27 Şubat 1937 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

27 Şubat 1937 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 10

12 AY VERESİYE: /mT PHİLCO mumi müs edinize HELİOS MUESSESATI Erken ibtiyarlıyanlar geneleştirir, yorgan vük Milli Reasürans Türk Ano VA 1 - Tasfiye halinde bulunan Feniks dö Viyen * ve Türkiye Milli sigorta şirketlerinde Tür- kiyede sigorta edilmiş olanlardan sigorta- larına devam suretile zarardan korunmak tane arkasında Türkiye hanında (12) nu- marada teşkil olunan Devir Bürosuna mü- racaatle sigortalarının halen Türkiyede ça- lışan hayat sigorta şirketlerinden arzu ve tercih ettikleri bir şirket nezdinde devamı için yapılması lüzumlu muameleleri icra ettirmeleri ilân edilmişti. 2 - Bu iki şirket nezdinde Türkiyede sigorta edilmiş olup ta doğrudan doğruya bu şir- ketlerin tasfiye heyetleri tarafından yapı- lan ilânlar mucibince kanuni müddet için- de tasfiye heyetlerine müracaatle alacak- larını kaydettirmiş olanların dahi halen mer'i sigortalarının Türkiyede çalışan şir- nim Şirketinden : istiyenlerin şirketimiz tarafından Yenipos- | ketlerden birine devrini arzu ettikleri tak- ODUN YAKANLARA Odun yakmakla hem memlekete hem kesenize zarar vereceğiniz yerde Türk Antrasiti kullanınız. ü de almağa ihti- yal SİTİ 22,5 Hira, 10 çeki odun ise 33 liradır. Odun yerine Türk Antrasiti KULLANINIZ! dirde bu gibilerin 1937 senesi nihayetine kadar yukarıda sözü geçen Devir Bürosu- na müracaatleri ilân olunur. (Lankr) sigorta şirketine Türkiyede sigor- ta edilmiş olup ta işbu şirketin Türkiye - deki faaliyetini tatil etmesi dolayısile si - gortasını Feniks dö Viyen sigorta şirke- tine hususi zeyilname veya sigorta poliçası altına şerh verdirmek suretile devrettir - miş veya sigortasının primlerini Feniks dö Viyen sigorta şirketinin Türkiyedeki şu- besine resmi makbuz mukabilinde usulen ödenmiş ve sigortaları halen mer'i ve de- vam etmekte bulunmuş olanların (Tasfi- ye heyetine kaydedilmiş olanlar da dahil olmak üzere) yukarıda sözü geçen Büro- ya nihayet 12/6/1937 tarihine kadar mü- racaat eylemeleri ve sigorta vaziyetleri - nin Büro tarafından tetkik olunduktan sonra haklarında karar ittihaz olunacağı ilân olunur ——_—