24 Temmuz 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

24 Temmuz 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 8

Ilk taksitinin tutarıdır. Bu küçük ücret muka- bilinde artık siz de bir FRIGĞIDAIRE Soğuk hava dolabına sabip olacaksıniız. FRIGIDAIRE Bir tanedir. Onun İsmine dikkat ediniz. Ve yanlışlık la başka bir soğuk hava do labı almayınız. (Müfettiş namzetliği ve şef namzet- liği için müsabaka imtiham) Türkiye Ziraat Bankasından: 1 — Bankamıza müsabaka ilo (6) müfettiş namtedi ve () şef namzedi abmacaktır. 2 — Ba müsabakalar 5 6 ve 7 ağastos 935 Ankara, İstanbol ziraat bankalarında yapılacaktır. handa kazananlar geliş ve dönüş yol paraları verilmek Ankara'ya getirilerek şifahi bir İmtihana tabi tutolarlar, Bu İmtihanda da kazananlardan beşi 140 İra aylıkla müfettiş num zetliğine ve diğer beşi de (130) lira Aaylıkla şef mamzetliğine tayin olunurlar. 8 — Müfettiş namzetleri iki sene stajdan sonra — müfettişlik ehliyet Imtihanına girecek ve kazanırlarsa 175 lira aylıkla mü fettişliğe geçirlleceklerdir. Ankara'da umum müdürlük servislerinde çalıştırılacak — olan yef namzetleri ise bir senelik stajlarının sonunda ebliyet İmti banına girecekler ve kazananlar terfi ettirileceklerdir. â — Müsabakalara girebilmek için (Siyasal bilgi İle veya yüksek tcaret ve iktısat) okulasından veyahat hukuk — fakülte. sladen veya bunların yabancı memleketlerindeki benzerlerinden diplomalı bulanmak gerektir. 6 — İmtihan programını vesair şartları gösteren izahnameler Ankara, İstanbul ve İzmir ziraat bankalarından elde edilebilir. 6 — İstekliler, aravılan belgeleri bie mektabla birlikta »n Bon 26,7,935 cama günü akçamina kadar Ankara Zirsat bankası tefilş beyeti müdürlüğüne göndermek veya vermek suretile mü racant etmmiş bulanmalıdırlar. 8103 18 16 16 17 18 19 20 231 Müsabaka imtihanı Türkiye Ziraat Bankasından: Bankamız muhtelif servislerinde çalıştırılmak üzere müsabaka ile ve yüzer lira aylıkla on memüur alınscaktır. Müsabakaya girmek için liseleri veya Ücaret — Mselerini veyahüt — galatasaray Hsest ticaret kısmını bitirmiş olmak ve yirmiden açağı, yirmibeş ten yokarı yaşta bulunmamak lüzımdır. tarihlerinde tahriri — Tmtl- suretile 23 24 25 26 Müsabakaya gireceklerden ne gibi Belgeler arandığı ve neler- | den İmtihan yapılacağı, Ankara, İstanbol ve İzmir zirsat ban kalarımızdan elde edilebilecek şartnamelerde yazılıdır. Müsabaka 1.8.936 perşembe göünü sabahı snat 9 da Ankara ve — İstanbal ziraat bankalarında yapılacaktır. İstekliler sranılan belgeleri bir mektabla birlikte en son 24.7.035 çarşamba günü akşamına kadar Ankara'da ziraat ban kası memurin müdürlüğüne göndermek veya vermek — suretile mürecaat etmiş bulunmalıdırlar. 2101 18 15 19 21 24 24 Temmuz LA Her evde artık FRIGIDAİRE'in yeri ayrıldı. Herkes alacağı FRIGIDAİRE'in hayalini ku- ruyor. Eninde de sonunda da siz de bu mükemmel soğuk hava dolabıma sahip olacak- sınız. Onun ucuz satış şeraitinden biran evvel istifade ediniz. Hayat arkadaşınızı bir FRIGIDAİRE kadar sevindirecek bir hediye tasavvur edebilir misiniz? Su halde daha nekadar tere(ldm edeceksiniz? Çeşme Kaplıcaları Karabina - Büyük Türkiye ve Istanbul Otelleri — Dünyanın emi hca sularile çamuru, kumsal denizi ve Çeşme'nin saf havası ile en zevgia “Radyo Aktevite,, ye tahiptir. Konförlü muazzam otellerile zamanın eo ucuz ihcaleridir. Fiatleri koruş Yalı odaları Banyo ile yatak 125 İkinei sınıf odular banyo ile yatak 100 Arzu edenler için tabildot 100 Lokanta yemekleri (30) senedenberi İzmir'de tanınmış Mebhmed usta tarafından idare edilmektedir. Otelde her asilenin hususi yemek pişirmesine kâf 1 matbah ve tatlı sular mevcuttür. - OÖtellerin k mükemmel olduğundan ılıcaya gelecek müşi getirmek külfetine girmemeleri tavsiye olunur. Şifalı soları birçok kimselerin bayatını kurtarmak sure tile şöhret almıştır. Meşbur Karlispad ve Vişi kaplıcalarına falk banyo sulerile çamuru, romatizmae, siyatik ve mafsal bastalıklarımı bir daba avdet etmemek - üzere kat'i tedavi eder, Böbrek ve mesanedoki kum ve taşları birkaç banyo ile temizler, Mide ve bağırsak ve bil'amum adali ağrıları, elolr gafiyeti ve bilbassa rebim buastalıklarında — tesiri kat'idir. Şifne banyoları da cild bastalıklarını envar ve hususlle ek zemayı bir daha nüksetmiyecek derecede tedavi eder. Fazla malümat almak İstiyenler Barot banında simsar Necmi'ye müracaat etsinler. ola ve yatakları rilerlmizin eşya Başdurak Büyük Salepçi hanı Sıhhat Eczanesi a reli İstiklâl Caddesi * Bulvarı. Caddesi Cadde!: Hezaren Bankalar ) İ Madde 1 — Söke kazasının fenni su tesisatına oit —ıxwı " | kuruş bedeli muharamenli mahtelif eb'atta 11081 buçuk me talünde çelik veya font bora ve armetürleri kapalı zarf us! 16 temmuz 930 tarihinden itibaren 31 gün müddetle ekellt konulmuştur. Maddo 2 — Ekelitme 16 ağustos 935 perşembe günü Wf 16 da Söke belediyesinde encümen huzurunda İcra kılınacı dan taliplerin bu saatten bir sast evveline kadar teklif mel" larını belediye riyasetine vermiş olacaklardır. Madde 3 — Şartoame model ve projelerl kabilinde Söke belediyetladen alabilirler. Madde — 4 Ekslltme İşine girebilecek talipler 2490 n0tf ralı artırma ve ekelitme ve ihale kanununun 2 ve 3 üncü delerindeki ovsafı baliz vesalki hsiz bolunacaklardır. 20 24 328 3180 D . Muallim ” Dr. Hulüsi Alataş Eski Tıbbiye Mektebi Müdürü, Garp Cebhesi Sıhhiye Reit/ Iç Hastalıkları Mütahassısı Hastalarını Hacı Hasan Öteli -Karşısında. Şamlı Sokağınd (20) No. Eski Musyenebanesinde Kabal Eder. |||||||I||I|I|||IIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIlllllllllllllllllIIIIIIII T DOKTOR , FAHRİ IŞIK İzmir Memleket Hastanesi Rontken Mütehassısı Her nevi RONTKE! ? baçük İira #” ve Elektrik tedavileri . Yürüyemiyen ve bilhassa, RAŞİTİK çocuklara Ultra—Vi” ken ile KEL tedavileri yapılır . KU AA AT İ Hân Bayındır Belediyesinden: Acele bir bandn mn.ııımın. ibtiyaç vardır. / İsteklilerin maallimlik ve ehliyet vesikaları İle ve uı.) ise bizsat müracast etmeleri ve dileklerini — bildirmeleri olunur. 2247 21 28 24 25 26