11 Kasım 1935 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 1

11 Kasım 1935 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 1

Yatağında öldürüldü Parasına tamah edilerek öldürüldüğü söyleniyor (Yann 3 neilde) 5 kuruş - Telefon: 23872 11 Son rin 1935 Pazartesi Bugünkü sayımız Bene: 4 . Sayı: 1382 Kazanan numaralar 4 üncü sayfada Habeşler çarpışmaktan çekiniyor Ialyanlar bu Vaziyetten istifade ederek ilerliyorlar Habeşlerin Ingiliz somalisile Irtibatlarının kesilmesi tehlikesi de baş gösterdi “sheşistan Yemen imamı Niva ile askeri bir anlaşma Mepi, bu anlaşmaya İbnissu- # Adigrat civarında İtalyan ordusundaki yerli Habeş muharipleri. (Yazısı 2 ncide) (Son haberlz- 4 üncüde) Alman - Fransız 7 anlaşmasına doğru Ribentrop yakında Parise gidiyor Fransız gazeteleri Lavalın sulhçu Sİyasasından hararetle bahsediyorlar ei sayımızda Almanyanın U Miya Kurumu asalariyle teşriki me- Talagser bir yakmlaşma faali. Yeti bulunduğuna işaret etmiş ve ty > Büzetelerinden naklen, Hitle yg Pest elçisi Von Ribentropun ya- Parise gideceğini bildirmiştik. aciz Zelen ajans telgrafları da » Vadisi teyit etmektedir. Mesilini, Enzeteleri de, Alman mü . Li Parisi ziyaret etmek üze . Deer dolayısile Alman — Fransiz “TA, den bahsederek diyorlar ki: Meyy ab Fransa siyasasının barışçı! Bek e Uğrunda devletleri birleştir - işe ğun müteaddit defalar söy Dine, Tansa, “Fransız — İtalyan, Beryer — İngiliz. ve “Fransız - E Ütmiygi ostluklarma sadakatini gös. v » Almanya ile görüşmele: (Alt tarafı 4 öncüde) halâ Vürkiye -Iran - Irak Ademi tec: üz misakı imzalandı Tahrandan bildirildiğine gö- İ) re Cenevrede Tevfik Rüştü A" ras, İran Hariciye Veziri Kâzı- İİ mi Han ve İrek mümessili Nuri | Sait paşa arasmda Türkiye . İ ran - İrak ademi tecavüz misa- İ kı imzalanmıştır. Bu suretle 1 - İj rak ile İran arasmdaki bütün i) #htilâflar da halledilmiş olmak i) tadır. Sovyet bilğinin bulduğu gençlik aşısı Gençliğin sırrı gebe kadın idrarındadır Sovyet doktoru bulduğu aşının “bir Abıhayat,, olduğunu söylüyor Zecri tedbirler ve biz İ Kanun lâyihası | Kamutayda Perşembe günü görüşülecek İtalyaya karşı zecri tedbirlerin tat- bildi için hazırlanmış olan kanun Myi hasmı kamutayda bugün değil, per şembe günü konuşulacağı anlaşılmıştır. Kamutaym dış işleri ve ekonomi en- cümenlerince - gözden geçirilmiş olan Mâyiha, kamutayda müzakere edilmeden İ önce parti kongresinden geçecektir. Ve İ ârş bâltarmın izahatı dinlendikten #0n- ra, perşembe günü kamutaya verile cektir, Yunan kralı Heyetin teklifini kabul etti Bir lise talebesi kral aleyhine nümayiş yaptı Yunan kralı, kendisine gelen İ heyetin davet teklifini kabul et- İ miş, sonra İngiliz saravma giderek | Tagiliz kralı ve kraliçesiyle birlik- İ fe yemek yemiştir. ğumız gibi günü hareket edecektir. Atina birinci erkek lisesinde! talebeler, cumuriyet rejimi lehin- de nümayiş yapmışlar, içlerinden bir çoğu tevkif edilmistir. Çocuk babaları Kendiniz ve kendiniz yaşta olar lar için aldığmız gazetede yavru. larmızı da alâkalandıracak kısım lar bulunmasını temine çalışar HABER çocuklarını (Ohem eğlendirecek hem de kendilerini memnun ede , cek bir iş yapmak maksadiyle: Sizden şunu istiyor Mektebe giden Yunan kralı Yorgi. dün yazdı! Londradan perşembe Bu yaştaki ihtiyar, buluncuğu iddia ediyen yeni “Abuhayat,, ta yle / leşecekler mi derxiniz? (Yazısı 11 nci sayfada) Hırsız Celâl Bekir bir cambazmış da Amerika konsolosunun evine ufacık bir aralıktan girmiş Tecriübede bulunan konsolos hayretinden donakaldı Birçok evleri soyan Celâl is- m minde bir hırsızm yakalandığını 83 dün yazmıştık. Uzun boylu, za - yıt, halinden hiç de mahir bir hir siz olacağı anlaşılmıyan Celâl bu sabah Kadıköy ve Pendik civarın da soyduğu evleri göstermek zere o taraflara * götürülmüştür. Yaptığımız tahkikata göre, hır * sızlığı şöyle yapıyormuş: Celâl altı ay evvel mahirümi - | yetimi bitirerek hapishaneden çık. Bi mış, Galatada Arapcamide Üs- © küpçü sokağında dört numarada oturan ve Meyvehoşta ticaret ya - (Alt tarafı 4 üncüde) ii Celâl Beki, Japon bahriyelisinin ölümü yüzünden Japonyaile Çin yeniden tutuşacaklar mı? Japonların müdahale sözleri üzerine Çinliler tahşidata başladılar Bir Japon gambotu Şanghaya gidiyor Asama (Yazısı 2 ncide) Küçuk hikâyeler çocuklarınızın bize resimlerini gönderiniz Bu fotografların arkasına çocu -$! Kunuzun ismini, yaşını, devâm et tiği mektebin ismini; hangi sınifi olduğunu ve mektep numatasmı d4 kaydedinir. i . yanardağı İ volkanı birdenbire feverana baş Vâ - Nü, bugünden itibaren okuyucularımızın gazetemizde bir eksiklik olarak gördükleri küçük hikâyelerini muntaza man yazacaktır. Bugün ilk hikâye: Ağlamak hürriyeti “10 uncu sayiamızdadır Birdenbire patladı Tokyo, 10 (A.A.) — Asama lamıştır. «Tokyo kapı'arına kadar ker taraf. kül altında (o kalmıştı Hasar mühimdir. l