname zah- | Tına mahallesi Heyeti ihtiyariyesince mumaileyh Aziz Beyin Urfada lise müdürü olduğuna dair yazılan meşruhat üzerine bu bapta Urfa ziraat Bankasile cereyan eden muhabere neticesinde mumaileyhin Urfada olmadığı ve mahalli ikameti - hazırasının meçhul - bulunduğu anlaşılmış olduğundan ilân tarihinden itibaren doksanbir gün zarfında borç temamen Verilmediği veya yenilenmediği takdirde mezkür mer- hunatın müzayede ile satılacağı ilân olunur. Satış mahalli: İstanb Kendros Han No, 8