10 Ağustos 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

10 Ağustos 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Üzüm müzayedesi Ist. Ziraat Mektebi müdürlüğünden: Yeşilköy civarında Halkalı'da kâin İstanbul Ziraat mek- tebine ait nefis üzüm bağlarınn senci haliye mahsulü 12 ağuston 931 tarihine müsadif çarşamba günü saat 15 te müzayedeye konulmuştur. ti müzayedeyi anlamak için Galatasaray ve bağları görmek için her gün mezkör mektebe ve iştirak için de yevmi ihalede Galatasaray lisesi binası dahilinde lise- ler muhasebeciliği nezdinde müteşekkil İstanbul Ziraat mek- tebi mübayaat komisyonuna müracaatları. (Telefon: Yeşil köy 40) Bahriye sevkiyat müdürlüğünden: Tersane fabrikaları önünde karaya çekilmiş olan bir adet ahşap su dubasile bir adet mavnanım tamiri 23 Ağustos 31 inci | pazar günü saat onda açık milnakasaya konmuştur. Münakasa zamam olmak üzere tayin edilen gün ve saatte | açık münakasa usulile teklif edilecek fiatlar muvafık görü gü takdirde ihale edileceklerinden şartname almak isetyenlerin | her gün tamiratı yapmak isteyenlerin ihale günü ve saatinde Kasrmpaşada Tersane dahilinde Bahriye Sevkiyat Müdüriye- kine müracaatları. şi Se | Devlet Demiryolları idaresi ilânları | | Eskişehir aile mektebi telebeleri için 200 takım elbise, 200 adet kasket, 200 çift fotin 120 adet pelerin kapalı zarf usulile münakasaya konmuştur. li Münakasa 26 Ağustos 931 Çarşamba günü saat 15 te Anka- tada Devlet Demiryolları İdaresinde yapılacaktır. İ Münakasaya iştirak © edeceklerin teklif mektuplarını ve! muvakkat teminatlarını aynı günde saat 14,30a kadar müna kasa komisyonu kâtipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini iki lira mukabilinde An- | tarada ve İstanbulda İdare veznelerinden tedarik edebilirler, sx 300 kilo yerli komprime ikinin kapalı zarfla konmuştur. | Münakasa 26 ağustos 931 çarşamba günü saat 15,30 iz An- karada Devlet demiryolları müdürlüğünde yapılacaktır. Münakasaya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve mu- vakkat teminatlarını ayni günde saat 15 e kadar komisyon kâ tipliğine vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa şartnamelerini - üçer lira mukabilinde Ankarada ve İstanbulda idare veznelerinden tedarik edebilir- ler münakasaya Isparta vilâyeti daimi encümeninden: 1 — Bedeli keşfi altı bin iki yüz altmış bir lira altmış beş kuruştan ibaret Ispartakule Önü-Iğridir arasmda müceddeten yapılacak beş menfezle tabelyaları beton armeye tahvil oluna- cak diğer beş menfez ve köprtilerin inzası kapalı zarf usulile münakasaya konuldu. 2 — Kapalı zarf usulile münasaye iştirak edecekler erbabı vukuftan olduklarına dair Nafla dairelerinden muta şehadetna- me ve Ticaret Odası vesikalarını ve sahibi sermaye olup bu | gibi inşaatta bulunmamış ve bu kabil inşaattan anlamadıkları | takdirde inşaatın hitamına kadar müteahhit talip refakatinde bir fen memuru bulunduracaklarına dair Noterden musaddak bir taahhütname itasına mecburdur, 3 — Teklifnsmeler kaç liraya talip olduğuna dair birinci | maddedeki sarahat dahilinde yazılarak talip tarafmda İmzala | nacak ve mühürlü bir zarf içerisine konup zarfın Üzemle talip ismini yazacaktır, zarfı kapıyacaktır. Zarf başkaca teminatı muvakkateye ait banka teminat mektubu ile ikinci maddede tenilen resmi evrakla beraber diğer mühürlü bir zarf içerisi. ne konacak ve işbu zarf üzürine teklifnamenin yalnız işe ait olduğu işaret olunarak mühürlenecektir. 4 — Ihalenin müteahhide tebliği gününün inkizasından iti baren müteahhit on beş gün zarfında işe başlamağa mecbur- dur, 5 — Müddeti inşaat kânunuevvel 931 iptidasma ve tegri- nisani 931 gayesine kadardır. 6 — Şartname ve keşifnameleri görmek veya sureti mu- saddakalarını almak istiyenlerin İsparta Nafıa Dairesine mü- racaatleri lâzımdır. 7 — İhale muamelesi 23 Ağustos 931 pazar te İsparta Daimi Encümeninde icra edilecektir. günü sazı 15 Zabıtaca başı boş olarak bulunup teslim edilen bir dişi ke- ginin sahihi kim ise 8 gün zarfmda daireye müracaatla alma- dığı takdirde satılacağı ilân olunur. ” *.. Bedeli keşfi 401 lira olan aKndilli iskele başındaki çeşme ve belânın tamiri açıkmüzayedeye konmuştur.Taliplerin şartnam &yi vekeşif evrakmı görmek için hergün levazım müdürdüğüne mönakasaya girmek için 30 lira muvakkat teminat akçelerile beraber ihale günü olan 31/8/931 pazartesi günü saat onbeşe, kadar Encümeni daimiye müracaatları, *.. Bedeli keşfi 141 lira 66 kuruş olan Beyoğlu hastanesi er- zak ambar: pazarlıkla tamir ettirilecektir. Taliplerin keşif ev- rakını görmek için her gün pazarlık için 11 lira töminat akçe- sile beraber 12/8/931 çarşamba günü saat on beşe kadar Le- vazım müdürlüğüne müracaatları. *.. ymet takdir olunan Davutpaşa taddesinde 89-89-11 | ane enkazı pazarlıkla satılacaktır. Taliplerin şart- mek için her gün pazarlık için 68 lira teminat ak- aber 128-931 çarşamba gümü saat onbeşe kadar ürlüğüne müracaatları. İ Levazım mü müdiriyetinden: bilen iki sefer yapmak Hasan Kaleden Karaköseye kadar 480 ve Karaköseden Beyazıta kadar 820 kilo getirip götür. mek elli atla İki otomobil bulundurmek”şertile 1 Ağustos 931 den itibaren 20 gün müddetle münakasaya mevzu bedeli sabıklı Hasankale Beyazıt arası Posta sürücülüğü be- deli mukarrer haddi lâyık görüldüğü takdirde 20-8-931 hinde ihale edileceği ve taliplerden 94 7,5 teminatı muvakkate ve ihaleden sonra 9e 15 nisbetinde teminatı katiye alınacağı ve Banka mektbu mukabilinde üç aylık avansın da verileceği ilân olunur. : MEME ARNAVUTKÖY'ÜNDE ŞANS UYURKEN GELİR! VAKIT YAKLAŞIYOR ! KODAK Müsabakası 31 Ağustosta bitiyor Firsattan istifade ediniz. Resimlerinizi derhal gönderiniz. Türkiye'de nakten tevzi edilecek mükâfat 2,000 lira e bi :.,,. | Türkiye müsabakasında 340lira © mii Beynelmilel müsabakada 23600 ,, KAZANABİLİR Yüksek Orman Mektebi İstanbul'da Boğaziçinde Büyükderede Bahçe köyündedir. Tabsil müddeti üç sene “ Altı sömester , dir. Leyli ve meccanidir. Talebenin her türlü ihtiyacı temin olunar. Mektebi ikmal edenler Orman mühendisi diploması alırlar. iÇiN ORMAN MÜHENDİSi OLMAK Yüksek Orman Mektebine yazılma ve alınma şartları I — Taliplerin Türkiye Cümhuriyeti tabaasından olmaları, 2 — Yaşlarınm 18 den aşağı ve 25 ten yukarı olmaması, 3 — Tam devreli lise mezunu, yahut o derece tahsilde bulundukları Maarif vekâ- letince tasdikli Bse ve muadili şahadetnameli olmaları, 4 — İyi ahlâklı olduğu ve hiç bir güna cezaya çarpılacak iy ve bareketlerde bu- lunmadığını beyan eden ve mahalli zabıtasınca tasdikli olan İhtiyar heyeti mazbata- sına malik olmaları, $ — Her türlü hastalıktan salim ve bilhassa görme, duyma ve söyleme uzuvları tam ve diğer noksanlardan beri, gezip yürümeğe, biniciliğe dayanıklı olduğunu eçikça tasdik eden doktor raporu almaları lâzımdır. 6 — Talipler yukarda yazılı” vesikaları, en son mektep şahadetnamesini hüviyet cüzdanı, aşı'kâğıdım İstanbul'da Yüksek Orman Mektebi Rektörlüğüne yazdıkları bir istidaya iliştirerek mektebe, yahut bulundukları mahallerin Orman Müdürlüklerine ve yahut en büyük mülkiye memuriyetlerine nibayet İ Teşrinievvel 1931 tarihine kadar verirler. 7 — Talipler mektebe yazıldıktan sonra almabilmek için usulü dairesinde ve nümu- nesi gibi Noterlikten musaddak taahhüt senedi vermeleri lâzımdır. 8 — Taşradan gelecek talebenin yol masrafı mektepçe yazılıp alındıktan sonra mektepçe verilecek ve dersler başlayıncaya kadar yemek ve yatmaları mektepçe temin ar aşradan gelecek talebe yol masraflarına ait vesikala yanal Orman Mektebine girmek üzere hareket beraberlerinde getirmelidirler. RESMI TLİALAR TÜRE LİMİTED SİRLETİ Türkiyede her lisanda intişar eden bütün gazeteler için bilümum resmi daireler ilânlarını kabul eder Adres ; Ankara caddesi Kahraman zade hanı 3 üncü kat Telgraf adresi: Resmilân - Telefon: 20960 Posta kutusu İst. 753 # Erzurum Posta ve telgraf baş ve hareket ettiği mahalden ettiğini beyan eder bir Yazın otomobil kışın at veya at arabasile haftada müteka- 1250 lira tari- Kartal Mal müd Satılık arsa: NO 55, Pendik | Bağdat caddesi deniz kenarm da ve her taraftan denize na- | 2 iki katlı ahşap birinci katı bir göz zemini toprak ikinci Kat bir oda ufak bir sofa takri İ ben yirmi sene evvel yapılmış tar, Tahmin edilen kıymet 200 lira defaten alıncaktır. Satış muamelesi 12/8/8931 çarşamba günü saat 16, da aleni müzaye | de usulile Kartal malmüdürlü | ğünde yapılacaktır. BÜYÜK TAYYARE Piyangosu Il. ci tertip I.ci keşide Ti Ağustos 1931 dedir Büyük ikramiye 30,000 Liradır (Ayrıca: 15,000-12,000-10,000 LİRALIK İKRAMIYELER ve 20,000 Liralık Bir mükâfat vardır. 3 üncü Kolordu ilânları Eyüp civarında Feshane itti salindeki araba enkazı satıla- caktır, Aleni münakasa 18/8/ 931 TA. de sant 16,56 de ihale si icra kılmacatır. Taliplerin şartnamelerini görmek üzere ber gün öğleden evvel komis- | yonumuza ve münakasaya işti rak için de yevmi mezkürda 3. K.O.SA.AL.KO, müracaatları ilân olunur, (129) Amerikan Kız Koleji Kayıt muamelâtı ber Salı ve Cuma günleri saat 9 1/2 dan 14 1/2 a kadar Kolejde icra olunmaktadır. BAKER Mağazalarının Büyük Satı: Yalnız Bir hafta Dah Devam edecektir. Bütün Fiatlar Tenzilâtlıdı Bu müstesna Fırsatı Kaçırmayın Beyoğlunda BB A KERMağazel Emel olmayan bir yeni Güzel nras olmak derdi arık b miştir denebilir “ BEYNELMİLE!, ,, alâmetli bir tadlılıkla her gün tıraş ola! Alman terakki ve san'etinin Mies rekabet için cihan Ve bir adedinin GEnternas traş buçaklarin fevkal bir * Superproduction yalnız * BEYNELMİ piyasalarma çıkan fiau ise Türkiyede olan işbu bıçaklar kuruştvr. Bir © det aym tatlılikla siniz. yazıl mumu müsav Bir tecrübe ınlayacaksınız. Her yerde bulunur. Kürkçübaşı Han No 21 bıçak olmadığını © sanı Yezâne bayii: Galata, Beynelmilel , bıçakla uzun mükemmel traş © bıçaklarin & ei sirasi ile Bu şartlaki numaralar ile bu bıçsklardan daha AVALET" e er Razor TIRAŞ MAKİNASI | Sizi mükemmelen tıraş ede- İ cektir. Zira bıçağın kendi bileyen ve uzun müddet kes- kinliğini omubafaza ettiren yegâne makinadır. PİRE . ISKENDERİYE POSTASI EGE 11 Ağustos salı 10 da Galata Rıhtımdan kal kacaktır. TRABZON POSTASI MAHMUT ŞEVKET PA- ŞA ii Ağustor Salı 17 de Sirkeci Rıhtımdan ha reketle Zonguldak İne- bolu Ayancık Samsun Ünye Ordu Gireson Trabzon Rize Mapavri- ye gidecek dönüşte Of Sürmene Görele'ye de uğrayacaktır. ALEMDAR ZADE MEH- MET VAPURLARI Lüks ve seri Karadeniz postası < VAPURU Bülent İöağuses Pazartesi günü akşam saat 18'de Sirkeci rıhtımından hareket- le (Zonguldak, İnebolu, A- yancık, Samsun, Ünye, “Or. du, Gireson, Trabzon, Ri- ze ve Mapavriye ) azimet ve avdette aynı iskeleler- le Vakfıkebir ve Göreleye uğrayarak avdet edecektir. Yük ve yolcu için Sir- kecide Veziş iskelesi sokok karşısında No. 61 acenta- sine müracaat. Tel. 21037 İstanbul ikinci icra memurluğun dan; Bir borçtan daloyr furuhtu mukarrer bir adet Berli- mahcuz ve ye marka müstamel iki tonluk kam | yonet ile ayrıca müstamel Kam- İ yonet aksamı 18-8-931 tarihine mü: sadif salı günü saat li de Beyoğlu | Feriköyünde Hamam (caddesinde İ 125 narlu Berliye garajında açık | arttırma ile satılacağından talip ot lanlarm yevin ve saati müayyende 931/75 dosya numarasile mahallin- de hazır bulunacak © memuruny za müracaatları ilân olunur. ÜSKÜDAR Hâle sinemasında Madam de Pompadur mümessili Lina İMara DUHULİYE 10 Kuruş |” tur, Trabzon, Sürmene ve Riz: azimet ve avdet edecekti Fazla tafsilât için 'Sİ keci Yelkenci hanındi acenteliğine müracaat. İstanbul Birinci iflâs me ğunda: Müflis Niko Papadopulo » na kaydi talep olunan alacs! İ tahkika' mütedair muamele tam bulmuş ve sıra defteri & Iların enzeri tetkikine vazol | tur. 1 eylül 931 tarihine müs lacaklıların yevmi mezkürda ye Sarayında birinci iflâs İ toplanma salonunda hazır bu! ları ilân olunur. Mes'ul müdür: Bürhan.