24 Nisan 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

24 Nisan 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

satılması reddedildi Kâğıthanede İmrahor köş- kü etrafındaki Kâğıthane çay rının, orada yapılması mükar- ter nebati yağlar fabrikasma satılması hakkındaki İstanbul vilâyetinin teklifini Dahiliye vekâleti kabul etmemiştir. Ve kâlet çayrın, mesire mahalli ol- masma binaen teklifi reddet- miş ve çayırın, mesire mahalli olarak muhafazası ile belediye nâmına tapuya raptmı bildir- miştir, Khjntkane çayırının İ SOÇETA ITALYANA Dİ SERVİST MARİTİMİ İTALYA va: poru 28 Nisan sali (Sitmar, Le- olarak ( Pire, Napoli, Marsil ya ve Cenova) ya gidecektir. UMBRİA ru 30 Nisan perşembe (Rodus, Mersin, İsken- ron, Trablus. Beyrut, Hayfa, İskekderiye, Mesina, Napoli ve Cenova) ya gidecektir. ASUNZİONE vapuru 6 Mayıs Çarşamba (Burgaz, Vara, Kös tence, Sulina, Kalas ve İbralle ye gidecektir. ATLANTID vapuru 7 Mayıs Perşembe (Napoli, Marsilya ve Cenova) ya gidecektir. Tafsilâr için Galarada merkez nhüm hanında umumi acante- üracaat. Tek Reyoğlu 772 veya Beyoğlunda palas altında Natta Nasyo- Türkiş o terse o acenalye oğlu 3599 yabut İzmr sine 71 ine müracant. Tel. İstanbul 776 istirahatle geçirmek EYRİSEFAİN EA Merkez acenta'sı Galata küpeü Bı, B 26 Şube Acentesi : Sirkeci Mühürdar zade bam 22740 KE MR mağ İzmir sür'at postası ( Gülcemal ). vapuru 26 Nisan pazar 14,30 da Galata htımından kalkarak İzmire gidecek ve çarşamba sabahı gelecektir. Kiralık kahve ocakları Kadıköy, Haydarpaşa, Mo- da, Kalamış, Adalar, Anâdo lu ve Yalova hattıns işleyen vapurların kahve mi mültezimliği bir sene müddet le ve her aylığı peşinen VE” filmek üzre bilmüzayede ki: Taya verilecektir. Kati ihale- si 14 mayıs 991 perşembe günü icra kılınacağından t4- Hp olanların ; 10 depozi- tolarile | evazım müzayede komisyonuna müracaatları. İki sene İçinde teklif ka but edilir. SADIKZADE BİRADERLER VAPURLARI KARADENİZ MUNTAZAM VE LÜKS POSTASI Dumlupınar “ saian Pazar Da saat 18 de Sirkeci rılıtımın- dan hareketle doğru Zongul- dak, İnebolu, Ayancık, Sam- sun, Ordu, Giresun, Trabzon, ve Rize azimet ve aynı İske- ielere uğrayarak avdet €d6- cektir. Yük, yolcu için Sirkecide Maeymenet hanındaki acenta- hanesine 2134 Kurban Bayramını ilkbaharın ” güzellikleri arasında için 28 — NİSAN — SALI AÇILIYOR i dar. OTELLER: 60 kuruştan 5 liraya ka YEMEK: (Tablot) sabah, öğle ve akşam dahil 225- ÜÇÜNCÜ SINIF mecnuri kuruştur. Otellerde yemek değildir. Gayet ucuz fiatla > alakart yemek bulunur. “Haziran hidayetine kada Otel fiatların yiizde 20 tenzilât vardır. YALOVA'da Kaplıcalar emine mürac: z il “ a ea tane Beye a Müteessir olmayınız! / KREM PERTEV Sizin de & Büzei ip olmak üzere bulunin yizi ihya edecektir Krem Per- şöbreti esassız değildir. e eray pire ye İspirto ve ispirtolu içkiler inhisarı umumi Müdürlüğünden: Kükürt satın Mühim miktarda kükürt muba Galata'da Kefeli handa umumi Tacaatinı ilân olunur. alınacak uyan ulunacağından müdü talip olanların irlüğün imalât şubesine mü- Çocuk Haftasında Çocuğunuzu Para biriktirmeğe başlatınız. nü İŞ Bankasından Bir KUMBARA alınız. Gelecek sene çocuk haftasında Çocuğunuzun da birikmiş bir çok parası olur. Öksürenlere: Katran Hakkı Ekrem Baro riyasetinden: BANİ Aşağıda yazi hususatın müzakeresi için hey'etiişumumiye 235- ihine müsadif cumartesi günü saat 15“teviçtima edece- ilime sülekayık yeym ve saatı mezkörda Baroyu behemehal teşrifleri rica olunur. > . Ruznamei müzakerat: 1 — Müddetl hitam bulan birinci ve ikinci relslerin intihabı. 2 — Müddeti hitam bulan sekiz moclis âzas yerlerine âza intihabı m e amnminni Devlet Demiryolları İdaresi İlânları İdaremize ait olup görülen lüzuma mebni 15V.31 tarihinde Filyosta bulundurulması icap eden 10 adet muhtelif Vagon ile bir det fırgon H. P. rıbtimından alınıp Filyota nakil ve ihraçı pazarlığa ee 26-1V- 31 pazar günü saat (10) sat onda H. p mağazasında icra kılınacaktır. i Talip olan vapur şirketlerinin H. P. mağaza müdürlüğüne mü“ Eabiiiee Hi giy, e © ikm. Bursa Böceçkilk esit Müdriğinder Üç mikroskopla ipekçiliğe ait yedi kalem alât ve bir otoklav bir müberrit kasa ve epi diyaskop cihazının münakasal aleniye ile mübâyaası yirmi gün müddetle münakağıya konulmuştur. Taliple- lerin şartnameyi görmek üzere Bursa böcekçilik enstitüsü müdür- lüğüne ve Istanbul Ziraat Müdürlüğüne müracaatları ve yevmi ihale olan 2 Mayıs 931 cumartesi günü sant 1$te Bursü vilâyeti Mübayaat komisyonunda hazır bulunmaları ilân olunur. — — — —— —— << Diplomalı bir mühendis iş arıyor Uzun senelerden beri Türkiye'de demiryol, yol ve KÖPRÜ inşaatile meşgul olmuş diplomalı bir mühendis, güzergâh tayini tera usalü, harlte ahı, silasyon, nirengi teşkli, der hatlar inşası, memleket ve şehir mesa baları ve bunların hesabatile keşfi muhammeneleri, inşastın murakabesini müsait şerakle deruhte eder. : (Mühendis) ramuzile İstanbal 176 gumaralı esi kotusu adresine yazılması. ves Fazla para vermemek için Mahrukatınızı yazın tedarik ediniz KOK kömürü Yedikule ve Kurbalıdere gazhanelerinde 31 Agustosa kadar | 10 ton almak üzre tonu 20 liradır. yerleri: SATIR, Metro Han, Tünet Meydanı, İseyoğlu Elektrik Evi, Boyama, rana! 5 Mühürdar eaddesi No. 13-15 Kadıköy 2 Müvakkithene caddesi No. 88. Şirketi Hayriye fakelesi No 10, Üsküdar Tek. Beyoğlu 1161 24318 Kad 055/6 Beyoğlu sulh mahkemesinden: Peiro Çelendi ve Kostantin Vis- hos efendilerin şayian ve miiştreken mutasırm! o oldukları Kasımpaşada Hacı Ferhat mahallesinde Ayas Çeşme Sürüri Mehmet efendi soka Rında 38 mükerrer 38 ve 57, 59 cedit numerolu mas dükkân | kargir bie apartımanla aym mahallede al ocak sokağında bir methalden girilir ve bir çati alında 20 ve 24 cedir mumerolu ahşap hanelerle diğer 26 cedit numerolu hane ve gayri müf- tez bahçeleri hükmen #zelel çüyu zamnında açik artırma İle satılğa çıkarılmıştır” 1 — Gayri menkulün aparıma- nın 38 bin İire, hanelerin 6300 Tiradır. 2 — Gayri menkulü mezkördan apartıman 3 kalı olup: Birinci katta iki dafre olup yedi oda iki matbah 3 kiler iki helâjİkinci katta iki daire olup dokuz oda Iki mutbah Eki kiler ikl helâ, Üçemeli katta iki daire olup dokuz oda iki matbah iki kiler iki bel, Dördüncü katta iki daire olup sekiz oda iki matbah iki kiler ii beli, Beşinci Katta iki daire olup boş oda iki matbab iki kiler iki held zemin katında on kömürlük ve iki ulak koridor ve kapın odası elektrik terkos tesisatı vardır. Diğer yirmi ve yirmi dört muderolu bir çan alındaki hane iki katlı ahşap alu oda iki kiler ik! mutbah terkos ve elektrik tesisatı mevcuttur. Yirmi altı numerolu iki karlı ahşap hane olup dört odayı bir koridor bir matbah bir helâ elektik terkos tesisatı mevcattar, 3 Tapuca sicil ve gayri sicil hak sahrpleri tarihi Ilândan İtibaren yirmi gün zarfında evrakı müsbite lerile mahkemeye müracaat etmeleri Hâzımdır, aksi takdirde seti; bedeli nin paylaşılmasından hariç kalılar. 4 — Artırmaya iştirak edebil mek için yüzde yedi buçuk teminat göstermek İlızımdır. 5 — Merkür gayrı menkuller den apartman ayn ve bir methale tabi hanelerde ayrı olmak üzere te Tihi ilandan itibaren bir ay zerfinda yani yirmi alı mayıs (934 sah günü saat on beştir. Beyoğlu sulh mahkemesinde sa ulacaktır. Talip olanların tarihi mex- kürda 029-6183 numaraya mürace- atları ilân olunur. Şubece mukayyet gartiame herkesin okuya bileceği surette açıktır. İşbu gaya menkul kiymeti muhamminesi üzerinden ve en fazla bedel veren zetin uhdesine baraktlır. İhalesi üstüne icra kılınan zat beğ gün zarfında artırma bede Mini vermeğe mecbur, aksi takdirde ihale fesh ve müteakip münmele için ihtiyar olunacak masarif ve zarar ve ziyan vefaiz andan termin edilir, Kum ve kireçten mürekkep mükemmel bir inşaat taşı istihsal eden bir Sun'i Değirmen Taşı fabrikasının tesisi ile Kum Madenlerini (aideli bir surette işletebilirsiniz Talsilât, katalog v. s. meccanen verilir.» YE R Büyük Tayyare Piyangosu 4. üncü Keşide11 Mayıs 1931 dedir. Büyük ikramiye 45,000 liradır. Ayrıca: 15,000, 12,000, 10,000, 8,000, “Liralık ikramiyeler ve 35,000 Liralık bir mükâfat vardır.. İl İstan ilhalal yü Kilosu 540 253 31 Pak. 335 Kib Yağ 16 ader Köhne sandal ve balık kayığı 8 Parça Muhtelif mensucat ği Balâda miktarları muharrer eşya 254-931 tarihinde İstanbul ithalac gümriğü müdiriyeti satiş komisyonu tarafından bilmüzaye- de satılacağı ilân olunur. Iİ CAN OSMANLI BANKASI gişeleri, Mayısın 2 nel cunartesi günlinden itibaren işarı ahire kadar, zirde mu- harret saatlerde açık bulunacaktır: » Hi MERKEZİYESE y adiyede, sanr 9 1/2 16 ya kadar Pazar günleri, sant 9 1/9 tan 12 ye kadar, YENİ CAMI ŞUBESİ: Eyamı adiyede, saat 9 1/2 tan 16 ya kadar Pızar günleri, Sait 9 1/3 tan 12 ye kadar. 9 — BEYOĞLU ŞUBESİ: Eyami adiyede, saat 10 dan 13 1/2 ga kadar sast 14 ven 16 ya kadar, Pazar günleri, sant 9 1/2 ven 12 ye kadar. ii İstanbul Belediyesi ilânları di Şel Cinsi. eşya Pamuk mensucat Âdt kumaş Muhtelif cins eş, ——.. zadebaşında Hoşkadem mahallesinde 18 oda ve Bir derin neden ibaret Ankaralı İsmal! Efendi medresesi bir seneden üç se- neye kadar kiraya verilmek için müzeyedeye konmuştur. Tal'ple. rin şartnameyi görmek için her gün Levazım müdürlüğüne mi #ayedeye girmek için 36 lira teminat akçelerile beraber ihale gü nü olan 21-5-931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni daimiye müracaatları. *.. Kadirga yokuşunda Şehitmebmet paşa medresesi bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için kapalı zarla müzayedeye kon- muştur, Taliplerin şartname almak için her gün Levazım müdür lügüne mürücaatirı 58 liralık teminat makbuzile şartname ve tek- lif mektubunu mühürlü zarfa koyarak ihale günü olan 031 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni daimiyc vermeleri, Çatalca Malmüdürlüğünden: Terkos gölü saydiye rüsumundan Çatalca malsandığına ezgayri tesviye 2100 lira medyun Boyalık kariyesinden Hacı Salim ağa zade Mehmet Efendi ve kefili Hacı Salim ağa zade Ahmet ve İsmail Efendilerin teminat gösterdikleri Deli Yunus çiftliğindeki 1504 dönüm tarla ile 480 hisse itibarile 243 hisse fındalık deyni- nin temini istifası için 18-4-031 tarihinden itibaren yirmi gün müddetle müzayedeye çıkarıldığından talip olanların Çatalca idare heyetine müracaat eylemeleri ilân olunur. © Elektrik tesisatı | münakasası Asma fidanlıkları müdiriyetinden: Göztepe asma fidanlığında yapılmasına Tüzum görülen elektrik tesisati ?S nisan 931 tarihine müsadif Cumartesi günlü saat f4te ihalesi icra edilmek üzre münakasaya konmuştu Talip olanlatın keşif ve şartnamesini görmek için her gün ve kasaya iştirak için de yevraf ihalede müescesıtı iktsadiye mubayıvat komle nuna (defterdarlık binasında) müracaatları, su " .