10 Mayıs 1938 Tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

10 Mayıs 1938 tarihli Cumhuriyet Gazetesi Sayfa 9

r 10 Mayıs 1938 CUMHURlTET Ü SÜMER BANK Umumî Müdürlüğünden: Lise ve Ticaret mektebleri mezunu Zonguldak Urbaylığından: Soğuk hava deposu ve buz yapma tesisatı yaptırılacaktır. 1 Bu iş « 45» gün müddetle ve kapah zarf usulile eksiltmiye konulmuştur. 2 İşin muhammen bedeli «31000 » liradır. 3 Muvakkat teminat * 2325 » liradır. 4 İhalesi 8 haziran 1938 çarşamba günü saat « 15» te Zonguldak Belediye Dairesinde Daimî Encümen tarafından yapılacaktır. 5 Talibler şartnameyi parasız olarak Zonguldak Belediyesinden alacaklardır. Şartname münderecatı hakkındaki sorgular ihaleden evvel sorularak halledilmek lâzımdır. 6 Teklif mektublarına teminat mektubu ile bu işe dair plân, proje, keşifname ve fennî sartnameden başka firmalarmm bu işteki ihtisas ve salâhiyetlerini gösterir vesikalarla beraber Türkiyede şimdiye kadar bu kabil yaptıkları tesisatın listesini ve Ticaret Odası vesikalarım ihaleden bir saat evveline kadar Urbayhğa vererek makbuz almaları ilân olunur. (2419) (50) memur alınacaktır. Bankanın teşkilâtında ve fabrikalarında istihdam olunmak üzere imtihanla memur rlınacaktır. POKERPLAY Ankara Belediye Reisliğinden: 1 Çankaya motör dairesi için alınacak olan bir Dizel motörü ile pompa on beş gün müddetle ve kapah zarfla eksiltmiye konulmuştur. 2 Muhammen bedeli 15000 liradır. 3 Muvakkat teminatı 1125 liradır. . 4 Şartnamesini görmek istiyenlerin hergün Yazı İşleri kalemine müracaatleri ve ihale 24 mayıs 938 salı günü saat 11 de B.elediye Encümeninde yapılacağmdan o gün saat ona kadar teminatlarile birlikte teklif mektublarını Belediye Encümenine vermeleri. ( 2664 ) ŞARTLAR: 1 2 3 4 5 Türk olmak, Askerliğıni yaproış bulunmak, L'se veya Lise muadili ticaret mektebi mezunu olmak, Tatnüssıhha olmak, Otuz yaşından yukarı olmamak, Imtihan 25 Mayıs 1938 saat 9 da Istanbul ve Ankarada ayni zamanda yapılacaktır. Imtihanda muvaffak olanlara muvaffakiyeti derecelerine ve evvelki iş vaziyetlerine göre maaş verilecektir. Taliblerin aşağıda yazılı evrak ile 16 Mayıs akşamına kadar Ankarada Umumî Müdürlüğumüze, Istanbulda Sümer Bank şubesine müracaaleri lâzımdır: 1 Nüius tezkeresi 2 Mekteb şahadetnamesi 3 Sıhhat raporu 4 Iki adet vesika fotografı l İnhisarlar Umum Müdürlüğünden: I Şartname ve nümuneleri mucibince 100, 50, 25 ve 15 santilitrelik rakı şişelerine mahsus (2.900) aded kasa pazarhkla yaptırılacaktır. Muhammen bedeli beheri (150) kuruştan (4,350) lira ve muvakkat teminatı ( 325.25 ) liradır. Pazarlık 12/V/1938 tarihine raslıyan perşembe günü saat 14 te Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. Şartnameler hergün parasız olarak sözü geçen şubeden ahnabilir. isteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte % 7,5 güvenme paralarile birlikte yukarıda adı geçen Komisyona gelmeleri ilân olunur. (2470) Nümune ve şartnamesi mucibince 250 kilo 36 X 60 eb'adında aleminyum kâğıd pazarhkla satın almacaktır. Pazarlık 23/V/1938 tarihine raslıyan pazartesi günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapılacaktır. Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden ahnabilir. İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte % 7,5 güvenme paralarile birlikte yukanda adı geçen Komisyona gelmeleri ilân olunur. (2580) II III IV V l Devlet Oemiryolları Işletme Umom Müdürlüğünden Muhammen bedeli 4283,53 lira olan 10,700 aded muhtelif büyüklükte OSRAM, TUNGSRAM, LUMA. PHİLİPS veya bu markalara muadü olduklarma dair salâhiyetli makamat tarafından verilmiş vesika ibraz edilen diğer marka ampul 20/5/1938 cuma günü saat 15,30 da Sirkecide 9 uncu İşletme binasında açık eksiltme usulile satın alınacaktır. Bu işe gırmek istiyenlerin nizamî vesikalarile ve % 7,5 nisbetinde teminat mektublacile Komisyona müracaatleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak Komisyondan verilmektedir. (2550 ) I II III IV Sirkecide Tahmil ve Tahliye Ücretlerinde Tenzilât 15 mayıs 1938 tarihinden itibaren Sirkeci istasyonu hududu dahilindeki tahmil ve tahliye işleri, idare teşkilâtı tarafından yapılacaktır. 100 metreden fazla mesafelerde iki misli alınmak üzere beher ameliyeden ton başına 20 ve ambarlarda teslim veya tesellüm edilen hamulenin ambarlardan Arabalara tahmili veya arabalardan ambarâ tâhliyesi için ton başına 25 kuruş ücret alınacaktır. Vinçle yapılan işlerin ücreti, vinç tarifelerine göre hesab edilir. Vinçlerin yetisemediği mahallerde hususî al'ât edevat ile yapılacak işlerin ücreti iki tarafın rızasile tesbit edilir. Vagonlar içinde nakledilerek yapılması lâzım gelen işlerde kullanılan vagonun beher dingili için maktuan 60 kuruş alınır. i Fazla tafsilât için istasyonlara müracaat edilmelidir. (2668 )" Manisa Şehri Elektrik Tesisat Birliğinden: 1 Nafıa Vekâletince musaddak projeleri mucib/nce Manisa şehrinde yeniden tesis edilecek 14420 lıra keşif bedelli « Santral muhavvilesi ve şehir dahilinde üç aded muhavvile merkezi ve yüksek tevettürlü yeraltı kablosu ve bunlann montajı» ile 17422 lira keşif bedelli € alçak tevettürlü elektrik şebeke malzemesi ve bu malzemenin montajı ve birlikçe müteahhidine teslim edilecek olan demir direklerin dikilmesi ve montajı > işleri kapah zarf usulile ayrı ayrı eksiltmiye konulmuştur. 2 Bu işlere aid şartname ve evrak : Eksiltme ve fennî şartnameleri mukavele ve tesisat projelerile plânlardan ibarettir. 14420 lira keşif bedelli işe aid evrak 72; 17422 lira keşif bedelli işe aid evrak 87 kuruş bedeli mukabilinde « Manisa Şehri Elektrik Tesisat Birliğinden» ve « İstanbul Taksim Şark apartımanında Birliğin Kontrol mühendisi Hasan Hâlet Işıkpınardan » alınır. 3 Her iki işe aid eksiltmeler ayrı ayrı olmak üzere 27 mayıs 938 tarihine raslıyan cuma günü Manisa Beledıye Dairesinde toplanacak olan Birlik Encümenince saat on altıda yapılacaktır. 4 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin 14420 liralık iş için 1081 lira 50 kuruş, 17422 liralık diğer iş için 1306 lira 65 kuruş muvakkat teminat vermeleri ve bundan başka aşağıdaki vesikaları getirmeleri lâzımdır: A Nafıa Vekâletinden alınmış elektrik tesisatı mütaehhidliği vesikası. B 938 senesine aid Ticaret Odası vesikası. 5 Eksiltmiye gireceklerin bizzat mühendis olması veya bunlardan Jbirinin fennî mes'uliyeti altında işin yapılacağuu ve tesisat müddetince işin başında bulunduracağını taahhüd etmesi. 6 Her iki işe aid teklif mektubları yukanda 3 üncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Manisa Belediye binası dahilinde hususî dairesinde toplanacak olan Elektrik Birliği Reisliğine makbuz mukabilinde verilecektir. Posta ile gönderilecek mektubların nihayet 3 üncü maddede yazılı saate kadar gelmiş elması ve dış zarfm mühür mumüe iyice kapatılmış bulunması şarttır. Posteda olacak geeikmeler kabul edllmez. I Şartname ve nümunesi mucibince 250.000 metre düz beyaz kanaviçe pazarhkla satın alınacaktır. II Pazarlık 13/V/938 tarihine raslıyan cuma günü saat 14 te Ka bataşta Levazım ve Mubayaat şubesindeki Alım Komisyonunda yapıla caktır. III Şartnameler parasız olarak hergün sözü geçen şubeden ve îzmir Başmüdürlüğünden alınabilir. IV tsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte % 7,5 gü venme paralarile birlikte yukanda adı geçen Komisyona gelmeleri ilân olunur. (2351) 25 aded eski tütün sepeti 6 » » dökme soba 1 » » saç 30 > » saç varil 40 » » tel tefrik kafesi 7 » » mozayik tekne 10 » » büyük cam çerçeve 80 » » ufak cam şişe 6 » » muhtelif marka yazı makinesi 6 » » baskül 10 » » halâ taşı 5 » » kapı 60 kilo » kayış R 50 » » muşamba parçaları • ^v i"" 150 > » hortum 1170 » > tönbeki derisi 300 » » tönbeki bezi 400 » » tönbeki tiftiği 17 » » demir saç yağ bidonu Cins ve miktarı yukanda yazılı eşya pazarhkla satılacaktır . Pazarlık, 18/V/1938 tarihine rasthvan çarşamba günü saat 15 te Kabataşta Levazım ve Mubayaat Şubesi Satış Komisyonunda yapılacaktır. Satılacak mallar Cibali fabrikasında hergün görülebilir. İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte % 15 teminat paralarile birlikte yukanda adı geçen Komisyona müracaatleri ilân olunur. (2589) Muğla İçme Suyu Inşaat ve Tesisat Eksiltmesi Dahiliye Vekâletinden: 7 Her iki tesisat 15 teşrinievvel 1938 de (2561) isler bir halde teslim olunacaktır. I II III IV Gönen Belediye Reisliğinden: 1 Gönen kasabasınm elektrik tesisatı 50312 lira 43 kuruş keşif bedelile eksiltmiye konulmuştur. 2 Keşif evrakı, plân vesaire 5 lira mukabilinde Belediye dairesinden alınacaktır. 3 Eksiltme 18/5/938 çarşamba günü saat 15 te Belediye Encümeni huzurunda yapılacaktır. 4 Eksiltme kapah zarf usuliledir. 5 Muvakkat teminat miktarı 3773 liradır. 6 Şartnamenin 2 nci maddesinin E fıkrası mucibince talibler ehliyet vesikalarını göstereceklerdir. 7 Teklif mektubları 18/5/938 çarşamba günü saat 14 e ka.dar Belediye Reisliğine verilecektir. ( 2332 ) kullanınız. Lezzeti hoş, dişleri inci gibi parlatan Kolinoantiseptik su dünyada müyonOIŞ MACUNU larca zevat seve seve kullanırlar. Tüpün muhteviyatı teksif edilmiş olduğundan uzun müddet ihtiyacınızı temin eder Buyuk tupu 42 kurustur. Muğlaya 4,5 kilometre mesafedeki Şemseddin membamm şehre isalesl su deposu inşası ve şehir tesisatı ile müteferri işlerin yapılması kapah zarfla eksiltmiye çıkarılmıştır. 1 İşin muhammen bedeli 98,582 lira 47 kurustur. 2 İstekliler bu ise aid şartname, proje vesair evrakı 493 kuruş mukabilinde Dahiliye Vekâleti Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğinden alabilirler. 3 Eksiltme 31 mayıs 938 tarihine rashyan salı günü saat on birde Ankarada Dahiliye Vekâleti binasında toplanacak Belediyeler İmar He yetince yapılacaktır. , . 4 . Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olma ları lâzımdır. A 249Ö sayılı kanunun İ6 ve 17 nci maddelerine uygun 6179 lira 12 kuruşluk muvakkat teminat. B Kanunun tayin ettiği vesikalar. C Kanunun dördüncü maddesi mucibince eksiltmiye girmiye bir mânii bulunmadığına dair imzah bir mektub. D Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğinden münakasaya girmek için alacakları vesika. 5 Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarmm iadeli taahhüdlü olması ve nihavet bu saate kadar Komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğine müracaatleri. ( 2674 ) Kapah Zarf Usulile Eksiltme İlâhı Gümüşane Nafıa Müdürlüğünden: 1 Eksiltmiye konulan iş : Gümüşhane Vilâyetinin Pirahmed Kelkit, Pöske, Erzincan yolunda Erzincan hududundan itibaren 0 + 000 ilâ 11 f 000 inci kilometreleri arasmda yapılacak 50 aded beton arme, menfez inşaatı olup bedeli keşfi « 26788 » lira « 26 » kurustur. 2 Bu işe aid şartnameler ve evrak şunlardır: A Eksiltme şartnamesi, B Mukavele projesi, C Nafıa işleri şeraiti umumiyesi, D Tesviyei türabiye ve kârgir inşaatma aid fennî şartname, E Hususî şartname, keşif cetveli, metraj cetveli, proje. İstiyenler bunları bir lira mukabilinde Gümüşane Nafıa Müdürlüğünden alabilirler. 3 Eksiltme 12 mayıs 938 perşembe günü saat on beştedir. 4 Eksiltme kapah zarf usulile yapılacaktır. 5 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin «2010 » lira muvakkat teminat vermesi ve bundan başka Ticaret Odasma kayıdlı olduğuna dair o senenin Ticaret Odası vesikasım haiz bulunması ve Nafıa Yüksek Bakanlığının müteahhidlik vesikasım ibraz etmesi şarttır. 6 Teklif mektubları yukanda üçüncü maddede yazılı saatten bir saat evveline kadar Gümüşane Nafıa Müdürlüğüne makbuz mukabilinde verilmiş olacaktır. Postada vuku bulacak geeikmeler kabul fdilmez. (2464) L İstanbul Belediyesi İlânlan Tahsıl ve tahakkuk şubeleri için lüzumu olan masa, dolab ve koltukaçık eksiltmiye konulmuştur. Bunların hepsine 2985 lira bedel tahmin edilmiştir. Şartnamesi Levazım Müdürlüğünde görülebilir. İstekliler 2490 numaralı kanunda yazılı vesika ve 223 lira 87 kuni\luk ilk teminat makbuz veya mektubile beraber 17/5/938 salı günü saat 14 te Daimî Encümende bulunmahdırlar. «B.» (2534) ı Ankara Valiliğinden: Ankara Merkez kazası 938 malî yıh taş, kum. sair avanii turabiyeden alınacak resmin cibayeti kapah zarfla arttırmıya çıkarılmıştır. Muhammen bedeli 21235 liradır. İhale 23 mayıs 938 pazartesi günü saat 15 te Vilâyet Daimî Encümeninde yapılacaktır. Taliblerin 1592 lira 63 kuruşluk muvakkat teminat, mektub veya makbuzlarile teklif mektublarmm 2490 sayılı kanun hükümleri dairesinde ihale günü saat 14 e kadar Vil'âyet Daimî Encümen Riyasetine tevdi etmeleri lâzımdır. Teklif mektublarmı posta ile göndermek istiyen talibler işbu mektublarını ihale günü saat 14 e kadar Vilâyet Makamında bulunabilecek bir şekilde taahhüdlü olarak postaya vermeleri lâzımdır. Saat 14 ten sonra gelecek mektublar kabul edilmez. Talibler teklif mektublarile birlikte itibarî malî vesikalarım da göndermek mecburiyetindedirler. Rüsumun miktar ve sureti cibayeti şartnamede münderiçtir. Şartnameyi görmek ve fazla tafsilât almak istiyenlerin Hususî Muhasebe Müdürlüğüne müracaatleri ilân olunur. «1361 » ( 2667 ) KOLINOS Trabzon Belediye Riyasetinden: 1 Nafıa Vekâleti Sular Umum Müdürlüğünce tanzim edilip Vekâleti Celilenin tasdikine iktiran eden 518.403,83 lira, bedeli keşifli Trabzon tçme suyu işi Fen Müdürlüğümüzde bulunan evrakı keşfiyesi mucibince mevkii münakasaya konulmuştur. 2 « Bu işe aid evrakı keşfiye: A Trabzon şehri içme suyuna aid mukavelename, B Su işleri fennî şartnamesi, C Trabzon şehri içme suyuna aid vahidi fiat listesi, D Bayındırjık genel şartnamesi, E Kapah zarf usulile eksiltme şartnamesi, F Trabzon şehri içme su tesisatma aid birinci keşif hulâsası. G Trabzon şehrinin isale ve tevzi edilecek içme suyuna aid hususî, fennî şartnamesi, H Çelik borular hakkmda talimatname, İ 16 parçadan mürekkep proje dosyası. ndan mürekkeb olup hergün Fen Müdürlüğümüzde görülebileceği gibi 25,92 lira mukabilinde Nafıa Vekâleti Sular Umum Müdürlüğünden ahnabilir. 3 Eksiltme 30/5/938 tarihine musadif pazartesi günü saat 15 te Trabzon Belediyesi Daimî Encümeninde yapılacaktır. 4 Eksiltme kapah zarf usulile yapılacaktır. 5 Muvakkat teminat 24,486,15 liradır. 6 Münakasava iştirak şartları: A Muvakkat teminatı vermek, B Ticaret Odası vesikasım ibraz etmek. C Bayındırhk îşleri Dergisinin mavıs 936 ve Regmî Gazetenin 3297 sayılı nüshalarmda çıkan talimatnameye tevfikan alınacak 50,000 liralık içme su işlerini taahhüd edip muvaffakiyetle bitirdiği ve bu kabil su işlerini başarmakta fennî kabiliyeti olduğuna dair Nafıa Vekâletinden alınacak fennî ehliyet vesikasım haiz olmak ve müteahhidin diplomah mühendis olması veya bunlardan birile müştereken teklif yapıp mukaveleyi birlikte imzalaması ve teminatm müşterek olması, 7 Teklif mektubları yukanda üçüncü maddedayazıh günde saat 14 te müteahhid tarafından bizzat veya posta ile Belediye Riyasetine tevdi edil' miş olacaktır (2671) P. T. T. Levazım Müdürlüğünden: 1 tdare ihtiyacı için 75 ton 40 X 45 eb'adında U. maktah demir kapah zarfla eksiltmiye konmuştur. 2 Muhammen bedel « 13500 », muvakkat teminat « 1012,5 » lira olup eksiltmesi 26 mayıs 938 perşembe günü saat «15 » te Ankarada P. T. T. Umum Müdürlük binasındaki Satınalma Komisyonunda yapılacaktır. 3 İstekliler, muvakkat teminat makbuz veya banka mektubunu, kanunî vesaikle beraber müteahhidlik vesikasım ve teklif mektubunu muhtevi kapah zarflannı o gün saat «14» e kadar mezkur Komisyona vereceklerdir. 4 Şartnameler, Ankarada P. T. T. Levazım, tstanbul Beyoğlunda P. T. T. Avniyat Şube Müdürlüğünden parasız verilir. «931» (1855) Tarsusda Açılacak Arteziyen Araştırma Kuyusuna aid Eksiltme Dahiliye Vekâletinden : Makara Satıcılarınm NAZARI DİKKATİNE Rus makarası satanlar îstanbulda Asmaaltında 12 numarada Temel Sunar mağazası Makara Satış Deposundan fiatların öğrenilmesi rica olunur. Kırklareli İskân Müdürlüğünden: Vilâyet çevresinde iskân edilen göçmenlere tevzi edilmek üzere 1011 baş çift öküzü açık pazarhkla mubayaa edilecektir. Eksiltme 12 mayıs 1938 perşembe günü saat 14 te Vilâyet îskân Mü dürlüğünde toplanacak İskân Komisyonu huzurunda yapılacaktır. Taliblerin yüzde yedi buçuk muvakkat teminatlarile ve Ticaret Odalan vesikalarile birlikte yukarıda yazılı gün ve saatte Komisyona müracaat etmeleri. Şartnameler parasız verilir, ( 2642 ), Tarsusa 2,5 kilometre mesafede Berdan cayı vadisi üzerinde mevcud 50 metrelik kuyunun 75 metre daha derine indirilmesi kapah zarfla eksiltmiye konulmuştur. 1 İşin muhammen bedeli 6000 liradır. 2 İstekliler bu ise aid şartnameyi bilâbedel Dahiliye Vekâleti Belediyeler İmar Hevetı Fen Şefliğinden alabilirler. 3 Eksiltme 26/5/938 tarihine raslıyan perşembe günü saat on birde Ankarada Dahiliye Vekâleti binasında toplanacak Belediyeler İmar Heyetince yapılacaktır. 4 Eksiltmiye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona kadar Komisyon Reisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 450 lirahk muvakkat teminat. B Kanunun tavin ettiği vesikalar. 5 Teklif mektubları ihale günü saat ona kadar makbuz mukkbilinde Komisyon Reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektublarmm iadeli taahhüdlü olması ve nihavet bu saate kadar Komisvona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkmda fazla izahat almak istiyenlerin Belediyeler İmar Heyeti Fen Şefliğine müracaat etmeleri. ( 2675 )