16 Temmuz 1937 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

16 Temmuz 1937 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

p Scandinavian Near East Agceny Galatada Tahir ban $ üncü kat Tel: 44991 -2-3 Svenska Orient Linien Gothenbarg , Stokholm, Oslo, Dantzig, ıhag Abo Reval ve bütün arı şark ve Karadeniz başlı- rasında 18 günde bir azimet postalar. iothenburg ve Oslo- Gay gan bekl rapurlar, Gotland vapuru 16 Temmuza doğru Bardaland vapüru 25 Temmuza doğru Viking nd vapuru 10 Ağustosa doğru İstanbuldan Hamburg Roter- Gothenber$, limanları puru 26 Vikingland vapuru 10 Ağustosa doğru Fazla tafalât için Galata'da Tahir han B üncü katta kün acentalığına müracaat. Tel: 4491 - 2-3 Güzellik Reçetesi Bayan, doktorundan bir “Güzellik reçetesi “istemişti. Doktor, ona şu kısa reçeteyi yazdı: İstanbul Levazım âmirliği ilânları. Harp Akademisi Eratı için 20 ton ağır etinin 21/Temmuz/937 çarşam. ba günü sant 15 de Tophanede Satın alma komisyonunda kapalı zarfla ek- siltmesi yapılacaktır. Tahmin bedeli 6800 liradır. İlk teminatı 495 liradır. Şartnamesi Komisyonda görülebilir. İsteklilerin 2490 sayılı kanunun 2 ve 8 üncü maddelerinde yazılı belgelerle beraber teklif mektuplarını ihale saa- tinden bir saat evvel komisyona ver- meleri. (23 (3948) 3 kor ihtiyacı için 20 ilâ 25 büyük kazan 30 ilâ 35 küçük kazan 610,630 bakır karavana, 300 ilâ 320 bakır kar bakraç 19 Temmuz 937 Pazartesi günü saat 15,30 da Tophanede Satın- alma Komisyonunda pazarlıkla alı- nacaktır. Tahmin bedeli 3000 liradır. İlk teminatı 375 liradır. Şartname ve nümuneleri Komisyonda görülebilir. İsteklilerin belli saatte Komisyona gel- meleri. (41) (4203) 001/246 İstanbul asliye allıncı hukuk mahkeme- sinden: Münire tarafından İstanbul Ko- samustafapaşa Davudpaşa mektebi Med- İsse sokak 23 humarada oturmakta iken In meçhuliyetli va arşubalin on beş gün müddetle Hânen tebliğine karar verilerek iade kılınan mez kür arzuhal sureti de mahkeme divanha- nesine asılmış olmakla tarihi ilândan iti- beren on gün içinde cevabını bildirmesi Yözumu ilânen tebliğ olunur. o M. 1165 Satılık kotra Yelkenli tenezzüh gemisi Korsan satılıktır. Fener bahçesinde demirli- dir. ma İŞ YURDU Faik Baharoğlu Galatada Havyar hanındaki yazıhanesini gene Gala- tada Melek hanında İl numaraya nakil ile alım ve satım intikal musmelelerini ve vergi ve vakıf ica- resi ve taviz bedelleri ödeme işleri- ni deruhde ve takip eder. Telefon: 49069 1991 senesinde aldığım 309 numaralı şaha- detnamemi kaybettim. Yenisini alacağın eakisinin hükmü yoktur. Bskişehirde Devlet Demiryolları Kantar Baş memuru 3471 Ahmed Oğlu Hasan Acar Hali tasfiyede olduğuna dair ilân ZAYİ — Manisa Mülkiye »İdadisinden, AKŞAM Sahife 11 zıuluejiny luiseduoyj i1“P23 İyi Bir Ücretle Kömür Havzasında Çalışmak üzere bir Türk Genci Aranıyor. İstenen evsaf; 1 — Türk olmak, Belim adndi söihiketii 3 Yaşı 22 — 35 arasında bulunmak ve askerlik vazifesini yapmış 3 — En aşağı Lise mezunu olmak 4 — İyi Fransızca bilmek (fazla bir yabancı dil bilmek tercih sebebidir) 5 — Bir ticaret müessesesinde çalışmış, alım ve satın işlerine vakıf olan- larla, elektrik ve makineye aid teknik tabirleri bilenlör tercih olunacaktır. Yukarda yazılı vasıfları haiz olanlar, fotoğraflı kısa bir tercümei bal ile, İstedikleri ücreti, mufassal adreslerini ve gösterecekleri referansları bil- diren bir mektupla: İstanbul posta kutusu 735 No. ya müracaat edebilirler. Üsküdar ve Kadıköy Su Şirketinin Üsküdar ve Kadıköy Türk Anonim Su Şirketinin hi: i miyesi 30 Haziran 1937 tarihinde vaki ei tev a. rarları ittifakı ârâ ile ittihaz eylemiştir: z 1 — Şirketin vaktinden evvel feshi ve hali tasfiyeye vaz'ı. © 3 — Tasfiyeye memur olmak üzere şirketin idare meclisi ikinci relsi Ba İsmail Hakkı Elden ve esbak sefaret müsteşarlarından Bay Esad Cemal Pe ker tayin ve şirketin tasfiyesi için en vasi selâhiyetler bahşolunmuş olduğun. dan şirket dainlerinin haklarını ispat eylemek üzere hir sene zarfında Şirke, ön Galatada Bahtiyar hanında 49 No. da bulunan tasfiye heyetine müracaat etmeleri lüzumu ilân olunur. Sümer Bank Umumi Müdürlüğünden: 1 — Bankamızın Kayseri Bez Fabrikası sahası dahilinde hammen keşif bedeli 78251,37 «Yetmişaltı bin ikiyüz elli bir #1 palm mütelerrik işler inşaatı kısmen götürü ve kısmen vahidi fiat usulile ekli meye konulmuştur. 2 — Münakasa evrakı 4 lira mukabilinde Sümer İnşaat alınabilir. en 3 — Eksiltme 28 Temmuz çarşamba günü saat 15, Ankarada mer Bank Umumi Müdürlüğünde yapılacaktır. Biz Ha 4 — Müvakkat teminat 5062,57 »Beşbin altmışiki “6 57» liradır. 5 — İsteklilerin ihale gününden en az bir hafta evvel Sümer Bank İn. şaat Servisine gelerek bu kabil bir inşaatı yapabilecek fenni ehliyetlerini mi bat ve icabeden vesikalarla milli bankaların birinden alınmış 40,000 liralık | mali itibar mektubunu ibraz ile eksiltmeye girebilmek üzere birer vesika al- maları şartttır. © — Teklif mektuplarını havi zarflar kapalı olarak ihale günü saat 14,30) « kadar makbuz mukabilinde Ankara Sümer Bank Muhaberat Servisi Mü- dürlüğüne teslim edil 7 — Bu inşaatı Banka dilediği müteahhide vermek hakkını muhafaza 8 — 5 inci maddede zikredilen vesika meyanına Nafıa Vekâletince verii- kasının da konulması şarttı (2006) (4120) FLİT, bütün haşarat öldürücü mayilerin fevkindedir? ,90 muhtelif mil ula lr BU sabit olmuştur. Flit'in formülü hiçbir vakit taklit edil- 'memiştir. melen ia eder” insana zarar vermez, fakat haşaratı kat'iyyen öldürür: Şüpheli mayileri reddediniz. Hakiki ! ve yegâne; Flit aldığınıza emin olmak için; siyah ku” şaklı velaöker resimli, sarı tenekeye dikkat ediniz. FLİT taklidi mayilerle müz'iç pirelerin / hakkından gelinemez « İlet, onu tercihen kullanmaktadır. Bu (£E T,kendisinden beklenen iki şartı mükem- Yarıklara ve köşelere biraz FLİT TOZU Berpiniz 7 Haşarat dernal telef olu. num dap: 4. ray, tanbur Gala Yarda Nas mac PERLODENT OTURAN İnhisarlar Umum Müdürlüğünden : I — Malatyada tesis edilecek Tütün Atölyesi binası e müştemilâtı kapalı zarf usulile : eksiltmeye konul- uştur. Tl — Keşif bedeli 360231,67 lira, muvakkat teminat 18160 liradır. HI — Eksiltme 3/V111/937 tarihine rastlıyan salı İzünü saat 15 de Kabataşta İnhisarlar Levazım ve Müba- aat Şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. IV — Şartname, keşifname, proje vesair münakasa vraki 18,02 lira mukabilinde hergün İnhisarlar İnşaat Malatya Başmüdürlüklerinden lınabilir. V — Müteahhitlerin Nafıa Vekâletinin 937 senesi üteahhitlik vesikasını ve Jâakal 200000 liralık bir bina- taahhüt etmiş bulunduklarına ve bizzat Mimar veya daki şeraiti haiz bir Mimar veya dair noterce musaddak ve- iki eksiltme gününden rlar İnşaat Şubesine ibraz etmeleri ve eksiltmeye işti- 'âk edebileceklerine dair vesika almaları lâzımdır. VI — Mühürlü teklif mektubu, kanuni vesaik, şart- ir lüzumlu evrak ile eksiltmeye eksiltme günü en geç saat 14'de adar yukarıda adi geçen Alım Komisyonu Başkanlığı- na makbuz mukabilinde verilmiş olmalıdır. £ (4158) Denizcilere ilân Tahlisiye Umum Müdürlüğünden: Karadeniz Boğazının on dört ml açığında bulunan ziyalı çamandıranın çan kısmındaki arızadan dolayı bir müddettenberi işlememekte olan kampa» nasının tamir edilerek 7/7/937 tarihinden #tibaren muntazaman ve malüm karakter veçhile yine çalışmağa başladığı ilân olunur. (4187) PA AR A ys