15 Ekim 1935 Tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 6

15 Ekim 1935 tarihli Anadolu Gazetesi Sayfa 6

NNN Sayfa 6 Baş Ağrısı ve (Romatizmaya Karşı Haskalmin “HAS,, Kelimesine Dikkat. Gümrük Muhafaza Alayı Birinci Tb. Kumandanlığından: 1 İzmir gümrük — muhafaza alayı birinci tabar içia - 10,000 kilo kura fasulya açık eksiltme İile satın alınacaktır. — ibhalesi L11,935 cuma günü saat 14 ta pasaportta gümrük — müuhafıza alayı binasında yapılacaktır. 'Şartnamesi hergün komlsyorda gö rülebilir. 2 — Fasnlyenin tahmin edilen Fiatl 14 kuruş ve tutarı 1400 Hiradır. 8 — Ekelltmiye Iştirak edecekler 2490 sayılı kananun iklaci ve Üçüncü maddelerinde ve şartnamesinde yazılı vesikalarile », 7,6 teminatı muvakkatelerini izmir ithalât gümrüğü tediye edip alacakları makbuzu ihalo — saatinden eyvvel komlsyona vermiş balunacaklardır. 15 19 23 31 BARUT İzmir, Manisa, Muğla, Denizli Barut Bayilerine Eskisl gibi aceontalığımızdan yüzde beş İskonto ve uyrıca yerlerinin uzaklığına göre yüzde bir, yüzde iki, yüzde üç makliye lskontosu ile bayilerimize satış yapılacaktır. Cumuriyet bayramı için şenlik fişeklerimiz her cinsten almak istiyenler siparişlerini şimdiden bildirmelidirler. Telefon: 3893 Barut av ve ruvelver fişekleri av malzemesi av saçması şenlik fişekleri inbisarlar baş satıcısı. Avni Nurl Meserretel oğlu veznesine enaz bir saat 8375 Telgraf: İzmir barat acentası, Denizli Daimi Encümeninden: Denizli vilâyeti lik okullarında kullanılmak Özere 31 türlü defter ve cetvel ve kâğıt bastırılmak, yaptırılmak özere 6,11,935 çarşamba günü saat 14 de kadar açık eksiltmiye konulmuştar. 1 — Yapılacak işin tahmin edilen bedeli 500 lira olup ilk teminet 40 liradır. 2 — Yapılacak işin örneklerile miktarı ve vasıflarını bildirir şartDamesi — İzmir kültür direktörlüğünde ve Denizli encümen kaleminde vardır. 3 — Bunları görmek ve fazla öğrenmek İstiyenlerin ba day: ralara başvurmaları gerektir. 4 — Verllen bedel lâyik hadde görüldüğü taktirde ihale 6,11,935 çarşamba günü saat 14 Denizli 11 sürel komlsyonunda yapılacaktır. 5 — İstekli olanların 2490 sayılı kanun hükümlerine göre “İlk teminatlarını yatırdıklarını bildirle belgelerile 0 gün o saatta Denizli ll sürel komlayonunu başvurmaları lâzımdır. 6 — İiheale pulu, iİlân ve tellâliye ücretlerile kanuni masraf ve resimler İşi üstüne alana alttir. 15 19 23 27 — 3367 Dr. Zekâi Tarakçı Merkez hastanesi Dahiliye Mütehassısı İkimci Beyler sokağı Türk müzayede salonu |İttisalinde numara 45. Hastalarını öğleden sonra 15 den 18 & kadar kabül eder. TELEFON : 3806 Izmir Ithalât Gümrüğü Müdür- lüğünden: K. &. Eşyanın cinsi Tesbit No. 483 500 — Adi baskül adet 4 201 Yukarıda yazılı eşya 23,6,936 inci çarşamba günü saat 14 te açık artırma suretile sözü edilen busküllerin ahcım — tarafından Ege mıntakası — ölçüler ve e başmüfettişliğinin İsteği veçhile yağlanması va ayarı müşteriye ait olmak üzere dahile - satılaca- gından işine gelenlerin İtbalât gümrüğü satış komlayonuna müra- esatları ilân olunur. 15 22 3283 Z.ıi sini rica ederim. Aşağıda numrolara yazılı beş Bono No. su — beherl lira adet hazine bonosu bu sabah 56303 10 1011 raddelerinde Konak ile | — Ö6304 10 Roşadiye arasında zayi olmuş: 56305 10 tar. Yenisi çıkarılmak — özere 56306 10 müracaat edeceğiimden eekileri- | — 126448 100 nin hböükmü olmadığım ilân Yüzbaşı Seyfi ederim. Reşadiye Tayyare alayı Do nİz taburu — kumandan vekili | Evler tramvay caddesine yakın Devlet Demiryol tarihinden — itibaren İzmir | inci icra Tavaslı oğlu bay osman'ın emlâk ve eytam bankasından ödünç aldığı paraya mukabil bankaya ipotekli bulanan ve geçen sene yapılan (satış; 2280 numüralı kanuna — göre tecil edildiği halde - bir sene içinde birinci takelt borç ödenmedi. Einden eon ve kat'i olarak tekrar müzayedeye konan İz mirde reşadiye gabanzade soka- ğında 4, 6, 8 numaretajlı ev- lerden 4 no. hamın kapısından girilince 1 oda bir koridor ve mutbak ve üstünde bir oda olap yukarı katında 3 oda ve evin yan arka taraflarında birer parça avlaya havi ve 3500 Bra kıymeti muhamminelidir. 6 no., lının kapısından girilince 2 oda, mütbak ve yukarıda 3 oda ve arkuda avlusm - olan 2500 Ilra kiymeti mühammi- nelidir. 8 no.hda 6 no.lı ev taksimatının ayni - olap 2500 Kira kıymeti muhamminelidir. ve sağlamdır. kullerin. Mülkiyetl açık artırma sure- tile ve 84f numaralı emlâk ve eytam bankası kanunu — mucl- bince bir defaya mahsus olmak ve kat'i artırması 27.11.935 çarşamba günü eaat 11-12 de izmir hükümet — konağındaki T inci dera dalresinde yapıl- mak üzere 30 gün müddetle satılığa — konuldu. Bü artırma neticesinde satış bedeli her me olürea - olsun kıymetine bakılmıyarak en çok artıranın üzarine İhale yapıla- caktır. Satış peşin para İle olap müşteriden yalaız yüzde ikibu çuk — dellâliye masrafı alınır. İşbu gayri menkul üzerinde herbangi bir şekilde hak tale binde bulunanlar — ellerindeki resmi vesaik ile birlikte yirmi gün zarfında İzmir 1 incl Torasına müracaatları lâzımdır. Akel halde bakları tapa sici Hince malüm olmadıkça paylaş- madan hariç kalırlar, 10.11.93ö tarihinden itibaren — şartname herkese açıktır. Talip olanların yüzde yedibuçuk teminat akçası veya mllli bir banka İtibar mektubu — ve 3318651 dosya numarasile İzmir 1 İnci lera me- murluğuna — müracaatları — ilân olunur. — H. İş. No, 198 Bu geyri men- larından: Muhammen senelik kira be: deli 50 lira olan sağlık “Cel lât,, İstasyonundaki — İstasyon kahvehaneslle bir bap hane 22,10,935 sah günü essat 15 te pazarlık usülile İzmirde bas- mabenede 7 İnci İşletme mü- fettişlik binasında kireya veri lecektir. isteklilerin 375 kuruş temi nat vermeleri ve İşe girmeğe mendli kanuvi bulunmadığına dalr beyannamelerle ayni gün. de sast 15 © kadar komlsyon releliğine tahriren voeya bizzat müracaat etmeleri lâzımdır. Şartnameler. Tepeköy İstas- yon memurlüğu yazıhanesinde ve İsmirde 8 Incl İşletme mü- fettişlik binssnda parasız dağı- tılmaktadır. 9 15 — 3262 882 numaralı hususi tarife- nin 800 ve 700 kuruş ücretle İzmir'deki —mağazalardan Kuş adasıi'adaki — ma ra - kadar yapılmakta olan doğru nakliyata 31 -10: 1935 Bit olan kuşmi lâğvedile- iU4S956) | ir. 1316 19 Izmir birinci icra Memurluğundan: İMemurluğundan: Bay mehmet emin piyalenin emlâk ve eytam bankasından ödünç aldığı paraya mukabil bankaya İpotek eylediği izmir de göztepe tramvay caddesinde 615 mo.lı tramvay caddesine nazır bulanan demir parmak- hklhı bir kapıdan bahçeye gi- rilir. Bahçe tahminen 1400 metre murabbaında olup içinde ön kışmında 4 hurma 2 limon çiçeği bir frenk elması ve bazı müuhtelif — ağaçlar mevcuttur. Arka tarafında se İkl asma, portakal, şeftali ve bir ayva ağaçları bir su kuyusu ve bir fiekiyali bavoz bir tavak kü- metl ve bir mutbak ve çama- şırlik ve helâsı vardır. Mütbak ta kampanya suyu ve elektirik teslastını havidir. Çamaşırlık üstünde İki oda vardır. Hane İse mezkür bahçenla tam orta. Bına, mebni olup Ön ve arka kısımlarıda cümle kapasu mev: cattar. Arka cihetindeki kapa dan içerl girilince zemini mer- mer taşla mefruş bir salan ve solda Ikl oda mevcuttur. Bu iki odanın arasından basamak merdivenle yukarı kata çıkı hoca dört oda ve birde sandık odası ve büyük bir salon mev cut olup ve cephesinde ve bina boyunda üstü açık etrafı demir parmaklıklı bir belkonda mev- cuttur. Haneain damlar kısını tamamen yağlı boya ve tavan ları bağdadidir. Tramvay cad desine nazır bulonan cümle papısına çıkmak için beş ayak mermer merdiven mevcut olup etrafı, demir — parmaklıklıdır. 15000 İlra kıymetinde olan ba evin. Mülkiyetl açık artırma sure- tlle ve 844 numaralı emlâk ve eytam bankası kanunu mu- elbince bir defaya mahsus ol- mak şartıyle artırması 27-11-9365 çarçemba günü saat 11-12 de izmir hükümet — konağındaki 1 fncl lcra dalresinde yapılmak üzere 30 gün müddetle satılığa konuldu. Bu artırma neticesinde satış bedeli tahmin olunan kıymetin yüzde yetmiş beşini bulursa en çok artırana ihalesi yapıla caktır. Akel takdirde 2280 numaralı kanuna — göre — salış geri bırakılacaktır. MTTAMTNTTTNN TTT Satış — peşin para — İle olup müşteriden yalnız yüzde iki boçuk dellâliye masrafı alı- nir, İşbu gayri menkul — üze: rinde berhangi bir şekilde bak talebinde bulunablar ellerinde- ki resmi vesalk ile — birlikte şirmi gün zarfında izmir birincl lerasına müracaatları lâzımdır. Aksl halde hakları tapa slel- Hoce malüm olmadıkça paylaş: madan hariç kalırlar, 15-11.-936 taribinden — Jtibaren — şartname berkese açıktır. Talip olanların yüzde yedi buçak temlinat ak. çası veya mllli bir banka İtibar mektubu ve 33 - 18089 dosya numaraalle İzmir 1 incl lera me- murluğuna — müracastları İlân olaunur. H. İş No. 129 Halkevinin İlk ve Orta Tahsil Halkevinden Hulk dersbancleri ve kurs- lar gübemiz, geçen yıl oldu u gibi, bu yılda İlk ve orta tahsil kuraları açmağa karar vermiştir. kurslur Arapfırının . daki Damlupınar ilk okulan- da açılacaktır. Kurslara de. vam otmek İstiyenler hergün öğleden sonra Bahribaba'daki Halkevine giderek ve birer fotoğraf vererek — kayıtlarını yaptırmalıdırlar, Kursların ne zaman açıla- cağını ve derslere hangi saat. larda başlanacağı ayrıca ilân edilecektir. İzmir Salh hokuk mahke- mesİnden: İzmir Orcman — idaresi vekili avakat Murad Çına yeddlemin sıfatile teslim edilen 500 kilo kömürün İade edilmediğinden kilosu 4 karuştan tutarı 2000 kuruşun tahetli hakkında Bal- cılar hanında müstecir Cemll aleyhine açtığı alacak davasın- dan dolayı Cemil aleyhine tas: tir ve berayl tebliğ irsal kılınan davete İkametgâhinın — meçbul bulunduğundan bahsile blâ teb- Uğ tade edilmesi ve müttehaz karar - üzerine gazete İle vüki Ilâna tağınen de muayyen gün- de İsbatı vücud — etmediğinden hakkında gıyab kararı verilmiş ve hazır bulunan davacı Veslle. Kursları Açılıyor “ Cl('.'ıı'.' I,':Anuı.sı Birineiteşrtn15 Aydın'da 3 Cani Asıldl"d* Aydın, (Özel) — Bundaf sene evvel Aydın'ı ınGGl'_:* nabiyesinde büyük Kürtler yünden danacı Hüseyin ai daki kimseyi parasına yorgan çarşafı ile boğan DU—İ Hüseyin, Sökeli Snloy_' vuş, Torlukla Husan, Ağırceza evi tarafından wW cezasına çarpılmışlardı. kamatayca tasdik — edil ceza bugün İnfaz edilmiş her üçü de asılmıştır. ' « Öksürenler! muat- laka — “Okamentol* öksürük şekerleme: lerini tecrübe ediniz. Ve Pürjen Şahabın en üstün bir müshil şekeri olduğu unut: mayınız. Kuvvetli müsbil e- tiyenler Şahap — sür. gün haplarını maruf ecza depolarından ve eczanolerden — ara- sınlar. bu bapta mnhakemenin ısJ“' 935 tarihine müsadif gönüne talik kılınmış aldağıt dan yevmi mezkürda saat ooi mahkemeye gelmediği veya bi vekil — göndermediği ııll'* hakkında gıyaben hüküm e0f olacağından — tebliğ — mal kaim olmak üzere ilân ST TERİ