1 Mayıs 1938 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

1 Mayıs 1938 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 10

VB AD AE DA L LA LA AA BT NİT Umüum idaresi ilânları Gidiş -dönüş biletlerinin müddeti uzatılmıştır 1 - Mayıs - 1938 tarihinden itibaren gidiş - dönüş tarifesi, biletlerin mer'iyet müddetleri bir aydan iki aya çıkarılmak ve yolculara gidiş - dö- nüş mesafesi mecmuu üzerinden beş yüz kilometreye kadar bir ve daha fazla mesafelerde böhor beş yüz kilometre ve kesri için keza iştasyonda tevakkul hakkı verilmek retiyle değiştirilmiştir. Ücretlerde değişiklik yoktur. 1/Mayıs/ tarihinden evvel alınan biletler eseki türife hükmü- ne tâbi olacaktır. Fazla tafsilât için Istasyonlara müracaat odilmelidir. "1332., (2426) Avrupa Hattında Mühim Tenzilât Avrupa hattında 5 » 88 tarihinden itibaren nakliyatına mühim tenzilât yapılmıştır. Eşya 1 — Sirkeci - Yeşilköy her hangi bir istasyonuna ve ri, smıf ftarkı aranılmak BEgkri b ton ücreti ver! mek şartiyle “2., kur! Tenzilât m arasında “Peynir * Tuhafiye gibi,, bir gınıfa tAbi eşyadan Ton başma: kısmındaki isi bilmukabele Ton vekilam yapılacak 'e başına; nakliyatın Ücretie- perakende “3”, | » Ve asgüri on ton ücreti veril. Kırklareli - ftetanbul akkaliye, Züccaciye... Pertakende 1470 kuürüş yerine S40, asgar! beş ton şartiyle 1228 ku- Tuş yerine 700 ve asgarl on ton sartiyle 1196 yerine 560 kuruş almacaktır. 2 — Sirkeci - Yeşilköy kısmındaki iasasyonlardan Avrupa hatlının her- ; bangi bir istasyonuna yapılacak Tuz nakliyatmın ücreti, asgarl! beş ton Üc- reti verilmek “1,50,, miştir. $8 — Avrupa hattının kısmında bulunan ist Tiyle nakledilecek dökl yın ve çekirdeklerin kuruşa indirilmişt & — Farla t şartiyle, ton ve kilametre başma kuruşa İndiri: herhangi bir istasyonundan Sirkeci - Yeşiiköy yonlardan birine en az on ton ücreti verilmek şar- hirelerin, yağlı daneleri, tohumla 1 ücretleri bütün mesafe için ton başma “400.. N ©& ve çuvallı At için Tatasyonlara müracaat edilmelidir. (242) — ——— ——— a— — — Aile tarifesinde mühim değişiklikler 1 Mayıs 1938 tarihinde meriyete konulacak allo tarifesi, Mayıs başın dan Eylti sonuna kadar tatbik edilecektir. Biletlerin meriyet müddetleri iki aydan dört aya çıkarılmıştır. Blletler, Gidiş - Dönüş ücreti mecmuu nun yüzde yirmisi ayrıca tediye edilmek şartiyle beşinci ay için temdit edilebilir. Yolcular, beş yüz kilometreye kadar bir ve daha fazla mesafe- lerde do beher beş yüz kilometre ve kesri için keza bir istasyonda bilet- Terinin mer'iyet müddeti dahilinde tevakkuf edoebilirler. Grup meyanın- ( dan bir kişl grubun azimet gseyahatinden sonra gidiş - Gönüş İstasyonla rr arasında mmtakada mor'l tarifelere ve daha ehven düşersa gidiş - dü- nüş tarifesine göre hesap edilecek ücretlerin yarısı mukabilinde biletin mer'iyet müddeti dahilinde istediği kadar seyahat edebilir. Fazla tafsilât için isti yenlara müracaat edilmelidir. (2425) —— 0010Eammeaeem — 9 unca İşletme Mü mden: Muhammen bedeli 11015,60 lira olan 28 kalem muhtelif demir, çelik, bakır, pirinç, kurgün ve aleminyum malzemesi kapalı zari usuliyle 16 - 5 - 938 pazartesi günü saat 15,30 da Sirkecide 9 uncu İş letme binasında satın alınacaktır « Bu işe girmek isteyenlerin nafia ve diğer vesikalarile beraber yürzde 7,5 nisbetindeki teminat makbazlarını muh tevi kapalı zarflarını ihalenin icrasmdan bir saat evveline kadar komisyona verme leri lüzımdır. Şartnameler parasız olarık komisyondan verilmektedir. (24B6) - ——0 —— ——— — — — İ Muhammen bedelleri ile miktar — ve evsafı aşağıda yazılı 3 grup malze- me her grup ayrı ayrı ihâalc edilmek — şartiyle 12.5.1938 perşembe günü saat 710.30) on buçukta Haykdlarpaşada gar — binası içindeki satmalma komisyonu taralından açık eksiltme ile satın alınaca ktır. Bua işe girmek isteyenlerin kanunun tayin ettiği vessik ve hizalarında yâ- Bah muvakkat teminatlarile birlikte ekstiltme günü sastine kadar komisyon rels - Hiğine müracaatları Hüzrmdır. Bu işe nit yartnameler Haydarpaşad a gar binası içindeki satınalma — komis. yonu tarafından parasız olarak dağıtılm aktadır. 1 — 10000 kilo donyağı muhâmm en bedeli 4200 lira muvakkat teminatı 315 Hcadır. 2 — 150 kilo çöven, 2000 kilb tut kal, 500 kilo sarrbalmumu muhammen Bedeli 1850 Hira muvakkat teminatı 101 lira 25 kurüştür . 3 — & kölem mühtelif cins ve eb'at ta yuvarlak ve lama demiri muhammen bedeli 1627 Hra muvakkat te: ti 122 lira 3 kuruştur. (2352) Dr. Süreyya Atamal Operatör - Ürolog Beyoğlu - Parmakkapı tramvay du. Yağı, No. 121, birinci kat. Tarlabaşı Cad. URFA Apt. tma Müayene saati: 16 - 20 İ gakletmiştir. Tel: 41553 i Pazardan amaadıa hergün: Öğleder. Güzhekim! Dr.Murat RamiAya Muayenehanesini Taksim.Talimâane sonra saat ikiden altıya kadar LT KK yenanram MA GA MA D SATILIK EV | Kasmapaşada — Büyükcami — karşısmda Neva sokağında beş numaralı ev aatı- ideter. TÇi tamaman yağlı boya olun bu evde üç katta yedi oda ve her katın ay- v hallar ve geniş sofası, kileri, arkada bahçesi, tulumba suyu ve elektrik tesi- | satı vardır. Ahşap fakat yenidir. Gürnek istiyenlerim içindekilere müracastı, Dr. Irfan Kayra Röntken Mütehassısı | Hergin öğleden sonra saat 3 ten 7Ğİ ye kadar Belediye, Binbirdirek Nuri- conker sokakta Aslaner #partırman No. 8-10 syonlardan Avrupa hattının | İ BIOCEL.. Cild hüceyratı merkezinden istihsal edilmiş cild için yeni ve kıymetli bir cevher 28 gün zarfında yaşlı kadınları daha genç gösterir. Cildinizin genç, terütaze ve pembe kalması için onu besleyiniz. Artık buruşukluklar kalmadı : 25 yaşından şonra; cildiniz, — laymetli Biocelini — kaybet- meğe başlar. Eğer hemen beslenip ih - ya — edilmezse bu « ruşup solar ve ih « fiyarlar, 50 yaşlarında mll - yonlarca — kadınların ve kerakterleri genç o - habilir. Fakat, ihmti - yarlamış gibi gö - cihetle erkeklerin — yüzünde Tündükleri Biocel bu yeni cild unsurunda cil - dinizinkinin ayni - dir. Adeta beşere- nizin lâzımı gayri müfariktir, Cildi - nizi açlıktan öldür « meyiniz. Onu Bi - ocel ile besleyiniz yaşlandığımız zamanlarda — bile gildinizin — daima taze ve cazip gö - rünmesini — temin ediniz. biç bir itibarlarr yok - tur. son zamanlar - da büyük bir âlim, Viyasa Tıp Faküiltesinin profesö - rü tarafından keşfedilen bu — yeni kemali cild unsurunda kremini itina >ile tengindeki ( yağsız ) sabahları — kullanımız, Terkibinde “Beyaz Oksijen,, BiOCEL tesirini gösterdi Tecrübe edebiliriz. Biocel'i zengin bir cilde malik clan BO yaşlarında bir kadın 30 ve 30 — yaşla - rında bir kadın 24 yaşın » da görünebilir. Genç kız- lar da biç bir vakit miyecekleri şgayanı — hayret bir tene malik olurlar, göre- Tokalon bu. intihap edilmiş genç — hayvan - larda — gizlenmiş cild — hüceyratı merkerinden istihsal <edilmiş — saf Biocel vardır. Bu cevher, pembe rengindeki TOKALON kreminde cildinizi beslemek ve gençleştir - kunduğundan bir kaç gün zarfın » da birbirinden daha beyar üçle- vin üferine cildinizi şayarı böye retbir surette beyazlatır. Siz de hemen bu iki kremi kullanmağa mek için matlüp nisbet — daire - Geceleri kullanınız. Beyaz sinde mevcuttur. marzdan evvel yat - kalacaksınız. başlayınız. Memnuniyetbahş ne ticesinden son derece — meminiz Biocel'li TOKALON Kremini kullanınız ve her sabah daha genç görününüz Binlerce Tokulon müşlerisimden müessesemize mektup yazanların — müşahedeleri kendiliğinden gelen en kıymetli delillerdir. ( Tokalon — Kreminizden Bihakkın — istifade — ettim.. Yüzümdeki — çirkin — kabarcıklar zail oldu....) Z.B.H.O. Fatsa ( Tokalom Kreminin benim uygun — geldiğini DOKTOR Necaettin Atasagun Her gün sabahları sekiz buçuğa akşamları 17 den 20 ye kadar Lüle U rayyare apartmanları ikluci dalre 17 nursarada hastalarını kabul eder. Cumartesi günleri 14 den 20 ye ka dar hastalarını paramı, Burun, Ha her okuyucularım dakupon — muka- bilinde muayene eder. Telel: ZALSü | Ü cildimin itiraf etmeyi — bir vazife nescine — çok bilirim , olduğu halde Tokelon sürdükten — sonra ve —ujok kabarcıklar tammamiyle zail B. Şehir . B. M. Eşi. Tü. Konya Mektupların asılları dosyalarımızda saklıdır. saana Ür. ihsan Sami eee BAKTEİYOLOJİ LABORATUVARI Umum! kan tahiilâti. Frengi noktai aacarından (Wasserman ve Kahp, taamülleri) Kan küreyvatı sayılma- sı, tifo ve artma hastalıkları teçhisi, iörar, balgam, cerahat, kazurat ve su tahlilâtı Hltarmikroskopi, kan. da Üüre, geker, Klorür - kollesterin miktarlarının tayini. Divanıolr No, 113 Tel.: 20981 DOKTOR Kemal Uzsan Operatör - Ürolağ Galata » Karaköy - Abdullah ef. dokantası karşısında Galiçi Hlan Hergün 15 den 20 ye kadar Teleton: 41335 Doktorlara Babıâlinin en güzel yerinde yeni ve konforlu muayenehane Cağaloğlu şakuşü