23 Temmuz 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

23 Temmuz 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

Müzayede bedeli Muhammin kıymeti Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ- TEMİLÂTI gorçlunun ismi Mükerrer Horhorda (o kızıl minare (o mahal- lesinde halit efendi sokağında 6 mükerrer ve yeni 6 numaralı doksan beş arşın arsa üzerinde ahşap iki kı ta beş oda ( odaların dördünde yük #olap vardır) bir sofa bir toprak ev altı bir mütfak bir bodrum bir tulum- balı kuyu ( alt katın ev altının ve badadisi yoktur) ve on dokuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı Salih ağa Naile b. Erenköyünde Göztepe Mehmet efendi mahallesinde eski yeni sokak ve yeni bağdat sokağında eski 70 ve yeni 15 Dumaralı yetmiş dört arşın arsa Üze- rinde körgir bir katta dört oda bir sofa üç gör kömürlük ve arsa Üzerinde bir mutfak ve yetmiş iki arşın arsa üzerinde kârgir bir oda İsofa ve bin dört yüz on dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. Ahmet ef. ( arsası seneden ve maballen atik bir dönlüm ve cedit seneden dokuz evlek en dokuz arşındır) Üsküdarda Selâmi ali efendi mahalle- sinde çıkmaz kürkçü sokağında eski 7 ve yeni 9 numaralı yetmiş arşın arsa Üzerinde kârgir üç katta dört oda bir sofa bir antre bir malta küçük taşlık bir mutfak bir koridor iki medhal havi bir hanenin tamamı ( icra beyanname- sinde mezkür bir hanenin üstünde Il numara görülmektedir ) Mardiros Veledi sahak efendi ile Kubar Eklâpt H. Üsküdarda Selimiye mahallesinde yevm Daya kadın sokağında eski 17. 19 ve yeni 75, 13-2 numaralı elli ar. gn ârsa üzerinde ahşap iki katta beş oda bir avln bir kuyu ve on yedi arşın arsa üzerinde bir mutfak ve yüz sek- sen üç arşın bahçeyi havi bir hahenin tamamı © Ayşe ve muammer ve Hik- met hanımlarla Şaban ve Muzaffer ve Mehmet efendiler. Kadıköyünde Rasimpaşa mahallesinde eski Halit bey ve yeni Süleyman efen- di sokağında eski 18 mükerrer ve yeni 9 numarali seksen arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda ik mutfak bir kuyu ikinci kattan itibaren şahniş vardır ve yüz onbeş arşın bah- çeyi havi bir hanenin tamamı (| Zey- nep ve Fabriye Melek hanımıarla Meh- met Salâhattin b. Beylerbeyinde Şemsi bey sokağında eski 6 mükerrer 8 ve 7 mükerrer 8 ve yeni 13, 13 numaralı yirmi beş ar- gın arsa üzerinde ahşap bir katta üç oda bir sofa ve yirmi arşın arsa üze- rinde bir mutfak ve 'yetmiş arşın arsa üzerinde natamam mahalli ve bir ku- yuyu ve. bir dönüm bin beş yüz yet- miş beş arşın bahçeyi nin tamamı Yusuf ağa Üsküdarda Murad Reis mahallesinde bağlarbaşı sokağında eski 65 ve senö- den yeni 87 ve mahallen yeni 87-89 numaralı 87 numaralisı yüz altmış at- şın arsa üzerinde ahşap üç katta yedi oda biri küçük olmak üzere üç sofa bir toprak avlu bir mutfak mahalli bir güsülhane ve 89 numaralısı seksen | beş arşın arsa üzerinde ahşap iki kat- ta üç oda bir toprak avlu ve onarşın arsa üzerinde bir muti ve on arşın arsa üzerinde bir ahır ve bin üç yüz otuz beş arşın bahçeyi havi ve bahçe- de üç kuyuyu havi iki kısımdan ibaret bir hanenin tamamı ooo ÇLeylinihar H. (89 numaralısı haraptır ) Fatihte M lı Mebmetpaşa mahalle- sinde yukarı msydan atpazarı meydanı sakağında eski 17 ve yeni 23 numa- ralı yetmiş arşın arsa üzerinde İki yan divarı kâgir ve önü ahşak olmak üzere iki katta üstünde bir odayı havi mu- kaddema arsa elyevm bir dükkânın ta- mamı ( ahır olarak kullanı'maktadır ) Hidayet efendi Naciye hanım Fatihte kumrulu mescit Mimar Sinan mahallesinde yeşil tulumba sokağında eski 14,14 mükerrer ve yeni 24-1,24-2 numaralı yüz doksan dokuz arşın arsa üzerinde biri beş oda iki sofa, bir met- hal, bir antre, bir matbah bir taşlık, kömür ve odunluk, bir çıkması diğeri yedi oda iki sofa, bir kiler, bir kömür ve odunluk, bir methal bir antre bir hamamı havi, bir hanenin tamamı İbrahim ve İdris efendiler Erenköyünde Merdiven karyesinde çeş- me sokağında eski 37 ve yeni 45 nu- marah yüz arşın arsa üzerinde ahşap iki katta “dört oda bir sofa ( bu sofa | T. Tayyare C. amm» eski | tavan | kıfk arşın | e- | ofa bir | — havi bir hane- | MİLLİYET PERŞEMBE Umumi Merkezinden: Bursa'da müceddeden inşa edilmekte olan Tayyare ve sinema binasının Elektrik te- sisatı kapalı zarfla münaka- saya konulmuştur. Türkiye dahilinde bu gibi tesisatı yap mış olduklarını vesaikle ispat ecen taliplerin yirmi beş lira İ mukabilinde proje ve şartna- mesi cemiy ak üzere Tayyare altun - madalya Umumi Merkezine ve | müracaat eylemeleri ve tek- İ Mifnamelerini de 6-8-931 tari- İ hine müsadif perşembe günü | saat 15 kadar Merkezi Umu- | miye tevdi | olunur. eylemeleri ilân | Iktisat Vekâleti | sat Vekâleti | Manisa asma fidanlığı müdürlüğünden:| İ o Manisa Vilâyeti Horos köyünde İktisat Vekaletince tesis İ edilmekte olan Amı fidanlığında 9699 lira 12 | kuruş bedeli keşifli iki kıt'a kuyu ile bir kıt'a Hvuzun inşası | bugünden itibaren kapalı zarf usulile münakasaya vaz edilmiş olduğundan talip olanların ihale günü olan 4-8-931 tarihine kadar izahat almak üzere Manisa Asma fidanlığı müdürlü- ğüne müracaatları. ikan asma Istanbul limanı sahil sıhhiye merkezinden: | Kumaşı merkezimizden verilmek üzre pazarlıkla 142 takım muhafız elbisesi diktirilecektir, Taliplerin 26 temmuz 931 | tarihine müsadif pazar günü saat 14 de Galatada kara Mustafapaşa sokağında merkezimiz komisyonuna müracaat- ları ilân olunur. İr MR er | .Balıkesir Vilâyetinden Keşif bedeli (449160) lira olan Balıkesir vilâyeti dabiline müsadif 65-127 kilometre tulündeki Balya - Çanakkale yo- | hunun makadam şose inşaatı ve Silâ 25 inci kilometreler arasında parça parça noksan kalmış tesviye türabi liyatının ikmali kapalı zarf usulle müngkasaya konmuştur. Münakasa 8 agustos 931 cumarlesi günü saat on beş te Balıkesir valiliğinde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edecekler, teklif mektuplarını ve muvakkat #eminatlarını aynı günde saat on beşe kadar Balıkesir valiliğine vermeleri lâ- zımdır ame- Talipler münakasa şartnamelerini Çanakkale, İstanbul, İz- mir Başmühendisliklerinde ve Ankarada yollar. umum müdür- | lüğünde mütalea edebilirler ve (10) hira mukabilinde istibsal edebilirler. Mahalli tetkikat icrası için Balıkesir Başmühendisliğine | İ müracaat edilmesi lâzımdır. l Zonguldak Defterdarlığında Zonguldak vilâyeti hükümet konağının(56614)liral Ikuruş keşif bedelile dördüncü kısım insaatı 931 temmuzunun 30 uncu perşembe günü saat 16 da Zonguldak Defterdarlık dairesin dö ihalesi ere olmek zerü bn gündeğ zarf usulile münakasaya çıkarılmıştır. Taliplerin Ankara, İstanbul, Zonguldak Defterdarlıklarına müracaatla keşifname, şartname ve sairesini görüp ehliyeti fenniye vesaikını, yüzde yedi buçuk nisbetindeki muvakkat teminatile teklif zarflarını ihale gün ve saatinden evvelğ| Zonguldakta münakasa komisyonu ri usulen tevdi | etmeleri ilân olunur. ——İ itibaren kapalı İ —— m e e camekânla bölünmüş diğer bir oda ) | zemini kırmızı tuğla kısmen taş ev altı ve yüz arşın arsa üzerinde iki mutfak ve bir ahır ve bir dönüm bin dörtyüz arşın bahçeyi hayi bir hanenin tamamı Musa Kâzım ağa Üsküdarda Çamlıcanın İcadiye cadde- eski 6 mükerrer ve;yeni 84; 86 numa- ralı yüz on arşın arsa üzerinde ahşap bir buçuk katla biri sandık odası ol- mak üzre altı oda iki sofa iki antre bir mutfak bir kiler iki sarnıç bir bal- kon ve altmış arşın arsa üzerinde iki oda bir ocak mahalli ve beş yüz otuz beş arşın bahçeyi havi bir hanenin ta- mari, Hatce Mesrure ve Fatma Macide Hanublar. Beylerbeyinde Küplice mahallesinde Şem- si Bey ve Çamlıca caddesinde eski 44, 48,44, 46 53, 44, 44, 48, 44, 48-1 ve yeni 30-1 122, 122, 97 nnmarali ber mucibi senet yüz elli sekiz dönüm bir evlek yetmiş altı arşın mubterik konak arsası ve tarla ve arazinin temamile karlık tarlanın sülüsan hissesi Zekiye H. Yukarıda cins ve nev'ile mevki ve müştemilâtı yazılı Em- lâk 61 gün müddetle -cra kılınan aleni müzayede neticesin- de bizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takar- rür ederek birinci ihalesi icra ve otuz bir gün müddetle mü- zayedeye vazedilmiş ve 26 Ağostos 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dört ten itibaren müzayedeye müba- şeret olunarak saat on beş buçuktan muhammen kıymetini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulun- muş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçu- ğa kadar sandık idaresine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vuku bulacak müracaatların kabul edil- 853 3222 7126 434 o 5958 16498 23 TEMMUZ aynca miyeceği ve mezkür Emlâke evvelce talip olanların kat'ı ka- rar esnasında hazır bulunmadıkları ve başka talip zuhur ey- lediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş addo- | lunacakları lüzumu ilân olunur. İ z 1931 otomobilin takdirnamelerle FENNİ fevkalâdeliği ve zarafeti erme aym Fenni Boya ve Döşeme Müessesesi 4 OTOMOBİL Sahiplerinin nazarı dikkatine Asrımızin en mütekâmil boyacılık san'at ve vesaitine malik olan müessesemizi bir defa ziyaret etmek mexfaatiniz - - LÜKSE EHEMMİYET VEREN ŞÖFÖRLER Şunu hiç unutmayınız ki; bir İşte bu zarafet ve fevkalâde lüksü temin edecek yeğâne müessese madut olan SAMSON, LORE, BALO ve SİTROEN Fabrikalarının boya işleri ustabaşılığım deruhte etmiş ol 1924 senesi PARİS BEYNELMİLEL LÜKS OTOMOBİLLER SERGİSİN taltif edilen, Resul bey oğlu Ahmet ve şeriki İhsan beylerin BOYA Mücssesesidir. ici boyanmış olmasına böl maruf fabrikalar! onun iyi bir sürette Avrupa'nın en otomobil Döşemecilik kısmı metin olarak Rakı Hususi fevkalâde rakı 300 Yalova rakısı İstanbul rakısı Nazilli rakısı Aydın rakısı Boğaziçi rakısı Konyak Votka Bundan başkn mücssesemiz her nevi karoseri ve döşeme işlerini de fenmi bir surette. ve fevkalii imali > Taksim Kışla Geçidi No. 9 e era yi deruhte eder, guz İNHİSAR aa Şarap Oo Likör LERİ.. | 500 250 100 gramlık gramlık gramli Kilosu gişesi şişes* i 150 150 100 100 75 75 100 90 75 75 50 50 37,5 Sip 50 50 300 200 200 150 150 200 180 Saf ispirto 400 gramlık 140, 200 gramlık 74 90 gramlık 32, 75 gramlık 26 kuruş Halis şarap: Beyaz ve siyah, 700 gramlık şişesi 50 kurt BUNLARDAN BAŞKA Fransanın en meşhur mübtelif marka şampanyaları, İtalyan köpürür şaraplar! orijinal viskiler, muhtelif marka cinler, vermutlar, muhtelif marka Rus şarapları DIKKAT! Idare mamülâtı meşrnbattan 6 kilodan fazla müb#“ bayaatta bulunanlara yüzde 10 ıskonte yapılır. E Satışmahalli DEVREDİLECEK İHTİRA BERATI hamile (kanat) ali da olan bir ihti Istanbul vilâyeti celilesine | tos 1928 tarih ve 24694 numara ile mukayyet müracaat üzerindeki hu: kuk bu kere ferağ veyahut icara ve rileceğinden mezkür ibtirayı satın eyahut isticar etmek arzu- sonda bulunan zevatın İstanbul Bahçe Kapı Taş Han No. 43-48 de mukim vekili H.W. İSTOK efendi. ye müracaat etmeleri, DEVREDİLECEK IHTIRA BERATİ “Tek satılı tayyarelere ait wsla- hat” hakkında olan bir ihtira berati talebi için İstanbul vilâyeti celilesi ne 27 Ağustos 1928 tarih ve 24760 numara ile mukayyet müracaat ö- zerindeki Hukuk bu kere ferağ ve yahut icere verileceğinden mezkür ihtirayı satm almak veyahut isti. car etmek arzusunda bulunan zeva- tn İstanbul Bahçe Kapı Taş Han No, 43-48 de mukim vekili H. W. İSTOK Efendiye müracaat etmele Beyoğlu orman ida- resinden: Kabataş ve Beşiktaşta mar- but on çeki mahlut odun ile 416 kilo meşe kömürü mü: zayideten satılıktır. 27-7-931 de ihale olunacağından talip- lerin Beşiktaş orman idare- sine ve ihale günü mahalli kaymakamlığındaki müzayede komisyonlerine müracaatları. Galata rıhtırn üzerinde İspirto ve İs? * tolu içkiler İnhisarı İdaresinin bul 9 duğu Kefeli Ham altındaki mağa”| Beyoğlu ' 4160) Telefon: Ea” 7791 Zonguldak Defterdarlığında!| Zovguldak hükümet konağının 17265 lira keşif (KALORİFER ) tesisatı olbaptaki proje keşifnamesil&i Bameleri veçhile 1931 ağustosun birinci cumartesi günü 16,50'da Zonguldak Defterdarlığı dai ihalesi edilmek üzere kapal zarf usulile münakasaya çıkarılf Taliplerin izahat almak üzere (ANKARA), (İSTAİ (ZONGULDAK ) Defterdarlıklarına müracaatları ve mezkürda ehliyeti fenniye vesaikini ve 1295 lira mf teminatla münakasaya iştirakleri lüzumu ilân oulunur. inde İzmir Erkek Muallim Mekt* Müdürlüğünden: Kapah zarf usuliyle münakasaya konulan İzmir Muallim mektebinin (23467) lira bedeli keşifli co merdiveninin inşası ve tarafeyninin tanzimi için tel len bedel haddi görülmediğinden 28 temmuz 9İİ bine müsadif salı günü sant 17 de Karataş'a Erkek lim mektebinde teşekkül edecek mübayaa komisyon fından pazarlıkla ihale edileceğinden. taliplerin © müddet zarfında komisyona müracaatları İlân olani Kars Vilâyetinden Encümen 38. Vilâyetimiz köy yatı mektebine bir * ihtiyacı olani erzak ve suir münakasa kararının. veçhile mübayaası için 11-7-931 den itibaren yirmi. müddetle münakasaya çıkarılmış olduğundan talip Ol 30-7-931 günü akşamının saat on beşe Kadar Kars © kalemine müracaatları. Mes'ul müdür: Bürh