4 Ağustos 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

4 Ağustos 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

3 üncü Kolordu ilânları Aşağıda mikdarlarile ihale günleri gösterilmiş olan sığır eti Kırklareli SA. AL. ko- misyonunca kapalı zarf usu- lile mevkii münakasaya ko- nulmuştur. Talipler evsaf ve şeraiti anlamak üzere eyyamı resmiye ve tatiliye hariç her gün öğleden evvel komisyo- numuza müracaatları ve iha- leye iştirakleri için de mez kör SA. AL. komisyonuna vakti muayyeninde müraca- atları ilân olunur. Sığır eti 58000 kilo kapah zarf 10-8-931 pazartesi 10 Sığır eti 20000 kilo kapalı zarf 10-8-931 pazartesi 15 Sığır eti 36000 kilo kapalı zarf 11-8-931 sah 10 kli K. O. kıtaatı için 50,000 kilo oduna verilen fiat gali yörüldüğünden yeniden aleni münakasa suretile satın macaktır. İhalesi 9-8-931 saat 16 da icra kılmacağından ta- Bplerin şartnamesini görmek için hergün öğleden evvel ve münakasaya iştirak etmek için de vakti omuayyeninde teminatlarile birlikte komis- yonumuza müracaatları. .. Harp Akademisi | kıtaat ve müessesat ihtiyacı için 157,000 kilo Kuru ot aleni müzayede usulile 11-8-931 TA, de saat 17,50 de ihalesi icra kılınacak- tır. Taliplerin © şartnamelerini görmek üzere her gün öyle- den evvel komisyonumuza ve münakasaya iştirak etmek üze re de yevmi mezkürda 3. K. O. SA. AL, müracaatları ilin olunur. (116) . 3, K. O. kıtaat ve müessesat ihtiyacı için 163,000 kilo kuru ot kapalı zarf usulile 23-8-931 Ta. de saat 15 de ihalesi icra kılınacaktır. Taliplerin o şartnamelerini görmek üzere her gün öyle- den evvel komisyonumuza ve münakaşaya iştirak etmek üze re de yevmi mezkürda K. O. SA. AL. müracaatları ilân olunur. (114). sz Çatalca Mst. Mv müessesat ihtiyacı için kilo benzin aleni münakaşa su- retile 23-8-931 Ta.de saat 15 te ihalesi icra kılmacaktır, Taliplerin (e şartnamelerini görmek üzere her gün öyle- den evvel komisyonumuza ve münakasaya iştirak etmek üze re de yevmi mezkürda * K, O. SA. AL. KO. müracaatları ilân olunur. (110). > kıtaat ve K. O. Krtaatı ve müessesat ihtiyacı için 200,000 kuru ot kapalı zarf usulile 23-8-931 Ta. de saat 16 da ihalesi icra kılı. | racaktır, Taliplerin (o şartnamelerini görmek üzere her gün öyle- den evvel komisyonumuza ve münakaşaya iştirak etmek üze se de yevmi mezkürda K. O. SA. AL. KO. müracaatları ilân olunur. (113). aa Çatalca Mst, Mv kıtaat ve müessesat ihtiyacı için (9000 kilo Gâz aleni münakasa usuliyle 23-8-931 Ta. de saat 15,30 da ihalesi icra kılınacak- tır, Taliplerin o şartnamelerini görmek üzere her gün öyle- den evvel komisyonumuza ve münakaşaya iştirak etmek üze re de yevmi mezkürda K. O. SA. AL. KO. müracaatları ilân'olunur. (109). Askeri fabrika- lar ilânları Z5U0 Ion Generatör kömürü 106,909 kilo civata Demiri Yukarıdaki malzeme kapalı ! tarf ile 31-8 - 931 de saat 15 te yapılacaktır. Taliplerin şartname için her gün ve münakasaya girmek için de o gün teminat (tek- Mifat) il» müracaatı. (3402) | ihalesi 11250 | MİLLİYET M.mleketimizin” tanınmış “mü dertis doktor ve kimyakerlerin den İladi Faik, Nszmi Asaf Celâlyan, Ömer Şevket ve Os nan Şerafettin “Beylerin enblili tecrübe m erilen raporlarile & TİMSAH 66 ( CROCODİLE ) markalı Tıraş Bıçakları Halis İsveç çeliğinden mamul olup cildi tahriş etmez, taravet ve güzelliği tezyit eden iktisad! bir alettir Hekimlerimizin raporlarına itimat ederek ber verde YALNIZ bu bıçakları myevi ve icesinde eden ir arayınız. Bıçakların üzerine 66 nomarası bulunmasına dikkat ediniz. Yeğene deposu; İkanbul Çiçekpazar İtirmiyadi Ilan No 5 ÇiFTÇiLER Ağaçlarnızı, bağlarımızı ve pörtokal ve sair ağaşlarınızı muvaffakiyetie apılamak için Johnson 3 Johnson. Gt. Britain, Ltd. a Siouhg - Buks Angleterre. de kâin İngiliz fabrikasının SOREELEK., Yapışkan Şeritlerini Kullanınız. Yapışkanlığı hasebile (GREFTEX) şeritleri aşıların müvaffakryetini temin eder. Ve az zaman zarfında akıllı bir çiftçinin çiftliğinden en mü kemmel meyveler sahibi olmağa ve kârını ziyadeleştirmeğe muvatfuk olur. Avrupa'da ve müstemlekâttia (GREFTEX) büyük bir muvaffakiyet kazandığı gibi Türkiye'de keza büvük muvaffakiyetler kazanmaktadır. Satış mahilli: Galata'da Mahmudiye caddesinde 34 numeroda H LANGE ücerethanesi. Tafsilir almak iseyen (çileçilerin vakit gal ermeden bu es: yazmalım lâzımdır. BÜYÜK TAYYARE Piyangosu Il ci tertip 1.ci keşide 11 Ağustos 1931 dedir Büyük ikramiye 30,000 Liradır Ayrıca: 15,000-12,000-10,000) LİRALIK İKRAMIYELER ve 20,000 Liralık Bir mükâfat vardır. ROBERT KOLEC Kolec kısmı - Âli mühendis kısmı - Sanayi kurları Her perşembe ve cuma günleri saat 9 dan 12 ye kadar kabul olunur. Yerler mahdut olduğundan istical tavsiye olunur. Erzurum P.T. B. Müdiriyetinden: 1250 lira bedeli sabıklı Hasankale-Beyazit postası bu sene Karaköse'ye kadar gitmek yazın otomobil kışın atla haftada mütekabilen bir sefer yapmak ve her seferde 480 kilo götürüp getirmek ve 15-8-931 saat 17 de ihalesi icra kılınmak üzere 27-7-931 den itibaren yirmi gün müddetle münakasaya çıkarıl- mıştır. Taliplerden 76 7,5 teminatı muvakkate ihaleden sonra $w 15 nisbetinde teminatı katiye alınacağının mukavelesine müsteni. müracaat | den Banka teminat mektubu mukabilinde senelik ücretinin sü- lüsü nisbetinde avans dahi verileceği ilân olunur. Diyarıbekir P.T.T. T. Baş Md. lüğünden: Bin lira bedeli sabıklı Diyarbekir-Mardin ve Mardinle ista- syon arası Postası nakliyatı 30-7-931 den itibaren yirmi gün müddetle münasaya çıkarılmıştır. Tekarriir edecek bedel haddi lâyık görülürse on sekiz Ağustos salı günü saat on yedide iha- le edilecektir. Talip olanların şeraiti anlamak üzere Baş Müdüriyetimiz- de müteşekkil komisyona müracaat etmeleri lüzumu ilân olu- nur, Istanbul Adliye Levazım Mü- dürlüğünden: Haziran 931 tarihinden itibaren bir sene zarfında tab edile- cek olan Adliye ceridesinin aleni münakasaya vaz'ı takarrür €ttiğinden şartnamesinde muharrer evsafı kanuniyeyi haiz ta- liplerin yevmi ihale olan 15 ağustus 931 cumartesi günü saat 14 te Adliye Vekâletinde müteşekkil mübayaat komisyonuna kanun dairesinde müracaatları ve şartnamelerin ise İstnbul | Adliye levazım dairesile merkezde mübayaat komisyonundan istemeleri lüzumu ilân olunur. Jandarma imalâthanesi dürlüğünden: Jandarma ihtiyacı için 200-250 adet Eğer takımı satın alına- caktır. Münakasa 9-8 -931 pazar günü saat 15 te Gedik- paşada Jandarma imalâthanesinde icra edilecektir. Şartname imalâthaneden verilir. Taliplerin komisyona müracaatları. SALI 4 M.M. satın aima komisyonu ilân: Antalya'daki Askeri kıta- at ihtiyacı için sığır eti ka- palı zarfla münakaşaya kon- muğtur. İhalesi 22 ağustos 931 cumartesi günü saat 10 da İsparta'da Askeri satın alma komisyonunda yapıla- caktır. ( Şartname heyetimiz- de mevcuttur.) Taliplerin şart İ name alniak ve münakasaya girmek üzre t.minat ve tek- İfnamelerile ihale saatinden i evel İsparta'da mezkür ko- misyona müracaatları (467) ... Denizli'deki askeri kıtaat | ihtiyacı olan sığır eti kapalı zarfla münakasa; tur. İhalesi 24 pazartesi günü İ İsparta'da Askei satınalma komisyonunda © yapılacaktır. (Şartname heyetimizde mev- cuttur.) Taliplerin şartname | almak münakasaya girmek | üzre ihale saatinden evel te- minat ve teklifnamelerile bir- likte İsparta'da mezkür ko- İ misyona müracaatları. (469) ..i Bandırmadaki kıtaatın ih- tiyacı olan un kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İha- lesi 15 Ağustos 931 cumar- tesi günü saat 10 da Bandır- mada askeri satınalma komis- yonunda yapılacaktır. Talip- lerin şartname almak ve tek- liflerini vermek üzre teminat- İarile birlikte komisyona mü- racaatları. (454) Farkı fiatı ifayı taahhüt ede miyen müteahhide ait olmak üzere aleni münakasaya konu- lan on bin kilo motorin yağına talip çıkmadığından münaka- İ sası 19-8-931 çarşanba günü sa talik edilmiştir.Taliplerin şart name ve mümünesini görmek üzere ve her gün ve ihale saa- tinden evvel teminatlarile Fın- İ dıklıda"heş'etimize müracaat- ları ilân olünür: (471) .. Ordu ihtiyacı için yerli Fab rikalar mamulâtından 60,000 metre boz rerikte kaputluk ku İ maş kapalı zarfla münakasaya konmuştur. Ihalesi 23 ağustos 931 pâzar günü saat 15 te An- karada merkez satın alma &o- misyonunda yapılacaktır. Ta- Hplerin şartname almak ve mü nakâsaya girmek üzere temi- nat ve teklifatnamelerile bir- likte Ankarada mezkür komis- yona müracaatları, (470) Üsküdar İkinci Mahkemesinden: Üsküdarda Arakiyeci Haci Cafer mahallesinin Bol Ahenk Nuri çık mazındalI Nilu hanenin 1 odasında İ sakine iken ahiren vefat eden ve te- İ rekesine mahkememizce vaziyet edil miş bulunanZeliha hanımden alacak ve borç iddia edenlerin bir mah ve Sulh Hukuk veraset iddiasında bulunanlarında üç mah zarfında vesaiki kanuniye- lerile birlikte Üsküdar 2 inci Sulh İsükvi mahiemesins müracaat et ve aksi takdir *: kanunu me- 1 ahin tatbik olunacağı ilân olunur. iain geyadı muhay, İstanbul Üçüncü Tora Memurlu- ğunda, Türkiye İş Bankasının Avram Kirispi efendi zimmetinde alacağı- na mükabil mumaileyhin sahip ol duğu mülga itibarı milli Bankası man 144479 ilâ 144508 ve 171052 ilâ 171081 numaralı (60) adet hisse se- nedi haczen ve usulen ahare furuht edilmiş ve mushai asliyeleri borçlu nezdinde kalmış olduğundan yeni mü- nushalarının müşterisine ita edile- ceği ilân olunur. ZAYİ — İstanbul İthalat gümrü- ğünün 1-4-931 tarihli 35164 No be- yannamesine sit 680 liralık 201116 No depozito makpuzunu zayi eyle- dim. Yenisi alınacağından zayi ola- nım hülemü olmadığını muhterem gazeteniz vasıtasile meşrini rica | ederim efendim. Tevlik Yılmaz AĞUSTOS 1931 İspirto ve İspirtolu İçkiler İnhisarı Umumi Müdürlüğünden: Evvelce 28 Temmuz 931 salı gtinü ihale edileceği ilân edi- len İdarenin Liman sahilindeki motör nakliyatına ait müna- kasanın ihalesi 8 Ağustos 931 Cumartesi günü saatona ka- dar temdit edildiği ilân olunur. Pazarlıkla erzak, ye- şil sebze, kok kömürü ve saire münakasası Yeşilköy Hava makinist mektebi satın alma komisyonundan: 27 Temuz 931 tarihinde kapalı zarf usulile ihalelerinin icra edileceği ilân olunan 34 kalem erzak, ve saireden 12 kalemin ihaleleri icra edilmiş ve teklif olunan fiatların , gali görülmüş olmasından dolayı ihaleleri icra edilmiyen 27kalem erzakı müte nevvia, yeşil zebze, kok kömürü ve sairenin 9 Ağustos 931 ta- rihine müsadif pâzâr günü saat 14 te pazarlıkla ihalesi mukar- ter bulunduğundan taliplerin şartnamelerini görmek © üzere | her gün ve münakasaya iştirak etmek üzere de yüzde yedi bu- çuk nisbetindeki teminatı muvakkatelerini Bakıköy mal san- dığrna teslim ederek alacakları makbuz ilmühaberini hâmilen yevmi mezkürda mektepte müteşekkil komisyonumuza müra- caatları ilân olunur. Tahlisiye umum müdürlüğünden: Rumeli tahlisiye mıntakasının merkezi olan Kumköy'ünde (Kilyos'ta) Tablisiye kovuşu karşımdaki muallim hanesinin tamirat ve inşaatı kapalı zarf usulü ile münakasaya konul- muştur. Münakasa 22 ağustos 93İ tarihine müsadif cumar- tamirala ait keşif ve şartname ve resim Galata rıhtunında Tahlisiye o müdüriyeti o umumiyesinden verilecektir. Teklif mektupları 20 ağustuos 931 perşembe günü saat on sekize kadar Tahlisiye umum müdürlüğüne teslim edilecek ve bu Saatten sonra ve münakasa günü getirilecek teklif mektup- ları alınmıyacaktır. Münakasâya iştirak için teklif mektubu vermiş olanların 22 - 8 - 931 cumartesi günü saat on dörtte Galata rıhtmında Maritim hanında Tahlisiye umum müdür- tesi günü saat on dörtte icra edilecektir. İşbu inşaat ve | at on dörtte yapılmak üzere| lüğü mübayaa komisyonunda hazır bulunmaları ilan olunur. İstanbul Üçüncü lera Memurhi- gundan: Tamamına 191 lira 25 kuruş kıy. met takdir edilen Üsküdarda İca- | diye mahallesinde Doğramacı 8 mon sokağında kâyin eski 27 mü- kerrer numaralı 382 zira 12 parmak bir kita arsanın tamamı 13-9-931 ta rihine müsadif Pazar günü öğleden sonra saat 13 ten 16 ya kadar dsire- | mizde açık arttırması icra ve şart. | nâmesi 13-893! tarihinde divanha- neye talik olunacaktır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi teminat akçası alır. Hakla- rı tapu sicilleri ile sabit olmıyan ipotek alacaklılarla diğer alâkadar tanının Ve irtifak hak sahiplerine bu haklarını ve hüsüsile faiz ve masa- lan iddiaları ilân tari- yirmi gün içinde eri ile bildirmeleri lâzımdır. Aksi halde hakları tapu Sicilleri ile sabit olmıyan satış be- delinin paylaşmasmdan hariç kalır- lar, Bilelimle müterakim vergilerle belediye resimleri, vakıf icaresi | müşteriye aittir. Alâkadarların ye- ni icra ve iflâs kanununun 1İ9 un- | cu maddesine göre harcket etmele- Tİ ve daha fazla malümat almak is- tiyenlerin 929-1417 dosya numarasi ile Üçüncü İcra Memurluğuna mü- sacaatları ilân olunur. MUREBBİYE ARAYANLARA Almanca, Bulgarca ve Türkçe hi- sanlarına vakıfım. İyi ve temiz biz İ silenin nezdinde mürebbiyelik yap- mak istiyorum. (M.) rumuzile İs tanbul 176 posta kutusu adresine ya zılması, T. Tayyare C. Umumi merkezinden İbalesinin 1-8-931de yapı- lacağı ilân edilen Ankarada Yenişehirde havuz başında Türk Tayyare Cemiyetinin Şehitler abidesinin inşaatı bir | yer ibtilâfından dolayı az bir müddet için teahhura ugra- mıştır. İbtilâfın ballinden son- ra keyfiyet tekrar ilân edi- lecektir. İstanbul deftrdarlığından: Batılık arsa, No 25 müker- rer, Halitağa sokağı, Osmana- ğa mahallesi, Kadıköy, bir ta- rafı Tiyamonisin ev bahçesi ve bazen Iskohi evi bahçesi,ve 3 taraftan yol ile çevrilmiş 1402 arşınlı bir kıt'a arsa satı- uktır, Mezkür arsanın bedeli $ vene ve 8 taksitte - verilmek artile tahmin edilen kıymeti 804 liradir. Satış açık arttır. | ma 258-931 salı günü saat 15 te Defterdarlıkta, (M-343). LASTER SİLBERMAN ve ŞÜREKÂSI DOYÇE LEVANT LİNİYE Hamburg, Brem Anvers İs- tanbul ve Bahrisiyah arasında azimet muntazam postası: Ham burg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdamdan vanalatı beklenen vapurlar: NOPLİA vapuru limanımız- da CHİOS vapuru 6 Ağustosa doğru APOLONİA tosa doğru AKİLA vapuru 13 Ağustosa doğru Burgaz, Varna, Köstence, Ka- las ve İbrail için limanımızdan hareket odecek vapurlar: NOPLİA vapuru 6-8 Ağus tosda tahmilde MİNDA vapuru 20-22 Ağus- tosda tahmilde Yakında Batum için hareket edecek vapurlar: MİLOS vapuru tosta tahmilde Hamburg, Brem, Anvers, Re- terdam de Dançig için yakın. da limanrmızdan hareket ede- cek vapurlar. ASKANİA vapuru 4-5 Ağım tosda tahmilde CHİOS vapuru 6-9 ağustos ta tahmilde AMSEL vapuru 15-14 ağus- tosta tahmilde GERNİS vapuru 16-18 Ağüs tonda tahmilde Yakında Tekirdağ ve Pan- dırmadan Roterdam, Anvers ve Hamburg için hareket edecek vapurlar: ASKANİA vapuru 6-5 Ağus- tosda tahmilde AKİLA vapuru 17 -18 ağus- tosda tahmilde Fazla tafsilât için Galatada Ovakimyan hanında kâin Las- ter Silberman ve Şürekâsr va- pur acenteliğine müracaat. Telefon: Beyğlu 641-674 Kmanımıza #- vapuru 8 Ağus 12-13 ağus- Piyango Müdürlü- ğünden: Bir adedi azami yüz liraya olmak iki adet kasa muba- yan edileceğinden vermek isteyenlerin 5 ağustos 931 tarihine kadar piyango mü- dürlüğündeki mübayaat ko. misyonuna müracaatları, ————————— — ZAYİ — Pederim (Defterhane Se- medat Kalemi mümeyyizi Mehmet | Enis efendi merhumdan muhasses ve Kadıköy mal müdürlüğünden al | makta olduğum maaş o cüzdenimla tezkere ve mühürümü © gaip ettim. Yenileri almacağı cihetle hükümle | ri yoktur, Farma Hasna Hanım NORSKE ORİENT | ATMHEN vapuru İni olup emtiai ticariyesini iht ağustosa kadar muhterem İllerin emrine hazır buluna vers Hamburg ve İskandi manları için eşyayı ticariye edecektir. RİO vapuru keza Timi ıp Anvers, Amsterdam, H harı İ tiai ticariye tahmil etmekte | Tafsilât için Galata'da Fi Hanında 3 üncü katta Theo İ vapor aceotalığma müracâ İm.o. 21. İ olu; j ve İskandinavya | | YELE VAPURL KARADENİZ POSİ VATAN "5 ÇARŞAME günü tam saat 17de Sil nhtımından hareketle | guldak, İnebolu, Sari Ordu, Giresun, Trak Sürmene ve Rize) ye ai ve avdet edecektir. Fazla tafsilât için keci: Yelkenei hanım acenteliğine müracaat. Tet, 21 Tavilzade vapurli Muntazam AYVALIK p Selân vapuru het şembe al Suat 17 de Sirkeciden | ketle Gelibolu, Çanakl Küçükkuyu, Altınoluk, remit, Burhaniye ve Ay azimet ve avdet edecek Yo'cu bileti vapurd verilir. Adres: Yemişte vilzade biraderler. Telefon İstanbul 221 alla Msi NAİM VAPURLAR İ İzmir postası Haftalık lüks ve sürat > Perşembe lata rıhtımından ha: doğru İzmi're ve pazar İzmir'den İstanbula eder. Tafsilât için Frengian hanında kâin keviç ve şürekâşsı acentasına müracaat. Tel. B. O. TRABZON POST, KARADENİZ 6 t08 perşembe 17 de. - | ÇANAKKALE 7 tös cuma 10 da Gi Rıhtımından kalkarlar” te Of, Sürmene ve bolu'va da uğrayacak İstanbul Beşinci İra den: Mahcuz ve Furubtu mü ton yeni çubuk demir 10 931 tarihine müsaddif saat on İkiden İtibaren Tophanede Kılıç Ali Paşa sinde sabık salhane ve eye” mirci dükkânı derunünde P yede satılacağından talip © yevmi mezkürde mahalinde Ianacak memuruna müracii leri ilân olunur. Büyük bir müessesenin ” bir mühasibe ihtiyacı verdi”, hasebeyi ve Fransızcayı İY? e 8i şarttır. Talip olanların *. ğu ve çalışdıkları” işleri #ğj v i ini & tercümel hallerini yazar? rumuzile İstanbul 176 nu” ta kutusuna göndermeleri: Mes'ul müdür: