23 Şubat 1930 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

23 Şubat 1930 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

Hanımlara iş — hük, kâtiplik, kasyerlik, M — Küçük 1- İş arıyanlar ae Ehven bir fiatle — Doktor kabi- nesinde Çalışmak - isteyen bir. hanıma ihtiyacı — olanların — Sirkecide - Mesarret oteli sokağında — Bbüssnut - addesinde 68 numaralı Ebo Şahzar hânimın kane- Sine müracaatları. —1 Türkçe — (yeni, Geki) fransızca, af /manca, ingilizde itatyanca, daktilo, ste nografi, Mubabere ve muhasebeyi bilan, sönelerden Derk çalışmakta olan türk musevi kâtip iş aramaktadır “Akşam, d “IB. rümuzuna müracaat, e Halk daktilo — dorshanesinden mezusum. Daktilograflık- anyorum. Ad- Te Şişli Osman bey kır- sokak Şihyar zyan'lan No 4 Hİ Üç sene avukat — ktabelinde ve üç sönede / ücarethane kitabetinda bulunmuş müsteit kimsesiz bir genç iş arıyor. "Akşam,, da MH < Muhasip — 15 senelik tecrübekâr bir musovi muhasip günde iki saat çalış mak üare iş arıyor. Türkçe, fransızca ingilirce bitiyor “Akşamı,da HK — 8 MA KARTALN G ZaT Çanakkale baytı müdürlü- ünden — olur ira maaşi Çanak kalb aygır depasu baytarliği' müntaldir. Taiplerin Çanakkale - vilâyenine” mürar cantları. -3 Muayenehande — çılşmak için bir genç kaiz veya kadın evdki hizmee Ja göriek aeera birde Yadın aranıyor. lide Osman beyde- Ananyan - apartır — eye mürscaat etmeleri. Hanım perükâr aranıyor — Hanım tuvaletimi bilir bir banım perükâra- ihtiyaç var. Saraçana başı Sizin perükâr aa Möhmet - Hkrem beye” müraca — ankara dakmo” mürebbiyelik, Sçlık ve hizmetçilik” gibi iş isteyen Tağımlarl Ankarıda Üslk pazanlın Halk iğ ilaehanesın muracaatları Ankara Telefome 20371 v 3 -Satılık eşya TT a Degirmene — İhtiyaci/ olan bir köy arıyorum. satılık - değirmende a: Tam Maktüple cakşamada K.'T, — £ Satılık kamyonet — © silindii. Şevroke Marka ar müstamel bir kamyo- Hek salılıklar. Böşiktaşta tzamvay kum: paayası — ilüsündeki sokakla Ti No İ gariya müracaak, | 4 - Kiralık- Satılık | Kiratık — iki üç odalı bir ev arıyo: rum. Böyazit, Şehzidede tramvaya 10 dakkalık yerde alması — makbuldür. caksamsda KOT 2 1300 Hiraya kadar — Iki üç odalı ve balişeli kans satın almak istiyorum. Mamvaya — yakın — olması | matlupsur. Mektüble <akşamada K. D0 —— 2 Kiralık hane — Sultanahmetie Nakilbentzo Şerifağa sokağında — müker. rer No 12 hane: 5 oda, iki şer Sola, güsülhane, mutfak, bahçayı havi sıhbi acumdur. Bekçi ve bakkala mür. — 5 Kiralık mağaza — Hağçekapıda borsa hanı karşısında - 66 (M8) cesame- tinde, cmekânlı, muntazam bir mağaza kiralıktır, Tophanede — Askeri temyiz malıkemosinde Hüsat beye mür. — 5 Kiralık hane — Üsküdarda Do Çancılar — Sinanpaşa — ihsaniye - caddesi Pistıklı Ömektebi. ilüsalinde tamamon müstakll 8 oda nerarmti kâmilo, havadar| kampanya suyu ile 6 fraya, — — 3 - parmakkapıda 59 No âw ve çatallan settiüde 21 No beş odalı ev. kiralıktır. O siradâ” kömüren Mehimet et, müracsa, —? Cağaloğlunda — İçahat wi binasında geniş, Yüksek tavanlı” İmalât- hane ve emin depo yeri. Telefon: İ bul 8. Her gün görüleblir. — — 8 Kiralık depo — İzmie ora han zamile maruf tütün deposu - kiralıktır. Taliracaat. Birkeci Ankara caddesinde berbor Müharrem ofeadiyö telelon İstan- bul 4047 a ilânlar Yeni kiralık apartımanlar — Pandiklıda YAltın bakkal karşısında team Vay hattr — üzerinde 8) odal ve Hamamlı 6 odalı apartımanlar Kiralıktar. Su, elektirik, havaekzi vardır. — 4 K — Çamlıanın ea eti olan — mahallinde 5 çe ve kuyu sayu- içilir bir Satikktar. Kısıklıda . Bakkal - Sabri heye müracani, Fabrikaya Giverişii Kögir bina glek caddesinde içinde ceslm / kâgir bir kiraliktir. - arzu den Kadıköy Telefon No 560 mürac at buyurmalar 1 Satık KöŞK — Çengalküyünüz Tevfikpaşanın köşka vas ' bağ bahçe ve arazisile acele safılıktır. Taliplerin - Ka: sımpaşada- Bühriye caddesinde No 68 tühafiyeci M. Sami beye müracanl, — 1 5 - Müfeferrik Temiz bir tamilya nezdinde — pansiyoner olmak- isteyenlarin - Tak. simde Taksim - sokağında 14 numaralı haneye müracantları, 2 Mütakil bir evde oturuyorum — teraber oturacak kimsesiz bir kadıma maubilacım. İstiyenler. "Akşam,da MA.C. rümuzu altında tahtren mürkcaat — 1 sofa, bir mutfe tamamı, I Sunsun, Hoştraser ve şürekâsi Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi kat'i karar ilânı Müzayede muhanimen İkraz — Merhunatın cins ve nevil Borçlunun Bedeli kiymeti — No mevkü ve müştemilâtr ismi Tira — lira i 365 1133 11186 Üsküdar'da — Arakiyecihacimehmet Salâhattin, mahallesinde Nuhkuyusu sokağında - Bekir Sıtkı eski Ti ve yeni 93 num; ve Mehmet altımış iki arşın üzerinde alışap iki Tahir B.ler katta beş oda iki sofa, bir kuyu ve yedi. arşın ürerinde bir mutfak ve otuz bir arşın bahçeyi havi tamire muhtaç. bir hanenin tamamı, 40 — 629 13361 Üsl 'da Bulgürlümesçit mahalle- -Mehmet sinde Toptaşı caddesinde eski ve ” Efendi yeni 35 numaralı elli arşın arsa | üzerinde kârgir bir kattan ibaret ve kırk sekiz arşın bahçeyi havi bir dükkanın tamamı. | 165 495 13371 Üsküaarda Selmanağa mahallesinde — Mehmet — | Bülbülderesi sokağında eski 107 ve Ata ve İbra- | yeni 129 numaralı yür yirmi arşın him Cemal üzerinde ahşap üç katta biri küçük ve Mehmet olmak ürere altı oda, bir sofa, bir Ferit efen- mutfak, bir kuyu ve otuz arşın bah- lerle Sabiha çeyi havi harap bir hınîım lımgm Saime, Ayşe | 120 244 13383 Kocamustafapaşada — Kocamustafar — Madam paşa mahallesinde Mektep sokağın- — Siranoş da eski ve yeni 13 numaralı kark dört arşın üzerinde alışap iki katta iki oda, bir sofa, bir mutfak ve doksan allı arşın bahçeyi havi es- kice bir hanenin tamamı 230 710 13513 Bakırköyünde Kartaitepe mahalle- — Yusuf, sinde Kariyeüstl sokuğında 3, 5, 4 — Mustafa, numaralı yüz yirmi beş arşın üzerin — Mahmut de biri kârgir di; B.lerle Mü- | üzere iki katta beş oda, rüvvet H bir antre ve altmış arçın üzerinde bir mutfak ve bim üç yüz on dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, 20 — 30 13552 Hasköyde Keçecipiri mahallesinde Rafail Ef. Halilbey sokağında cski 11 ve yeni 31 numaralı 56 arşından ibaret mün- hedim hane arsasının tamamı, 390 — 810 13608 Fatih'te Çarşambapazarında Tevkü- Hacer ve cafer mahallesinde Fethiyecamüi so- - Güzide ha- kağında eski 6 ve yeni 2 numaralı - amlar 170 arşşın üzerinde ahşap üç katta yedi oda, iki sofa, bir taşlık, bir mutfak ve bahçede iki kuyu ve 130 arşın bahçeyi havi bir. hanenin tamamı, 335 1283 13631 Kumkapı'da Çadırcıahmetçelebi ma- Serpuhi H. hallesinde Peştemalcı sokağında esl 2 ve yeni 6 numaralı 95 arşın üze- / rinde kârgir üç katta beş oda, bir SUN'T GÜBRELER Stickstoff - Syndikat. Berlin Çiftlik sahipleri, bahçıvan ve bilümum zürram nazarı dikkatine! m Çok ve iyi mah- sul almak için “kib- | riliyeti amonyak, w “ Floranit , ve ya ki Çuvallar eli markaya dikkat. Satış mahalli: İstanbul Sullanbamam Kendros Han No. 6 C. Fröhlich Malâmat - ve nümune: Sirkeci Köp. rülü Han No, 29, Trabzon »» > İzmir Maks Unz M BORİTZER Viyaııa Çamaşırhanesi Beyoğlu Venedik Sokağı 24 Telefon: Beyoğlu 1259 Her nevi çamaşırlar ucuz fiatla yıkanır ve ütülenir. Lokanta ve oteller Hususi fıatlaı fağı havi bir hanenin 570 1963 S10 1823 170 458 125 402 385 1613 70 660 125 978 190 372 125 297 1025 2010 ( 6545 13800 13636 Bakırköyün'de Kartaltepe mahalle- sinde Aksu mevkünde eski 3,5 ve yeni 8 numaralı iki yüz arşın üze- rinde ahşap iki buçuk katta biri sandık ve ikisi cehannüma odası olmak üzere dokuz oda, bir sofa, iki balkon, bir taşlık, bir. mutfak, odunluk ve kömürlük ve sekiz yüz otuz yedi arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Üsküdar'da Selimiye mahallesinde Hamam sokağında eski 12 ve yeni 20 numaralı yüz seksen yedi arşın üzerinde ahşap ikâ katta yedi oda, iki sofa, bir mutfak, bir kuyu ve yüz âltı arşın bahçeyi havi bi hanenin tamamı. 13859 Rumelihisarında Alitorlak mahalle- Ahmet Hi- sinde Fırın sokağında eski 20 ve seyin, ismail yeni 20,22 numarlı yüz altmış arşın Süreyya El. üzerinde ahşap iki buçuk katta altı lerle Emine oda, bir sofa, bir taşlık, bir mutfak Muhaine ve bir kuyu ve on iki arşın aralığı havi İffet Zahide muhtaci tamir bir hanenin tamamı. ve Fatma Hdv; 13874 Hasköyde — Sütlüce —mahallesinde Salih ve Tekke sokağında eski 22 ve yeni 26 Mehmet numaralı yüz dört arşın üzerinde Efendilerle bordum katı kârgir diğerleri ahşap Zeliha H. olmak üzere iki buçuk katta beş oda, bir sofa, bir taşlık, bir mutfak bir kuyu ve yetmiş altı arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı. Kandillide Kapamacımeydanı elyevm İskele caddesinde eski 19 ve yeni S1, 53 numaralı biri yüz altmış arşın erinde ahşap üç katta altı oda, iki sofa bir mutfak, bir taşlık diğeri yüz arşın üzerinde tamire muhtaç bşap iki katta iki oda, bir sofa, bir mutfak ve iki yüz kark arşın bahçeyi havi iki hanenin tamamı. 14070 Kadıköyün'de Osmanağa — elyarm Rasimpaşa mahallesinde eski Halit ağa ve yeni Nuhbey sokağında eski 18 mükerrer ve yeni 18 numaralı seksen beş arşın üzerinde ahşap iki katta biri sandık odası olmak üze- re dört oda, bir soafa, bir mutfağı ve yüz arşın bahçeyi havi bir ha- nenin tamamı, 14315 Kadıköyün'de Osmanağa mahalle- sinde Söğütlüçeşme caddesinde eski 170 ve yeni 320, 320-1 nuvuaralı seksen arşın ürerinde alışap iki kat- 'ta üç oda, bir kuyu, bir mutfak ve yüz yetiniş iki arşın bahçeyi ve tında bir dükkâmı havi bir hanenin tamamı. Küçükayasolya mahaliesinde Camii- sokağında eski 10 mükerrer ve — yaettin El. yeni 14 numaralı seksen altı arsın Raime H erinde ahşap” iki katta beş odü; n bir sofa, bir toprak avlu, bir kuyu ve 155 arşın bahçeyi havi bir hane- 'nin tamamı, (sofanın dört etrafı bağ- dadileri ve duvarın sıvaları noksandır). Sultanahmette Akbıyık mahallesinde Hasanağa; Arabacılarçıkmazı sokağında eski $ Ahmet Tev. ve yeni 17 numaralı altmış yedi ar- fik Ef. Fat şın üzerinde ahşap iki katta iki oda ma Naciye bir sofa, bir taşlık, bir yıkılmış muts — Hanım fak, bir kuyu ve elli-üç arşın kadar bahçeyi havi bir hanenim tamamı. 14632 Beyoğlunda Feriköyünde Ayazma deresi sokağında eski 36, 36, 36 ve yeni 106, 108, 110 aumaralı yüz oluz arşın üzerinde Kârgir iki katta oda, bir mutfak en üstte iki odı ve yür yetmiş arşın kadar bapçeyi havi bir fırının tamarsı, 'ta Teşvikiye mahallesinde eski Hamamcı ve yeni Gülüstan ve Bahçe sokağında eski 5 mükerrer ve yeni 48, 2 numarlı dört yüz kırk arşın üzerinde kâgir beş katta on daireyi ve beher daire dörder oda, birer sofa, birer mutfak, birer ha- mam ve birer helâyi ve dokuz 160 arşın bahçeyi ve 3, 5, 7 numaralı dairelerin ahşap kısın na tamam bir apartımanın tamamı. 13697 İsmet ve Fatma Sa- miye Hular 14046 Salih E£. Fatma H Salih - El. Aril B. 14561 Yusuf Zi 14578 Ali Bey 14815 Şemsettin Ziya bey- le İsmet Yukarda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emlâk hiza- larında - gösterilen 930 tarihine müzayedeye bedellerle — talipleri üzerinde olup 10 Mart * müsadif pazaartesi günü saat on buçuktan itibaren #4 mübaşeret —olunacak (kıymeti muhammenelerini ) geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunduğun- dan talip olanların mezkür günde saat on beşe kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beşten sonra vuku bulacak müracaatların kabul edilmiyceği ve mezkür emlâke olanların kt'iz evelce - talip karar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhür eylediği takdirde evvelki taliplerin müzaydeeden çekilmiş addolunacakları lüzumu ilân olunur.