18 Haziran 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

18 Haziran 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 6

Camhuriyeı 18Haxn, Tekirdağ Vilâyeti Daimî Encümeninden: Vil&yet matbaasında mevcut ve istimale gayrisalih ( 400 ) kilo hurufat satılmak üzere 21 gün müddetle alenî müzayedeye konulmuştur. Şeraitini anlamak ve daha ziyade malumat almak istiyenlerin Encümen kalemine müracaatleri ve yevmi ihale olan 24/6/931 çarşanıba günü saat on beşte Daimî Encümende hazır bulunmaları ve yahut tekliflerini bir mektupla Makamı Vilâyete bildirmeleri lâzımdır. Yakut Kayalar Şükufe Nihal Hammın en son ve en güzel eseri Tevzi uıahalli: Muallim Ahmer Halit kitaphanesi üsküdar Hâle sinemasmda Emniyef Sandığı Emlâk Ayvalık postası müzayedesi Tayyar ;at°î Karar Slâmı Hantalzade Tayyar vapurları HAFTALIK MUNTAZAM PAZAR vapu u her hafta n o Kafkas Kartalı Mumessill: Bestayef Duhuliye 10 kuruştur. Vakıf Akarlar Müdürlüğünden: Bir sene müddetle icar için MÜZAYEDEYE VAZOLUNAN EMLÂK 1 Aksaray'da Şirmetçavuş mahallesinde Arapmanav sokağında 10 No. hane. 2 Çemberlitaş Sofu han orta kat 14 No. oda. 3 Mahmutpaşa Sultanodaları S. 5 No. hane. 4 Beşiktaş Hasfırın S. 3, 5 No. dükkân. 5 Topane Mektepçıkmazı 38, 40 No. arsa. 6 Kabataş Dolmabahçe C. 197, 203 No. dükkân. 7Üsküdar Sırakahveler S. 13, 15 No. dükkân. 8Topane Cami arkası 10, 12 No. arsa. 9 Usküdar Bedesten derunü 6, 8 No. dükkân. 10 Topane Topçular C. 386 No. dükkân. 11 Beşiktaş Vapuriskelesi 27, 29 No. iki dükkün. 12 Çarşı Kolancılar 11 No. dükkân. 13 » Çuhacı han üst kat 29 No. oda. 14 » Divrik S. 16 No. dükkân. 15 » Çadırcılar 8 No. dükkân. 16 » Çuhacı han üst kat 31 No. oda. 17 Sekbanbaşı Simitçi S. 3 No. dükkân. 18 Kürkçü han ikinci kat 26 No. oda. 19 Çakmakcılar Yeni han S. 37 No. dükkân. 20 Beyazıt Kaşıkçılar 9 No. dükkân. 21 Vaide han Mesçitaltı 21 No. oda. 22 Mercan Harbiye C. 60 No. dükkân. 23 Büyük Yenihan alt kat 5 No. oda. 24 Usküdar Bedesten derunü 1 No. dükkân. 25 Usküdar lmaretçıkmazı 7 No. ahır. 26 Feriköy Rumkilisesi arkası 104, 106 No. hane. 27 Pangaltı Fransızmezarlık karşısı 115 No. 2 oda. 28 Sekbanbaşı Simitçi S. 7, 9 No. hane. 29 Yemiş Hasıriskelesi Arnavutköy pazar kayığı iskelesi. 30 Şahkulu 607, 609 No. arsa. 31 Simkeş hanı altmda 105 No. dükkân. Müddeti icar: 1/6/931 den 1/6/932 tarihine kadar bir senedir. * »• Alenî teşekkür Allemle beraber akrabalarımızı ziyaret ıcin Pire'ye gıtmıştim. Avdette Seyrise fain Ege vapurile Istanbul'a geldim. Vapurda gordüğüm intizam ve nezafetten ve bilhassa 3 ücü mevki kamarotu GiritH Hüsnü Hasan Efendiden gönnuş olduğum teshilâta alnn teşekkürü bir vazife bil diğim gibi seyahat edeceklere Ege vapunmu bilhassa tavsiye ederim. Galata Partenon oteli sahibi Yunan tebaasından M. Zarvanos tstanbul İkinci Ticaret Mahke mesinden: Fotoğraf alât ve edevat tüccarı Mehmet Ruhi Beyın Türkiye İmar Bankasına rehin ettiği fotoğraf a Iât ve edevatının tesviyei deyin et mediğinden dolayı satılmasına ka rar verilmiş ve mezkur alât ve edevat 30 haziran 931 salı günü saat 10 da tstanbul'da Aşırefendi cad desinde Türkiye İmar Bankası de posunda açık arttırma suretile satıIacağından yevmi mezkurda saat 10 da ve o gün satılamadığı takdirde onu takip eden 1 temmuz çar şamba ve 2 temmuz perşembe günleri keza saat 10 da talip olanların mahalli mezkura müracaatleri ilân olunur. tstanbul Dördüncü İcra Memurluğundan: Tamamına (38315) Kra kıymet takdir edilen Beyoğlu'nda Asamlımesçit mahallesinde Meş • rutiyet sokağında atik 25 cedit 37 numaralı sırf mülk bir bap hanenin tamamı açık arttırmaga vazolunup 22 haziran 931 tarihinde şartnamesi divanhaneye talik 20 temmuz 931 tarihine müsadif pazartesi günü saat on dörtten on yediye kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma ile satılacaktır. Arttırma birincidir, arttırmaga iştirak için yüzde beş teminat akçesi alınır. Müterakim vergileri ile belediye resimleri, vakıf icaresi müşteriye aittir. Hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadarların ve irtifak hakkı sa hiplerinin bu hakları ve hususile faiz ve masarife dair olan iddiaların ilân tarihinden itibaren yirmi gün îçinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kahrlar. Alâkadarların yeni icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesi hükmüne göre tevfiki hareket etmeleri ve daha fazla malumat istiyenlerin 930/415 dosya numarasile memurîyetimize müracaatleri ilân olunur. İstanbul 1 inci icra dairesinden: Bahçekapı'da Celâl Bey hanında 30 numarada mukim iken elyevm Almanya'da bulunan Mehmet Hü samettin Beye: Kaçak sigara kâğıdı ve tütün cezası olarak Tütün İnhi sar idaresine borçlu olduğunuz 40725 kuruşun tesviyesî için tebliği muk • tezi ihbarnamenin ikametgâhınızın meçhuliyetine binaen ilânen tebliğine karar verilmiştir. Tarihi ilândan itibaren 30/7037 numaralı bir ay zarfında borcu te diye etmediğiniz takdirde hakkımzda kanunî muamelâta tevessül edileceği ihbarname tebliği makamına i lân olunur. günleri saat 17 de sirkeci'den hareketle (Gelibolu, Çanakkale, Küçükkuyu, Altınoluk, Edremit, Bürhaniye iskelelerine uğrıyarak Ayvalığ'a gidecek ve salı günü saat 12 de Ayvalık'tan hareketle ayni iskelelere uğrıyarak perşembe sabahı İstanbul'a gelecektir. Eminönü, Reşadiye cad • desi, Rıhtım hanındaki idareha • nesine müracaat. Tel. İst. 1977 Yolcu bileti vapurda da verilir. Merhunatin cins ve nev'ile mevki ve muştemilâa Borçlunun Ismi 180 366 İZMİR POSTASI NAİM VAPURLARI ADNAN ^ Haftahk lüks ve sür'at hattı saat 1 8 d e nhtım,ndan Galata hareketle doğra Izmir'e ve pazar günü Izmir'den İstanbul'a hareket eder. Tafsilât için Galata gümrük karşısında Site Fransez hamnda Xo. 12 Acentası: Şarl Suma'ya müracaat. Tel. B. O. 1041 141 TAVİLZADE VAPURLARI 1500 Muntazam Ayvalık postası SELÂMET vapuru her perjembe akşamı 17 de Sirkeci'den hareketle Gelibolu, Çanakkale, Küçiikkuyu, Altınoluk. Edremit, Bürhaniye ve Ayvah'ğa azimet ve avdet edecektir. yolcu bileti vapnrda da verilir. Adres: Yemiş'te Tavilzade biraderler. Telefon: tstanbul 2210. Sultanahmet dördüncü sulh ha kimliğinden: 894 İki sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan emlâk 32 Nuruosmaniye Çarşıkapı 24 No. dükkân. 33 Kulekapı 24 No. apartıman 1 No. dairesi. Müddeti icar: 1/6/931 den 1/6/933 tarihine kadar iki •enedir. Uç sene müddetle icar için müzayedeye vazolunan emlâk 34Fransızmezarhğı 1 1 5 2 No. oda. 35 Tophane'de 1 ve 3 No. Süheylbey mektep yeri. 36 Uzunçarşı Dökmeciler 49 No. dükkân. Müddeti icar: 1/6/931 den 1/6/934 tarihine kadar üç senedir. Mebdei icarlar: Eski müstecirler için aktin hitamı. Yeni müstecirler için teslim tarihdir. Müddeti müzayede: 12 haziran 931 den 4 temmuz 931 cumartesi günü. Balâda muharrer emlâk kiraya verileceğinden müzayedeye vazoIunmuştur. Taliplerin yevmi ihale oîan son günün saat on dört buçuğuna kadar şartnameyi okumak ve teminati muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere Istanbul Evkaf Müdürlüğünde Vakıf Akarlar müdürlüğüne müracaatleri ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkında malumat almak istiyenler bu müddet zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil rporlarını görebilirler. SATILIK HANE Emniyet Sandığı Müdürlüğünden Sandığımızın mah olan Usküdar'da Tabaklar mahallesinde Selim paşataşı caddesinde eski 11 ve yeni 9 numaralı ve yüz altmış dört arşın arsa üzerinde ahşap iki kattan ibaret yedi oda bir sofa bir malta taşlık ve otuz arşın arsada ahşap bir katta mutfak ve bir kuyu ve iki yüz altı arşın bahçeyi havi (dahilen bazı sıvaları noksan ve haricen kısmen muhtacı tamir) bir hanenin tamamı (otuz bir) gün müddetle satılığa çıkarılarak 22 temmuz 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on beş buçukta müzayedesi icra kıhnacaktır. Ihalei kat'iyei yapıp yapmamakta Sandık Idaresi muhtardır. Gümrük müdiriyetine isafe ten vekili avukat S ı m Be yin müddeaaleyh Ali Nusrat Bey, Galata birinci ithalât gümrüğü muayene memurlarından olup ikamet gâhı Aksaray'da Yusufpaşa'da Kazganisadi mahallesinde Çeşme soka 1110 ğmda 12 numaralı hanede ikamet eylediği ve 15 Hra ile 6 kuruşun tahsili hakkındaki davadan dolayı tastir kılınan davetiye zahrına mahallesi muhtarı ile mübaşiri tarafın dan verilen meşruhattan mumai Ieyhin ikametgâhı meçhul bulunduğu anlaşılmış ve bittalep 20 gün müd1168 detle ilânen tebligat ifası karargir olmuş yevmi muhakemesi 9 temmuz 931 tarihine müsadif perşembe günü saat 14 e tayin kılınmış olduğun dan yevm ve vakti mezkurda Sultanahmet'te Adliye binasında Sultanahmet sulh dördüncü hukuk mahkemesinde isbatı vücut etmesi veya tarafından musaddak bir vekil göndermesi aksi takdirde hakkında gi yaben muhakemeye devam olunaca ğı tebliğ makamına kaim olmak ü zere ilân olunur. İstanbul Adliye 2 inci İflâs Memurluğundan: Birînci ticaret mahkemesince evvelce iflâsına karar verilen Orta köy'de Dereboyu'nda Katolik kili • sesi karşısında 149 No. Iı hanede trikotaj tüccarından Bodosaki Kostantinidi Efendiye karşı bir alacaklı zuhur etmemesinden dolayı makhemece if lâsın kaldınlmasına 2 nisan 931 tarihinde karar verildiği ilân olu nur. 1558 Eğrikapı'da Hacıilyas mahallesinde îbrahimağa r sokağında eski 12 ve yeni 16 numaralı altmış arşın arsa üzerinde ahşap üç katta biri sandık odası olmak üzere dört oda bir ufak sofa bir antre bir mutfak ve kırk arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Mehmet Refik, Mehmet Emin, Nusret Muzaffer ve Ahmet Nevzat Beylerle Fatma ve Nimet Hammlar 4646 Kanlıca'da elyevm Çubuklu caddesinde eski 49 mükerrer ve yeni 22 numaralı yüz bes arşın arsa üzerinde bir katı kârgir diğerleri ahşap * olmak üzere üç katta yedi oda iki sofa bir mutfak bir taşlık bir odunluk kömürlük iki gu sulhane iki baikon bir kuyu ve yüz üç arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Kosti Veledi Yorgî Ef. 4681 Erenköy Sahrayıcedit caddesinde Çavuşbaşı sokağında eski 44 ve yeni 9 1 numaralı yüz on beş arşın arsa üzerinde ahşap bir katta iki oda bir sofa ittisalinde duvar taşından âdi bir ahın ve bin dört yüz seksen beş arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Nuri Bey 746 Kadıköy'ünde Osmanağa elyevm Rasimpaşa mahallesinde Çayır caddesinde eski 40 ve yeni 72 numaralı yüz seksen arşın arsa üzerinde ahşap üç katta on üç oda iki sofa bir taşlık bir kuyu ve elli arşın arsa üzerinde harap mutfak ve dört yüz yirmi arşın bahçeyi havi eskice bir hanenin tamamı. Cemiie H. 1622 Şehzadebaşı'nda Fevziye mahallesinde Fevziye caddesinde eski 2 dokuz defa 2 mükerrer ve yeni 109,111,4, 6, 8,10,12, 14,16, 18 numaralı iki yüz altmış arşın arsa üzerinde 109, 111 n u maralı dükkânlar tamkârgir üstünde iki oda bir merdivenbaşı 4, 6 numaralı dükkânlar haneye kalbedilmiş ve mutfak halindedir. 8, 10 numa • rah dükkânlar bir dükkân halindedir. 12,14 numaralı dükkânlar ortadan tahta ile aynlmıştır. 16, 18 numaralı dükkânlar bir dükkân halin • dedir. Yüz otuz üç arşın mutfak mahalli ve çarşının koridorunu teşkil etmekte olup Fevziyeçarşısı denmekle maruf sekiz dükkân ve odaların tamamı. plânın olbaptaki şartnamei fenniye tevfikan Kastamonu hapisanesinde mevcut mahkum ve mevkufine 1 temmuz tanzimi 15 haziran tarihinden itibaren bir ay müd 931 tarihinden 932 mayıs ayı gayesinedeğin itası muktazi 11 aylık ekmeğin 6 aylığı tarafeyn için mecburî mütebaki ayları müteahhit için detle münakasaya konulmuştur. mecburî ve Müddeiumumilik için ihtiyarî olmak ve mezkur ekmek üununun âlâsından ve beheri 300 Teklif olunan bedel Belediyece haddi lâyıkında çüncü nevi buğdaygayet pişkin bulunmak ve hini eski okka itibarile sondirhem sıkletinde taphından 24 saat görülürse temmuzun 16 ıncı perşembe günü saat 16 ra muayene ettirilerek hapisane kapısı önünde teslim etmek ve bu bapta vuku bulacak kâffei mesarif müteahhit tarafından bilâ teallül verilmek da Menemen Belediye dairesinde ihalesi yapıla şartile 10 kaziran 931 tarihinden itibaren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile mevkii münakasaya vazedildiğinden talip olanların tah caktır minen on bin Iiranın yüzde yedi buçuğu nisbetinde teminatı muvakkate Muvakkat teminat 300 liradır. Fazla malumat akçesi makbuzile birlikte ve yevmi ihale olan 30 haziran 931 salı günü saat 15 e kadar mukaalmak istiyenlerin Menemen Belediye Riyasetine veleyi öğrenmekMüddeiumumiliğe ve bu baptaki diğer ahkâmımüracaistiyenlerin de keza memuriyeti mezkureye atleri ilân olunur. müracaat eylemeleri Devlet Demirvolları Ilânları I Menemen Belediye 20 haziran tarihinde icrası mukarrer Derince'den Samsun'a nakleRiyasetindeh: dilecek 90000 traversin münakasası ilânı ahire kadar tehir edilmiştir. Menemen kasabasînin 1/5000 mikyasında mun Kastamonu C. tazam haritasile 1/2000 mikyasında ve müstakbel Müddeîumumîliğinden: Şerif e Fatma Aliye H. taraf lanndan vasisi Maşuk Ziya B. 20522 Kuzguncuk'ta Çarşı caddesinde eski 82 ve yeni „ 24 numaralı dört yüz on dokuz arşın arsa üz4^ **«"*r rinde ahşap iki katta biri çatı arasında olmak üzere sekiz oda bir büyük sofa bir büyük taşlık bir mutfak bir kömürlük ve doksan beş arşın bahçeyi havi bazı aksamı yeni tamir edilmiş bir sahilhanenin tamamı. Vahram, Haçator Aron Dernersisyan ve Maron Norhander Nersisyan Efendiler 20524 Kuzguncuk'ta Çarşı caddesinde eski 80 ve yeni 22 numaralı üç yüz yirmi altı arşın arsa üze rinde ahşap ikişer katta ve iki kısımdan ibaret olup birinci kısım biri camekânlı sofadan bö lümnüş olmak üzere üç oda bir sofa bir taşlık bir mermer musluk bir merdiven altı bir tavan arası diğer kısım odalardan birine yük ve bir dolap olmak üzere beş oda bir mutfak kori dor ve otuz arşın arsa üzerinde bir mutfak ve iki yüz seksen dört arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi bir sahilhanenin tamamu , Vahram, Haçator Aronder Nersisyan ve Maron Nerhander Nersisyan Efendiler 97 4551 Davutpaşa'da Davutpaşa mahallesinde Hekimoğlualipaşa caddesinde eski 187 ve yeni 203 numaralı otuz iki arşın arsa üzerinde kârgir iki katta üstünde bir odayı havi bir dükkânın ta • rnamı. Mehmet Efendi Tarafından bilvelâye Fatma H. ve Hatice H. tarafından bilvekâle ömer Efendi 550 5335 Beykoz'da Yahköy'ünde Kuyu sokağında eski 15 ve yeni 18 numaralı yüz elli arşın arsa üze • rinde maazemin ahşap üç katta ikisi camekânlı olmak üzere sekiz oda dört sofa bir kömürlük bir taşlık ve kırk sekiz arşın arsa üzerinde yal • nız ankaz ve taşları mevcut harap bir mutfak ve on altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Hacer H. Yukarîda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı emvali gayri menkullerin icra kılınan alenî müzayede neticesinde hizalannda gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde takarrür etmiş ise de mezkur bedeller haddi lâyıkında görülmediğinden tekrar (on beş) gün müddetle ilân edilmelerine karar verilmis ve 4 temmuz 931 tarihine müsadif cumartesi günü kat'î kararlarının çekilmesi takarrür eylemif olduğundan yevmi mezkurda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık idaresine müracaat eylemeleri lüzumu ilân olunur. tstanbul Evkaf Müdürlüğünden: Kadıköy'ünde Tuğlacı mahallesinin Bağdat caddesi üzerinde ve Selâmiçeşmesi karşısında 69/207 numaralı tahminen sekiz dönüm mik • tarmdaki tarla satılacaktır. Müzayedesi haziranın yirmi üçüncü salı günü saat on beşe kadardır. Talip olanların tstanbul Evkaf Müdiriyetinde Orman ve Arazi idaresine müracaat etmeleri. Bilumum fırıncı esnafının nazarı dikkatine İstanbul Umum Ekmekçiler ve Fırıncılar Cemiyetinden: Bazı kimseler tarafından cemiyetimiz namına gazete abone kaydı mukabilinde para alınmakta olduğu istihbar kılınmıştır. Bu husıuun cemiyetimizle hiç bir guna alâkası olmadığı flân olunur.