7 Aralık 1936 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

7 Aralık 1936 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 12

Sahife 12 İmalât ve ihtisas sahala 1. Portatif Sesli Sinema Projekslon Makinalar 2. Tiyatrolar için Sabit Sesil Sinema Prolikalan Makinaları 3. Sesli ve Sessiz Filim Alıcı Makinalar muazzam havadis ve propaganda servisi için alınacak külliyetli miktarda sesli alıcı makinaları dolayısile bütün dünya sesli sinema makinaları fabrikalarının iştirâk eyledikleri bir münakasada De Vry fabrikaları mamulâtının emsaline | tamamile faik olduğu tesbit edilerek sipariş bu fabrikaya verilmiştir. Ameri- kanın en büyük sinema stüdyolarında De Vry tercihen kullanılmaktadır. De Vry sesli filim alıcı makinaları hususi tertibat saye- İS A üzerinde hem ses ve hem de resim kaydeder. 2 — Aynı zamanda ses ve resmi ayrı iki filim üzerine kaydeder, 3 — Renkli filim resimleri alır, De Vry Fabrikaları, Amerikan bahriyesi Maarif Vekâletine bağlı bütün kültür teşekkülleri, Nafıa ve Ziraat Vekâletleri gibi hükümet dairelerinin daimi müteahhididir. Bundan başka acunsel sosye- | tekerden Ford otomo- bil kumpanyası, Stan- dard Oil, Shell gaz kumpanyaları, - İnter- national otomobil ve kamyon fabrikaları ve Metro - Goldwin Mayer gibi bir çok büyük ve mühim . fabrikalar ve teşekküller propagan- da vasıtası olarak yal- De Vey kullanmaktadırlar De Vry fabrikalarının 35 in sesli filmleri göstermek için imal eylediği portatif sesli ema projeksion makinelerinin ei Very fabrikaları, geçenlerde Amerikada er RE Cumhur seçiminde propagan- mükemmeliyet ve nefasetine İdim a varlık emiştir. İ5 vat da vasıtası olarak muazzam bir çikış kuvvetini haiz olup 2500 kişiye kadar istiabı inema makinaları ve tertibatile teçhiz ederek dn ie Bu resim içinde sesli olan salonlarda kullanılabilir, , * ; portatif sinema tertibatı bulunan kamyonları göstermektedir, Fazla ve delinin malümat almak için bize müracaat ediniz. Türkiye Umum Mümessili X. Galata Voyvoda caddesi 58/62 - Telefon: 41460 7 Kânunuevvel 1936