11 Kasım 1949 Tarihli Büyük Doğu Dergisi Sayfa 14

11 Kasım 1949 tarihli Büyük Doğu Dergisi Sayfa 14

NAH, Gözünüze sokun! Mustafa MÜFTÜOĞLU B İR hafta, on sündür, benim ev velki sayımızda çıkan bir rö portajım vüzünden kıyametler ko puyor! Hak ve hakikat kalpazan larına verilecek cevabın yeri bura sı değildir; ve bu isi fikir plânında, cevaplandırmak bana düsmez, Ben, “herşey kalemimden ve bilgilerim den doğduğu. halde, hücumu Mec muamızın sahibine ve ruhuna yö- nelten müfteri kalpazanlara karşı ancak iddialarımı vesikalandırmak suretiyle vazifemi yapabilirim. Fi kir bakımından ise, bizi merkezin de toplıyan büvük ideal, kimsenin erişemiyeceği kudret ve ehliyete bol bol maliktir. Sadece iffet ve ismetleri adına hareket ettiğimiz, aslı ve köküyle pâk Türk kadınlığı ve kızlığını, evvelce yaptığımız #ibi tenzih ede rek, onların harimine musallat ör neklerin isbatına ne dereceye ka- dar muktedir olduğumuzu göste- xelim! Bu yazımız, tam ve bütün kadrolu bir isbattan ziyade tam ve nümunelik bir isbat tecrübesi ola- caktır. Zira, o da bizim bildiğimiz kadariyle, tam bir isbata geçecek olursak bu divarda atom bombası patlamış gibi bir manzara doğar ki, buna, sahit olacakların bile iffeti tahammül edemez, Nah buyurun! Ve gözlerinizin be- Sayısız kurban icinde bir tanesi: Rabia Nedret Çicek beğine kadar sokun, hak ve haki- kat tahripcisi kalpazanlar! Söyle ki: Bu şehri kavuran gizli fuhuş afe- tini 4 vildan beri adım adım takip elmiş bir gazeteciyim. Bir zaman- lar sahibi bulunarak (çıkardığım mecmuada hakikati söstermek İ- çin, buna, idealim bakımından mec- burdum. Ne mutlu bana ki, müşa- “hedelerimi tesbit hizmetine (Büyük Doğu) sibi vatan çapında bir mec- muada kavuşuyorum,. (Devamı 16 net sayfada) 14