4 Ağustos 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

4 Ağustos 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

HESMI İLİN Yeni şekil Soldan sağa İ — Muharriri besleyen (5). Ya- £ı yazılan şey (5)- 2 — Birleştirmek (4). Vazife (3) 3 — Muti (3).Baston (3). Ottam kal (3). 4 — Kilidi açan (7). Nota (2). 5 — Para (5). $ — Nota (2). Az (3). yen (4). Cins (3), Damar suyu (3).) , Zaman (2). Hay- Kat'iy- 7 s—KA ran (3). 9 — Nota (2). Deri (3). Yeni (8). 10 — Mükemmel, hoş (5). 11 — Pehlıvanlık (5). İdam e den (4). Yukardan aşağı 1 — Zülmet (8). Tuzak (2)- 2 — Cari (4). Dinlenmek (4)- 3 — Mersa (5). 4 — Lâkin (2). Doğruluk (3)- Sünl (2). 5 — Eşarp (4). Nar (4). 6 — Erkek ismi (4). Menfaat(3) 7 — Arka (3). Nİ (2) 8 — Hayn (2), SA (2): 9 — Futbolda sayı (3) ettirmek (5). 10 — Bilgi (4). Kar çiçeği (4). M — Eski bir menfa (5). Vi tüyet (3). İstanbul Beşinci İcra deiresin- len; Menrmet Yuvanaki Cimenoğlu efendiye ten ve kefaleten borelu Todori ritonidis efendi ile Madam Fran Haritonidisin — ühdelerinde dp mahcuz ve mecmuuna beş bin Üra kıymet konulan ve üçte DİF issesi icra dairesine kefalete esas Bösterildikten sonra on sene mild- le kiralı ve kirası peşinen alın İğne mutazammın kunturatosu t8- Puca müseccet bulunmuş olan Ta- "soyada Tarapya caddesinden atik ve 13 mükerrer numacalı iki ma baheç hanenin üçte iki his- “esi 7 Eyiği 93i tarihine müsadif Püzartesi günü saat on dörtten on İtuya kadar açık artırma süretile İatılacaktır. İşbu Bisselerden hane- İtin üçte biri olan Madam Frances” in hissesi İcra delresinin Ne No dosyandaki icra kefa- inden we Todoros efendi hissesi Bern 930/5118 No. lu dosyadaki se- Medi Tesmiye merbut borcundan ve İlimde 930/490 No dosyadaki sene- ak, Son ile mütehakkak (deyinin- | Se ber der vi icabında tefriki ile de s2 a, 8 karar verilmiştir. > Ramesi 22 Ağustos 931 tarihin- İş nhaneye tâlik olunacaktır. Ki, va birincidir. Artırmaya İşti- SİN Yüzde on teminat alınır. İt tapu sicillerile sabit olma- Hğgotek alacaklılar ile diğer alâ- ın ve irtifak halkı sahip- bu haklarını . ve hususi ile > Türkiyede her gazeteler için ilânlarını Adres : Ankara caddesi Ka Telgraf adresi: Resmilân - m Çapras kelimeler Artırma | MİLLİYET TA TİR LİMTER ŞİRLET lisanda intişar eden bütün bilümum resmi daireler kabul eder —şşn is hraman zade hanı 3 üncü kat 20960 Posta kutusu Ist. 753 Adliye Vekâletinden: Fransızca ve Türkçe yazılmış ev rakı adliyeyi okur ve makine ile sür'atle yazar bir mütercim alı- nacaktır. Ücret, maktuan (120) li- radır. Memurin kanunundaki şart- ları haiz ve bu işe talip olan hanım ve beylerin 15 ağustos 931 tarihine kadar Istanbul Cumhuriyet Müd- deiumumiliğine ve Ankaradaki taliplerin Vekâletistatistik ve neş- riyat müdürlüğüne müracaatları. Tayin olunacak günde talipler arasında müsabaka yapılacaktır. istanbu! selediyesi ilânları Motör iskelesi han önü tabir olunan Mehmet Ali Paşa rih- tımıdır, Motörler ancak bir müşteri tarafından tutulabilirler. Bunların bu mahalden mada her hangi bir mahalden meselâ olcu salonundan ve Tophane Koltuk namı diğer Tophane - Üsküdar iskelesi gibi iskelelerle sair kayık ve sandal iskele- lerinden muhtelif yolcuları alıp nakletmeleri ve bunlarıo yerlere çıkarmaları memaudur, “.. Sebze halinde 1/2 numaralı baraka bir seneden üç seneye kadar kiraya verilmek için açık müzayedeye konmuştur. Ta- liplerin şartnameyi görmek için her gün Levazım Müdürlü- ğüne müzayedeye girmek için 29 lira teminat akçelerile be- raber ihale günü olan 27-8-931 perşembe günü saat onbeşe ka- dar Encümeni Daimiye müracaatları. ... Kadıköy halinde 53 numaralı dülkânla Kadıköy rıhtımın- da 37 numaralı dükkân bir seneden üç seneye kadar kiraya ve- rilmek için ayrı ayrı açık müzayedeye konmuştur. “Taliplerin şartnameyi görmek için her gün Levazım Müdürlüğüne mü- zayedeye girmek”, için 19 zar lira teminat akçelerile beraber ihale günü olan 278-931 perşembe günü saat on beşe kadar Encümeni Daimiye müracamtları.. . Kaimen hedmi açık müzayedeye konulan Cerrahpaşada Şeyhülharem camii enkazı müzaycdesine iştirak eden bulun- madığı ve pazarlık suretile de ihalesi icra edilemediğinden camii mezkürun kaimen hedmi tekrar açrk müzayedeye kon- muştur, Talip olanların Ağustosun 23 cü pazar günü saat 14 te Daire Encümenine müracaatları ilân olunur. Sarayburnu Park Gazinosümunpazarirkla kiraya verileceği ve imla 9 Ağustos pazar günü Levazım Müdürlüğüne müracaatları 3 Ağustos tarihi Vâkit gazetesi ile ilân edilmiş ise de pazarlık muamelesi 10 Ağustos pazartesi günü Daimi Encümende yapılacağından talip olanların o gün saaat on be- şe kadar teminat akçelerile Daimi Encümene müracaatları tashihen ilân olunur. Yüksek Baytar Mektebi Rek- törlüğünden: Cinsi Miktar. Kok kömürü 40 Ton Meşe kömürü (5000 Kilo Odun 120 Çeki ine aj i azılı mah- Yüksek Baytar Mektebine ait yukarda miktarı Yi rukat aleni münakaşa usulile münakasava konulmuştur. Şartnamesini görmek istiyen her gün ve m rak için de ihale günü olan 26-8-931 Çarşamba günü saat Fındıklıda Yüksek Mektepler mübayaat komisyonuna mürâ- caatları . ar mİ KANAR a Milliyet Matbaası Nefis ve Seri Surette t#bun tab'ını deruhte eder. Notere a Ml mektupluk kâğıt zarf, kart vizit, muhtıra, Reçete ve faturalar renkli olarak el ve divar ilânları yapılır. Fiatlar mutedildir. Ankara caddesi dairsi mabgusa | Adres: Telefon 4311/2 i vakıf icaresi müşteriye aittir. Ala- kadarların icra ve iflâs kanununun 119 uncu maddesine — göre tevfiki hareket etmeleri ve daha ziyade ma iâmat almak isteyenlerin 930/518 ve 930/490 No ile İstanbu! Beşin- çi İcra dairesine müracaatları ilân olunur. emr ilân tarihinden itibaren evra- kı musbitelerile yirmi gün içinde bildirmeleri dâzımdır. Aksi halde hakları tapu sicillerile sabit olma- Jar satışbedelinin paylaşmasın- hariç kalırlar. Gayri menkulun gününden itibe- indi 2 yani dan müşteriye ihalesi SALI 4 AĞUSTOS 1931 Emniyet Sandığı Emlâk müzayedesi Kat'i karar ilânı 3 z $ Na 162 120 152 1227 730 6664 nı 16027 335 5242 458 6270 1310 5602. MERHUNATIN CİNS VE NEV'İLE MEVKİ VE MÜŞ- TEMİLÂTI Ramide Cuma mahallesinde €s- ki Talitmane yeri değirmen s0- kağında eski 11 mükerrer ve yeni 13 nümerolu doksan arşın arsa üzerinde ahşap iki katta dört oda bir sofa iki çini taşlık bir bodrum bir kuyu kırk arşın ar sa üzerinde bir mutfak ve yirmi beş arşın arsa üzerinde kısmen kârğir iki katta ahırı ve üç yüz kırk dokuz arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı; Eyüpte Topçular mahallesinde Çiftlik sokağında eski 9 müker- rer yeni 8 No harem kısmı yüz yirmi arşın arsa üzerinde zemin katı kısmen kârğir kısmen ahşap ve diğerleri ahşap olmak üzere iki buçuk katta dört oda bir sofa bir taşlık bir cihannüma bir bal- kon selâmlık kısmı yüz arşın ar- sa üzerinde biri ufak olmak üzre üç oda bir sola ve yirmi arşın üzerinde bir mutfak veondört arşın arsa üzerinde keza bir müut- fak ve bin üç yüz altmış iki arşın bahçeyi ve bahçede bir kuyuyu havi harem ve selâmlık bir köş- kün tamamı: Kumkapıda Muhsinehatun ma- hallesinde telliodalar sokağında eski 32 ve yeni 44 nümerolu yüz dört arşı arsa üzerinde kârğir dahili ahşap üç buçuk katta altı oda (odaların biri asma ve biri çatı odasıdır). Üç sofa bir dara- ça bir merdivenaltı bir şahniş bir kuyu bir sarnıç bir mutfak ve kirk arşın bahçeyi ahvi bir ha- nenin tamım ; Sarıyerde Karakol sokağında eski 4 mükerrer ve yeni 5 nüme- rolu elli dokuz arşın arsa üze- rind ahşap iki katta biri ufak ol «mak üzere üç oda biri ufak ol- mak üzere iki sofa bir antre bir tulumba bir mutfak bodurum (Harice Methali vardır), çatı ve daraça ve daraçada bir çıkmazı hâvi bir ahnenin tamamı: Mehmet Ak B. Fatihte o Haraççımuh hallesinde eski tahtalar ve yeni Tulumba sokağında eski 8 mü- kerrer ve yeni 13 nümerolu yet- miş altı arşın arsa üzerinde kâr Zir maabodurum iki buçuk katta dört oda bir oda mahalli bir sofa bir mutfak mahalli bir kömürlük bir gusulhane bir tahta koridor (Bodurum katı natamamdır). Ve on dört arşın bahçeyi havi ha- tici sıvasız bir hanenin tamamı; Zehra Saadet Hanım Balatta Hocakasım Günani ma- hallesine Sultan Çeşmesi cadde sinde eski 38 ve yeni 40 nümero- lu yüz yirmi beş arşın arsa üze rinde kârğir dahili ahşap üç bu- Şuk katta boş oda iki sofa bir methal bir mutfak odun ve kö- mürlük tulumbalı kuyu bir çık ması çatı altı mahalli (önü hari- ci etrafı camekân antre üstü ah sap çıkmadır), ve üç yüz altmış beş arşın bahçeyi havi bir hane- Din tamamı: Vaniköyünde Vaniköy cadde. sinde 16 mükerre ve yeni 36 nü merolu iki yüz elli arşm arsa üze rinde ahşap iki buçuk katta on üç oda bir sofa bir koridor (odala- “ın üçü çatıdır) bir şahniş üstü sakaflı bir balkon ve elli üçar $m arsa üzerinde kârğir bir mut- fak ve bin dört yüz doksan dört arşın bahçeyi havi ve bahçede tulumbalı kuyuyu havi bir sahil- hanenin tamamı Kâzım B. ve Ayşe Nebile H. Yukarıda cins ve nevile semti ve nümeroları muharrer em- vali gayrı menkulenin icra kılman aleni müzayedeleri netice- sinde hizalarında gösterilen bedellerle müşterileri üzerinde te- karrlir etmiş ise de mezkür bedeller haddi lâyıkında görülme- diğinden tekrar 31 gün müddetle ilân edilmelerine karar veril- miş ve 9 Eylül 1931 tarihine müsadif Çarşamba günü kat'? ka- rarlarının çekilmesi tekarrür eylemiş olduğundan yevmi mez- kürda saat on dörtten on beş buçuğa kadar Sandık Idaresine Hatice Settare Hanın | Salim Efendi Safiye Vayedar H. Azize Ikbal Hanım Satılık Ev 1500 liraya, Aksarayda Mu- rat Paşa mahallesinde eski Şa- kir Paşa yeni Tanburi Cemil sokağında 33 numaralı fevkalâ de nezareti haiz ve tramvay caddesine iki dakikalık mesafe geniş avlusu, kuyu su v. 8. müştemilât. görmek is- teyenler her gün saat İl - 16 ya kadar , içindekilerle görüş- mek için de cumadan maada 14- 17 defterdarlık milli emlâk komisyonu kâtibi Mustafa İz- zet Beye müracaat edebilirler, PERTEV İstanbul Dördüncü İcra Memur Çocuk pudrası | 75“ Derviş Zade İbrahim Beyin | İş Saffet Aynı zamanda Ayak terlemelerine karşı pek mükemmel bir müstahzardır. Bankası müdürü Muammer İ Beyden istikraz eyledi * beş yüz liraya mwrkabil | recede teminat gösterilen Eğrikapı Avcu Bey mahallesinde İvaz efen- di caddesinde atik 35/37/39/41 ce dit BA âlA 37, 31 âlâ 37/1 31 il 37/2 ve atik o 43/45/13/15 © cedit 39/41/13/15 merkür atik 35/37/39 numaralı kadimen teveli intikalı #ç krta arsa ve 41 numaralı bilâ © tev. İ si bir kıta elyevm yekdiğerine mak. İ hap üç bab dükkân ve man arsa bir bap hanenin on altı hisse itibarila yedi hissesine yine aynı borelu ta- safından birinci derecede teminat KİYA UMUMİ gösterilen Tophanede Firuzağada ACENTALIĞI Araplar çıkmazı atik ve cedit 3 nu- DEVREDİLECK j aralı mukaddema (maa bahçe bir TİR bap hane olyevm muhterik hane ar- | sesı 30 gün müddetle müzayedeye i konmuştur.3i ilâ37 Nılu kâğir dük. kânm zeminleri çimento döşeli ve 50000 kuruş kâr te- bunlardan 31 numaralı mukaddema min edebilirler. Tek- nergiz cephesi camekânlı ke ve ir kuyu vardır. 33 numa liflerin zirdeki adre | ele mahal cephesi açık ve kepen- se gönderilmesi: ği mevcuttur, 35 numaralı dükkân “LW6193 , 8 bölmesi kaldırılmak suretile 37 nu- Rudolf Mosse Ber- merolu dükkânla birleştirilmiş ve Ülim, SW. 100 seminleri çimento ve cephesi de- | mir kepenklidir. Arkadaki arsanın iki tarafı ve arkadan bir kısmı taş divar ile muhat ve derununda ki- | sazerikayva,gibi eycarı müsmire ile | bir frenk tulumbası vardır, Kâhve- nin tariki hassa bir methali vardır. İ 13,1 cedit numaralı maa hane bir İ bap arsanm 16 hisse itibarile © ye di hissesi medyuna ait olduğu mü- dayene senedinden anlaşılmakta ise de hanenin mukaddema münhedim ve arsanın da kismen tarika mak- ; Jp olduğu ve halen 800 arşın si- KREMİ ( gündüz için ) VANİSHİNG CREAM (gece için) COLD CREAM MALIMIZIN TÜR 4000 kuruşa malik ialiplerin osenevi umarasile 79-931 tarihinde saat 14 memurluğuna müracaat eylemeleri | ilân olunur. — thaunda anlaşılmaktadır. Ceviz, kızılcık, dut, erik, nar, asma | mevcuttur. Ve yine Tophane Firu- İ sağa Araplar çıkmazındaki atik ve cedit 3 numaralı arsa boş olup hü- İ dudu sağ tarafı 4 rumsral EEE | seyin Efendi hanesi arkanı emanet e arsa sol tarafı İsmali Efendi- i | DİN | numaralı apartımanı cephesi L0İM. . | tariki öm ile mahdut olup mesahası 53,30 santimetre mrürabbandar. 34 nu Gibbs giye Jiudan Jüğelinin Şerhasdır maralı kahvehane 600 ve 33 numa alı dükküma 400 ve 30-37 numaralı HR, dükkâna 500 ve dükkânların arka İstanbul 4 cü İcra Memurluğun- | sındaki 201 ziça arsaya 100 ve 13/15 yek numaralı maas bahçe | Hane elyevmn Mustafa Mahir beyin Hatice ha. | Yalnız sekiz yüz arşın bahçenin ta- mundan borç aldığı mebaliğa muka- | 9m: 400 ve yine Firuzağadaki ar- bil birinci derece teminat irae edi- | *9Ya 833 lira kıymeti muhameine. len Aksarayda Çakır ağa mahalle | Vidin Taliplerin kıymeti ayulam- sinin Davut Paşa caddesinde caki | *sinelerinin hisseye musip yüzde 30 yeni 38 No. lu bir bap hanenin e pey akçelerile ve nısıf hissesi: (30) gün müddeti, | 779/931 tarihinde 929/587 dosya ihalei evveliye müzayedesine vaz | vumârasile bizzat veya blivekile olunmuştur. Ahşap kapıdan giri. | 9*9* 18 den 16 ya kadar müracaat dikte zömni kırmızı çini döşeli bir | ve fazla maldnet için dosyasından taşlıktan ahşap iki ayak merdivenle | 112 olunacağı ilin olunur. çıkılır. Bir aofa üzerinde bir oda bir mutfak bir belâ mutbahin semi- Banka muhasebesi ni kırmızı çini olup âdi ocaklı bir “ (Kömüredyan) kuyuyu muhtevidir. Mutbaktan bir | | (etis09 muhasebeleri Banka 100 methal ile inilir. Zemini Toprak odun ve kömlr koymağa © mahane bir bodurum vardır. Sofsdan bir methal ile bahçeye çıkılır. Birinci kata ahşap merdivenle çıkıldıkta merdiven altında bir kömürlük bir sofa üzerinde birisi yüklü iki oda ve bir halâ ikinci katta bir sofa üze ginde. Bir oda up sokağa bir abı | Hane ahşap ve " Şirket 100 “ » Sanayi Zirmt 80 . » $ kısım birlikte 25) Ameli ve tatbiki kambiyo 50 Yeni muhasebe usulü 175 Ticari malâmat ve bankacılık 150 İstanbul 3 üncü icra | memurlu, Hundan: ii İstanbulda Fincancılarda Leble" bici hanında 14 No da mükim iken elyevın ikametğâkr o meçhul Vasik Sarafim oğlu efendiye: Bi Tütün inhisar idaresine olan bor. cunuzdan dolayı Leblebici hanım | daki dükkânlarınızla Büyükadeda © Nizam caddesindeki 1 Nolu fianet niz satılmasına karar verilmiştir. nişi mevcuttur. muhtacı tamirdir. Hududu: Sağ tarafr Ömer efendi bane ve bahçesi arka ve sol taraf- ları harik mahalli cebhesi Davut pa şa caddesile mahduttur, mesahasr 73 metro murabba olup 44 buçuk | niz sat metrosu bina mütebakisi bahçedir. | (İcra ve iflas kanununun 99 zun- Kıymeti o mühammenesi | tamamı | cü maddesi mücibince tarafınıza te. © (2385) lira olup himeye musip mik | bliğ makamına kaim olmak üzere tarm yüzde onu nispetinde pey ak- İ 530/339 Nolu dosye üzerinde ilâ- gelerini alarak 929/5975 Dosya Nu. | nen tebligat olunur efendim. v Beyoğlu Beşinci İcra Memurlü” undan: Bir borçtan dolayi satılması karar verilen 1370 Plaka No. lu ka palı ve Eseks markalı bir © lin Taksim otomobil ten"17 ye kadar İstanbul 4 cu İcra Üsküdar Hâle Sinemasında Hayat zehirleri mümessili Şa-