28 Şubat 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 14

28 Şubat 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 14

14 Ağrılara karşı.! İ En emin çarc.. 2 ve 20 komprimelik ambalajlarda bulunur, üzerinde halisliğin timsali va olan &7 markasını arayınız. SPOR POSTASI Memleketimizde ve ecnebi memleketlerinde bütün spor ve gençlik hareketlerini ve sporcu gençliğe verilmesi lâzım gelen yeni şekiller hakkındaki yazıları muntazaman tıkıp etmek iste- yenler münhasıran SPOR POSTASI n “okumalıdırlar. Her yerde fiatı 5 kuruştur. mutlak okuyunuz. iyi işleyen bu hattın yegâne büyük kusuru sıkı bir müdafaa önünde bazan üç ortanın bocalaması — ve kale önünde şaşırarak gol kaçır- rcasıdır. Takım hersamanki oyunu göste- remez akibet de fena bir netice a- lır. İlk devrede Vefa ve Galatasa- raya olduğu gibi.. Sarı kırmızılılara gelince: Ayni ; oyuncuların bir arada uzun müd- | det oynamalarının ne büyük bir' kuvvet olduğunu yukarıda söyle- miştik. Halbuki Galatasaraylılar böyle bir nimetten bu sene Estifı-ı de edebilmek imkânmı maattees- | süf bulam'adılar. Takımları birkaç | defa budandı. Her defasıda da en kıymetli oyuncuları almmak suretiyle.. Hele beklenilmiyen son budanış onları çok cılız. bıraktı. Lik maçları bidayetinde sağlam ve enerjik bir takıma malik olan Galatasaraylılar yarm en müh'm müsabakalarına en zayıf bir şekil- de çıkmak mecburiyeti karşısında bulunuyorlar. Mütemadi boşluklarını ikinci takımlarından çektikleri oyuncu- larla doldurmaktan bıkmayan Galatasaraylıların yarm çıkara- cakları takrm şüphe yok ki Fener- bahçeden bir hayli zayıftır. Bu vaziyet karşısında Galatasaraylı- ların mağlubiyetini tabit görmek lâzımgelir. Çünkü takımda her defasında oyuncu değışnnlmı;ur Bu sebeble oyuncular beraber oy- namağa alışmış değildirler. İkinci takımdan alınan gençler de henüz daha birincide oynıyab'lecek ke- male gelmemişlerdir. İşte bütün bu mülâhazalar elimizdeki terazi- yi Fenerbahçe lehine ağır bastır- maktadır. Bununla beraber haki- kati her iki takımın yarm çıkara- zak oyunu gösterecektir.Zayıf gö- rünen takımların pek çok defa küvvetli hasrmlarma galib geldik- leri görülmüş olduğundan tahmi- nimizde daha ileri gitmiyerek ya- | rımki oyunun neticesini bekliye- lim. Sadi Karsan Takımlar nasıl çıkacak Öğrendiğimize nazaran yarınki | Galatasaray—Fener maçında Fe-ı ner her zamanki takımiyle çıka - | cak, Glatasarayın ise şöyle bir| | kadro teşkil edeceği söylenmekte | dir. Kalele Avnri, müdafiler, Lüt- fi ve İbrahim, merkez muavin Fa- hir, yanlarda da Kadri, Bekir ve Suaviden ikisi ile doldurulacak - tır, Muhacim hattında sol açık Dan- yal, sol iç Fadıl, merkez muhacim de evvelce Galatasaray takımında oynıyan ve bir zaman evvel Ada - naya gitmiş ve tekrar İstanbula avdet etmiş bulunan Adnan, sağiç Münevver ve sağ açık Necdet oy- nıyacaktır. | Antrenör | Milli takım için federasyon ta- | rafından getirilmiş olan İngiliz antrenör geçen Cuma olduğu gibi, | bu hafta da maçları seyredecek ve | oyuncular hakkında fikir edınmo- ğe çalışacaktır. Yarınki maçta İstanbul mıntakası futbol heyetin- den: 1 — 3 — 935 Cuma günü .yapılacak resmi Hk maçları: I — Taksim alanında: Alar gözti-l sü Kemal Üçer. Eyüb — Beylerdeyi A. takımları| saat F3,30 hakem Helid İbrahim. I Beşiktaş — İstanbulspor A. takım « Tarı saat 15.15 hakem Salm Turgud. Yan hakemleri: Talât Özaşık — ve Feridun. * — Şeref alanında: Alan gözcüsü H. G. Ezgü, Hilil — Anavdlolu A, takunları saat 1115 hakem İ. V. Apak. Vefa — Beyokoz A, takımları soat 18 hakem Suphi, Yan hakemleri: Samim ve Abdul - HABER — Akşam Postast ZAYİI — Tatbik — mühürümü kaybettim. Yenisini yaptıracağım- dan eskis'nin hükmü olmadığı ilân olunur. Üsküdarda Doğancılarda No:88 merhum kayma- kamGalib kızı Melâhat Altıncı Hukuk Dairesinden: Zehra tarafından Balatta Hızır çavuş mahallesinde Mescid soka- ğında 43 sayılı evde oturan Ab- durrahman Feyyaz aleyhine ı_;;-l lan boşanma davasında müddeia- leyhin ikametgâhr meçhul oldu- ğundan hukuk usulü muhakeme- | leri kanununun 141 nci maddesi mucibince arzuhalin on beş gün müddetle ilânen tebliğine karar verilmiş olduğundan bir nüshası mahkeme divanhanesine asılan dava arzuhaline ilân tari lımılcn' itibaren on gün içinde cevap ver- meniz lüzumu tebliğ makamına ' kaim olmak üzere ilân olu- nur. (4014) İstanbul Asl'ye Birinci Hukuk mahkemesinden: Yervant Simpatyan vekili Ha- çador Artin tarafından İstanbulda | Şişlide Osmanbeyde Hacı Şükrü sokağında 7 numarada Mehpar a- leyhine açılan eski 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 14, 17, 19, yeni 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 numaralı gayrimen- kule mevzu haczin fekki talebine mütedair mahkemen'n 935 — 88 No: su tahtında ikame olunan da- ! vadan dolayı tebliği muktezi da- va arzuhali suretinin îkımetglhı' hazırı meçhul bulunan mumailey- ha Yehpareye H, U.M. K. 141 ııcı maddesi muc'bince dava arzuhali suretinin (15) gün müddetle ilâ- nen tebliğine karar verildiğinden mumaileyha ilânın ferdasından i- tibaren müddeti mezküre zarfın- da mezkür davaya karşı cevap vermediği takdirde muamelei mü- teakibei kanuniyenin ifa olunaca- | ğı dava arzuhali suretinin tebliği makamına kaim olmak üzere ilân | olunur. (8605) ZAYİ — Yüksek İktisad ve Ti-| | caret mektebinden 10 — 10 —933 (Ş tarihinde almış olduğum hüviyet | :nıdınmı zayi ettim. Yenisini çı- | karacağımdan hükmü yoktur. Abdurrahman Osman | S Tah Rıza. : Vefa — Beykoz B. takımları sact 1445 hakem H. B. Ezgü. 3 — Fenerbahçe alanında: gözcüsü Nüzhet, Galatasaray — Fenerbahçe gene takımları saat 10 hakem Ali Rıdvan. Galatasaray — Fenerbahçe B. ta . | kımları saat 15,30 hakem Şazi Tezcan. | Tapkapı — Allınordu A, takınları saal 13 hakem Sald Salâhattin. Galatasaray — Fenerbahçe A. ta - Remları saat 1930 hakem Şazi Tezcan, Yan hakemleri: Adnan Akın ve Ali Rıdvan, | Alan 28 ŞUBAT 1985 ANKARA MEMURLAR Kooperatif Şirketi ISTANBUL'da kok satışına BAŞLADI Soba ve kalorifer için üç boyda kırılmış tozsuz en iyi Alman koku. Kurşun mühürlü çuvallar içinde evlere leslim Tonu 2:3!/, Lira Müracaat yeri: Ankara memurlar kooperatif şirketi: Istanbul irtibat bürosu Sirkeci Limanhaf! karşısında Mühürdar Zade hanı No. 32 Telefon! 23074 Kuruüçeşme Altınçapa 2 mumaralı Kooperı“' Mahrukat deposu Telefon 40155 Deposu üçüNnCcü kitab ASILMIŞ KADIN Fiyatı 5 Kuruştur Bü meraklı ve heyecanli roömanlar serisinden her on hıı 4 günde bir kitap meşro unur. Her kitab başlı başına bir romandır. Şimdiye Kadar Çıkanlar : Numara 1 Bir Mühim Cinayet * 2 Sarı Saçlı Adam Gelecek Sayı: k 4 Mavi Portakal Tevzi Yeri : Vakıt Matbaası — Ankara Cad. ! Istanbül Dün ve Yarın Kitaplar! Dünyanın en çok tanınmış ve beğenilmiş eserle" Yurdumuzun en salâhıyetli bilginleri elile güzel dilimize çevrilmektedir. Yirmi kitabı birden edinmek ve çok değerli bir Kür tüphaneye sahip olmak istiyorsanız Dün ve Yarın Tercüme Külliyatı'na Abone olunuz. Bu külliyata abone olmak için müracaat etmekte olan oku yucularrmıza bir kolaylık olmak üzere abone şartlarını yazıy' Abone şart!arı * Onar kitaplık 1 inci serinin fiati “636”, ikinci serininki “504,, kuruştur. ödeme şartları: — girinci seri için “236", ikindi için “204,, kuruş peşin alınır. Kalan kısımlar her ay bir lirâ rilmek üzere taksite bağlanır. — Hangi seriye abone olursanız olunuz, peşin almacak p' rayı gönderir göndermez on kitabı birden alırsınız. Kitaplâr radaki okuyucularımızım adlarıma yollanır. Posta parasi * maz. — Abonelerin — taksitleri gününde ödiyeceklerine dair .k' memursa daire müdürüne imza ettirecekleri bir taahhüd © bu göndermeleri lâzımdır. Messur olmıyanlar bu mektu! esnaf veya tüccara imza ettirebilir. Bu çok değerli külliyata abone olmakta acele ediniz: Müracaat yeri - Vakıt Matbaası - Ankara caddesi. — tstanbül G M SEFSELESE 2 | L7 £ / FEPESPSLE ' v