19 Ekim 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

19 Ekim 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

HEREKE MENSUCAT FABRİKASI Toptan Satıs Mağazası opta yünlü mensucat üzerine en eski müessisesi olan HEREKE FABRİKASI Ahiren bir toptan mağazası açmıştır. Her Erkek kostümlük, Pardesülük, Paltoluk mevi ve kaliteden kumaşlar satar. Mamulâtının metanet ve zarafetile tanınmıştır. Fiatları maktu ve mutedildir. Arzu ve talep kataloğu gönderilir. üzerine nümune Adres: Istanbul, Sultan Hamam Katırcıoğlu han 1 inci kat No. 40 Telgraf adresi: İstanbul Hereke - Telefon 21639 Edirne ji jandarma mektebi müdürlüğünden Azami Kilo 130000 Edirne 4 No. lu Jandarma mektebi efradının bir senelik ih- iy i ıda miktarı yazılı dakike verilen £ fiatlar haddi | liğinden üçüncü defa olarak zarfla (20) gün müddetle 7/10/931 tarihinden itibaren münakasaya konulmuş- tur. 28/10/931 çarşamba günü saat on beşte Edirne Malmüdür- Tüğünde müteşekkil komisyonu mahsusunca ihalei katiyesi icra Asgari Kilo 80000. kılmacaktır. Bu baptaki şeraiti anlamak üzere taliplerin mektep kuman. danlığına, ve yevmi ihale günü de yüzde 7,5 teminatı müvakka te makbuzlarile birlikte komisyona müracaatları Hizumu ilân olunur. (3109). Istanbul Gümrükleri mu- hafaza müdürlüğünden: | 1 — İstanbul Gümrükleri Muhafaza Müdürlüğünün buhar- la müteharrik gemileri için İhtiyacı olan 1200' ton lavamarin maden kömürü kapalı gartla kırdınmağa ionulmuştur. 2 — Kırdırma şartları kâğıdının tastikli suretleri Ankarada Gümrükler Umum Müdürlüğü Levazım Müdürlüğü kalemin- den, İstanbulda Gimrtikler Muhafaza Müdürlüğünden alme- | caktır. 3 — Kırdırma İstenbul Gümrükler Muhafaza Müdürlüğün- de kurulacak alim satım komisyonu tarafdan yapılacaktır. 4 — Kırdınma 8-11-931 tarihine raslıyan pazar günü saat “on dörttedir. 5 — Teklif mektupleri kanundaki hükümlere göre gün ve saatinden evvel İstanbul Muhafaza Müdürlüğü komisyona ve- rilecektir, 6 — Kırdırmaya girecekler o miinakasa kanununda zikredi- len bilcümle hakkında vesika göstereceklerdir. 7 — Her istekli, biçilmiş, bedelin 967,5 ğu olan 1530 lira ma- vakkat güvenmelerile, «teminat» belli saatten evvel komisyo- na gelmeleri. 8 — Örneği şartnamesindedir. İstekliler orada görebilirler, | 9 — Belli olan saatte tutulması âdet olan zabıt kâğıdı. dol- | 'durukluktan sonra hiç bir teklif kabul edilmiyecektir. (3231). Denizli Muallim Mektebi Müdüre lüğünden: 1 — Denizli Muallim Mektebi binasmın keşif evrakı müci— bince 10668,5 liralık çimentolu kum kireç harici srvasile saçak | tavanları ve boyası bir kısım dersanelerin dabanı ile koridorda icap eden beton döşemesi ve saire yapılacağından kapalı zarf usylile 20 gün müddetle münakasaya konulmuştur. 2 — Talip olanlar ehliyet vesikalarile (o teklifnamelerini $7,5 teminatı muvakkate veya Hükümetçe muteber bir Ban- | Xadan alacakları teminat mektuplarının vezne makbuzunu ihe- | leden lâakal bir gn evvel Komisyona teslim edeceklerdir. İha- leyi müteakip müteahhidin üç gün zarında bu teminatı yüzde on beş iblâğ etmesi lâzımdır. 3 — Münakasa ilânı 17-10-931 tarihinden 6-11-931 kadardır. 4 — 7-11-931 cumartesi günü Denizlide Hükümet karşısın- l da Tayyare Cemiyetinde saat 15 te teşekkül edecek Komisyon | da zarflar açılarak teklifnamelerde zuhur edecek fiatlardan lâ- ! yik hat teklif eden uhdesineKomisyonca saat 17de ihalesi yapıl makla Vilâyet Makamından mezuniyeti istihsal edilecektir. $ — Bu tamirat ihale tarihinden itibaren 61 gün zarfında İkmal edilecektir. Mi 6 — Fazla malümat ve şartnamey! almak istiyenler Mek- tep Müdürlüğüne müracaat edebilirler, (3301). tarihine Devlet Demiryolları idaresi rı 5275 kilo markalı çeliğin kapalı zarfla münakeisası 23 ikinci teşrin 931 pazartesi günü saat 15,30 da Ankarada İdare merke - zinde yapılacaktır, Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde üçer lira mu- kabilinde satmlan şartnamelerde yazılıdır. (3054) Afyon deposu kömür tahmil ve tahliyesinin kapalı zarfla | münakasası 2 ikinci Teşrin 931 Pazartesi günü saat 15 te İda- Te merkezinde yapılacaktır.Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa vez nelerile Afyon istasyonunda birer liraya satılmakta olan şart- mamelerde yazılıdır. (3154) VERESİYE ay vade ile ELBİSENİZİ, AYAKKABINIZI, TUHAFİYENİZİ , 8 MOBİLYANIZI, ve sair isted xzalardan alabilirsiniz. TESMiLİT MENTEŞ KASAVİ İstanbul Bahçekapı, Orosdi- Bak karşısında Celâl Bey Han No.23, Tel, 2,3946 SEYRISEFAIN Merker scenta; Gnlata Köprü ba 9 B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühür. dar yide han 2 2740. TRABZON POSTASI (İNEBOLU) Vapuru 20) Teşrinievvel Salı 17 de Sir- keci Rıhtımından hareketle ze Mapavri'ye gidecektir. Dönüşte Zonguldak yoktur 19 Teşrinlevvel pazartesi Bandırma postası yapılmı- KARADENİZ POSTASI Samsun GP Pazarlesi ii akşamı (Zonguldak, nebolu, Samsun, Ordu, Ki reson, Trabzon ve Rize) ye azimet ve avdet edecek- vapuru hareketle (Zonguldak, İne bolu, Samsun, Ordu, Kire- son, Trabzon, Sürmene ve Rizeye gidecektir. Fazla tı ât için Sir. keci Yelkenci hanındaki acenteliğine müracaat. Tel 21515 D, ANAGNOSTOPOULO ve C, SİSKİDİ Yunan vapur şirketi PİRE-.MARSİLYA için seri ve doğru posta, (PATRİS) Lüks vapuru 29 'Teşrinievvel Perşembe günü 10 da Galata rıhtımımdan hareketle her sınıf yolcu ve eşyayı ticariye alarak (PİRE ve MARSİLYAYA) gide- cektir. Azimet ve avdet biletlerinde azami tenzilât Umumi acentaları: Galatada ÇI- nili Rıhtım Hanında D. Anagnosto- poulo ve C. Siskidi. Tel. B. O. 2612 Galata ve Beyoğlu Teli acentaları Bütün seyahat acemtalıklarıdır. Emrtarı cildiye ve zühreviye mütehassısı Dr. İzzet Kâmil Saat ikiden altı hiiçuğa kadar Bahçekapı Hacı Bekir dükkân Karşısındaki apartımanda Toptan 'Fiatına Perakende Satış <a! Galata KS ELSİOR Karaköy Erkekler için 8 12'/, İngiliz Muşambaları Çevrilebilir Muşambalar Müflon ile gabar- din Pardesüler 22'h 13'/, Trençkotlar İngiliz biçimi Kostümler 18'p Cihanşümul marka MANDELBERİ EMPEAMEABİLİZE Pardesüler 27'ı, Lira Başvekil Ismet Paşa Hazretlerini istikbal Istanbul Ticaret ve Sanayi odasından| Atina ve Peşte seyyahatından bu gün avdet edecek olan büyük Başvekilimiz İsmet Paşa Hazretlerini T erbabı nama selâmlamak tizere Odamız tarafından tutulan Şirketi Hayriyenin 73 numaralı vapuru bu gün saat dokuzda Tophanede Seyrisefain rılıtımından kalkacağmdan Odamızda mukayyet.erbabı ticaret ve sanayi ile müessessat ve zevatı muhteremenin bü samimi tezahüre iştirakları rica olunur. (3298) Ankara Merkez mektepleri muba- yaat komisyonu reisliğinden: Ankara merkez mekteplerinin mahrukat, et, ekmek, sebze ve kuru erzak ihtiyaçları ayrı ayrı olarak kapalı zarf usulile ve $ Teşrini evvelden itibaren yeniden 21 gün müddetle münaka- saya vazedilmiştir. Talipler şartnameleri görmek ve malümat almak için Gazi Terbiye Enstitüsü muhasebe memurluğuna müracaat etmelidirler. Yevmi ihale olan 27 Teşrimievvel 1931 | Salı günü sabahleyin saat 9 da et, ekmek, saat 11 de sebze ve saat 14 te mahrükat ve saat 16 da kuru erzak ihtiyaçları için teklif mektupları kabul edilecektir. Müzayede, münakasa ve ihalât kanununa tevfikan taliplerin ayrı ayrı hazırlayacakları kapalı zarflar üzerine mahrukat, et, ekmek, sebze veya kuru erzaktan hangisine iştirâk edeceklerini içine münakasaya (konulan bu maddeye ait muhtelif nevi mahrükât veya erzakin cümlesine birden fiat vermeleri lâzım, dır. Taliplerin Mektepler muhasebeciliği veznesine yatıracak- ları 7,5 fe nisbetindeki teminatı muvakkate makbuzları veya banka mektuplarını kanunun talep ettiği evsaf ve eşkâlde ha- zılayacakları teklif mektuplarıyla beraber Ankarada san'atlar mektebinde yevmi mezkürda toplanacak mübayaat komisyo- mma vakti muayyeninde tevdi etmeleri ilân olunur. (3040). Deniz Levazım satınalma ko: misyonundan: 30 ton gaz 27 Teşrinievvel 931 salr günü saat 10,30da | Kapalı zarf usulile münakasası icra olunacağından şartname- sini görmek istiyenlerin her gün ve vermeğe talip olacakların İ münakasa gün ve saatinde Kasnnpaşada Deniz Levazımı Satmalma Komisyonuna müra- caatları, (2963) aret ve Sanayi | yazmaları ve her zarf | muvakkat teminatlarile birlikte | Hanımlar için Deri taklidi, mütenevvi renklerde Çevrilebilir Muşambalar 217 eri beşte Dİ Çocuklar için 4'/, 8'/, 8'/, İngiliz Muşambaları ” rençkotl, Trençkotlar " Yünlü. Paltolar ” Erkeklere mahsus pardesüler, palto-' lar, kostümler ve muşambalarla Ha- nımefendilere mah- sus ipekli mantolar ve muşambaların müntahap çeşitleri Vakıf paralar müdür üğünden: 1 — Dokuzu faiz üçü komisyon olmak üzere | lâk mukabili para ikraz edilmektedir. ? — Komisyonun 93 indirilmesinden evvelki borçlular © müstefit olacaklardır. İ Bundan bir an evvel istifade için heman kareye müracâi la akitlerini tecdit etmeleri alâkadarlara ilân okunur. (3303) #12 ile ef Metro murabbama 12 lira kıymet takdir edilen Cih yangın yerinde 32 inci adada 681-603 1114-1, 680-650, 660, © harita mumaralı arsalar arasında 60,72 metro munabbaı arsa alâkadarları arasmda kapalı sarfla minakasaya konmuş” İ Taliplerin şartname almak için her gün Levazım üdürlüğü” müracaatları. Münakasaya girmek için 65,5 liralık teminat zundır. Bü teminat nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden İ saliye alınarak Bankaya yatırılıp alınacak makbuz ve yaf| | hükümetçe müteber tanınmış bankaların birinden getirileğ | teminat mektubu ile olur. Bu şekilde teminat makbuz mektubu, şartname ve teklif mektubunu bir zarfa koyarak if” le günü olani 9-11-931 pazartesi günü saat on beşe kadar Dai encümene müracaat edilmelidir. (3309). Yonkann İskele meydanında iin olup 180 lira kıyan takdir edilen Belediye mah bilâ numaralı depo satılmak üs açık müzayedeye konmuştur. Talipler şartnameyi görmek i€ her gün Levazım Müdürlüğüne müracaat etmelidir. Müzay&' ye girmek için 13,50 lira teminat lâzımdır. Bu teminat kabül edilmez. Ya Belediyeden irsaliye almarak Bankaya 9 tırılıp almacak makbuz ve yahut Hükümetçe muteber tan” mış Bankaların birinden getirilecek teminat mektubu ile ol” | Bu şekilde teminat ile beraber ihale günü olan 9-11-931 P tesi günü saat on beşe kadar Daimi Encimene müracaat ef lidirler, (3310). Bedeli keşfi 518 lira 17 kuruş olan Kemerburgaz nahiyf ne tabi Çiftalan köy mektebinin tamiri pazarlıkla yaptırıl€ tır. Pazarlığa girmek için 89 lira teminat lâzımdır, Bu temif nakden kabul edilmez. Ya Belediyeden irsaliye alınarak kaya yatırılıp alınacak makbuz ve yahut hükümetçe müt©l| | tenrimış bankalarm birinin teminat mektubü İle olur, Bu $| | kikle teminat ile beraber 22-10-931 perşembe günü saat ön ” şe kadar Levazım Müdürlüğüne müracaat edilmelidir. Gil Eminönü Kaymakamlığından Bayazıtta Sekban baş! y | kap ağa mahallesinde Koska caddesinde 28 No. lu Beledi! | mali'dükkân kiraya verileceğinden talip olanların şehrihi 27 inci Sali günü saat on üçte müracaat eylemeleri ilân (3313? MİLLİYET MATBAA