12 Ekim 1931 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

12 Ekim 1931 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 5

leşı: Devlet Demiryolları İlânları 5275 kilo markalı çeliğin kapah zarfla münakasası 23 ikinci teşrin 931 pazartesi günü saat 15,30 da Ankara'da îdare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer lira mukabilinde Kapah zarf usulile münakasaya konulduğu evvelce ilân edilen satılan şartnamelerde yazılıdır. Emirdağı Şükraniye yolu inşaatına teklif edilen fiatlar haddi lâyık görülmediğinden münakasa müddetinin 24/10/931 tarihine kadar Memur ve müstahdeminin resmî elbiselerinin kapah zarfla münaka temdit edildiği ilân olunur. sası 26/10/931 pazartesi günü saat 15 te Îdare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer liraya «atılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. * ** Kütahya Memleket hastanesine muktazi 915 lira bedeli muhammenli Emniyet tesisatı yedek parçalarının kapah zarfla münakasası 23/11/ mualece 25 teşrinievvel 931 pazar günü saat 15 te ihale edilmek üzere 931 pazartesi günü saat 15 te İdare merkezinde yapılacaktır. alenen münakasaya konulmuştur. Talip olanların mezkur gün ve saatTafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde beşer liraya satılmakta te % 7,5 depozito akçesile Vilâyet Daimî Encümenine ve mualecenin cins miktarını anlamak için Vilâyet Memleket hastanesi Baştabipliğine olan şa "înamelerde yazılıdır. müracaatleri ilân olunur. Af] on Nafıa Başmühendîsliğinden: Camhuriyet Emlâk ve Eytam Bankası İlânları Satılık Akar Mevkii ve nev'i Büyükada'da Rıhtım caddesinde 20 22 numarah, üstünde altı odayı müştemil üç bap dükkân. Balâda muharrer ve Ada'nın mutena bir mevkiinde bulunan emlâjç üzerinde bankamız lehine mevcut ipotekten dolayı İstanbul Dördüncü lcra Dairesince 12/10/931 tarihinde bilmüzayede satılacağından talipIerin yevmi mezkurda saat on altıya kadar 930/613 No. ile İcra dairesine müracaat eylemeleri. Kütahya Vilâyetinden: Karacabey Harası ıııiKlıırlJlğiinden: Eskişehir Vilâyetinden: Eskişehir Çifteler tarikinin 17 000 22 + 000 inci kilometreleri arasmda yapılacak olan yedi adet büz ve menfezlerin inşası 4/10/931 tarihinden 24/10/931 cumartesi günü saat on beşe kadar 741,90lira bedeli keşifle alenî olarak münakasaya vazedilmiştir. Münakasaya iştirak edeceklerin bedeli keşfi olan mikta rın % 7,5 nisbetinde teminat akçesi veya banka mektubu vermeleri ve inşaatın devamı müddetince nezareti fenniyesini kabul edecek bir fen memuru veya ehliyeti Başmühendislikçe kabul edilmiş bir usta taahhütnamesi ibraz eylemeleri lâzımdır. Proje, evrakı keşfiye ve saireyi görmek ve fazla malumat almak istiyenlerin Nafıa Başmühendisliğine müracaatleri ilân olunur. Haranın 1 teşrinisani 931 tarihinden itibaren sağılacak bir senelik manda ve karasığır sütleri 19 teşrinievvel 931 pazartesi günü saat on Karamürsel Yalova yonlunun 11 S26 kilometresinden 17 101 dörtte Hara merkezinde ihale edilmek üzere kapah zarf usulile müzakilometresine kadar olan şose ve imalâtı «ınaiye inşaatı 38507 lira 17 yedeye vazedilmiştir. Şeraiti anlamak istiyenlerin her gün Hara müdikuruşluk keşfi mucibince 21 teşrinievvel çarşamba günü saat on beşte , riyetine müracaatleri ve talip olanların da yüzde yedi buçuk nisbetinde ihale edilmek üzere kapah zarfla münakasaya konulmuştur. Talip olanpey akçelerini hâmil oldukları halde ihale günü muayyen saatte Hara ların mezkur tarihte teklif mektuplarını yüzde yedi buçuk nisbetinde teminatı muvakkate mektubu veya banka makbuzu, Ticaret Odası ka merkezinde hazır bulumnaları. yıt vesikası, mühendis veya ehliyeti fenniyesi musaddak fen memuru istihdam edeceğine dair taahhüt senedile birlikte münakasa kanunun1 daki tarif at dairesinde Kocaeli Vilâyeti Daimî Encümenine vermeleri | ve şartnamesini görmek istiyenlerin Kocaeli Başmühendisliğine müra caatleri, nakten verilecek teminat kabul edilmiyecektir. Kocaeli Vilâyeti Daimî Encümeninden: istanbul Evkaf Müdürlüğünden: Bir sene müddetle icar için MÜZAYEDEYE VAZOLUNAN EMLÂK 1 Haseki Bayrampaşa medresesi altında 57 No. dükkân. 2 Çarşı'da Yorgancılar Hacımemiş sokağında 1 1 9 No. dükkân. 3 Çarşı'da Yorgancılar Hacımemiş sokağında 24 No. dükkân. 4 Yenicami avlusunda 127 19 No. camekân mahalli. Müddeti icarlar: 1/6/931 den 1/6/932 tarihine kadar bir senedir. İki sene müddetle icar için Müzayedeye vazolunan emlâk 5 Haseki'de Bayrampaşa tekkesi 1 No. harem dairesi. 6 » » » 3 6 1 No. selâmhk dairesi. 7 » » , » 63 No. odalar. 8 Çarşı'da Sorgucçu hanı alt katta 3 No. oda. 9 » » » zemin katta 5 No. oda. 10 » » » üst katta 28 No. oda. 11 » Ortakazazlar sokağında 69 No. dükân. 12 Tophane'de Süheyilbey mahallesinde Dolmabahçe caddesinde 481 No. dükkân. Müddeti icarlar: 1/6/931 den 1/6/933 tarihine kadar iki senedir. Mebdei icarlar: Eski müstecirler için akti sabıkın hitamı, yeni müs^ecirler için teslim tarihidir. Müddeti müzayede: 24 eylul 931 den 17 teşrinievvel 931 cumartesi günü. Balâda muharrer emlâk kiaya veileceğinden müzayedeye vazolunmuştur. Taliplerin yevmi ihale olan son günün saat on beşe kadar şartnameyi okumak ve teminatı muvakkate ita ederek müzayedeye iştirak etmek üzere fstanbul Evkaf Müdürlüğünde Varidat Akarlar kalemine müracaatleri ilân olunur. Evsaf ve müştemilâtı hakkmda malumat almak istiyenler bu müd3et zarfında müzayede odasına müracaat ederek ecri misil raporlarmı görebilirler. üzere 107 maakasket elbise ile ayni Ankara Merkez Mektepleri Mu Kumaşları hariç olmak münakasaya konulmuştur. Muvafık miktardapaltonun imaliyesi alenî fiat bu lunduğu takdirde 27 teşrinievvel tarihine müsadif sah günü Layaat Komisyonu Reisliğinden: beşte ihalesi icra kıhnacaktır. Şartnamesi levazım idaresinde vesaat on İstanAnkara Merkez Mekteplerinin mahrukat, et, ekmek, sebze ve kuru erzak ihtiyaçları ayrı ayrı olarak kapah zarf usulile ve 5 teşrinievvelden itibaren yeniden 21 gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. Talipler şartnameleri görmek ve malumat almak için Gazi Terbiye Enstitüsü muhasebe memurluğuna müracaat etmelidirler. Yevmi ihale olan 27 teşrinievvel 931 sah günü sabahleyin saat 9 da et, ekmek, saat 11 de sebze vv saat 14 te mahrukat ve saat 16 da kuru erzak ihtiyaçları için teklif mektupları kabul edilecektir. Müzayede, münakasa ve ihalât kanununa tevfikan taliplerin ayrı ayrı hazırlıyacakları kapah zarflar üzerine mahrukat, et, ekmek, sebze veya kuru erzaktan hangisine iştirak edeceklerini yazmaları ve her zarf içine münakasaya konulan bu maddeye ait muhtelif nevi mahrukat veya erzakın cümlesine birden fiat vermeleri lâzımdır. Taliplerin Mektepler Muhasebeciliği veznesine yatıracakları % 7,5 nisbetindeki teminatı muvakkate makbuzları veya banka mektuplarını kanunun talep ettiği evsaf ve eşkâlde hazırlıyacakları teklif mektuplarile beraber Ankara'da San'atlar mektebinde yevmi mezkurda toplanacak mubayaat komisyonuna vakti muayyeninde tevdi etmeleri lân olunur. bul'da Dolmabahçe'de evrakı matbua ambarı mümeyyizliğinde görülebilir. Münakasaya iştirak edeceklerin o gün ve saatte 136 lira elli kuruşluk teminatı muvakkatelerini müstahsiben Levazım Müdürlüğüne müracaat eylemeleri. Maliye Vekâletinden: Mustafa Kemal Paşa Belediyesi Riyasetinden: Mustafa Kemal Paşa Belediyesince bir etü makinesi mubayaa edileceğinden 20 gün müddetle ve kapah zarf usulile mevkii münakasaya vazolunmuştur. Talip olanlar tekliflerinin % de 7,5 buçuk nisbetinde teminatı muvakkate ile yevmi ihale olan 25 teşrinievvel 931 pazartesi günü saat 15 te Mustafa Kemal Paşa Belediye Riyasetine müracaat eylemeleri ilân olunur. Vekâlet müstahdemini için yaptırılacak elbise ve kasketlerin dik • tirilmesi mukarrer bulunduğundan taliplerin nümuneleri görmek ve şeraiti hususiyeyi anlamak üzere her gün Levazım Müdürlüğüne ve pazarlığa iştirak etmek istiyenlerin yevmi ihale olan 15 teşrinievvel 931 tarihine müsadif perşembe günü saat 16 da yüzde yedi buçuk teminatı muvakkate veya banka mektuplarile mubayaa komisyonuna müracaatleri ilân olunur. îkinci Daire Su Isleri Hariciye Vekâleti Mubayaat Komisyonundan: fzmir Vilâyetinde kâin TiryandaMüdürlüğünden: deresi tebdili mecra ameliyatı kapah zarf usulile ve (20) gün müddetle münakasaya vazolunmuştur. 1 Ameliyat (3150) metre tulünde kanal küşadından ibaret olup yapılacak hafriyat (39000) metre mik'abı kadardır. Ve bunun takriben (500) metre mik'abı kaya hafridir. 2 Münakasa teşrinievvelin 22 inci perşembe günü saat on altıda lzmir Su îşleri dairesinde icra edileceğinden kapah zarfların saati mezkura kadar makbuz mukabilinde mezkur Müdiriyete tevdi edilmeleri ve yahut taahhütlü olarak posta ile göndermeleri lâzımdır. 3 Talipler 661 numarah kanunun tarifatı veçhile ve şartnameye merbut nümunesine tevfikan tanzim edecekleri teklifnamelerini yykarıda yazılı saate kadar tevdi etmelidirler. 4 Teklif mektupları berveçhi ati vesaiki ihtiva edecektir. A lmalât Nafıa müteahhidi olabileceğine dair (Su îşleri Müdiriyetince kabule şayan) ehliyet vesikalannı veya Noterden musaddak suretlerini. B Ticaret Odasının itibarı naalî mektubu. C Teklif bir şirket mümessili tarafından yapıhyorsa şirketin ve. kâletnamesi aslı veya Noterden musaddak kopyası. D (2500) lirahk muvakkat teminat akçesine ait Malsandığı makbuzu veya hükumetçe muteber Millî bir bankanın nümunesine muvafık kef aletname mektubu. 5 Taliplerin şartname, proje, mukavelename, ve teklif mektubu suretlerini görmek ve tetkik etmeleri lâzımdır. Bunun için Ankara'da Sular Umum Müdürlüğüne ve İzmir'de Su İşleri Müdiriyetine müracaatleri. 6 Mahalli ameliyatta tetkikat yapmak ve izahat almak istiyen taliplerin teşrinievvelin 17 inci cumartesi günü saat 9,30 da Kuşçuburun istasyonunda hazır bulunmaları ilân olunur. Maliye Vekâleti Millî Emlâk Müdürlüğünden: Ankara'da Mahzeni evrak arkasındaki depo binasmın üst kat inşaatı kapah zarfla münakasaya konulmuştur. Taliplerin kanunî teminatlarile 15 teşrinievvel 931 tarihinde saat on altıya kadar Maliye Vekâleti tnşaat Komisyonuna müracaatleri. Kocaeli Vilâyeti Daimî Encümeninden: Redeli keşfi 30881 lira 19 kuruştan ibaret Akyazı Dokurcun yolunun Şimdiye kadar yüzde altı olarak ahnan kumusyon yüzde üçe in'V* 000 kilometresinden 15 000 kilometresine kadar olan kısmında dirihniş ve peşinen alınmakta olan sigorta ücreti de vade sonuna talik yüc.ıde getirilecek şose ve imalâtı sınaiye inşaatı 21 teşrinievvel çar edilmiştir. Mahza kendilerine gösterilen şu kolaylıkardan istifade ile $amba günü saat on beşte ihale edilmek üzere kapalı zarfla münakasa akitlerini tecdit eylemeleri borçlularımıza ilân olunur. ya konulmuştur. Talip olanların mezkur tarihe kadar teklif mektuplarıhı münakasa kanunundaki tarifat veçhile yüzde yedi buçuk nisbetinde Doktor teminatı muvakkate mektubu veya banka makbuzile Ticaret Odası kayıt vesikasını, mühendis veya ehliyeti fenniyesi musaddak bir fen meEmrazı imtaniye mtitehassisı knuru istihdam edeceğine dair taahhüt senedini Kocaeli Vilâyeti Daimî yaloğlu Nuriosmanıye caddesi )' Encümenine vermeleri ve şartnamesini görmek istiyenlerin Kocaeli BaşTelefon: 893 mühendisliğine müracaatleri. Nakten verilecek teminat kabul edilmiMuayene zamanı cuma'dan yecektir. maada 1,307 Vakıf Paralar Müdürlüğünden: Osman Şerafettin Balıkesir Vilâyeti Encümeni Daimisinden: Balya Çanakkale yolunun 46 + 080 inci kîlometresinde 5,5 + 20 + 5,5 metre açıkhğında ve bedeli keşfi 10379 lira 21 kuruş olan JJmurlar köprüsü inşaatı ve bu yol üzerinde her beş ilâ on kilometrede Naıa Vekâletince musaddak proje mucibince yapılacak ve bedeli keşfi 5693 lira 23 kuruş olan çeşmeler inşaatı tevhiden 22 teşrinievvel 931 tarihine müsadif perşembe günü saat on beşte ihale edilmek üzere yirmi gün müddetle ve kapah zarf usulile münakasaya vazedilmiştir. Muhasebei umumiye kanununun maddei mahsusası ve şartnamei umumide muharrer evsafı haiz ve Iâzım gelen vetaiki ita etmek şartile talip olanların malumat almak ve şeraiti öğrenmek üzere ihale tariKinden evvel Balıkesir Nafıa dairesine müracaat etmeleri ve ihale tarihin'de vakti muayyeninde vesaiki lâzıma, ticaret ve ehliyet vesikaları ve teminat mektup veya makbuzlarile usulü dairesinde Bahkesir'de Enpümeni Vilâyete müracaat etmeleri ilân olunur. î (Gureba hastahanesl) dahill,sarî Hastaıklar mütehassısı Zayi Gümülcine'de kâin Son gurlu ve Mihran ve Rumbeyli çiftIiklerinin Kışlak tapu kayıt »uretlerini zayi ettim. Hükmü olmadığını ilân eylerim. Fındıkh'da Fındıklı caddesinde No. 118120 Tahsin Zayi mühiir Düzce Noterliğinden tasdikli imza mührümü zayi ettim. Yenisini hâkkettireceğimden hükmü yoktur. Düzce'de tuhafiyeci Mustafzade İlvaltı Mehmet Fevzi Zayi şehadetname 1326 senesinde 27 inci ilk mektepten aldığım şehadetnamemi zayi ettim. Yenisini alacağımdan hükmü olmadığı ilân olunur. 24 Seher Mustafa Mustafa Kemal Paşa Beledıyesi Riyasetinden: Mustafa Kemal Paşa Belediye itfaiyesi için atgarî 38 beygir kuvyetinde ve iki ton su hacmi istiabisinde bir adet arazoz mubayaası 20 gün müddetle ve kapah zarf usulile mevkii münakasaya vazolunmuştur. Talip olanlar tekliflerinin % de 7,5 teminatı muvakkate ile yevmi ihale olan 25 teşrinievvel 931 pazartesi günü saat 15 te Mustafa Kemal Paşa Belediye Riyasetine müracaat eylemeleri ilân olunur. EUOEK! KÜZOR Uî ISTIIIMTfil TEHlffl 1ILRI1 AEG Yenişehır Asliye mahkemeslnden: Yenişehir Orhaniye koyünden Abdür rahim kızı Fatma ile zevci Tulü oğlu Huseyin Mahdumu Ahmet aralarmdaki sulh teşebbusune dair zevc Ahraet nanuna çıkarılan davetiyenin iki sene evvel semti meçhule gıtmi* olduğundan tebligat ya pılamadığı karyesı heyeti ıhtiyariyesi ve mübaşirin tasdıkinden anlaşılmış ve ta lebi vakıa binaen ilânen tebligat ifası karargir olmuş bulunduğundan raumalleyh Ahmed'in 21/11/931 cumartesi günü saat 11 de Yenişehir sulh hukuk mahk«meslne gelmesi luzumu ilân olunur. Eskişehir Vilâyetinden: Memleket hastanesi ameliyathanesinde yapılacak inşaat 2500 lira bedeli keşifle 4/10/931 tarihinden 24/10/931 cumartesi günü saat on beşe kadar münakasaya konmuştur. Taliplerin evvelemirde bedeli keşfin % 7 buçuğu nisbetinde teminat akçesi vermeleri bu gibi inşaatı yapmış ve muktedir bulunduğuna dair Nafıa Başmühendisliğinden veya sahibi selâhiyet makamattan alınmış vesika ibrazı lâzımdır. İnşaat hakkmda fazla tafsilât almak şartname evrakı keşfiyeyi görmek istiyenlerin Muhasebei Hususiye Müdiriyetine müracaatleri lüzumu ilân olunur.