11 Temmuz 1935 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

11 Temmuz 1935 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 4

CUMHURİYET 11 Temmuz 1935 Türklerle Süngu Süngüye No. 242 A. DAVER Çanakkalede Dikkatler Birleştirilecek emeklerden > Istanbul Beşinci İcra Memurluğundan: Yeminli üç ehli vukuf tarafından tamamına 888 lira kıymet takdir edilen Hcybeliadada Bayor sokağında 12 numaralı bahçeli ahşab bir evin tamaım açık arttırmaya vazedilmiş olduğundan 12/8/935 tarihine musadif pazartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar dairede birinci arttırması icra edilecektir. Arttırma bedeli kıymeti muhammenenin ,% 75 ini bulduğu takdirde müşterisi üzerinde bırakılacaktır. Aksi takdirde en son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma 15 gün müddetle temtlid edilerek 27/8/936 tarihine musadif salı günü saat 14 ten 16 ya kadar keza dairemizde yapılacak ikinci açık tırmasında arttırma bedeli kıymeti muhammenenin % 75 ini bulma dığı takdirde &atış 2280 numaralı kanun ahkâmına tevfikan geri bı rakıhr. Satış peşindir, arttırmaya iştirak etmek istiyenlerin kıymeti muhammenenin % 7,5 nisbetinde pey akçesi veya millî bir bankanın teminat mektubunu hâmil bulunmaları lâzımdır. Hakları Tapu siciîlile sabit olmıyan ipotekli alacakhlarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiblerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarım evrakı müsbitelerile birlikte ilân tarihinden itibaren ni hayet yirmi gün zarfında birlikte dairemize bildirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillile sabit olmıyanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kahrlar. Müterakim vergi, tenviriye, tanzifi yeden mütevellid belediye rüsumu ve vakıf icaresi bedeli müzaye deden tenzil olunur. Daha fazla malumat almak istiyenler 26/7/935 tarihinden itibaren herkesin görebilmesi için dairede açık bulundurulacak arttırma şartnamesile 934/3403 numaralı dosyaya müraca atle mezkur dosyada mevcud vesaiki görebilecekleri ilân olunur. (3925) RADVO Bu akşamki program j VÎYANA: 17.15 gramofon 18,30 şan konseri • 18,45 konser 19 30 gramofon 19,55 konuşmalar 20,15 ulusal yaym 20,25 konuşmalar 21,05 orkestra konseri 22 05 eğlenceli konuşma 22,15 konserin devamı 23,15 konser: Şubertin eser * leri 23.55 gramofon 24.35 konusma 24,50 gece konseri. BERLİN: 17,35 genc bestekârların zamanı 18 05 Laypzigden nakil 19.35 konuşma 19.50 hikâye 20,05 üniversitelilerin zamanı 20,25 şan konseri 20,45 günün akisleri21,15 dans musikisi 23,05 spor yayını 23,15 dans musikisinin devamı. BUDAPEŞTE: 18,35 gramofon 19,40 keman konseri20,15 konferans 20,45 orkestra konseri22,40 Çingene orkestrası 23,05 haberler 23,45 opera orkestrası 1,10 son haberler. BELGRAD. 17,05 halk şarkıları 17,35 gramofon17,50 keman ve piyano konseri 20.05 gramofon 20,20 haberler 20,35 ulus lann zamanı 21,05 şan konseri 21,45 Paristen naklen ulusal konser 22,45 halk şarkılan 23,15 haberler 23,35 radyo orkestrası 24,05 dans musikisi. TULUZ: 20,05 piyes 20,25 şarkılar 20,50 reklâm konseri 21,20 operetlerden şarkılar ve salon orkestrası 21,35 Tirol şarkıları 22.35 <Villars ejderhası» ismindeki musikili piyes 24,05 dans musikisi 24,20 koro konseri 24,40 Arjantin orkestrası 24,50 süel marşlar 1,05 rad* yo fantezisi 1,25 flârmonik orkestra, VARŞOVA: 17,20 solistlerin konseri 18,05 Lem * bergden naklen açık hava konseri 19,20 Vilnadan naklen koro konseri 19,50 gramofon 21,15 koro ile solistlerin konseri 21.50 haberler 22,05 İbranî şarkıları 22,35 piyes 23,15 küçük orkestra. Üstü taşlarla dolu olan sığınak çok kuvvetli bir şimşek hızile üstüme yıkıldı Franns topçn sabitiain hataralarından Benim saatim de çaldı 26 birincikânun, pazar Mundros limamnda. yatan Duguay Trouin hastane gemisindeyim. 20 birincikânun pazartesi günü, 19 birincikânun gününe nisbetle sakin geçmişti. 19 da, müttefikler, Türk hatlanm şiddetli bir surette bombardıman etmişler ve Türkler de çok kuvvetle mukabelede bulunmuşlardı. Ben 20 birincikânun gününü, «Avrupa gözetleme yeri» dediğimiz yerde geçirmiştim. Gözetleme yerine bu ismin verilmesi, bataryamızdan iki topun ateş ettikleri, Alçıtepeyi görecek bir vaziyette olmasından ileri geliyordu. Yavaş yavaş vakit geçiyor ve bugünümüz de hayli sakin bir surette bitecek gibi görüniiyordu. Bununla beraber saat 15,30 da birkaç Haturalartn muharriri Franstz topçu gülle geldi. Çanakkalenin derin dereleri mülâzimi Föy altında kaldığı topçu gözetleme yerinin kapısında ne saklanmış olan bir Türk bataryası vardı ki benim bulunduğum manastır plato yavaş melenit dumanı dağıldı. Duyduğum acılara rağmen, kendımi kaybetmemiştim. «una ateş ediyordu. . Birinci mermi, gözetleme yerinden 100 Fakat, canlı canlı bir mezara gömülmüş metro ötede patladı. Uzun düşmüştü. olduğum için kımıldamıyor, sanki bir deli Hemen fırladım ve benim sığnak yerimin gömleğinin içinde imişim gibi, taş, toprak bulunuyordum. methali olan küçük sipere girdim. Kalın kütlesi içinde mahpus bir duman, toprak ve taş parçalan sütunu Yalnız kanlar içinde kalan başımın üstü ile hasıl eden bu güzel infilâkın resmini al sağ kolum, hafifçe bu kütlenin dışına mak istemiştim. Türkler, bize uzun 210 çıkıyordu. İuklar hediye ediyorlardı. Biz kendi araMolozlar arasında bir el Mümessili: Silvia Sidney mızda bunlara «iyi kamelot» derdik. Moloz yığının altından bakınca, bir (Kamelot bayağı, kıymetsiz ve tapon ışık çizgisi görüyorum. Bu ışığın yardımile 11 Temmuz Perşembe mal demektir.) bir el gördüm. Bana hayli uzakta görüBiraz sonra, yeni bir ıslık çaldı, yenı nen bu ele dikkatle baktım. Saat17 de bir mermi daha geldi. Benim gözetleme Aman Allahım! Bu elin bir parYeçilköyde, Yeşilköy Palasta yerimden beş altı metro ileriye bir mail mağında kalay bir yüzük var. Ben bu satha vurup patladı. Duman ve toz top yüzüğü tanıyorum. Bunu askerlerim, top elektrik fırmının tatbikatı gös rak içinde kaldım ama hiçbir zarara uğ larımızın kamalarında artık kullanılmı terilecek ve bu meyanda gelen • ramadım. yan maklalardan yapıp bana hatıra ola ler arasında kur'a çekilerek bir Biran için Türklerin atışı dağıldı, son rak vermişlerdi. ELEKTRİK ALETİ la tekrar gözetleme yerimin etrafında Burada gözlerimin önünde duran kol, kümelendi. Burası çok yakm düşen merbenim kolum mu? Azamı kımıldatmak HEDİYE ED1LECEKTİR miler arasında kaldı. istiyorum ama yapamıyorum. O zaman, Bu ders bayanlara mahsustur. Tam bu esnada, kumandan Roze, zihnimden şimşek gibi bir hatıra geçti. «Herkes girebilir» Seddilbahirdeki mevkiinden bana teleVaktile, Anadolu gözetleme yarinde ofon etti: lup biten bir felâketin kanlı hatırası göz Düşmanm atışını tarassud ediniz ve lerimin önünde canlandı. O zaman mümkünse, toplann ne vakit ateş ettiğini 150 lik bir Türk mermisi, gözetleme yekeşfe çalışmız. Tayyare olmadığı için rinin zayıf dammı delip geçmiş ve yanıTürk toplannı görmek mümkün olmuyor. başımda duran başçavuş Kuzene isabet Bu emir üzerine ben gözetleme yeri ederek onun vücudünü paramparça etnin mazgalı önüne geçtim. Dürbünle bak mişti. İnfilâkın şiddetinden, başçavuşun maga başladım. Askerlerimden biri de, azası ve barsaklan etrafa saçılmıştı. ŞimHer Negatife uyar batarya dürbününün başında durmuş, di benim kolum da ayni akıbete uğramış düşman bataryasının çıkaracağı, en hafif ve kopup gitmiş olmasın sakın? Resimleri canlandınr küçük dumanı bile görmeğe çahsıyordu. Taşlann, topraklann arasından sağ Korkunç bir çatırdı elimi çıkarıp sol omzuma kadar götürmeTelefoncu neferim solumda durmuş, ğe muvaffak oldum. Omzumu yokladım. benim gözetleme sonuçlanmı, (tarassud Yumu^ak elbisemin altında hiçbir muzamanla bozulmaz neticelerimi) kumandan Rozeye bildirikavemet yoktu. Orası, yalnız, feci suretyordu. Birdenbire yeni bir merminin hızla te acıyordu. Fakat, birdenbire, kolumu gelmekte olduğunu gösteren bir uğultu araştırmadan vaz geçtim. Ne oluyordu? acı bir çığlık kopardım duyduk. Ugultu gittikçe sertleşen bir ısGarib bir gürültü işitiyordum. Boşalan bir Imdad çocuklar! lık halini aldı. Tencere yaklaşıyordu. şişenin lık lık edişi gibi bir ses... Bu ses, Hemen o anda, bu feryadıma cevab Ustümüzden geçip gidecek miydi? Bu sorgu, zihnimden daha henüz geçmişti ki üstümüze yıkılan enkazın altından geli geldi. Başımın üstünde, balta, kazma cevabını aldım. Mermi, amaca (hedefe) yordu. Ben arkaüstü devrilerek öyle yere kürek gürültüleri duyulmağa başladı. yapışmıştı ve bu amaç bizdik. Başımdan düşmüştüm. göğsümle karnımın sıcak bir Neferlerim üstüme yıkılan enkazı temiz60 santimetre yüksekteki zayıf muhafaza mayile ıslandığmı duyuyordum. Biran lemeğe başlamışlardı. damının üstünde müthiş bir yırtılma ve sonra, taşların dıbinden doğru bir hırıltı Hemen, gene o anda, yattığım karançatırdı oldu. Sanki yerler yarıldı ve için çıkmağa başladı. Çok şiddetli bir endilıkların içinde bir umud güneşi doğmuştu. den bir volkan fırladı. şenin halecanı ile boğazım tıkandı. Bu Üstü iri taşlarla örtülü olan sığınağı karmakarışık gürültüler, sakın, infilâkın Bağırırken, ciğerlerime dolan melinit mın damı, bir şimşek hızile benim ve a tesirile parçalanmış olan vücudümden gel dumanlan da kendiliğinden çıkmıştı. Hadamlann üstüne yıkıldı. Vücudümün sol mesin? Bu lık lık, bu hırıltı, sakın, benim yata yeniden doğduğumu duyuyordum. tarafma baştan aşağı şiddetli bir darbe parçalanmış barsaklarımdan boşanan kaFevkalbeşer bir gayretle, sağlam kalan inerek beni fırlatıp yere attı. Telefoncu nımın sesi olmasın? Bu korkunc ölüm hı sağ kolumla, göğsümü ezen bir kazığı öneferim de benim üstüme yuvarlandı. rıltısı, delik deşik olmuş ciğerlerimden teye ittim. Kafamdaki iki yaradan bol Bir sürii tahta, saç, ağaç, taş toprak, kum fırlıyan havanın çıkardığı gürültü olma bol kan akıyordu, kanlar yüzümü kaplıtorbasından mürekkeb bir moloz yığını, sın? Artık hakikaten son dakikamın geldi yor, gözlerime doluyor, görmeme mâni bir çıg gibi, her ikimizin üstüne yüklendi. oluyordu. Fakat benim buna aldırış ettiğini sandım. Ekşi, teneffüs edilmez bir duman içinde ğim yoktu. Askerlerim çalışıyor, Yardım tmdad çocuklar! ve karanlıkta mahpus kalmıştık. geliyorda Bu korkunc gürültüden sonra« yavaş (Arhası vat) O zaman, bütün kuvvetimi toplıyarak, Yardım denince, Snce IÇızılay (Hilâliahmer ) gözönüne gelir. Yalnız bu kurum, bugün kendiaine benzemek istiyen büyük, küçük kardeşlerle çevrilmiştir: Çocukları Esirgeme Kurumu, yer yer yoksullara yardım dernekleri (Ftkara perver cemiyetleri) ve daha buna benzer kurumlarr hep bir yolun yolcusu; yoksulun yardtmcm ol • duklarını düşünürsek, nekadar dağınık çalıştığımızt anlatmış oluruz. Yurddaşa şu veya bu kurum için gidileceğine yalnız Kızılay için gidilse, Kızılayda programını, diğer kurumların programını da alarak genişletse, yardımlar bir elden yapılır. Yurddas bir ele para verir. Ayn ayrı yerlerde kira vererek, daha birçok paralar harcederek tutunmağa ve iş gb'rmeğe çalışan bu gibi kurumlar, bir çatı altın da, güçlerini ve masraflarınt bir leştirmiş olurlar. Yardımlar da sağa, sola dağılmaz; daha teknik ve daha kucaklayıcı bir görüş eski dağınık çalışma ve görüşlerin yerini tutar. Yurddafin bugünkü ka • zancı, ayrı ayrı kurumlarda çalışabileceklerin azlığt bize bu pratik düşünceyi aşladı. Bu dilek yerine getirilemez mi? V. ö. Emniyet Sandığına 1700 lira mukabiünde birinci derecede ipotekli olup paraya çevrilmesine karar verilen ve tamamına 4800 lira kıymet takdir edilen Beşiktaşta Cihannüma mahallesinde Mazharpaşa sokağında eski 7 M. yeni 19 numaralarla murakkam apartımanın tamamı açık arttırmaya vazedilmiştir. Arttırma peşindir, arttırmaya iştirak edecek müşteri lerin kıymeti muhammenenin % 7,5 nisbetinde pey akçesi veya millî bir lankanın teminat mektubunu hâmil olmaları icab eder. Müterakim vergi, tanzif at, tenviriye ve vakıf borcları borcluya aiddir. Arttırma şartnamesi 27/7/935 tarihine musadif cumartesi günü dairede mahalli mahsusuna talik edilecektir. Birinci arttırması 12/8/935 tarihine musadif pazartesi günü dairemizde saat 14 ten 16 ya kadar icra edilecek. birinci arttırmada bedel kıymeti muhammenenin % 75 ini bulduğu lakdirde üstte bırakılır. Aksi takdirde son arttıranın taahhüdü baki kalmak üzere arttırma on beş gün daha temdid edilerek 27/8/935 tarihine musadif salı güıyi saat 14 ten 16 ya kadar dairede yapılacak ikinci arttırma neticesinde en çok arttıranın üstünde bırakıiacaktr. 2004 numaralı icra ve iflâs kanununun 126 ıncı maddesine tevfikan hakları tapu sicillerile sabit olmıyan ipotekli alacakhlarla diğer alâkadaranın ve irtifak hakkı sahiblerinin bu haklarını ve hususile faiz ve masarife dair olan iddialarını ilân tarihinden itibaren 20 gün zarfında evrakı müsbitelerile birlikte Dairemize bil dirmeleri lâzımdır. Aksi takdirde hakları tapu sicillerile sabit olmı yanlar satış bedelinin paylaşmasından hariç kahrlar. Daha fazla malumat almak istiyenlerin 34/2224 numaralı dosyada mevcud evrak ve mahallen haciz ve takdiri kıymet raporunu görüp anlıyacakları ilân olunur. (3922) Istanbul Üçüncü İcra Memurluğundan: Usküdar Hâle Sinemasında Hayatını aşka feda eden kadın Kopenhagda bize dair bir kongre Yıldız sarayında toplanan arsıulusal feminizm kongresi Danimarka delegelerinden Kopenhagda çıkan Politiken gazetesi başyazıcısı Matmazel Kares Abye yarın saat 20.30 da (Istanbul saati) Kopenhag radyosunda «Yeni Türki>e ve Türk kadınu mevzuu etrafında bır konferans verecektir. UanımarKada Ms. defa olarak memleketimiz hakkında konferans verilmektedir. KODAKİ VELOKS Kâğıdı Alenî teşekkür Kıymetli pederimiz tüccardan Ali zade Abdülkerimin cenaze merasi minde hazır bulunan ve büyük teessürümüze iştirak eden zevatı kirama ve bu meyanda birer mümessil göndermek lutfunda bulunan Osmanlı, Se lânik ve Doyçe Oryent Bankalarına ayrı a y n teşekküre kederimiz mâni bulunduğundan bu hususta muteber gazetenizin tavassutunu rica ederiz. Oğulları ve damatları Nöbetçi eczaneler Bu gece nöbetçi olan eczaneler funlardır: Şinasi (Büyükada), Tanaş (Heybe « li), Mehmed Kâzım (Bahçekapı), Eşref (Ankara caddesi), Cemil (Beyazıd), Yorgi (Küçükpazar), İbrahim Halil (Saraçhanebaşı), Sarim (Yenikapı), Rıdvan (Samatya), Hamdi (Şehremi ni), Fuad (Karagümrük), Hılâl (Ba kırköy), Hüsameddin (Fener), Halk (Hasköy), Merkez (Kasımpaşa), Naıl (Beşiktaş), Asrî İttihad (Galata Okçumusa caddesi), Kurtuluş (Kurtuluş caddesi), Gorih (Kumbaracı), Limon cıyan (Mis sokak), Büyük (Kadıköy Eski İskele caddesi), Üçler (Kadıköy, Yeldeğirmeni), Selimiye (Üsküdar). RESİMLER VENÜS RUJU : Gayet cazib renklerile kullananiarı hayretlere diişürür ve 24 saat dudakIarda sabit kalır. ölçü üzerine Fennî Kasık Bağları mide, barsak, böbrek düşkünlüğüne VENÜS KREMİ: Terkibi, esrarlı, güzellik kremleri • nin içinde en sayanı emniyet ve itlmad olamdır. Isteyenlere ölçü tarifesi Şık ve kibar familyaların rağbetini gönderilir. kazanan, narin ve nazîk cildlileri tesEminönü hir eden yüksek evsafta essiz pud Izmir sokağı radır. Tel. 20219 Deposu: ZAHARYA EVLİYA ZADE NUREDDİN Orepulos EREN Eczayi kimyeviye âlât ve Taklidcilerden Itriyat deposu. Istanbul Bahçekapı. sakınınız Fennî Korsalaı Açık Teşekkür Müptelâ olduğum (apandisit) neticesi havsala peritonunda toplanan apseyi muvaffakiyetli ameliyatla boşaltarak hayatımı muhakkak ölüm den kurtaran Gümüşsuyu hastanesi hazik operatörü Dr. Bay (Fehmi) ye ve gösterdıkleri ihtimamdan dolayı diğer meslektaşlarıma alenen tefek kiir ederim. Tabib yüzbaşı Dr. Rıdvan Nazmi Lokman VENÜS PUDRASI : mıyorum. Maamafih bunun pek itina ile tibem bu işaretlerden çok iyi anlar. On duyuldu. Mirlay kapıya koştu ve bağıryapılmış bir cetvel olduğu anlaşılıyor. dı: ları derhal Lâtin alfabesine çevirir. İçini çekerek tarifeyi iade etti. Nihayet gelebildi. Prenses siz hakikaten çok zeki bir Sonra rakamlar benim her vakit kadınsınız. Sonıa Katı karşılamak üzere merdiven canımı sıkarlar, dedi. Halbuki sizin on Prenses manalı manalı güldü. Sonra: başına kadar çıktı. lardan pek hoşlandığınızı görüyorum. Kat koyu renk bir tayyör giymişti. O Siz benim nekadar zeki olduğumu Hoş ben yazı yazmaktan da hoşlanmam bilemezsiniz, dedi. daya girince boynundaki gümüşi renkli ya... Bir mektub yazmak bıle benim için buvayı çıkardı. Miralay ve arkadaşlan Bu sefer ikisi birden gülüştüler. büyük bir azabdır.. Fikirler kafamm içino kadar sabırsızlandıkları halde genc kı9 de pek çabuk doğarlar, o kadar ki kaleza geç kaldığına dair en ufak imalı bir mim bu sürate tahammül edemez. söz söylemekten dahi çekindiler. Yarıda kalan toplantı Prenses çantasından bir kurşunkalemle Kat odada bulunanlan gözden geçir Miralay saatine bakn ve kendi kendikâğıd çıkararak ilâve etti: dikten sonra sordu: sine söylendi: Bakın size birşey göstereceğim... Millet nerede? Kâğıdlan dizinin üstüne koydu ve sü Kat yirmi dakika geç kaldı. Miralay cevab verdi. ratle yazmağa başladı. Sir Ralf şaşıp kalGregori doktor Filip Garonu dinle mıştı. Genc kız çinceye benziyen alelâ mek, ayni zamanda bir sıgara sarmakla Millet telgraflarla uğraşiyor. cayib bir yazı ile kâğıdlan birbiri ardısıra meşguldü. Mister Millet müstesna bütün Herkes hazır mı? Mister Mulyeri, dolduruyordu. rvrim Strit erkânı orada hazır buîunu milyoner Bezziyi gördünüz mii? Kadın gayet muzaffer bir eda ile: yorlardı. Kimisi gazete okuyor, kimisi Mulyeri sessiz adımlarla genc kızm îşte, dedi. Benim yapabileceğım konusuyor, bazılan da düşünüyorlardı. yanına geldi. Hepsınin sık sık saate bakmalarından saen iyi sey bundan ibaret. Pek zarif bir delikanlı, dedi. Birbırsızlandıkları anlaşılıyordu. Yalnız Bu adeta steno! Tercüme eden: Yazan: Evet Rus stenoğrafisi gibi bîrşey. miralay ayakta idi. Orada bir aşağı bir likte hayli konuştuk. ömer Fehmi Başkut Edgar Vallas Sonra? Bunu ancak çok sonra belliyebildim. Tembelliğimi anlayın. Yazı yazmak is yukarı gezinip duruyordu. Herşey oldu, bitti. Bittabi el yazısını da o kadar seri okuya tedim mi d>ima bunu tercih ederim. Kâ Nihayet aşağı katta hafif bir gürültü "Cuhumriyat,, in bölemi: 2 7 Cebinden bir zarf çıkararak açb. İçin O zaman iş çok gücdü. Otuz kaden pullu bir vesika çıkardı ve bunu bir dem kalınlığında beton delinecekti. İki kraliçeye takdim eder gibi genc kıza ver yüz on kişi kullandık. di. Genc kız kâğıdı gözden geçirdi. AlGenc kız biraz düşündükten sonra: v hndaki imzalan tetkik etti ve: Altmış kişi kifayet eder, dedi. Ben Pekalâ! dedi. zaten plânlarımı elli kişi ile yaptım. Bu Sonra bütün hazırun büyük bir masa adamlar nasıl adamlar? nın etrafındaki iskemlelere yerleştiler. Bircoğu Italyan. Birkaç tanesi Masanyı bir ucuna miralay, diğer ucuria Fransız. Bir tanesi de Portekizli. Bunîan da Kat oturmuşlardı. çok ince düşünerek seçtik. Genc kız çantasından bir tomar kâğıd Ben de plânımı çok ince düşünerek" çıkardı. Toman bağlıyan sicimi kestı ve yaptım Künigham. Altın trene dair büherkese isimlerini söyliyerek birer kâğıd tün malumatı aldım. Hatta kondoktörleverdi. rinin, memurlarının isimlerini bile öğ Size verdiğim kâğıdlardaki talima rendim. Hepsi steno ile zaptedilmiş olah iyice bellemek için bir hafta vaktiniz rak n$*dimde mahfuz. Adreslerini bile var. Bir hafta sonra gene burada topla öğrendim. Yalnız bir tanesi müstesna. nacağız. Hepinizin bunlan ezberlemiş Onun isminin hizasında bir haç işareri bulacaksınız. olmanızı isterim. Künigham elindeki talimatı okuyaralci Kat bundan sonra Jak Kollinge döne Bu büyük bir mahzur değil, dedi. rek sordu: Yalnız hareket tarifesinin değiştirilme • « Kaç adammız var? Edimburg bankası işinde Eaç adam mesi için dua edelim. (Arkan kul!anmı§tık>