11 Eylül 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 7

11 Eylül 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 7

eleri yapılacak asker ilânları —J'—w naker! sa, al. ko, dan: — Tümenla Bayramiç garnizonu civarında bulunan kıtsatın ihtiyecı olan 561,000 kilo un kapalı zarfla ekslitmiye konuldu. ? — Beher kilosunun mohammen — bedeli 12 kuruş 14 san- tim olüp ihalesi 25,9,035 tarih çarşamba günü ssat 16 bayremiç tümen satın alma komlesyonu binasında yapı- locaktır. 8. Münakasaya gireceklerin verecekleri unun şeralt ve ev: safını bulandağa yerla satın alma komlsyonuna müra- esat ederek öğrenebilirler, $ — İsteklilerin 2490 numaralı kanun 2 ve 3 üncü meadde- lerine göre İetei vesnikle muvakkat teminat totarı şlada Müs. Mev. satın alma komisyo- nunda ihaleleri yapılacak ilânlar Me, Mv. sat. al. ko, dan: 1 — İzmir Met, mv. kamutanlığının — göstereceği mmntakada kırkbeş bin ikiyüz altmış Hra bedel keşifli mubabere şebekesi kopalı zerf usulile münukasaya konmuştur. — İhalesl 27,9,935 cuma günü ssat onaltı buçukta İzmirde kışladu. Met. mv. satın alma komlayonunda yapılacaktır. — Şartaame keşifname şekil ve resimleri hergün komls yonda görülebilir. — Temlioatı muvakkato akçesi 88094 lira G0 kuruştur. — İstekliler ticaret odasında kayitli olduklarına dair vesika göstermek mecburiyetindedirler. — Münakasasına Iştirak edecekler 2490 sayılı artırma ve eksiltme kanununun 2 ve üçüncü maddelerinde ve yart- izmir sicilli ticaret memurluğundan : Müseccel (Şark #acvayi kum- ptoyanı Türk anonim çirketi) nin Salip H. Serter'o verdiği imza selâhiyetini gösteren elr- küler ticeret kananca hüküm. lerine göre sicilin 1474 nama rasına kayt ve tescil edildiği ilâa olunur. İzmir elcilli ticeret memur: luğu resmi mühürü ve F, Tenik imzatı, I: Sirköüler Sayfa 7 — MNM dal- tarih İşba sirküler saretinin rede saklı T eylâl 935 ve 6219 umumi numaralı sulına — olunur. —— uygun olduğu tasdik bin dokuz yüz otoz beş yılı eylül ayının yedinci cumarteşsi günü, İamir birlaci noterl resmi mükrü ve M. R. bayraktaroğla İmzası Izmir sicili ticaret memuluğundan: Müseccel (Şar sanyi kumpan- yazı Türk anooim şirketi) nin olan 46658 Hranın İhaledon bir saat evvel tümen muba- Salp H. Serter, — Şemsettla * ğ sebesine tevdli ile komlsyonda hazır balunmaları. N4 Z. ME AT 2840 .'Y'I-İc askeri sa. al. ko. dan: D e Tümen gernizonua civarında bulunan kıtaatımı ibtiyacı Olun 8100 kilo sadeyağı kapalı sarfla ekslltmiye ko- nulduğua. Beher kilosunun muhamimen bedelli 77 kuruş S0 san- tHim olup ibalcsl 25,9,935 tarihivo müsadif çerşamba günü sast 16 da bayramiç tümen satın alma komlsyonu binasında yapılacağı, Münskasaya gireceklerin verecekleri sadeyağının şerait ve evsafını bulunduğa mahallin satın alma komlsyonuna müracsat ederek öğrenebilirler. İstekillerin 2490 numaralı kananan 2 ve 3 üncü mad- delerine göre İstenilen vesaikle muvakkat teminat tutarı olan 471 Hlranın veya bank mektabunun ihaleden bir Mat evel tüpon muühasebesine tevdil ile komlsyonda S bezir. bülüomaları, aü M 04 2839 u'Ylııııı sekeri ea. al. ko, den: | — Tümen kıtaatının İhtiyacı olan 444,000 kilo un kapalı zarfla ekelitmiye konuldu. i. Beher kilosunun mobammea bedeli 12 kuruş 15 san- tim olap İhalesi 24,9,935 — tarih salı' günü saat 15 te tümen satın alma komlsyonu binasinda yapılacaktır. — Münakasaya girecekletin verecekleri unun şerait ve ev- safını bulunduğu mahallin satın alma kömisyonuna mü- Tacant ederek Öğrebebilirler. ( — İstekillerin 2490 numaralı kananun 2 ve 3 üncü mad- delerine göre İstenllen vesikle muvakkat teminat tatarı olan 3948 liranın veya bank mektubunun ihaleden bir Haat evvel tümen mubasebesine tevdil ile komlsyonda hazır bulunmaları. 8 ı7 21 2337 :"'—Co Bikeri a. al, ko, dan: — Tümen garinzonu civarında — bulunan kıta'nın — ihtiyacı olan 7175 kilo sadeyağı kapalı zarfla ekelltmiye konul doğu. — Beher kilosunun muhammen bedeli 77 kuruş 50 san: Üm olup İhalesl 24,9,935 tarihine müsadif salı günü 16 da Bayramiç tümen satın alıma komlsyona binasında yapılacağı. — Münakasaya gireceklerin verecekleri sadeyağının şeralt ve evsafını bulandoğa yerin satın alma komlsyonune Müracaat ederek öğrenebilirler. — İstekiilerln 2490 namaralı kanunun 2 ve 8 üncü mad: delerine göre İstenilen vesalkle muvakkat teminat tutarı Olan 417 Hranın veya bank mektubünun — ihalenen bir Sast evvel tümen mühasebesine tevdli ile komisyonda hazır bulanmaları. miç Sat, al. ko, dan: — Tümenin Bayramiç garinzonu civarında —bulunan kıt'a- nın ihtiyacı İçin 120000 kilo saman münakassi aleniye konulda. — Beher kilosunun mubammen bedeli 83 santim olup İhalesi 13,9.935 tarih coma günü sast 11 de Bayramiç 3 Batın « komisyonunda yapılacaktır. — Ekslitmiye gireceklerin — verecekleri samanın çersit ve evsafını bulunduğu yerin satın alma komlfsyonuna mü- Tacaat ederek öğrenebilirler. — Taliplerin 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü — maddele- rİne göre İstenilen — vesaikle teminati mouvakkete olan 74 lira 92 kurüşun ibaleden bir eaat evvel Bayramiç tatın alma komisyonunda hazır bolunmaları. 28 1 8 11 Askara 1 M. M V, sat. âl. ko. re. deti — (300000) kilo unun kapslı zarfında talip çıkmadığından Pazarlığa dökülmüştür. Evsaf ve şertoamesi 143 kuraş karşılığında komlsyonumuzdan alınacaktır. Hepsinin tah- Tn edilen bedeli (28500) Ilradır. İlk teminatı (2137) lra SO kuruştur. İbalesi 18 eylül 85 çarşamba günü Bast 15 de Ankara İlevazım amirliği satın ulma komla- Şonunda yapılacaktır. Eksiltmeye — gireceklerin (2490) Bayılı kanunann 2 ve 3 maddelerinde İstenilen vesiksları Ve teminat muvakkata makbuzlerile birlikte ihale saatın- dan evvel komlsyonda hazır bolunmaları. M. M, V. sat. al. ko. re. den: N;"İİ 935 çarşamba günü saat on birde Ankara levazım N.—.lıı alma komisyonunda kapalı zarf la satın — alınacağı İ Bözetesinin 1,6,10.9.935 terihli nüshalerile İlân edilen ton İlait kömürünün beher tonunu tahmin edilen f lat 13 çİata ııı(sooon) hhııı.n nılımıuıüııııb & (2 6 n W 21 2838 1 « l mamesinde yazılı vesikularile teminatı muvakkate mak- buzlarını ve mühürlü feklif mektuplarını ibale ssatinden enaz bir aat evvel komlayona vermiş bulunacaklardır. Müstahkem mevki sa, al. L ko. den: 16 19 24 1 — Met. Mr. kıtaatının 66100 kilo sadeyağı ihtiyacı kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 2 — İbalesi 23,eylâ1,935 pazartesi günü esat analtı buçokta ismirde kışlada Met. mv. satın alma komlsyonunda ya- pılacaktır. amesi 268 kuruş bedel mukabilinde komlsyondan bilir. Sadeyağının tohmla ödilen tutarı 51558 Uiradır. Beher kilo sadeyağı miştir. için 78 kuruş fiat tahmin edil- Teminatı muvakkate akçesi 3827 lira 90 karoştur. 7 — İstekiller ticaret odasında kayitli olduklarına dair vesika göstermek mecburiyetindedirler. 8 — Münakasasına Iştirak edecekler 2490 sayılı kanunun 2 ve 3 üncü muddrelerinde ve şartnamesinde yazılı vesika ve teminatı muvakkate makbozlarının İhale saatların dan —enuz bir uat evvel komlsyona vermiş bulunucak. lardır. 6 11 15 20 2850 Yeşil Yuva Belediyesinden: (Açık Eksiltme Şartnamesi) Kasabamız Acıpayamın yeşil yuva kasabasında — yeniden ya- pılması kararlaştırılan belediye bina ve gazino ve balk oku- mak evinin bu kere plâa ve koşifonmesi —ikmal edilmiş ol makla aşağıdaki çartlar dalresin - | dençık ekelitmeye çıkarılmıştır. 1 Ekelitme — şartnamesi 2 9- 1935 günlemecinden 23 9 1935 pazartesi günlemecine kadar 20 gün müddetle açık ve her kes görebilir. | 2 — İşba eksiltmeye İştirak edecek ustanın ehliyeti olması şarttır. - Şayet ekeiltmeye baş: kası İştirak ederse ehliyetli bir ostanın — mes'uliyeti altına ve- tilmesi celzdir. 8 — İşba binanın keşif be- deli 9 unca meddedeki malze- me dabil olduğa balde (4754) Hra (58) kuruş olub plân ve koşlfonme gereğince talip olan: ların kasabamız Yeşilova bele diye dalresine vesikalarile be- raber müracaat — etmeleri V4 zımdır. 4 — Binanın yapılma tarzı keşifname ve plüna uygun ola caktır. bedelinin verilme şek- H de bir mimar veya fen me moru nazaraı altında — temeli atılınca müteabbide — alelhesap (200) lira verilecektir. bodrum ve alt katı hitamında — mimar veya fen memuru — müteleasın: den tonra mubsmmen — bedeli- Din yüzde 75 Şi verilecektir. yepı kısmının sonunda ve ör- tüye başlanışta gene bir mimar veya fen memurunun — muaye- nesinden sobra plâna uygun olduğu anlaşıldıktan sonre ke- zalik — muhammen — kıymetin yözde 7Ö çi verilecektir. ma- rapgoz — kısmının - sonunda da muvakkat kabul — muamelesi mimar veya fen memurunun tetkik ve plâna uygun olduğu anlaşıldıktan sonra gene mu- hammen kıymetinin yüzde 75 Şi verilecektir. kat"i kabul mua melesinde kezalik mimar veya fen memurunun yazılı reporu Gzerine ıııuıhuı M akçası kâfI gelmediği t 5 — Eksliltmiye Iştirak eden ler mubammen bedelin yözde 1,b misbetinde depo akçesi veya mlllf bir banka mektobu tevdi edecektir. 6 — Bina ihale gününden Hübaren buslo bavalar nozara alınmak çartile sekiz ay zarfında bitam bulmuüş olacaktır. 7 — Mütcahbid bu binayı terkile beşka yerde — çalıştığı solaşılırsa belediye encümeal kararile 5 liradan 20 liraya kadar tazminat slınacaktır. 8 — Bina tayin edilen seklz ay sopra hitam bulmaz ve ma- zereti kanunt olursa encümen kerarile bu müddet uzatılır. Aksl takdirde 7 inci madde mucibince muamele yapılır. 9 — Yapılacak belediye bi- Dası ve gezino ve okumak oda sının taşı, kireci ve kaumu bhe- lediye terafından temin edilmiş olduğandaen diğer aksam ve TMalzemesi tamamon mütcahhide aiddir. 10 — Talipler arasında ebli- yeti kanuniyeyi belz olmıyan zevat bulunduğu tekdirde ikinci madde de yazıldığı veçbile mü- teahbidle beraber bir mes'ul ve ehliyetli usta İle müşterek yapılacaktır. Mes'oliyet mütcah. bid ile ustaya ald olacaktır. M — Dellâliye ve mukavele Ve esir masraflar bilümam mü teahhide alddir. 12 — Binaya gelecek mimar ve fen memurunun harcirah ve masarıfı - belediyeye alddir. 18 — Bisa yapılar kanonu dalresinde çarşıdak! belediyenin mülkü olan sahaya yapılacak, temel ve marangoz kışmı plân ve keşifnamesine uygun olucak ve keşifnsmeye uymadığı — ve noksan yapıldığı ve İnşaatı se- bepsiz bıraktığı mimar veya fen memuru tarafından bildiril diği takdirde belediye binayı emaneten İkmal eder. Ba ha sustak| zerar ve siyandan mu kaveleyi imza edenler - mes'ul olup, evvelâ — verilen uıbıı |stne mürscsst - ci Şirküler 13 Birinci kânun 1932 ve 29: mayıs- 1933 — tarihll idare meclisimizin kerarlarında ve İzmir birlaci noterliğinden tas dikli 14-12 932 tarihli ve 9277 sayılı sirkülerdeki tasrih edil miş mahut hüsusatfbaki kalmak Özere carl muamelâtı tedvir İçin sosyetemiz genel sekreteri bay Saib H. Soerter, mrzkür sirkülerde İmzaları mevzu xze- vatiaa biri —İle soxyetemiz na- mına müştereken İmza koyarak sosyetemizi İlzam ve tashhöt altına alacaktır. Kezalik bütün etorlteler nezdinde sosyetemizle fabrikamıza mouteallik hususatta temslle ve otoriteler tarafından yapılacak tediyatı tek imzasile abzu kabza mezan ve salâhi. yettar kılınmıştır. İşba — sirkülerimiz İzmir bi- rinel noterlikten tasdikli 29. 51933 günlemeç ve 3535 8518 ve 39:935 günlemeç ve 6132 sayılı sirkülerin yerine geç Hiştir. Şark sanayı kumpanyası Türk #nonim şirketi sosyetesi murahbas azası Morls Verbek imzası Bay Satb H. Serter yu — su- rette iİmza edecektir, Salb H. Serter İzmir birincl noteri reşmi mübür ve İmzası Umumi No. 6219 Dairede okunup ne olduğu anlatılan İşbu 7 eylül 935 ta: ribli sirköler ultundakl imza- ların zat ve hüviyetleri dal- rece meruf selâbiyetl veren şark senayi kumpanyası türk anonim şirketi namına dalrede mevrcut vessike İstinaden mün: feriden imsaya mezun murah has aza bay morle yerbek ile sslâbiyeti alan mezkür kum- psnya genel sekreteri bay salb H. serter'in olduğa ve münde: recatimı tamamcu kabol ve ik- rar eyledikten sonra bizzat ya nımızda vazeylediklerini beyan ve tasdik ederim, Bin dokuz yöz otuz beş yılı eylâl ayının yedinci cumartesi gönü İzmir birioci noteri rexmi mührü ve M. R baytaroğlu Yzası. Uacumi No, 6219 ettirilir. 14 — İhale güü tahmin ettirllen kıymette talib suhar etmesse 16 gün daha ucatılır. 16 gün sonrada gene talib çıkmazsa bina emaneten be lediye taralfından yaptırılır, 16 — İbale birincl madde mucibince tayin edilen (2U) gün sonra yani 23 9.1935 pasartesi gönü sast 16 da yeşil yuva belediye dalresinde bele encümeni buzurunda yapıla- caktır. 16 — Yapılacak bina bak. kında bu şartnsmeden daha ziyade tefallâk almak — tetiyon- lerin yeşilyuva belediye daire- D lame Bi eli ae oei Hilml Evelmen, Jan GCalizzi, Leon Helen'e verllen İmza se- lâhiyetini gösteren sirköler ti- earet kanonu hükümlerine göre #icilin 1475 numarasına kayıd ve tescil edildiği İlân olanur. 1 — Sirküler. İzmie eicili ticaret memur: loğu resmi mübrü ve F. Temiz İmozası 1 — Sirküler Sirküler 13 birinel kânun 1932 gün: lemeçli idare meelisimizin ka- rtarı ve İzmir birinci noterli- ginden — tasdikli 14 12 1932 günlemeç ve 9277 ve 9278 sayılı ve 7 eylöl 1935 günlemeç ve 6219 sayılı sirkülerimiz hü- kümleri dairesinde sosyetemiz carl musmelâtı ad ve İmzaları aşağıda yazılı zevat tarafından tedelir edilecek — ve - ikisinin müşterek İmzası sosyetimizi İl- zam ve taahhöd altına ala- caktır. Şark ssnayl kumpanyası Türk anonim — şirketi — «sosyetesl» murshhas azası Morla Verbek İmzası, İmza Örnekleri aşağıdadır. Bay Ssip H. Serter şa suretle İoza edecektir. Salp H Serter, Bay Şemsetin Bilmi Evcimen şu suretle İmza edecektir. Şem" #ettin, Bay Jen Galizzi şu enretle imza edecektir. Jan Gallazl. Bay Leon Allen çu suretle lnza edecektir. Leon Allen, Ucumi No, 6220 Meballinde okanup ne ol- düğü anlatılan işbu 7 eylül 933 tarihli sirküler aşağısında- bi imzaların zat ve hüviyetleri dalrebe maraf ve dairede mov: cut vesalke İatinaden şark sa- Bayi kaumpanyası Türk anooim şirketi namına münferiden la- zaya mezun murabhas eza bay Morls Verbek ile merzkür şir« ket namına müştereken İmza vaz'ına mezon — kılınan bay Salb H. Serter, bay Şemsettim Hilmi Evcimen, bay Jan Gallazi ve bay Leon Allenin olduğu ve münderecaunı tamamen kabul ve Ikrar eyledikten sonra biz. zat yanımızda vaz eylediklerini beyan ve tasdik ederim. Bin dokaz yüz otoz beş - yılı eylül ayının yedinci cumartesl günü, İsmir birinci boterl resmi mübhrü ve M. R. Bayrak: taroğlu İmzası Umumi No. 6220 İşba sirküler nushası dalre- de saklı 7 eylül 1935 tazih ve 6220 namaralı nuüshasına üy- gen oldağa tasdik olanar. Bin dotoz yüz otuz beş yılı eylâl ayının yedinci cumartesi günü. İzmir birinci noteri resmi mührü ve M, R. Bayrak- taroğlu İmzası 2897 Hava Tehli- kesini Bilenler. Bava tehilkesinl bilen öye olanların birer defterinin bava kurumua — tarafından blııd!ıl