25 Nisan 1939 Tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

25 Nisan 1939 tarihli Haber Gazetesi Sayfa 12

o İLAN Ticaret Vekâleti İç Ticaret Umum Müdürlüğünden Türkiye cumhuriyet ile Sosyalist Sovyet cumhuriyetleri itti. hadı arasında aktolunan ticaret ve seyrisefain mukavelesi hü. kümlerine tevfikan Türkiyede çalışmasına izin verilen SSCİ. müessesatından “Soyuzneft Eksport . Neftsendikat,, müessesesi bu defa müracaatla, müessesenin Türkiye şubesi muhasebe şef- liğine, S. S. C, 1. tebaasından Gr, Vasily Kuzmiç Zlotsky'nin ta. yin edildiğini bildirmiş ve lâzım gelen vesaiki vermiştir. Mumaileyh Gr. V. K. Zlotsky'ye verilen salâhiyetler 31.12. 939 tarihinde nihayet bulacak ve imzalayacağı kâğıtlarda, mü- essesenin Türkiye umumi vekili Dimitry Artemeviç Krijanovski' alâhivettar diğer bir zatın imzası bulunacaktır edilerek kanuni hükümlere uygun görülmüş Bu KUCAKLAMADA ve Pertev Çocuk Pudrasının Hissesi olduğu bilâihtiyar zihne gelmektedir. Ticaret Vekâleti İç Ticaret Umum Müdürlüğünden Türkiye cumhuriyeti ile Sosyalist Sovyet Cumhuriyetleri İt tihadı hükümeti arasında münakit ticaret ve seyriselain mukave, lenamesi hükümlerine tevfikan tescil edilmiş olan Sosyalist Sov. yet cumhuriyetleri ittihadı müessesatından “Soyuzneft Eksport * Neftsendikat,, müessesesinin Türkiye umumi mümessili, haiz ol. duğu salâhiyete binaen bu defa müracaatla, müessesenin İstan. bul « Kocaeli, Adapazarı, Bolu, Bilecik, Eskişehir, Kütahya, Af. yon, Bursa, Balıkesir, Çanakkale, Zonguldak, Çankırı ve bütün Trakya vilâyetleri ve Polatlı, Bolvadin, Ereğli, Biga, Bandırma, Bi Bartın ve Marmara havzası bütün kazaları ve Karabiğa nahiyesi ile Filyos atenteliğire, müessese namına yapacağı işlerden doğr” cak davalarda bütün mahkemelerde dava eden, edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulunmak ve kendisine verilen vekâlet müd. detinin 31 ilkkârun 1909 t: nde bitmek üzere Sovyet tebea, sından N. Minçev'i tayin ettiğini bildirmiş ve lâzimgelen vesaiki vermiştir. Keyfiyet tetkik edilerek kanuni hükümlere uygun görülmüş | olmakla ilân olunur. 1939 ResimliHafta Memleketimizin en güzel ve en ucuz İç ve dış basur memelerinin ilti“ haplarında, kanâmalarında, cerahatlenmiş fistüllerde DEVAMLI TATBIKI ile ŞiFAYI çabuk temin eder, VENÜS kadar güzel olmak isterseniz...! Meşhur Alman güzellik mütehassısı profesör Doktor E, Winter tarafından formülü yapılan ve dünyada mevcut müstahzaratın en mükemmeli olan VENÜS güzellik müstahzaratı kullanınmz. ET mu,stahzaratı Umumi deposu: Nureddin Evliyazade Ecza, &lât ve ztryat deposu Istanbul # Pastil Antiseptik Soğuk algınlığı, nezle ve teneffüs yollariyle geçen hastalıklardan korur, grip ve boğaz rahatsızlık- larında, ses kısıklığında pek fay- dalıdır, ingiliz Kanzuk Eczanesi BEYOĞLU - ISTANBUL Gireson Nafıa Müdürlüğünden 1 — Evvelce kapalı zarf usulile eksiltmeye konulduğu halde ilânların tekemmül etmemiş olmasından tekrar eksiltmeye konulan iş Gireson vilâyet merkezinde kâğir ve betoarme kısımlarile çatı. yapılmış olan 10 dershaneli ilk okul binasının ahşap, sıva, boya ve salre kısımların inşaatıdır. Keşif bedeli 20153 lira beş kuruştur, 2 — Bu işe ait evrak şunlardır: A— Eksiltme şartnamesi mukavelename bayındırlık işleri ge. nel şartnamesi, B — Fenni ve hususi şartnamelerle proje. İsteyenler bu evrak ve şartnameleri bedelsiz olarak Gireson Nafia dairesinden alabilirler. 3 -— Eksiltme 6. 5-939 cumartesi saat 12 de hususi hasebe müdürlüğü binasında toplanacak olan daimi encümeninde yapılacaktır. 4 — Eksiltme kapalı zarf usulile yapılacaktır. $ — Eksiltmeye girebilmek için isteklinin 1S5itlira kırk se. kiz kuruş muvakkat teminat vermesi ve bundan başka aşağıdaki İvesikaları haiz olup göstermesi lâzımdır A — Cari seneye ait Ticaret Odası vesikası, B — Ebliyet vesikası, Ehliyet vesikası al larla ihale günününden ei kamına müracaat etmesi lizımdır. 6 — Te mektupları yukarıda üçüncü maddede yazılı saat- İmek (için isteklinin elindeki referans - az sekiz gün evvel istida ile vilâyet ma. haftalık gazetesidir Son sayısını mutlaka görünüz CAFER MÜSHiL ŞEKERİ ten bir saat evveline kadar vilâyet daimi encümeni reisliğine mak. buz mukabilinde verilecektir. Postada olacak gecikmeler kabul edilmez. tesiri kat'i, alımı kolay eniyi nüshil şekeridir. Bilümum ©“ 25 NİSAN — 1939 Doktorlarımızın annelere evlâtlarımın neşvüneması için tavsiye ettiği yegâne Kuvvet, Sıhhat, Neş'e, Enerji, Kalori kaynağı Türkiyenin her yerinde tutulmuşbir çocuk gıdasıdır. temizlik ve ucuzluk prensiplerine dayanan bütün HASAN müstahzaratı gibi Hasan özlü unları de tabiatın yarattığı gibi saf uunların üzerlerinden fenni bir surette ılmıştır Saflık, İLÂN Ticaret Vekâleti İç Ticaret Umum Müdürlüğünden Türkiye cümüriyeti ile Sosyalist Sov yet cumuriyetleri ittihadr hü” kümeti arasında aktolunan Ticaret ve Seyriselain mukavelesi hü. kümlerine tevfikan Türkiyede çalışmasına izin verilen S. 5. C. İ. müessesatından “Soyuzneft Eksport - Neftsendikat,, müessesesi bu defa müraraatla Türkiyede umumi vekilliğine S.S . tebaa” bildirmiş sindan Dimitry Artemeviç Krijanöveki'yi tayin ettiği ve lâzım gelen vesaiki vermiştir. Mumaileyh vekil D. A, Krijanövski'ye verilen (o salâhiyetler 31.12.99 tarihinde nihayet bulacak ve müessese namına imis ıyacağı kâğıtlarda, imzaya salâhiyettar diğer bir zatım da imza” sı bulunmak şartile müesseseyi ilzam edecektir. Keyfiyet tetkik edilerek kanuri hükümlere uygun görülmüş olmakla ilân olunur. ETER Kk Na ay e e Keşif bedeli 46848 lira olan Sir keci İstasyon meydanının tesvi tanzim ve parkelermesi ile kanali zasyon inşaatı kapalı zarf we” 11.5-989 perşembe günü saat 11 de Sirkecide 9 uncu işletme binasi eksiltme komisyonu tarafmdan iha le edilecektir. Bu işe girmek istiyenlerin 3514 lira teminatı, şartnamede yapi! vesikâlar ve teklif mektuplarını ih tiva edecek olan kapalı zarfları” eksiltme saatinden bir saat evveline kadar komisyona vermeleri | dır. Şartnameler Ankara, İzmir ve Sirkeci veznelerinden 235 kuruş MÜ kabilinde temin edilebilir. (2684) Muhammen bedeli 9240 lira o lan aşağıda isim ve miktarı yapi bir liste muhteviyatı üç kalem malzeme 10.5.1939 çarşamba günü at 15 te taahhüdünü ifa edemiyen müteahhidi namma açık eksili” usulü ile Ankarada idare binasında satım alımacaktır. Du işe girmek istiyenlerin 693 liralık muvakkat teminat ile kani” nun tayin ettiği vesikaları hamilen eksiltme saatine kadar komnis! da isbatı vücut etmeleri lâzımdır. Şartnameler parasız olarak An kadara Malzeme dat darpaşada Tesellüm ve Sevk şefli Binden dağıtılacak inden, HAY” 2177) İsmi Miktarı Ke. Beyaz sabun 3000 Arap 30000 Toz 1560 zanelerde bulunur.