12 Eylül 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

12 Eylül 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

Millî takımın hazırlık maçı • Deniz yarışları . .••«^•. • Günün eğlencesi Dünkü bilmecenin halledilmiş şekli 1 KOKU, 2 AZAR, 3 ROKA, 4 ARTIK, 5 NANE, 6 FULYA, 7 İNAT, 8 LEYLAK. (KARANFİL) GLORYA En güzel f ilimler, en büyiik yıldızlar. Bu akşam 12 1931 Sofya'ya gidecek iskrimciler arasmda da dün seçme müsabakaları yapıldı ( Birinci sahifeien ma'bait ) Pek şen ve gülünçlü bir vodvil MES'ELE YOK YENiDEN AÇILIYOR (Bilumum Mübadillerin Nazari Dikkatine) İstanbul İskân Müdürlüğünden: Bazı mübadiller istihkak mazbatası için müracaat edip mazbataya ilsakı icap eden bir liralık pulu vermedikleri cihetle mazbataları teffiz komisyonuna gönderilememiştir. Bilumum mazbatalar 28 eylul 931 tarihine kadar gönderilmesi kaj nun iktizasından olduğu cihetle mazbata talebinde bulunup ta pulunü 1 getirmemiş olanların mağduriyetine mahal kalmamak üzere henüz mazbata için makbuz almamış ve pul şetirmemiş olanların beheme. hal eylulün yirmisine kadar birer liralık pulu İskân dairesine tevdi etmeeri ehemmiyetle ilân olunur. Bugünkü bilmece ÂK, BA, CA, E, EZ, GÂH, Gİ, GÜ, İ, LAN, NE, NU, RA, SAK, SE, SER, SİM, TAK, VA, ZEL. Yukarıdaki hece1 .... leri ikişer ikişer 2 .... yanyana getirip a 3 şağıdaki tarifelere 4 göre birer kelime 5 .... teşkil ettiğiniz tak6 .... dirde, baş harfleri 7 .... yukarıdan aşağı o 8 ..... kununca: 9 ALATURKA MU10 .... SİKİDE BİR MAKAM İSMİ Meydana çıkacaktır. 1 Güzel kız; 2 İz, nişane; 3 • Musikide bir makam; 4 İstanbul'da bir semt; 5 Bir nevi türkü; 6 Musikide bir makam; 7 Reklâm; 8 Çirkin değil; 9 Musikide bir ma • kam; 10 Hint hükümdarı. SUZANNEDEHELLYARMAND BERNARD ve ROANNE Lüks koltuklar 90 Hususî 70 koltuklar 55 Balkon ikinci mürekkepti: Hüsamettin, Saim, Halil, Emin, Sami, Refik, tsmail Hakkı, Hikmet, Gazi, Osman Muhteşem. Müsabakayı, millî takım antre nörü M. Pagner idare ediyordu. Antrenör, hakem durmakla aynî za manda oyuncuları yakından tetkik fırsatını bulmuş olacaktı. Millî takım ilk devrede Fikret ve Niyazi vası tasile iki gol yapmıştır. İkinci devrede millî takımdaki oyunculardan Malik, Nuri, Niyazi, Hüsnü Beyler Mehmet Salim, Rıza, Mithat, Salâ hattin B. lerle değiştirilmiş, millî takım bu devrede de Niyazi tarafından bir gol yapabilmiş, bu suretle sıftra karşı üç sayı ile galip gelmiş tir. Oün yapılan bu maç galibiyet ve mağlubiyetten ziyade takımı çalış tırmak gayesine matuf olduğu için bu noktai nazardan mütalea edilmelidir. Oyunun heyeti umumiyesi hakkında bir hiiküm vermek lâzım ge Iirse, millî takım formasını giyecek olan oyuncularımızın, millî takım şerefini müdafaa edebilmek için daha çok çalışmaları lâzım geldiğini söylemek îcap eder. Kabul etmek lâ zımdır ki, dünkü ekzersiz maçı ilk maçtır ve oyuncuların mühim bir kısmı uzun bir tevakkuf devresinden sonra futbol oynamaktadırlar. Dünkü vaziyeti buna atfetmek te doğrudur. Fakat her halde Sofya'ya ha reket edinciye kadar bir hayli çalışmak lâzım geldiği aşikârdır. Bizim ilk maçtan aldığımız intiba bu ol muştur. saray, 2 inci Haliç. îki çifte müptedi (dirsekli): 1 inci Beykoz, 2 inci Galatasaray. Üç çifte müptedi: Bu müsabaka münaziünfih kalmış netice ilân e dilememiştir. Tek çifte (Hanımlar): Beykoz rakipsiz birinci. Kıdemsiz iki çifte: 1 inci Galatasaray. 2 inci Beykoz. Kıdemsiz ikî çifte (Dirsekli): 1 inci Beykoz, 2 inci Galatasaray. Kıdemsiz tek çifte: 1 inci Beykoz 2 inci Galatasaray. Kıdemsiz üç çifte: 1 inci Galatasaray. 2 inci Beykoz. Yüzücii Kasım Beye madalya verildî Geçenlerde Anadolukavağı'ndan Kınalıada'ya kadar yüzerek uzun yüzme rekoru tesis eden Kasıtnpaşa kulübünden Kasım B. şerefine Kasımpaşa kulübünde bir müsamere tertip edilmiş ve kulüp tarafından Kasım Beye bu müsabakanın bir hatırası olmak üzere bir madalya verilmiştir. K. Kemal B. Romanya'lı boksörle karşılaşıyor Galatasaray'lı küçük Kemal Bey şehrimizde bulunan Romanya'lı boksör Bonya ile önümüzdeki perşembe günü karşılaşacaktır. Müsabaka Beyoğlu'nda tsketing'te yapılacaktır. Koşucu Mehmet Ali B. rekor yapacak 200 metre şampiyonu Mehmet Ali B. yarın Veliefendî çayırmda yeni bir rekor yapmak için atletizm he • yetinin nezareti altında bir koşu yapacaktır. 40 kuruş Osso Filmidir. Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası nizamnamei esasisi eylulün birinci günü hükumetçe tasdika iktiran etmiş olmakla olbaptaki 11 haziran 1930 tarih ve 1715 numaralı kanunun 23 üncü maddesine tebaan, hisse kaydım taahhüt etmiş zevatın ilk yüzde kırk taksitlerini bir ey • lulden itibaren nihayet bir ay zar • fında, taahhütnamelerini vermiş oldukları müessesata bamakbuz tesvi • ye ve ikmal etmeleri lüzumu ilân o lunur. TÜRKİYE CUMHURİYETİ MERKEZ BANKASI İLÂN Aksaray Vilâyetinden: Dığer futbol maçları Bu maçtan evvel Galatasaray'ın birinci takım oyuncularile takviye edilen ikinci takımı Süleymaniye ile karşılaşmış, müsabaka sıfır sıfıra hitam bulmuştur. tstanbulspor'la Altınordu'nun yaptığı müsabaka da 10 tstanbulspor'un galibiyeti ile neticelenmiştir. Bursa'da gOreş ve bisiklet müsabakaları Bursa 11 (Hususî muhabirimiz • den) Kumkapı kulübü güreşçi leri bugün saat on beşte yeni stad yomda dört bin kişi huzurunda gü • reşler yaptılar. Bursa askerî lisesinden Ziya Bey ile Kumkapı'lı Mus tafa Bey arasında yapılan müsaba kayı Mustafa B. kazandı. Badehu bisiklet müsabakası yapıldı. Türkiye şampiyonu Tacettin Be yin iştirak ettiği bu müsabaka 40 tur olarak on beş kilometre idi. 28 dakika 38 saniyede Bursa San'at Ier kulübünden Süreyya B. birincî, Halit B. ikinci, Tacettin B. üçüncü geldiler. MUSA Nuruosmaniye'de bulunan İnkılâp liseleri leylî ve neharî olup kız ve erkek ana, ilk, orta, lise kısımlarını havidir. Müessisi Nebi zade Hamdi Beydir. Resmî ders programlarmı tamamen tatbik eder. Ecnebi lisan tedrisatı ecnebi mekteplerine kat'iyyen lüzum bırakmıyacak bir mükemmeliyettedir. Talim ve terbiye he yetleri memleketimizin en güzide muallim ve mürebbilerinden mürekkeptir. Ana, baba yavrularmı İnkılâp liselerine her hususta tam bir emniyetle ve huzuru kalple teslim edebilirler. Mufassal izahname vereceğiniz adrese gönderilir. Telefon numarası 20019 dur. 1 Aksaray Arapsun yolunun 1 + 347 9 r 000 kilometrolar arasında (2,400) metre mik'ap (bilogaj) şosa temeli tabakası için (2400)' metre mik'apta kırılmak için (10,752) lira bedeli keşifle ve kapalı zarfls münakasaya konulmuştur. 2 Bu ihzarata ait evrakı keşfiye, şeraiti fenniye ve umumiyeyi gö« rüp izahat almak istiyenlerin Vilâyet Nafıa Başmühendisliğine müracaat eylemeleri. 3 Münakasa 25/8/931 tarihinden 15/9/931 tarihine kadar yirmi gün müddetle devam edeceği ve yevmi ihalede saat (16) da ihalesi icra kılınacağı. 4 Talipler müzayede ve münakasa kanununun maddei mahsusaİstanbul 4 üncü icra memurluğunsina tevfikan yevmi mezkurda Encümeni Daimii Vilâyete müracaat eydan: Tamamına 21,780 lira kıymet tak lemeleri ilân olunur. dir edilen Çemberlitaş'ta Mollafenari mahallesinde Mektep ve Vezirhanı [Ağustos ve eylul ayları zarfınâa sokağında 16, 18, 20, 17 numaralı bilumum mekteplerde hayıt ve kabul Mahmudiye otelinin tamamı 12 teşrimuamelesine başlamr. Muhterem ka nievvel 931 tarihine müsadif pazarrilerimize bir kolaylıh olmak üzere tesi günü öğleden sonra saat on dort Yeşilköy Hava Makinist Mektebi Müdürlüğünden: her gün mevcat mekteplerimizden Yeşilköy Hava Makinist Mektebi için Fransızca lisanına tamamile ten on altıya kadar İstanbul dördüncü bir kaçının kayıt ve kabul şartlartm icra memurluğunda satılacaktır. Satış vâkıf ve müsabaka ile bir tercüman alınacaktır. neşre devarn ediyoruz."] şartnamesi 24/9/931 tarihinde di • Taliplerin her gün mektep müdiriyetine müracaatle şeraiti anlama* vanhaneye talik olunacaktır. Arttırinkılâp liseleri ları Iâzımdır. ma Emlâk ve EEytam Bankası ka • Mekteplere Nasıl gîrilir ? Fransızca Tercüman Aranıyor Bursa kız lisesi Türk Maarif cemiyeti tarafmdan Bursa'da acılan kız lisesi talebe kaydma devam ediyor. Leylî ücreti 210 liradır. Memur çocukları için yüzde on tenzilât ya. pıhr. Neharî kırk beş liradır. Tedrisata 19 eylulde başlanacaktır. Taşradan müracaat edecekler bir an evvel kaydolunmalıdırlar. Adres: Bursa Kız lisesidir. Iskırım maçları Sofya'daki müsabakalara millî iskrim takımımız da iştirak edecek tir. Bunun için iskrimörlerimiz ça lışmağa Laşlamışlardır. Dün Be • siktaş kulübünde seçme müsabaka ları yapılmıştır. , Seçmelere otuzdan f azla iskrimör girmiştir. Sermelerde ayrılanlar, Amsterdam Olempiyadına iştirak etmiş olan millî iskrim takımı oyun cularile de karşılaşacaklar ve bu karştln<madan alınacak netice üzerine millî iskrim takımı taayyyün ede cektir. nununa tevfikan bir defa olup en ziyade arttıranın üstünde bırakılacaktır. Arttırmağa iştirak için yüzde yedi teminat akçesi Iâzımdır. AlacakhIarın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde bildirmeleri Iâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç ka • hrlar. Alâkadarlarm icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine göre tevfiki hareket etmeleri lüzumu ve müterakim vergi, Belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malumat almak istiyenlerin 931/300 dosya numarasile memurtyetimize müracaatleri ilân olunur. Bulana ikramiye Dünkü perşembe günü saat on üçü altı geçe Pendik'ten hareket eden trenin Göztepe istasyonuna muvasalatı esnasında koyu sarı renkli meşin bir el seyahat çantası zayi olmuş • tur. Derunünde maaş cüzdanı, niifus tezkeresi, ve sair evrak ile zatî mühür ve bazı ufak yol eşyası vardı. Sahibinden maada kimsenin işine yaramıyacak olan bu evrakı Göztepe'de Kayışdağı caddesinde 264 numarada mütekait kaymakam Şemsettin Beye getirene 20 lira mükâfat verilecek tir. IstanBuT4~ü~ncü~ îcra memurluğundan: Tamamına 5580 lira kyımet tak dir edilen Yemiş iskelesinde Babıca feri harici semtinde Ahıçelebi ma hallesinde Değirmen sokağında 5 cedit numaralı dükkânm tamımı 12/10/ 931 tarihine müsadif pazartesi günü öğleden sonra saat on dörtten on altıya kadar İstanbul dördüncü icra memurluğunda satılacaktır. Satış şart namesi 24/9/31 tarihinde divanha neye talik olunacaktır. Arttırma Emlâk ve Eytam Bankası kanununa tevfikan bir defa olup en ziyade arttıranın üstünde bırakılacaktır. Arttırmağa iştirak için yüzde yedi teminat akçesi Iâzımdır. Alacaklıların ve irti fak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri Iâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kahrlar. Alâkadarlarm icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine göre tevfiki hareket etmeleri lüzumu ve müterakim vergi, Belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malumat almak istiyenlerin 611/930 dosya numarasile memuriyetimize müracaatleri ilân olunur. Izmir'de futbol maçları Izmir 11 (A.A.) Bugün Altınordu ile Altay takımları arasında son lik müsabakası yapılmıştır. Altın ordu zayıf bir kadro ile sahaya çıkmıştır. Birinci devrede nisbeten Altay hâkim bir oyun oynıyarak otuz beşinci dakikada ilk golünü kaydetti. İkinci devrede hakimiyeti Altın • ordu'Iular aldılar ve devrenin yir • minci dakikasında bir gol yaparak beraberliği temin ettiler. Bu suretle maç 1 1 beraberlikle neticelendi. Stadyom çok kalabahktı. Lik maçları figistürü tanzîm ediliyor İstahbul Futbol Heyeti Reisliğin'den? İstanbul mıntakasma mensup müttefik ve müsaadeli kluplerimiz murahhaslanBin, izhar edllecek fikistürü tanzim ve fcur'aya iştirak eylemek üzere eylulün 14 üncü pazartesi günü akşamı saat 18 de mıntaka merkezinde hazır bulunmalan ve murahhaslarını göndermiyen kluplerin itiraz haklarını kaybedecekleri ilân olunur. Tenis maçları Taksim'deki tenis kurdunda dün tenis maçları da yapılmıştır. Bu müsabakalar çok heyecanlı olmustur. Suat, Sedad'ı raağlup etmiş, Şirin yan da Şodvar'ı yenmiştir. Suat'Ie Şirinyan finale kalmışlardır. Final maçı pa^ar günü oynanacaktır. Kayık ve motör yarışları Deniz sporları Beykoz'da yapıl • mıstır. Deniz sporlarının en mühim Ierini kotra yarışları teşkil etmek • te idi. Program mucibince kotra ya rışları iki grup üzerine yapılacak tı, fakat 13 kotra iştirak ettiğinden bunları dört grupa ayırmak zarureti hasıl olmustur. Kotra yarışları arzu edildiği kadar muntazam olmamıştır. Yarışları takip için ancak bir hakem bulundu • ğundan muvasalat saatleri iyi tesbit edilememiştir. Birinci gruptan Behzat ve Sırrı Bey Ierin Coşkun kotrası birinci gelmiştir. İkinci gruptan Mehmet Efendinin Tayfun'u birinci gelmiştir. Uçüncü gruptan M. Vilman'ın kotrası birinci irelmiştir. Dördüncü grupta da M. Menge Veber'in kotrası birincî gelmiş tir. Kotralar Beykoz, Omuryeri, Tarabya, Beykoz arasında seyretmişler dir. Kotraların seyrettiği bu mesafeyî en az zamanda kateden kotraya ayrıca mükâfat ta verilecekti. Coşkun kotrası birinci geldiği halde koronometre bozuk olduğundan rekor tes bit edilememiş, bu sebepten Coşkun ücüncü addedilmiş, mükâfat ta veriIememistir. Kürek müsabakalarına Beykoz Galatasaray ve Haliç kulüpleri istirak etmiştir. Neticeler şu suretledir: Tek çifte müptedi: 1 inci Galatasaray, 2 inci Galatasaray, 3 üncü Galatasaray. İki çifte müptedi: 1 inci Galata İstanbul 4 üncü icra memurluğundan: Tamamına 4000 lira kıymet takdir edilen Kadıköy'ünde Osmanağa Acı bir öliim haberi mahallesinde Ceditmuhtar sokağın Doktor Ali Emin, arkadaşımız avukat da 13 numaralı hanenin tamamı 12 İrfan Emin, diştabibi Fikri Emin Beylerin teşrinievvel 931 tarihine müsadif babası ve Yer.ice Nusaybin hattı Nafıa komiseri Asım Beyin kayinpederi Emin pazartesi günü öğleden sonra saat Muhlis Bey bir müddettenberi devam on dörtten on altıya kadar İstanbul eden hastalığmdan kurtulamıyarak dün dördüncü icra memurluğunda satılasaat on beşi otuz beş geçe Allah'ın rahmecaktır. Satış şartnamesi 24/9/931 tine intikal etmiştir. tarihinde divanhaneye talik oluna Gazi Mihal Bey ahfadından olan mucaktır. Arttırma Emlâk ve Eytam maileyh. kırk beş sene süren faziletli bir Bankası kanununa tevfikan bir defa sây ile bir çok mühim mülkiye ve maliye olup en ziyade arttıranın üstünde bımemurluklarında hizmet görmüş; iffet. rakılacaktır. Arttırmağa iştirak için ehliyet zekâ ve dirayetile temayüz etmişti. Metin ahlâk ve yüksek seciyesi yüzünyüzde yedi teminat akçesi Iâzımdır. A den pek çok felâketlere uğramış olmasına lacaklıların ve irtifak hakkı sahip rağmen küçük bir inhiraf bile gösterme. Ierinin bu haklarını ve hususile faiz ve mişti Yetmiş beş senelik hayatmda bir masarife ait olan iddialarını ilân taçok kimsesizleri elinden tutarak yetiştirrihinden itibaren 20 gün içinde evmiş, zayıflara yardım etmiş, hayatuıı hayrakı müsbitelerile bildirmeleri Iâzımra vakfetmişti. dır. Aksi halde hakları tapu sicillile Kalanlara sabır ve tahammül, merhuma sabit olmıyanlar satış bedelinin payda rahmet temenni ederiz. laşmasından hariç kahrlar. Alâka § darların icra ve iflâs kanununun 119 Mumaileyh Emin Muhlis Beyin cenazesi uncu maddesine göre tevfiki hare bugün saat dokuzda Aksaray'da Cerrahket etmeleri lüzumu ve müterakim paşa yokuşunda Sineklibakkal'da Müezzin sokağında 3 numaralı evinden kaldırılarak vergi, Belediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malumat al Merkezefendi'de aile kabristanına defnemak istiyenlerin 930/614 dosya nu • dilecektir. marasile memuriyetimize müracaatMüessif irtiKal leri ilân olunur. Hidivvi esbak İsmail Paşa Hazretlerinin kerimeleri Prenses Emine Azize Hanımefendi Moda'da irtihali cenan eylemiş ve naşı tnağfiret nakışları Mısır'a nakledilecektir. Hasaili giizide sahibesi fıkaraperver olan müşarünileyhanıri irtihali mü essif zayiattandır. Ailei keâerdileri er kânına beyanı arzı taziyet eyleriz ve Cenabı Hak'tan da merhumei müşarünileyhanın rahmet ve mağfireti ilâhiyeye mazhariyetini temenni ve niyaz eyleriz. MÜZAYEDE İLE SATIŞ 1931 eylulün 13 üncü pazar günü sabah saat 10 da Feriköy'de Kır sokağında Fardi apartımamnın 3 üncü katında bulunan eşyalar İstanbul 3 üncü icra memurluğundan verilen karar mucibince müzayede ile satıla • caktır. Bir borcun temini istifası için mah< cuz ve paraya çevrilmesi mukarrer olan ve birinsi arttırmada kıymetini bulamıyan atideki eşyalar bu kere satılacaktır. Büfe, hakikî maroken kaplı vitrinli divan, otomatik kare yemek masası, ve 6 adet sandalyeden mürekkep mavun kaplamalı mü • zeyyen yemek oda takımı, 3 kapılı aynalı dolap, tuvalet, gece masası, mavun kaplama gayet güzel yatak oda takımı, İngiliz mamulâtı kare somyeli pirinç karyola, ceviz büfe, 12 adet tonet sandalye, borularile sa • lamandra soba, çini sob'a, beyaz lâke karyola, kolonlar, çay masaları, hakikî İngiliz mamulâtı ve korneşlerile kadife perdeler, portmanto, (His Masters Voice) markalı plâklarile mükemmel gramofon; muşambalar ve sair eşyalar. Buasilo markalı Fransız piyanosu. Anadolu ve Acem ha > lıları ve secadeleri ve kilimleri. İstanbul mahkemei asliye birinci ticaret dairesinden: Abdülgani ve Tiryandafilidis şirketi tarafından Aliston Tobako kumpanyasile Galata'da Mader hanında mukim Maryos Kolaro Efendi aley • hine 930/2222 dosya numarasile ikame olunan 15673 lira alacak davasından dolayı Maryos Kolaro Efendi tarafından Hamburğ'ta irae olunan ikametgâha tebligat ifa edilmiştir. Bittalep hukuk usulü muhakemeleri kanununun 141 inci maddesi mucibince ilânen tebligat ifasına karar ve • rilerek davetiye varakası mahkeme divanhanesine talik kılınmış olduğun* dan 17/11/931 tarihine müsadif sal' günü saat 13,30 da mahkemeye gelmediği veya vekil göndermediği tak' dirde muamelei gıyabiye icra kılınacağı ilân olunur. İstanbul 4 üncü icra memurluğundan: Tamamına 16,700 lira kıymet tak* dir edilen Rumelifeneri'nde Demirci karyesinde 1, 1, 5, 3, 2, 4 numaralı Mavromolos çiftliğinin tamamı 12/ 10/931 tarihine müsadif pazartesi günü öğleden sonra saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra me« murluğunda satılacaktır. Satış şartnamesi 24/9/931 tarihinde divanhaneye talik olunacaktır. Arttırma Emlâk ve Eytam Bankası kanununa tevfikan bir defa olup en ziyade arttıranın üstünde bırakılacaktır. Arttır mağa iştirak için yüzde yedi teminat akçesi Iâzımdır. Alacaklıların ve ir tîfak hakkı sahiplerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren yirmi gün içinde evrakı müsbitelerile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlat satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Alâkadarlarm icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine göre tevfiki hareket etmeleri lüzumu ve müterakim vergi, Belediye ve vakıf icaresi müşteriye aittir. Daha fazla malumat almak îstiyenlerîn 930/1 S# dosya numarasile memuriyetimiza müracaatleri ilân olunur. Türkspor çıktt Samiye Bürhan Cahit Hanımefendi glreceği Balkan müsabakalan hakkında Türkspora düşündüklerini anlatmıştır. Türksporun bugün çıkan 50 inci numarası Sofya ve Atina'da yapacağımız te maslar etrafmda binicilik kafilesi reisi kaymakam Cevdet. Hamdi Emin, Bürha. nettin Beylerin beyenatlarile Zeki Rıza'nm Bekir hakkındaki makalesile Avrupa ve Anadolu haberlerile, dünkü maçların resimli tafsilâtile cidden cazip bir şekilde çıkmıştır. 2 renk, 25 resim, mühim haberler, en teresan yazılar. îrtihal 41 inci alay kumandanı şehit kayma kam Fuat Beyin mahdumu ve Konya Valii esbakı Hüsnü ve kaymakam Rahmi Beylerle Cafer Paşa zade Hikmet ve İzzet Beylerin yeğeni Ekrem Bey vefat etmiş tir. Cenazesi bugün saat on bir buçukta köşklerinden kaldırılarak namazı Göztepe camiinde badeleda Sahrayicedi'de def . nedilecektir. Ankara'da bir inhidam Ankara 10 İstasyon civarında Foks inşaat şirketi tarafından ya pılmakta olan hafriyatta amelenin toplu bir halde bulunduğu sırada bir inhidam olmuş ve enkaz aîtmda kalan bir amele olmuş, bîr amefe de •ğır surette yaralanmıştır. Türk Baytarlar Cemiyeti mecmuasının 6 ıncı nüshası zengin ve faideli münderecatla intişar etmiştir. Herkesi alâkadar eder. Tavsiye ederiz. Baytarletr Cemiyeti mecmuası OperatörCemİIPŞ. Maçka: Vehbi Bey apartımanı Telefon: Beyoğlu 3254 tstanbul 4 üncü icra memurluğundan: İstanbul 4 nncü İcra memurlnğundan: Tamamına 8,482 lira kıymet takÜsküdar'da İcadiye'de Kerpiçane soka. dir edilen Büyükada'da Balikpazarı ğmda 49 numaralı hanede mokim iken elyevm Rıhtım caddesi sokağında iki elyevm ikametgâhları meçhul olan Ko dükkânı müştemil yeni 28, 30, 32, pertik ve Aleksantı Efendiler Ue Ağavhi 34, 36, 2 numaralı hanenin tamamı Hanıma : 12 teşrinievvel 931 tarihine müsadif Hissedar ve murisiniz Dikran Ağa ile müştereken Sebnh oğlu Andon Tavruyan pazartesi günü öğleden sonra saat on Efendiden Istikraz ettiğiniz (2000) liraya dörtten on altıya kadar İstanbul dörmukabil vefaen ferağ eyledifiniz Üskü düncü icra memurluğunda satılacakdar'da İcadiye'de Kerpiçane sokağında tır. Satış şartnamesi 24/9/931 tari atik I, 3, 5, 1. 3, 5, 1, 3, 5, 1, 3, 5, 1 3. 5 ve hinde divanhaneye talik olunacaktır. cedit 1, 3, 45, 47, 49 numaralarla înnrafc Arttırma Emlâk ve Eytam Bankası kam elyevm dört bap dükkânı müştemil kanununa tevfikan bir defa olup en bir bap hane ve zemini senet müddetinnin bittiği tarihten itibaren faizi nizamisile ziyade arttıranın üstünde bırakıla • beraber alacakh tarafından mezkur gaycaktır. Arttırmağa iştirak için yüzde rimenkulün paraya çevrilmesi talebile yedi teminat akçesi Iâzımdır. Alaikametgâhmıza gönderilen ödeme emrine caklıların ve irtifak hakkı sahiplerimübaşirinin verdiği meşruhata ve yapı nin bu haklarını ve hususile faiz ve lan tahkikata elyevm ikametgâhlarını masarife ait olan iddialarını ilân ta zın meçhuliyeti bildirilmiş olduğundan ta rihinden itibaren 20 gün içinde evrakı rihi ilândan itibaren 45 gün içinde gerek müsbitelerile bildirmeleri Iâzımdır. murisiniz namına olan ve gerekse kendi namlarınıza olan işbu borçlarmızın ta Aksi halde hakları tapu sicillile sabit mamlaruıa ve istenilen faize bir guna itiolmıyanlar satıs bedelinin paylaşmarazınız varsa ya bizzat ve vekili kanunî sından hariç kahrlar. Alâkadarlarm gönderilerek dermeyan etmeniz ve işbu icra ve iflâs kanununun 119 uncu müddetin mürurundan 45 ?ün içinde de maddesine göre tevfiki hareket etmeişbu borçlarmın tesviyesine ve sureti tes. leri lüzumu ve müterakim vergi, Beviye göstermediğiniz takdirde tarihi ilân mebde olmak üzere 90 gün sonra da takibi lediye, vakıf icaresi müşteriye aittir. salâkiyet gelmiş olmakla icrayi Btnaine Daha fazla malumat almak istiyenlelâta başlanacafı ödeme emirleri tebliff rin 930/623 dosya numarasile me makamına kaim olmak üzere 31/103 dosya muriyetimize müracaatleri ilân o • numarasile tarafınıza ilânen tebliğ olunur. lunur.