14 Aralık 1939 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

14 Aralık 1939 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 8

14 Kânunuevvel 1939 ile SABAH - ÖĞLE - AKŞAM HER YEMEKTEN SONRA günde 3 defa muntazaman dişlerinizi fırçalayınız. e EE EY 7 YK EE ZE YE EEE Asipirol Necati yerli Aspirin değildir. Esası harledan getirilmiş, tab- let şekline konmuş ve Avrupa mamulütının fevkindedir. Bahçekapı Salih Necati İkinei keşidesinin en büyük ikramiyesi olan 100.000 LİRAYI Tepebaşında Fahri Bey apartımanında Bayan VARVARA'ya kazandırdı ve Parasını Tamamen Verdi, ZENGİN GİŞE, Herkesi ZENGİN EDER. Gayet bol ikramiyeli olan Yılbaşı biletleri gelmiştir. En büyük ikramiyesi 600.000 Liradır. Adrese dikkat : Yeroi'u ietikai eaüdesi (eransız Kolay Yemek Kitabı Aile masraflarını sutistimal etmeyen, 'Türkiyede tek kitaptır. Yazan; Fatma Fuad Gücüyener, Altıncı baskısı çıktı. 224 sahife, Piatı: 32 Ciltiisiz 50 kuruş nettir. Satış Merkezi: Myallim Fuad Gücüyener'in (Anadolu Türk Kitap Deposu) dur, Yenipostane karşısında Meydancık Hanında No, 10,11, 12de İ | | İnhisarlar U. Müdürlüğü nhisarlar U. Müdürlüğünden : Muh. Bedeli * 75 Teminatı Eksiltme Cinsi Miktarı ra Kr. Lira Kr. Şekli Günü Baal Likör fabrikasında 1.0 209.33 Açık 21/X11'999 LR, dam tamiri Metil Alkol 179 kilo 1513. 75 113. 68 » 26/X11/999 14 1 — Şartname ve keşifnam, N işl ve yine şartnamesi mucibince (1750) siltmeye konmuştur idaremizin Likör fabrikasının dam tamiri Metil alkol hizalarında yazılı usullerle ek- II — Keşif tuhammen bedelleri, müvakkat teminatları, eksilme gün ve saatleri hizalarında DI — Tamirata ait şertânmeler gün levazım şubesi yeznesinden (9) kuruş mus kabilinde ve Metil alkol şartnamesi z alınabilir. IV — İsteklilerin eksiltme için tayin edilen gün ve saatlerde 9; 75 güvenme patala- gile birlikte mezkür komisyona gelmtleri ilân ol ir. (10076) * I — Şartarmesi mucibince £ adet elektrik motörü ve teferrüatı açık eksiltme üsulile Satın alınacaktır II — Muhammen bedeli 105 £ kat teminatı 22.87 liradır, TI — Eksilime 15/X11/959 cun şubesinde yapılacaktır. IV — Şartname her gün sözü geçen şubede: V — İsteklilerin tayın edilen gün ve saatte Komisyona gelmeleri Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum idaresi ilânları nx günü sant 14 de Kabataşda levazım ve mübayıat parasız alınabilir. 5 güvenme paralarile birlikte mezkür (10186) Doktor Aranıyor İdaremizin muhtelif yerlerinde istihdam edilmek Üzere kısım hekimlerine ihtiyaç vardır, Verilecek maaş 177 Hradır. Aynca mesken veya mesken bedeli verilir. Serbes Bulunmak ve yaşları 45 der yukarı olmamak üzere taliplerin D. Demiryolları gat İşleri müdürlüğüne müracaatları, (0244) (10103) ... Devlet Hava yollarının Oidiş - Dönüş biletlerini bamil olup, tayyarelerin mutat seferlerini yapamamak mecburiyetinde Kalınaları basebile dönüşte tayyareden £istifnde edemeyen yolcuların Ekspres Tirenlerinde evvelden yer tutma ücretinden maada mun- zam bir ücret ödemeksizin dönüş seyahatlerini Devlet demir yolları ile birinci mevkide yapmalarına imkân veren bir tarife ihdas edilmiştir. 1/1/1940 tarihinde meriyete girecek olan bu tarife hakkında fazla tafellât almak için istasyonlara müracaat edilmesi, (0350) (10324) Galatasaray Lisesi alım satım komisyonu başkanlığından: Muhammen M. Tahmin F. İlk teminatı adet K 8 Lira K. 6500 5 Yatak çarşafı 4000 5 36 Li Sofra örtüsü 15000 ı s0 Peçete Galatasaray lisesinit Mayıs 1940 sonuna kadar yukardâ nevi miktarı ve tahmin | fiatları ve lik teminatı yazılı çamaşırların yıkanıp Ütülenmesinin 15 İlkkânun 1939 cuma günü saat 15 de Beyoğlu İstiklâl caddesi 340 No, da iseler muhasebeciliği binasında okul komisyonunca açık eksiltmesi yapılacaktır. İsteklilerin bu gibi çamaşır yıkama ve ütüleme işlerinde muraffakıyetle başardığına dair resmi dairelerden verilmiş vesika İle tcaret odasının yeni sene vesika ve tem. nt makbuzile belli gün ve saatte komisyona gelmeleri ve şartnameyi görmek üzere okul idaresine müracaatları 19844) İstanbul Vakıflar Direktörlüğü İlânları Sekbanbaşı Yakıpağı wâhallesisin Kalayci sokağında B-No, Ju dükkânin satılmax Üzere açık atttırmas on gün müddelle lemdit -edilmiştir. Muhammen bedeli -316- lira -80- kurüştur. Pey pârası 23 -lira 75 kuruştan ibaret olup ihalesi 22/12/939 cuma günü saat i5-de icra edileceğinden taliplerin Çemberlitaşta' Vakıflar Başmüdürlüğü Mahiülâe kölemine müracaatları, (10343) — En iy Bir K PETROL NİZAM Saç bakımı Güzelliğin en birinci şartıdır. General Steam Navigation Co Ltd Of Greece NEA HELLAS Lüks Transatlantik Vapuru 2 nel Kânunun 15 inde PİREDEN - NEVYORKA Hareket edecektir. Yolcu ve emtini ticariye “İstanbuldan kabul olunur. Tafsilât için Galatada Salon cadde- sinde İktisad hanında K. Siskidi Acentasına müracaat. Telefon: 42612 IN pr ALİ Pİ AİİLi 04341 Lİ EŞ TALİ İİ Milli Piyango Hatırası yıllar sürer Yılbaşı biletlerinizi her tarafta Ziraat bankası şube ve ajan- larile Posta gişelerinden ve piyango bayilerinden isteyiniz. yılbaşı hediyesi: ——————— — biletidir. BÜYÜK MÜJDE! Açılacağını haber alıp sabırsızlıkla beklediğiniz mağaza BUGÜN AÇILDI! Yünlü ve İpekli kumaşlar, Çorap, Çanta, Çamaşır ve Avrupadan sureti mahsusada getirilmiş Selfix fabrikasının model - elbiseleri ve Bluzlarını Bugünden itibaren C. K. M. de bulabilirsiniz. ADRES: Galatasaray 261 No, Eski Piyango Müdüriyeti binası Telefon: 49394 Dünyanın en meşhur şekercisi, şimdi de dünyanın en nefis tatlılarını çıkarıyor, Merkezi; Bahçekapı, Şubeleri; Beyoğlu, Karaköy, Kadıköy Saray baklavası, Şam baklavası, Dilber dudağı Bülbül yuvası, Halis şekerden Tahan helvası Asipin Kenan Sizi; Soğuktan, Nezleden, Gripten, Baş, Diş ve bütün ağrılardan .ve kırıklıklardan koruyacak ilâçtır, M. M. Vekâleti Hava Müsteşarlığından: Eskişehirde hava okulunu iki ve yine Eskişehirde tayyare Pb. kasına 1 ki ceman üş Ücretli tabip alınacaktır, Taliplerin sivil olanlara şimdiye kadar devlet devair ve müesseselerinde geçmiş olan hizmetlerine 7e en son ayrıldığı memuriyetinde aldığı maaş veya ücrtine göre ve yeni barem kanununa nazaran zami «170. liraya kadar Ücret takdir ve verilecektir, Ordudan ayrılmış emekli askeri tabiplere de rütbelerinin tekabül ettiği ve âzami «170, liraya kadar ücret verilecektir. Taliplerin halen hiç bir suretle devlet devair ve mü- esseseleri ile ilişik ve alâkası bulunmaması şarttır. Fuzuli muhabereye meydan verilmemek ve ücret miktarı tesbit edilerek bir an evvel tayin muamelesi yapılabilmek için taliplerin şimdiye kadar geçmiş devlet hizmetlerinin gün, ay ve sene gösterilmek ve aldıkları ücret veya maaş miktarları da rikredilmek su- retâje bu hizmetlerine dair aid bulunduğu devlet devair ve müesseselerinden musaddak resmi vesika tasdikli suretleri İle nüfus cüzdanı tasdikli suretlerinin açık âdreslerile ya- rı İstidalarına bağlanarak ve ordudan ayrılmış emekli tabiplerin de istidalarında ile bu İstidalarını en geç 21/1 kânun/939 günü akşamına va müstesarlığını, göndermiş bulunmaları ve yukarda yazılı istidalarla gönderilmesi Lizımgelei evrakı mokssun olanlar hakkında muamele yapılamı- yacağı ve talipierin azami 60 yaşını geçmemiş bulunmuları ân olunur. (10165) (6208) Devlet limanları işletme umum müdürugünden : Beşiktaş anbarında eşyaları bulunan tüccaranın nazarı dikkatine: ? Beşiktaş . anbarında bulunan eşyaların 8/14/939 gününden itibaren Kuruçeşme anbarına nakline başlanmıştır Mezkür anbarda gşyaları bulunan tüccarların badema Kuruçeşme anbarına müra- caat eylemeleri lüzumu ilân olunur. (40233)