17 Temmuz 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

17 Temmuz 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

Hlk taksitinin tutarıdır. Bu küçük ücret muka- bilinde artık siz de bir FRIGĞIDAIRE Soğuk hava dolabına sabip olacaksınız. S OZZERE Di FRIGİDAİRE Bir tanedir. Onun İsmine dikkat ediniz. Ve yanlışlık la başka bir soğuk hava do labı almayınız. İRADERLER ve Şslı. İzmir Pamuk Mensucatı Türk Ano- nim Şirketinden: İzmir Pamuk mensucatı Türk anonim şirketi hisstedaranı he yetl umumiyesinin aşağıda yazılı hususat bakkında mukarrerat Mttihaz eylemek üzere 5 ağastos 935 pazartesi günü aat onbirde şirketin İzmir'de Halkapınar'da küla Idare merkezinde fevkalâde olarak toplanscağı İlân olunur. Müzakerat Ruznamesi: 1 — Sermayenin tezyidi. 2 — Sermayenla — tezyidine karar verildiği taktirde kürdan ve fevkalüde ihilyat akçesinden münasib görülecek bir miktarın hlesedarana tevzll, Esas mükavelenamesinin altıncı maddesile yetmiş yedinci maddenln (B) fıkrasının aşağıda gösterilen şekilde değiş tirilmesi, Mudde 6 Madde 6 Eski şekli Şirketin sermayesi — beheri (20) Türk lirası “kaymetinde 55000 — hisseye — müokasim 1100000 bir milyon yüzbin Türk llrasından İbarettir. Bu hisseler Mmecmuvnun İş tiram — müceslsler — tarafından İşba mukavelenameye — merbot ve onun bir cüz'ü mütemmil- olan taahhütnamede — gösteril miş olduğu Üüzere tasbhüt ve imza edilmiş olub bedeli me vadi atide münderiç şekil dal resinde tesviye olunacaktır. Madde 77 Fıkra B Eski şeklil B: Meelisi idara — tahslesti olarak: 4, 10 yözde on. Yeni - şekil Şirketln — sermaycsl — beherl (20) Türk lirası kıymetinde 110000 — hisseye — müokasim 2200000 Iki milyon iki yüz bin Türck lirasından ibarettir, Bu hisseler mecmuunun İş Ürası — müesalsler — taralından Işbu mükavelensmeye — merbut ve onun bir cüz'ü mütemml ml olan taahhüdosamede göste- rilmiş olduğu üzere tashhüt ve lmza edilmiş: olub bedeli — me- vadı etide münderiç şekil dal resiade tesviye olunacaktır. Madde 77 Fıkra B Yeni — şekil B: Ea çok 4, 10 yözde on olmak Üüzere her sene beyeti umumiye kararile meclisi Idareye ayrılacak miktar, Lünkal elli hlsseye malik olab Içtimal fevkalâdeye iİştirak et mek arzusunda bulunan hissedaranın ticaret kanununun 370 incl maddesine tevfikan hlsse senetlerini veyahut hukaku tasar. rofiyelerini müsbit vesikaları İçtima gününden bir hafta evvel şirketin umumi kâtibliğine tevdi etmelidirler. Umumi kâtip H. F, Beler Her evde artık FRIGIDAİRE 'in yeri ayrıldı. Herkes alacağı FRIGIDAİRE'in hayalini ku- ruyor. Eninde de sonunda da siz de bu mükemmel soğuk hava dolabına sahip olacak- sınız. Onun ucuz satış şeraitinden biran evvel istifade ediniz. Hayat arkadaşınızı bir FRIGIDAİRE kadar sevindirecek bir hediye tasavvur edebilir misiniz? Şu halde daha nekadar tereddüt edeceksiniz? Kışlada Müs. Mev. satın alma komisyo- nunda ihaleleri yapılacak ilânlar Ms. Mv. &ı ko. dan: 1 — Mua, Mv, çin 136200 kilo patates İhtiyacı ka- palı zarf usulile münakasaya konmuştar. İhalesi 2,ağus 108,935 cuma günü esat onaltı buçukta İzmir'de kışlada Met. mv. satın alma komlsyonunda yapılacıktır. Şartaamesini her gün komlsyonda görebilirler. Patatesin tahmla edilen mecmu tutarı 8012 İira elli kuruştur. Beher kilo patates için altı kurüş yirmibeş santim flat tahmla edilmiştir. Teminatı muvakkate akçesl 638 Hira kırkdört kuruştur. İştekliler ticarat odasında kayitli olduklarına dalir vesika göstermek mecburtaetindedir. Eksiltmiye iştirak enecekler 2490 sayılı artırma ve ek iltme kanununun 2 ve öçüncü muddelerinde ve şart mamesinde yazılı vesikalarile teminatı müvakkate mak: buzları ve teklif maktuplarını ihalo saatinden enaz bir enat evyol komisyona vermiş balunacaklardır. 21 25 30 MTS5, MV. SAT. AL KOU. Rö. dea: 1 — MST. MV. ihtiyacı için (60) ton arslan veya yünüs marka süper çimentosu pazarlık suretile satın alınacaktır. İhalesi 19 temmuz 3ö cuma güvü saat onultuda İzmirde kışlada MST. MV, satın alma komlsyonunda yapılacaktır- Şartnamesi hergân komlsyonda görülebilir. Çimentonun tahımin edilen mecmu tutarı (2010) llradır. — Beher ton çimento İçin otuz üçbüçuk İlra flat tahmin edilmiştir. Teminatı muvakkate akçesi (150) llra yetmişbeş kuruştur: İstekliler Ucaret odasında kayıtlı olduklarına dalr vesika göstermek mecburiyetindedirler. Pazarlığa İştirak edecekler 2490 seyılı artırma ve ekelli- me kanununun 2 ve üçüncü maddelerinde ve çartna: meslode yazılı vesikaları ve teminatı muvakkate mak- buzlarile — birlikte İhale sastinden evvel komlsyonda hazır. bolanmaları 2150 Met. Mv, sa. al. ko, dan; 49225 lira karşılığında kamyon karoserisl kapalı zarfla yap tırılacaktır. İhalesi 20,7,935 cumartesi günü ssat 11 dedir. Şart- namesini 247 kuruşa almak İstiyenler hergün komlsyona uğrı- yabilirler. Eksiltmiye girecekler 2490 sayılı kanunun 2 ncl ve 8 ncü maddelerinde yazılı vesikalarla birlikte 3691 Hra 88 ku- ruşluk muvakkat teminat mektub veya makbuzlarını bavi teklif mektublarını ihale saatinden bir sast evvel M M., v. &a. ko, nuna vermeleri, 4 9 18 1?7 1978 Mst. Mv. sat. al. ko. dan: azoir Mest. Mv. kumandonlığına alt 60500 sayılı barbiye ay- niyat makbuza yok olduğundan vesika ve müstenidat meyanında kullanılamıyacağı kamuya büdirilir. 2151 2152 Galata: Hezaren Caddesi - Beyoğlu: İstiklâl Caddesi - Ankara: Bankalar Caddesi - İzmir: Gazi Bulvarı. Müstabkem Mv, sa, al. ko. dan: 1 — Tayyar. kıtaatı için 5000 beşbin kilo benzol açık ek. elltme ile satın alınacaktır. Ihalesi 30,7,93ö salı günü sast 10,30 da kışlada satın alma ko. da yapılacaktır. 2 — Şartnamcıl hergün komlsyonda görülebilir. 3 — Benzolün tabmin edilen bedeli 3000 üöçbin İlradır. 4 — Beher kilo benzol için altımış kuruş flat tahmin edil. miştir. 5 — Mavakkat teminat akçesl 226 ikiyöz yirmibeş İiradır. 6 — ketekliler ticaret odasında kayıtlı olduklarına dalr vesika göstermek mecburlyetindedirler. 7 — Ekelltmiyo gitecekler 2490 seyılı artırma ve ekalitme kanunan 2 ve 8 cü maddelerinde ve — şartnemesinde yazılı vesikalarile mavakkat teminet makbuzu İle bir- likte ihale saatinden evvel komlsyona müracaatları. 12 17 21 26 2091 Muhtelif mevkilerde ihaleleri yapılacak asker ilânları Bayramiç askeri sat. al. ko, ra. den: 1 — Bayramiç mıntakasındaki kıtaat hayvatatının İhtiyacı olan 400,000 kilo yulaf kapalı zarf üsülile münakasaya konmuştar. ibalesl 31,temmuz,935 çarşamba günü sant onbeşte Bayramiçte askeri satın alma komlsyonunda yapılacaktır. Şartnamecsi hergün komisyonda görülebilir. Beher kilo yulaf için dört kuraş elli santim Tiat tah min edilmiştir. Teminatı muvakkatesl 1350 liradır. İstekliler ticaret odasında yayıtlı olduklarına dair vesika göstermek mecburiyetindedirler. Münakasasına İştirak edecekler 2490 sayılı arlırma ve eksiltme kanununun 2 ve 3 üncü maddelerinde ve şart: namesinde yazılı vesikalarile teminatı muvakkate mak- buzlarını ve teklif mektublarımı — İhale sastinden enez bir saat evvel komlayona vermiş bulunacaklardır. 12 17 31 28 2092 Izmir Milli Emlâk Müdürlüğünden: Lira Kr. 155 705 Üçüncü karataş hilâl sokağında 32 numaralı ev Karantina selçuk tokağında 46 numaralı ev Buca belediye caddesinde 33.35 eski 25.27 taj No. l dükkân ve fırın. Bayraklı teksim sokağında d numaralı ev Karşıyaka bostanlı mekteb sokağında 62 eski 142 tej No. li dükkün. 125 Yakarıda yazılı emvalin bedelleri peşin para veya İkincl ter- tib mübadil vesikasile ödenmek üzere mülkiyetleri 29.7.935 pa: zertesi günü eaat 15 te ihale edilmek üzere müzayedeye konul: muştur. — Taliplerin o saatte Milli Emlâk müdürlüğüne müra: cantları, 2097 125 40 150