13 Temmuz 1936 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

13 Temmuz 1936 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

KOZMIN diş macunu Dişleri parlatır ve muhafaza eder, Şı: gördüğünüz bayan bundan evvel başka diş macunu kullanıyordu ve dişleri katiyen temizlen- miyordu. Çünkü bir diş macununun yalnız köpürmesi kâfi değil. dir, ayni zamanda temizleyici ve mikropları öldürücü hassası olma. irdır. İşte bütün bu hassalara malik olan KOZMİN diş macunu kullan. tığı gündenberi dişleri bembeyaz oldu, ağzındaki mikroplar. öldü, zediği yemeğin tadını, tuzunu anlamağa başladı. LUYORSUN YA ... Bu MA Suv AKŞAM KAZAN- MÂN LAZIM. YOxSsA YARINRESİMLER. LALETEYE em | Mikinin Kangurus Boksör KAN GURU SAMPİYON GORİLLE Diş Macunu | Yüksek ailelerin ve bilhassa gençlerin lezzet ve kokusunu se ve seve kullandığı yegâne diş ma- cunudur, Dişleri beyazlatır, mik ropları izale eder. Türk malıdır. Her yerde bulunur. Fiatı 15 kuruştur. Necip Bey | sn. FAUSIM ya Pardayan Faustanın önüne ge-| (— İş başmda kaç jantiyom var? lince hürmetle eğildi. — On iki ordiner; fakat... Fausta bu hürmette her gün, her| (— Sus! Muhafızları silâhla! Bü. kesten görmeğe alışık olduğu hare.; tün geçitleri muhafaza altına al. ketten farklı bir şey göremedi. Şö- valye doğrularak; — Madam! dedi, böyle geç bir vakitte ve bir gizli kapıdan geçe. rek sizi rahatsız etmiş olduğum için beni affediniz. Fausta oturuyordu. Uğursuz “ir gülümseme dudaklarında belirmiş. ti. Koltuğunun koluna dayanmış, mermer bir heykel gibi duruyordu. Pardayan tekrar söze başladı: — Sizinle görüşmeğe şiddetle fhtiyacım vardı. Bunun için de bel. ki en iyi değil, fakat en kolay yolu seçtim. İşte şimdi yanmızdayım. Prenslere, krallara yahut papalara karşı yapılan merasime uygun ha- reket etmediğim için de affımı is. terim. Bu husustaki kusurumu bil. gisizliğime bağışlayın! Bu sefer Fausta da bir hareket göründü, Ufak bir çekiç ile bir zi- lin üzerine vurdu. İçeriye bir adam girdi. Pardayarı görünce hic hay- ret izi göstermedi., Fausta sakin bir halde: — Sarayda kaç muhafız var? dedi. — Yirmi dört tüfekçi. Fakat Sa Sentöte arzu buyururlarsa gece yarısına kadar izinli bulunan mız- raklı muhafızları da hemen topla- yabiliriz. dır. Jantiyomlar ilk düdük sesinde burada bulunsunlar. Haydi!... Gelenadam eğilerek dışarıya çiktr. Pardayan gülümsedi. Fausta. nm tertibat alışı onu merak ve ız. tıraptan kurtarıyordu. Bu kadın belki bir kaplandı. Fakat nihayet yine bir kadındı. Şimdi, icabmda çarpışacağı kimselerin erkek oldu. ğunu düşünerek içi rahatlamıştı. Fausta, karşısmdaki adamı ilk defa görüyor muş gibi: — Siz kimsiniz! dedi. Pardayan: — Affolunmaz bir hatada bulun durmuş olduğunuz kimseyim. Ken. dinizi gizlemek hususundaki usta- lığımız ve kılıç kullanmaktaki bi- yük kudretinizle Deviniyer lokan- tasınm karşısında bir adamla çar. pıştınız. Beni bir kadma silâh çek- meğe mecbur ettiriz ve o kadını alnından yaralamama sebep oldu. nuz. Sizin kadın olduğunuzu bilme diğim bir mazeret olarak ileriye sürülebilirse de herhalde kadın ol. duğunuzu tanımalı ve kılıcımı size karşı çekeceğime onu kırmalı idim İşte bu öyle bir hadisedir ki ma- dam, kendi kendimi katiyen affe- demem. Pardayan şapkası sağ elinde, sol eli kılıcının kabzesinde, dayan- EE GA 511 mış, bakışr sakin, yüzü gülümser) heyecanların hepsi kayboluyor gi- bir halde söz söyliyordu. Fausta Şövalyeye bir bakış fır. lattr. Gözleri bulandı. Göğsü inip kalkmağa başladı. iŞ Fausta son derece güzeldi. Bu. nunla beraber Pardayan da bu an- da her hangi bir kadını büyüliye- cek kadar güzel görünüyordu. Fausta, karşısmdaki kimsenin ustalıkça kendisinden pek de aşağı olmadığını anladı. Kurnazca hare- ket edeyim derken kendisi şimdi fena vaziyete düşmüştü, — Mösyö lö Pardayan, davet edilmeden buraya girişinizi affedi. yorum. Alnıma kılcmızla vurdu- nuz, onu da affediyorum. Fakat şu- nu da bilmiş olunuz ki buradan sağ olarak çıkmanıza imkân yoktur. Verdiğim emirleri duydunuz zan- nederim. Pardayan başile bunu tasdik et- ti. Soğuk bir gülümseyiş Fausta- nın dudaklarında dolaştı. — Mademki idama mahkümsu- nuz, esrarımı öğrenmenizi hoş gö: rüyorum. Kim olduğumu bilmedi- ğinizi, bununla beraber hazırladı. ğım birçok plânları altüst etmenizi! müthiş düşmanını yenmek istedi. de size bağışlıyorum. Pardayan eğildi. Kendine mah. sus bir soğuk kanlılıkla: — Mademki bütün bunları affe- diyorsunuz, neden beni öldürmek İstiyorsunuz? dedi. Fausta büsbü- tün sarardı. Kafasında hasıl olan KARŞILAŞACAK... A ŞLAYOR 2. bi oldu ve ölü gibi ahenksiz bir se3- le: — Sizi ne kadar takdir ettiğimi ve ne kadar hayranınız olduğumu simdi anlayacak, sizi öldüreceği min ne kadar kali olduğunu öğr neceksiniz. Sizi öldüreceğim, Çi kü siz benim alnıma değil, . kalbi. me dokundunuz. Eğer sizden nef: ret etseydim o zaman belki manıza müsaade ederdim. F. ölmeniz lâzimdir. Çünkü sizi sevi yorum. Pardayan titredi. Faustanm bu anda söylemiş ol duğu sözler, az evvel verdiği emir. lerden daha müthişti, Mahvoldu. ğunu anladı. Fakat Pardayan b sahada bile yenilmeği kabul ede,| cek yaradılışta değildi. Fa bu son sözleri konuşmayı öyle yü sek bir noktaya çıkarmıştı ki, k mikelrini kırmamak için insan: oradan düşmemeğe çalışması | zımdı. Şövalyenin başı döner gibi ol. muştu. Fakat tavırlarında sükünet sesinde yumuşaklık o gösterere! Ve onun için şu cevabı verdi: — Madam, beni seviyorsunu: Fakat benim gözümde $iz, son di rece parlak bir çirkinsiniz. Karsi gelinmez bir güzellik ve çekiciliğ. aynı zamanda korku ve mat veren tavırlara sahipsiniz. Eğer bi: