July 16, 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

July 16, 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

EY ER A e ee M.M. satın alma komisyonuilân! Manis civarındaki askeri kıtaatm ihtiyacı olan göz ve sade yağı kapalızarf- İa münakasaya konmuştur. İhalesi 25-7-931 cumartesi günü saat İSde Menisadaki askeri satınalma komisyonun- da yapılacaktır. Taliplerin ( şartnamesini Fındıklıda he- yetimizde görmeleri ) şort- name almak ve münakasıya girmek üzere teminat ve tek- lifnamelerile kirlikte mezkür komisyona müracaatları. (442) sa ve Ordu ihtiyacı için yerli fabrikalar mamulâtından 60000 metre boz kaputluk kumaş kapalı zarf- İn münakasaya konmuştur. İhalesi 25 temmuz 931 cw- martesi günü saat 14 de An- karada merkez satın alma komisyonunda (yapılacaktır. Taliplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzere te- minatlarile birlikte mezkür komisyona müracaatları. .. renkte Ordu ihtiyacı için yerli Tabrikalar mamulâtından 24380 kilo yün çorap ipliği kapak zarfla münakasıya konmuş” tur. İhalesi 26 temmez 931 pazar günü saat 15 de An karada merkez satınalma ko- misyonunada yapılacaktır. Ta- iplerin şartname almak ve tekliflerini vermek Üzere te- #minatlarile birlikte mezkür komisyona müracaatları. “.» Ordu ihtiyacı için yerli fab- rikalar mamulâtından 1000 adet dökme soba kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi 25 temmuz 93) cumar- tesi günü saat 15 de Anka- rada merkez satın alma ko- misyonunda yapılacaktır, Ta- iplerin şartname almak ve tekliflerini vermek üzere te- minatlarile birlikte mezkür komisyona müracaatları. ... Bandırmadaki kıtaatın ih- tiyacı olan un kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- esi 15 Ağustos 931 cumar- tesi günü saat 10 da Bandır- mada askeri satmalma komis- yonunda yapılacaktır. Talip- lerin şartname almak ve tek- liflerini yermek üzre teminat- larile birlikte komisyona mü- racaatları, (454) Bandırmadaki kıtaatın ih- tiyacı olan sığır eti kapalı zarila münakasaya konmuş- tur. İhalesi 5 Ağustos 931 çarşamba günü saat İS te Bandırmada askeri satınalma komisyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartname almak ve ini vermek üzre te- birlikte mezkür lar ilânları 65000 metre Torbalık ber 4 kalem deri Yukardaki malzeme ayrı ayrı kapal zarf ile 15-8-931 de saat on beşte ihalesi ya- pılacaktır. Taliplerin şartna- me için her gün ve münaka- saya girmek içinde o gün teminat ( teklifat ) ile müra- cantı, Gülhaneye hasta kabul edilmiyor Gülhane hastanesinde senei der- siyenin hitamma binaen dersler ta- 8 edilmiş ve imtihanlara başlanmış, "e. / Gerek tedrisatın tatili, gerek has tanenin esaslı tamiratı münasebeti” le ameliyathaneler ve lâboratuvar- lar ve hasta koğuşları o kapatılmış ve malzemesi kaldırılmıştır. Tamirat bitinceye kadar hastaneye hasta ve | yaralı enbul edilmiyecektir. Dr. CEVAT KERİM CİLT ve ZÜHREVİ HASTALIKLAR Cağaloğlu Süreyya Bey fl! apartımanı Tel 20679 ml | MÜZAYEDE İLE SATIŞ | 1931 Temmuzun 17 inci günü sabah saat o 10 da Bomonü Bulgar Çarşı, Küğrthane © caddesi Jandark mektebi ittisalinde 19 merolu hanede mevcut nefis ve xa | rif eşyalar müzayede surBüle mec | beri satılıktır. cuma On üçüncü Lui istilinde emsali Şğ nadir bulunur kusursuz fevkalâde | 17 parçadan mürekkep yemek oda takımı, mavun ağaemdan mamul 4 | parçadan ibaret mükemmel yatak oda takımı, salon kapitone, bul ba: yo maa ayna, bul masa, sevr vazo | ve jardinyer, markiteri yazıhane ve vitrin, kusursuz fevkalâde mozayık orta masası, yazıhane odası, kütüp- derununda kıymettar kitaplar, du-| var tabakları, kristofi metal blan ve | likler, kaşpo- | lar, bronz vazolar, tablolar, bronz | ve bizküi heykeller, berjer koltuk ve kanapeler, mavun sandalyeler, gara masaları, kristal su | takımı, (Ruola) markalı gümüş | kaplama komple zarif çay takımı, bronz elek trik avize ve aplikler, muhtelif ma salar, portmanto, çini ve demir 30- balar, müşambalar vessir bir çok eşyai mefise zarif anadolu ve Acem halıları ve seccadeleri ve kilimler, Pey sürenlerden 100 de 25 teminat alınır, han portigez kaşpo, vazo çiçeklik, İLÂN Fatih Sulh Mahkemesi Icra Me murluğundan: Sabire ve Hayriye ve | Hanımlarla Muhiddin Ef, ın mütasarrif bulundukları irmasti Mahallesinde Çar şamba caddesinde 18 cedit ve 36/35 atik Numaralı müfrez Bahça ve kıs- gir ve kismen ahşap üç oda ve bir matbah ve bir haliyı muhte vi (1300) lira kıymeti muhasımcne. li bir bap hanenin izalei şuyuu zum- | Vastiye nında icra kılınan birinci artırmasın | (650) lira bedelle ihalei evveliye | si icra kılınmış ve kiymeti muham, menesini bulmadığı cihetle ikinci ar turmasının 6/8/931 tarihina dif Perşembe günü saat on beşte ic rası mukarrer bulunmuş olduğundan | talip olanların ve daha ziyade malö- mat almak istiyenlerin 2238/931 No dosyasma ©, 10 pey akçelerile be. | rabor müracaat etmeleri ilân olunur. Pertevniyal Vakfından: Köprü başında Valide hani tah- | tmda 7 No. hı Pastacı dükküm 3 se ne ve Şişli'de İzzet Ps. Valde apartımanının 3, 10 No, ie dai releri birer sene müddetle ve pazar. Hkla müzayedeye konulmuştur. Yev- mi müzayede şehri halin 18 inci cu- martesi günü tayin edilmiş olduğun. dan taliplerin yevmi mezkürda saat veya idare encümenine müracaat ey lemeleri. ———————— Bakırköy Sulh Hukuk Haki ğinden: Bakırköyünde Cevizlik ma hallesinde cami sokağında 18 numa- | rakı hanede mukim ikon vefat eden kömürcü Hasan efendinin burc. dan dolayı mutasamıf © bulunduğu Bakırköyünde Cevizlik cami ğındaZ7numara ile murukkam ahşap bir bap hanenin bilmüzayede öleni açık arttırma ile satılmasına karar verilmiştir, 1 — Bakerköyünde Cami solağın- da 27 mumara ile muraktam üz oda ve altında hir bir sofa ve bir helâ bir mutbah ve miktarı kâfi bahçe ile müştemilâti saiteyi havi bir bap handir: 2 — Mezkür hanenin icra kılınan birinci müzayedesinde kıymeti mu- hamminesinin (700) Vira olmasına nazaran altı yüz seksen liraya talibi üzerinde ise de haddi Biyikın: bul- madığından yirmi © gün müddetle tekrar ölemi açık arttirma ile mğ. zayedeye çıkarılmıştır. 3 — Merkür hanenin 12/8. 931 çarşamba günü saat on beşte Bakır. köy ulh Mahkemesinde o münadi marifetile üç defa bağrıldıktan san- ra en çok bedel verenin üzerine kat'i satışı yapılacaktır. 4 — Talip olanların kıymeti mu- hamminesinin yüzde onu nisbetinde pey vermeleri ve ihalej kat'iyyenin sn sokağında | soka- | ar, mektepliler, m çekebilir. Türk Yalnız 7 ,. sı lira: Şayanı hayret ve nevicat bir makine sayesinde çocukl koluye #cemiler ve aleldmum herkes İstediği zaman BABY BO Görünüşte bir cüce, fakat kabiliyette bir dev pl 4X6 12 olarak size safe, din mali kilmişti 1ZEİSS İKON BABY ik tabii bir filim, hepsi mu 16 ADET FOTO verir Me D ve saireye lüzüm olmak ne basar basm leriniz. Makinenin te brüşü ğa nit bilümum mağ larında bulunmaktadır ZEİSS İKON'un 1». i leri ve tenvir İstanbul'da Dil. JACK ROTTENB kataloglar için numaralı at edilme; SE 29 Temmuzdan 8 Ağustosa kadar VARNA PLAJLARINA BURGAZ ve SOFYA'YA Yalnız: 75 Türk lirası 75 lira içinde: Pasaport" vizesi, gidip gelme vapur kamara, Sofya'ya şimendifer, otel, plâjda banyo, sabah, öğle, akşam yemeği, müzelerle şehrin görülecek yerle- rini ziyaret dahildir. Talipler çok olduğundan bir an evvel kaydolunuz. Fazla tafsilât, kayıt ve program almak üzere hüviyet varakası ve 4 fotoğrafla: Galata'da Merkez rıhtım ha- nında No. 7 BULGAR VAPUR ŞİRKETİNE, Tek B.O. 2179 Sirkecide CEZAYER Pazarına Tek 21290, Kara- köy'de OSMAN GEMİL ŞARK ŞEKER MAĞAZASINA caddesi 32 numaralı Sava tındaki FUAT ve FRANK Se- acaat edilmesi, B.O. 1447 R Bu gece (UHİLİS SABAHADDİN Bey KIZKULESİ PARK ve PLÂJINDA Hikmet Rıza Hanım, Darüttalimi Musiki, Or- kesira, Caz, Dans ve saire Dühuliye 5, Meşrubat 25 kuruştur. gelm g'ler yere vapur veoto- Avdet İÇİME i; "ran Tamiş. MÜJDE! MÜJDE! Açılması sabırsızlıkla beklenen ve her türlü eababı istrahati temin edileti KIZ KULESİ PLÂJI Yarın açılıyor. Fiatlar her yerden ehvendir. İstanbul P.T.T. baş müdürlü- günden: Vesaiti nakliyenin bir senelik ihtiyacı olan 26000 ilâ 34000 kilo Benzin ile 1000 ilâ 1200 Makine yağı kapalı zarf usu- yle wünakasaya vazolunmuştur. Şartnamesini görmek ş müdiriyet kalemine ve iştirak içinde *07 buçuk teminat akçeleriyle beraber teklifnamelerini kapalı ve memhur zarf derununda olarak yevmi münakasa olan 5 ağustos 931 çarşamba günü saat 15te baş müdi- riyett: müteşekkil Homisyona müracaat ve tevdi eylemeleri Ist. Üçüncü lera dairesinden; Mahcuz ve paraya çevrilmesi mu- | kurrer 450 lira kıymetinde bir adet | Seyrisefain Merkez acentesi: Galata 120 lira kiymetinde Acem şehri halin yirmisine müsadif pazar tesi günü saat 11 den 14 de kadar İ Büyük adada Nizam caddesinde 53 | Na. köşkü önünde açık arttırma ile satılacağından talip olanlarm yermi | ve vakti mezkürda mahallinde ha-| zır bulunacak memuruna müracaat” telyonun madam A. altın oğlundan istikraz eyledikleri mebaliğamukabil velnen mefruğ. Feruza. da atik Sovancı cedit örtme altı çık- tanzında ati 23, 25 cedit 3 No. lu'ar sa 45 gün müddetle mevki müzaye- bin lirada talibi apartımanı arkası Ahilya Papadopo- lo apartımanı ve bahçesi ve sol tara- fı Kostantin apartımamı ve cephesi tarik ile mahduttur. Mesahası kay. den 192 arşın olup bilmesaha 181 ar- şın terbiinde olup halen boştur. De- rununda bir kaç adet eşcarı müsmire icrasından beş gün zarfında müşteri vaz müzeyedeyi vermeye mecbur ur. 5 — Hameyi görmek ve gezmek isteyenlerin 930/19 numaralı tereke dosya numarasile Bakırköy © Sulh Mahkemesine müracaatları ilân olu Bur, vardır. Kiymeti muhammenesi beher arşını yirmi lira olup tamamı 3620 liradır. Talip olanlar kıymeti mu- hammenesinin yüzde onu nisbetin- de pey akçelerini alarık 928/597 dosya numarasile 17-8.931 tarihin- de saat İd ton 16 buçuğa kadar İs- tanbul 4 cü icra memurluğuna mü- racaat eylemeleri ilân olunur Köprübaşı B- 2362; şube acentesi: Sirkecide Mühür- darzade hanı 22740 Trabzon postası (Cumhur'yet) 16 temmuz perşembe' 17 de Mersin postası (Konya ) 17 temmuz cuma 10 da Galata rıht- mından kalkacaktır. AGENZİA İYALİANA Dpi NAVİGAZİONE G. SCHEMBRI E FIGLI vapar acentalığı, Şürekâdan Mösyö Georges | Stellarin. Schembii'nin 8 Haziran 1931 tarihinden itibaren acentalığın kolektif Şirketinden indi: kâk. eylediği ve “tarihi mezkürdan sor G SCHEMBRI E Fiğ acenteliği ile biç bir alâkası olmadı Bını muhterem halkın enzan klana 12 eder a... memurluğun. dan: Bir borçtan dolayı mahcuz ve paraya çevrilmesi mükarrer eşyayı | beytiye 198-7931 tarihine müsadif pazar günü saat 9 dan ilâ ona kadar Pangaltıda Elmadağında küin Arif paşa apartmanının önünde açık art tırma suretile satılacaletır. Talip © | lanların mahal yevm ve saati mı kürde hazır bulunacak memuruna müracaat etmeleri ilân olunur. Dişleri serlan beyazlatir OLYNOS, dişleri sarlan beyazlatır. Çünkü fena va sararmı; tabakayı» izale ve dişler arasında sıkışmış yemek artıklarını imha eder. Bütün diş boşluk. ve aralık- larını tamamen temizleyen muzadı taatfün köpüğü, diş. leri çürüten mühlük ağız mil ropların: itlâf eder. iyi am ve parlak dip lere malik olmasını arzu ediyorsanız heman Kolynos istimal başlayınız. 3 günde farkını göreceksiniz. Kuru bir fırçada bir santim mik: darında kâfidir. Uneiml deyen : R, FARACİ Yani Velta han, İstanbul ve ” z Veni | © TAVUKÇULUK ktu muvaltak olmak ve umak içiin muslasa be Tavukçu! bi okumalıdır Bakırköy Sulh Hukuk Hâkimli- İ ğinden: Bakırköyünde Cevizlik ma. | hallesinde cami sokağında mikim i- ken vefat eden kömürcü Hasan &- İ fendinin borcundandolayı müteveffa İ man tahtı tasarrufunda Balerköyü, de Zeytinlik mahallesinin Baruthane caddesinde Kür 7 numaralı dükkü sin mamüştemilât terekenin ta si zımnında âleni açık artterma ile paraya çevrilmesine karar verilmiş- tir: 1 — Bakırköyünde Zeytinlik ma- hallesinde Baruthane caddesinde 7 numara ile murakkam dükkânm 7e- mini cini ile mefruş ve bir aralık ve bir belâ ile üstünde bir oda ve bir solayı muhtevi kâgir bir bap dük- bândir: 2 — Merkür dükküne 12/6/9831 çarşambu günü sent on beşte Bi ker. | köy sulh mahkemesinde © münade marifetile üç defa Bağrıldıktan sow ra ençok bedel verecek üzerine kat'i satışı yapılacaktır: 3 — Kat'i satışı müteakip müşte. İ ri bedeli müzayedeyi boş gün zarfın İ da mahkeme veznesine teslim etme diği taktirde müstenkif adile müş- terinin zararın olarak tekrar satışa çıkarılacaktır noksan satıldığı. take türde aradaki farkı bedel ile © vuku bulacak mesarif ve saire müstenkif | ten termin olunacaktır. 4 — Merkür dükkânm kiymeti muharaminesi dokuz yüz liradır işti. raya talip olanların İiymeti mezkü- renin yüzde onu nisbetinde pey be- delile ve haneyi görmek ve gezmek isteyenlerin 930/19 tereke © dosya numarasile Bakırköy Sulh | hukuk mahkemesine müracaatları ilân olu- O üdürlücünden: Muratlı köyünün Eğeli mezarlık mevkiinde 20, Eğeli su- yunda 32, Muşmulalı derede 12 ve 15 Doğan derede 15, Ayvalarda 16, Eğeli'de 8 lira kıymeti muhammeneli 7 parça tarla temliken satılmak ve bedeli peşinen olmak üzre 14-7. 931 den itibaren 20 gün müddetle müzayedeye çıkarılmıştı. İhalesi 3-8-931 pazartesi günü saat 16 dadır. Taliplerin racaat eylemeleri. ... Beykoz Malmüdürlüğünden: Ömerli köyü içinde 30, 20, 15 ve 20 lira kıymeti muham- meneli 4 parça arsa temliken satılmak ve bedeli peşinen verilmek üzre 13-7-931 tarihinden itibaren 20 gün müddetle müzayedeye çıkarılmıştır. İhalesi 2-8.931 pızar günü saat 16 dadır. Taliplerin müracaat eylemeleri dn a utun İnhısarı Umur- na .. Ts» 1 mi Müdür! den: : 1590 kilo 12269 kanaviçe 761 çul 1270 ip 1757 kınsap Arapküpi tevazım anbarıda”saşvest ve mıktızları balâde muharrer beş kalem oşya satılacaktır. Bunları “görmek içli taliplerin her gön mezkür anbara ve 25-7.931 cumartesi günü saat (İl) de de teminat akçelerile beraber Galatada mübayaat komisyonuna müracaatları. üğün müceddet bel ipi Köhne ütün İnhisarı Umu mi Müdürlüğünden: 8000 kilo kola 1100 ,, matban mürekkebi Balâda mıktarları muharrer iki kale eşya pazarlıkla satın alınacaktır. Münakasaya iştirak edecekler teminat akçelerile beraber 5-8-931 çarşamba günü saat İlde Galata'da muba- yaat komisyonuna müracaatları. 1. No. Lu J. Mp. Komisyon Riyasetinden: Kilo Evsafı 1620001 Ekmek: İstanbul Ayvansaray 600 Randuman unundan © lacaktır (kapalı zarf) Tere yağı: Trabzon halis yağ olacaktır. (kapalı zar€) Zeytin yağı: Ayvalık filitrelenmiş acısız olacaktır. (ka palı zari). Tuz: Kalın olacaktır. Sabun: Ayvalık birinci mal olacaktır. Odun: Kâmilen meşe ve kuru olacaktır. Kuru Bezelye: İri taneli ve taşsız olacaktır. Kuru Fasülye: Trabzonan ince beyaz cinsinden olacaktır. Un: 600 randuman ” Mercümek: Taşı ve kırmızısı olmayacaktır, Beyaz Peynir: Çanakkale mahsülünden olacaktır. Patatis: Adapazarı mabsülünden olacaktır. Kuru soğan: Çanakkale mahsülünden olacaktır. Zeytin tanesi: Ayvalığın birinci mahsülünden olacaktı Salça: Çanakkale mahsülünden olacaktır. Kırımızı domatis: Taze fasülye: Patlıcan: Taze Bamya: Sakız kabağı: Semiz Otuz Ispanakı Pırasa: Lahana: Taze Bakla : Taze Bezelye: Demet dere Otu: Kırmızı Büber: Toz olacaktır. Pirinç : Tosya pirim ci ve birimcisi olacaktır, Pertevniyal Vakimdan: Şişli'de İzzet Pp. sokağında Valde apartama mun 8, 12 No, daireleri birer sene için tekrar 20 gün müddetle müza- yedeye konulmuştur. Tutmak iste- yenlerin 4 Ağustos 931 tarihine mü- sadif Salı günü saat 16 ya okadar İst, Evkaf müdiriyetinde Pertevni- yal idaresine veya idare encümenine müracaat eylemeleri. Istanbul Belediyesi İlânları | Belediye Z.talimatnamesinin 145 inci maddesine atideki fıkranın ilâve edildiği ilin olunur. Hapis ve ağır hapis cezalarile mahküm olanlar kayık, © sandal ve “notör kullanamazlar. Şeker: yerli ve toz olacaktır. Kuru e Çekirdekli kurmezı üzüm, Vişne reçeli? Sirke: Safi üzüm sirkesi olacaktır. Sarmısak: Yerli mahsülünden Ş Arpa: Taşsız ve yeni sene mahsülünden olacaktır. Kuru Ot: İnce ve yeni sene mahsülünden olacaktır. Saman: Arpa samanı olacaktır. Gaz yağı: İstandart şirketi gazından olacaktır. e en kale yan DOYDIMEL AE ve yazılı bir senelik erzakı mütenevvin ihtiyacı 10/7/931 tari» binden itibaren yirmi gün müddetle kapalı ve âleni suretile münakasaya konulmuştur. Kapalı zarf suretile münakasaya iştirak edeceklerin meskür tarihten itibaren komisyondan alacakları musaddak şartnamelere nazaran) bedeli muhasnmeninin © 7,5 nisbetindeki teminatı muvakkate akçesini Ve. ya kiymeti muharreresi üzerinden istikrazı dahili tahvilâtı veya borsa fiy: tnduu ©, 10 moksanile diğer Miili esham ve tahvilâtın mal sandıkl teslimini havi makbuz senedini - veya banka kefaletnamesini hâmilen 178” 931 cumartesi günü öğleden evvel saat 9 dan 12 ye kadar kapalı zarf we 13 den 15 e kadar ve ertesi günü saat 9 dan 12 ye ve 13 den 15 e kadar âle- ni münakasası icra edileceğinden Çanakkalede 1, No, lu. Jandarma Mp Md. tindeki kı y ünü olan ilân olu: sölÜsşöteşüü SesE3BEREREENYE ona müracaat eylemeleri lâzımdır. Bv hususta izahat almak styenlerin ihalei katiye ve 2/8/931 tarihlerine kadar oğleden sonra 178/03” mar.