26 Ekim 1931 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

26 Ekim 1931 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Sahife 10 26 Teşrinlevvel 1931 —a KÜ ÇÜK İL ÂNLAR AŞAR AR YER A AE RAE Umumi malümat 1 — “Küçük ilânlar, tarifesi: 1 deh "O kuruş > 60 > 8 > 75 » Her fazla defa için 15 > olmaz; satırdan fazla ö kelimedir. Küçük ilânlar 4 bir satır tahminen Fazla satır için ayrıca ücret alınır. 8 — Bu sütundaki * ilânlar yalnız “ Akşam ,, idarehanesinde kabul ve Cümartesi, Pazartesi, Çarşamba günleri s'ra ile neşrolunur. 4 — 'Ticari mahiyeti” haiz ilânlarla nişan, velime merasimiğ irtihal ilânları 1 — Iş arıyanlar Ma ZE EKŞİ ALA US TPE Şirket ve müesseselerde çalışmak istiyen, fransızca ve italyanca a bir nafa fen memuru lu postrestant —ı iş arıyor. Senelerce maliye ve muha- sebe — işlerinde bulunmuş bir müte- hassıs tarafından istenilen usulde ticaret mali işler derahte defteri tanzim ve olunur. Şerait ehvendir. Muhasebeci rü- muzu ile İstanbul posta kutusu 550 adresine tahriren müracaat. 2 Bir fransız madamı — 5 yaşın itibaren inde mürebbiyelik yapmak istiy Elinde hüsnüh tnamesi vardır. Madame Aliyon sökak No. 15 Beyoğlu. iş arıyorum — Okur yazarım ma- nifatura mağazalarında çalıştım her ne i <Akşam» da A. N. rümuzuna müraca- atları. Fransızcada çok muktedir — tecrübeli bir muallime âile içinde vazife arıyor. Hususi derslerde verir. 9 - 12 evde bulunur. Adres: Pangaltı Çayır sokak 109 Matmazel A. Dilber. — 3 Türkçe, İngilizce, Fransızca ve Almanca — Yazılacak yâzılarınızı temiz ve seri olduğu gibi ehven şeraitle makinada yazarım. Akşam'da B.F. veya Tek 24445 al Fransızce bilen — ciddi bir kadın bir aile nezdinde mürebbiye veya dam dö kompaui olmıya taliptir. Beyoğlu Peşkerci sokak No. 20 ye müracaat.— Tecrübeli muhasip ingiliz ve fransız muhaberata vakıf acele iş aramaktadır. Bon servisi. Ücret 100 lira. Gazetemize tahriren. «<P. P, P.» — mez 2 — İşçi arıyanlar RED ELA ANE DEE WE) Marangoz — mobilya işine bihak- kın vakıf bir kalfaya ihtiyaç vardır. Galata hoca Tahsin sokak 4 numarada marangoz Fehmi beye derhal müracaat. 9 dan küçük çocuklar ne »r. Türk ailesi tercih edilecektir 1 şal au Bret ursa yaparım. Taliplerin tahriren daktilo, işçi istiyoruz — İstanbul'da, taşra vilâyetlerde kazalarda erkek işçi istiyo- ruz, okuyup yazma bilenler müreccahtır. Bize mektupla sorunuz. İstanbul posta kutusu 548 2 Trikotaj fabrikalarında el dikiş işlerinde, ve kartonli makinasında çalışmış ehliyetli işçiler arıyoruz. Mar- puççular o 47 numarada Fahri Celâl Naim beylere müracaat. — Bir hanım arıyoruz — Mus; nehanede çalışacaktır, Babıâli caddesinde Meserret oteli karşısında doktor Muhip Nurettin. Kullanılmış kuluçka — makinası arıyorum. Beyoğlu 73'No. Posta kutu- suna mektupla bildirilmesi rica olunur. İ Satılık — İki adet şevrole markalı 26 ve 27 modeli kamyonet gayet chven fiyette acele satılıktır. Kuru çeşme antreposunda Ali beye müracaat. — 5 Satılık asri mobilya — kül yatak odası komple yemek odasi, halı- lar, sobalar, vazolar ve saire bilcümle aparlıman eşyası azimet hasebile kende satılıktır. Adres; Kurtuluş kurt caddesi Ilaydar bey apart. hergün müracaat. pori Boz- No, 1 —1 Satılık piyano — İyi marka yeni lıktır. Ortaköy dere bir piyano acele satıl boyu 179 numaralı haneye müracaat, —ı Alman marka ve ucuz satılık- sonra Beyoğlu kata müra —3 Satılık piyano güzel bir piyano acele tır. Taliplerin Hamalbaşı No, 27 caatları, 4 — Kiralık-Satılık BERE DEME YAA LAZ GELİ Kiralık odalar — İzmir Gözlepede No. 1. Vapur ve nezaretli, havadar, ya verilmek öğleden birinci Nevzat bey sokağı tramvaya yakın, sılıhi ve mefruş odalar kira tedir, Öğle ve akşam yemeğile beraber ayda 50 liradır. Sahibi Nasibe banıma müracaat. Maktuen 2000 liraya sa köşk — Çamlıca inas mektebi b sine muttasıl 2,5 dönüm arazi ve 7 oda, 1çe- mutfak, kuyu ve hamamı müştemil Halit beyin köşkü satılıktır. Görmek için ittisalindeki üracaat, — 5 AAA yk amk ml Kiralık üç oda — Taksim civa rında kâin bir hanenin iki büyük odası ile bir kiler ve matbahı kiralıktır. Talip- lerin İstiklâl o caddesinde « Etuval » sineması yanında 87 No. kırtasiye dük- kânı sahibi Mösyö Adolf Katse müra caatlari. 2 Osmanbey'de — Tramvay cadde- sinde 249 numaralı bakkaliye mağazası taşraya azimet dolayısile ehven fiatle n satılıktır. Taliplerin müracaatları 1 lata 1600 dev Acele satılık arsa — ( Arap camii Mina sokak No. 34 arşın arsa, Galata Arap camii Mahmu- ye caddesinde Arnavut bakkala mü- Tacaat. : Eczanesini — devren satmak isti- | yenlerin Maçka eczanesi vasıtasile Sami | | beye bildirmeleri mercudur. 4 Acele satılık dükkân — Fatihte Hafizpaşa çarşısında 60 numaralı kahve dükkânının mülkiyeti ucuz fiatla acele satılıktır. Yanındaki berber sünetçi Ah- met efendiye müracaat. Satılık dükkân dördüncü vakıfhanı karşısında tam ke- mer dükkânın yarısından fazla hissesi satılıktır. Kuzguncuk Münir paşa polis noktası 39-1 Halit beye müracaat, — 2 Balıçekapıda 1600 liraya satılık hane 4 oda terkoslu Üsküdar Paşa limanı Necip paşa köşkü. Pangaltı sineması karşısında Dişçi gurlıyan 82 No. hanesinde Dr. Suat. 3 Kiralık hane — Çenberlitaşta kaf müdiriyeli karşısında 5 oda kira- liktir. 9 - 12 ye kadar ittisalindeki haneye müracaat. — Emlâk satın alırız İskeleye, tramvaya, şömendöfere, otobüse yakın olanlar müreccahtır. Saat 9-12 arasında müracaat. İstanbul dördüncü Vakıf han Asma kat 2 Kiralık hane — Unkapanında Hızır bey mahallesinde Fabrika sokağında Terkos, elektrik, havagazı tesisatını ve sıcak suyu havi 9 numaralı y kârğir hane kiralıktır, ittisalindeki Mai mukattar (o imalâthanesine (o müracaat. Tel. İstanbul 2773 - Tel, B.oğlu: 2123 3—1 Şehremini Saray meydanında — Terkos çeşmesi karşısında 71 No, lı kahvehane möbilyası ile acele satılıktır. Ayda 20 lira icar gelirir. Müstecirine müracaat, olunması, —1ı kiralık han — Galatada Mumhane caddesinde No. 18 Mader hanı kiralıktır. Görüşmek üzere Osmanlı bankası Yeni- cami şubesinde Hakkı Şevket heyo müracaat -1 Satılık hane — Ayasofya'da Alem- dar caddesinde No. 58 hane, 400 arşın arsa üzerinde 6 oda, 5 helâ, 4 sofa büyük avlu, elektrik, kırkçeşme suyu ve bahçesi vardır. Görmek için pazartesi, perşembe 10 - 5 e kadar derunundakilere at, müraci Fatihte — Maltaçarşısının altında Hoca Üveyiz mahallesinde Sürr« Emin sokağında No. I kârgir 5 odalı hane Münasip fiatle satılıktır. içerdekilere müracaat. — Samatya, Yedikule, Beşiktaş gibi tıramvaya yakın yerlerde etrafı mazbut, suyu mebzul 25 ilâ yüz dönüm büyüklüğünde | satılık bostan oveya münbit erazi aranıyor. İcabeden malü- matın fiatı ile birlikte Akşamda M. A. 202 adresine tahriren bildirilmesi, Kiralık ev caddesinde dört oda , Boğaziçi o Vaniköyü bir denize nazır bahçeli yanındaki 8£ numaraya müracaat. A MM ik Pazarlıksız 1800 liraya Satılık müceddet kârgir hane Aksaray tramvay depo caddesi No. 6. Tlergün “öğleden sorra içindekilere müracaat. 2 SER ee ei sofa , taşlık, akar sulu, Emlâk satın almak için — görülmemiş kolaylık. o Bedelinin wsfi peşin mısfı (bilâ faiz) elli tasksitte tes viye edilmek şartile emlâk satın almak st tada Mehmet Ali paşa hanında 41 numaraya müracaat eyle meleri, i enlerin MAR eğ vene e eke Modada Acele ve ucu hane. Moda . iskelesi civarında Yusuf (6) oda mutfak havagazı ve Kâmil paşa sokağında müşterek kuyu, terkos, bahçöyi havi gayet havadar hane acele ve ucuz satılıktır. Talip olanların Gala- tada Melimet Ali paşa hanında #1 nü maraya müracaat eylemeleri. Kalamışta satılık köşk — Kalamışta banyolar sahiline ve Fener caddesine nazır çamlar içinde a mükemmel ve muntazam ke atılıktır. Tafsilât ve fazla mat almak istiyenlerin Galatada Metir Ali paşa hanında 41 numaraya mür at eylemeleri > mükemmel odalı mal Divanyolunda — Işık soka alı bir kat dalı ev köşe başında 7 1 iki katı ahşap yedi lıktır. İstiyenler cuma, pazar ve çarşam- ba günleri saat ona kadar görsel Kiralık ucuz yazıhaneler — üçer ve ikişer odalı daireler tek odalar. Galata Şevket paşa han 14 numa ya müracaat. mutfak, | Apartımanda — kiralık daire dört oda ve mutfak, banyo, aynca tek odalar. (o Haydarpaşa Yeldeğirmeninde düz sokak No. 64 Ankara apartımanın- da kapıcıya mürac neti karşısında Klot Farer caddesinde küşe başında 25 No. yedi oda nezareti güzel elektrik havagazı kuyusu vardır. Derunundakilere müracaat. Kiralık hane Fatihte » kardeşler tramvay caddesinde 50 5 oda, mutfak, geniş taraça, alafranga termosifon banyo altındaki kahveçiye raüracaat, er w te helâ ve Satılık kâgir hane — Şehrema | 5 Satılık apartıman oda ban- yolu, havaguzı ve elektrikli 6 katlı apar- tıman satılıktık. Beyoğu Asma'ımesçit minare sokak No. 20. kapıcıya mwüra- caat, a 3900 liraya — ık, ve kiralık Sultanahmette denize nazır 5 oda ha- mam, bahçeli yeni ev 3 Sene vergiden muaftır. o Mahınütpaşa Tavuzlu han Süleyman ef. ye müracaat. s1 Kiralık ızadebaşında Millet tiyatrosu yanındaki konakta on odalık müstakil bir daire kiralıktır. ( Önünde tramvay, denizo kadar manzara, elek- trik, havagazı, terkosu hayidir, ) Görüş- mek üzere Konağa veya Meydancık Büyük Kınacıyan han 24, telefon 716 numaraya müracaat edilmelidir. — 1 Kiralık mobilyalı odalar — her türlü esbalı istirahati haizdir. Fiyatlar ucuzdur. Beyoğlu Asmalı mesçit K gözyan apartıman No. 3 e mür. Beyoğlunda — mefruş büyük oda aile nezdindo tek bir erkek için, asri konfor, müracaat alata Karaköy Palas hanında «Lafonsi » sigortasında Tla- mamcıyan. - Kuzguncukta — Münirpaşa ma hallesi Aziz bey sokağında beşer odadan iki bölüklü fevkalâde nezaretli eşçarı müsmreyi havi iki dönüm bahçeli 16 numaralı doktor Hakkı beyin hanesi ucuz fiatle, satılık ve. kiralıktır, içinde- kilere mü t. bol 5 — Müteferrik ZI NE SE EE Gayri mübadil bonoları — almak ve satmak istiyenler: Yenipostano kar- şısında büyük Kınacıyan han 24 numa- raya müracaat edebilirler. Telefon 22716 Para kazandırıyoruz — İstan- bul'da, taşra vilâyetlerde, kazalarda memur ve memure istiyoruz, işinize, vazifenize halel (gelmiyecektir. Bize mektupla sorunuz. İstanbul postahane- sinde 400. —2 NİNE YANAN Yİ YE LALIIZA AZ vü olduğumu söyleyim mi 7 Baş ağrısına karşı en müessir devanın hangi ilâç olduğu hakkında uzun tet- kikat yaptım. Neticede ASPİRİN de karar kıldım. Size temin ederim ki, nerem âğrırsa ağrısın, başka tedbire hacet kalma- dan “ASPİRİN,, o ağrının derhal önüne geçer. “ ASPİRİN, in sizdeki ağrıları da ayn» suretle şifayap edeceği muhakkaktır. Çocuğunuzu, siz de sevindirinizi, Muhsin » Kumbarayı çocuğunuz için bir eğlence vasıtası haline getirmekle, ona istikbalini kazandırmış olursunuz!.. Maliye vekâletinden: Kumaşları hariç olmak üzere 107 maa kasket elbise ile ayni mik- tarda paltonun imâliyesi aleni münakasaya konulmuştur. Muvafık fiat bulunduğu takdirde 27 teşrinievvel tarihine müsadif salı günü saat on beşte ihalesi icra kılınacaktır. Şartnamesi levazım idaresinde İ ve ( İstanbulda (Dolmabahçede evrakı (matbua mümeyyizliğinde görülebilir. Münakasaya iştirak edeceklerin o gün ve saatte 136 lira elli ku- i ruşluk teminatı muvakkatelerini müstashiben levazım müdürlüğüne ; müracaat eylemeleri. Deniz levazımı satın alma komisyo- nundan: 30 ton gaz 27 teşrinievvel 931 salı günü saat 10,30 da kapalı zarf usulile münakasası icra olunacağından şartnamesini görmek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olacakların münakasa gün ve saatinde muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşa'da deniz levazımı satın alma komisyonuna müracaatları. naam mann Tecrübeli bir alman mürebbi- yesi — bir ailede çocuk bakmak için iş arıyor. adres: Madam Aga, gala- ta postahanesi, postrestan. —4 << — Ankarda Halk iş idarehanesi Balıkpazarında polis noktası karşısında telefon 2037. Komisyon, alım, satım, icar, isticar ikraz ve istikraza tavassut edilir. Terceme, yazı işleri yapılır. İş ve işçi temin edilir. Ankara ve İstanbulda iş takip ve süratle intaç edilir. Daktilo dersi verilir. —ı3 Mektuplarınızı aldırınız Gazetemiz arehanesini (o adres olarak göstermiş olan kari'lerimizden MH-SZ-L B- MSC- 480 depo memuru -AD- SM-i-MA - Uzaklardan -CP6-MJ-400-YH namlarına gelen meklupları idareha- nemizden aldırmaları mercudur.