19 Aralık 1931 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

19 Aralık 1931 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

İİ İİ Beş. Hasta Var! Etem İzzet “Yakılacak Kitap!,, ibdakârının bu yeni romanı pek yakında kitap halinde neşrediliyor. “Beş Hasta Varl,, Türk edebiyatının ve romancılığının en kuvvetli eseridir Elektrik Buyotu İşte faideli ve ucuz bir hediye parasını 6 ayda ödersiniz “Beş Hasta Var İş 1 şimdiden kitapçınıza sipariş edi- niz. Tevzi merkezi SUHULET kütüphanesidir. “Yakılacak Kitapl,, ta üçüncü defa olarak yakında yeni harflerle neşredilecaktir. Telefon: B.O. 977 Her akşam 21 Könunmev- vele kadar Arjantine orkestrası Rouff'da Eduardo Bianco Beyoğlu, Beyazıt, Kadıköy, Üsküdar ve Büyükada mağazalarınde satılır. Tasarruf haftası sizin için bir başlangıç olsun: Ankara'da ğ z a > z TAŞ HAN PALAS Oteli Taş Han Büyük Gazi heykeli karşısında Ankaranın en rahat ve elverişli otelidir. Kalorifer, banyo, elektrik ve her türlü konforu havi, servisleri seri ve muntazamdır, Yeni sahibi: Sabık Merkez kıraathanesi ve Azmi Milli Ticarethanesi sahiplerinden İbrahim Tevfik. Darülfünun eczacı ve Dişçi Mektepleri müdiriyetinden: Mektebimiz Baş asistanlarından Diş tabibi Orhan Abdullah | Bey tarafından 20-12-931 pazar günü saat 16da Darülfünun İ Konferans salonunda “Stabiloccluseur” hakkında projeksionlu bir konferans verilecektir. Herkes gelebilir.(4473) Siz 5 Bo Kambarı Mi : Resmi İlânlar Türk Lt. Şirketi Türkiyede her lisanda intişar eden bütün gazeteler için bilümum resmi daireler ilânlarını kabul eder Gümüşane Nafia Başmühendisliğinden: Gümüşane Vilâyeti dahilinde ve Trabzon-Erzurum yolunun Köprübaşı ile Zigana mevkii arasında iki, Kelkit-Erzincan yo unda birki cem'an üç adet 12 tonluk Ruslardan metrük silindir lerin tamiri (6750) lira bedeli ile 1-12-931 tarihinden itibaren Zi gün müddetle münakasaya konulmuştur. Tenzilât yapmak ve fazla tafsilât almak istiyenlerin Gümüşane Nafia Başmü- hendisliğine müracaatları ilân olunur.(4476), Adres : Ankara caddesi Kâhraman zade hanı 3 üncü kat Telgraf adresi: Resmilân - Telefon: 20960 Posta kutusu İst. 753 Zatiyeci umum ye, işcehasızlıx ve kuvvetsizuk halaunda büyük faide ve tesiri görülen FOSFATLI ŞARK MALT HULÂSASI kullanınız. Her eczanefe satılır Jandarma Satınalma Komisyonu Riyasetinden: Jandarma için (3800) - (3900) takım kışlık: elbise ile o mik- tar şapka ve tozluk imaliyesi kapalı zarfla münakâsaya çıkarıl- nuştır. Münakasa 24 Birinci Kânun 931 Perşembe günüdür. Ta- iplerin şartnameyi ve nümunelerini görmek üzere her gün ve münakasaya iştirâk için teminat ve teklif mektuplarile yevmi mezkörda saat on beşten on altıya kadar Gedikpaşadaki Ko misyonumuza müracaatları, (4233) Haydarpaşa Emrazı istilâiye Hastanesi baştabipliğinden: Aleni münakasa suretile aşağıda cinsi ve miktarı yazılı 1e- vazım ayrı, ayrı satın almacaktır. Münakasa günü 2 Kânunu- sani 932 cumartesidir. Talipler şartnameyi almak üzere'her gün Hastane İdare memurluğuna ve münakasaya girmek için mezkür günde saat on dörtte Galatada İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Merkezinde müteşekkil komisyona müracaatları ilân olunur. (4311). 1000 OMetre Amerikan bezi 500 , © Patiska 500 “ Pijamalık 100 Adet Havlu s0 5 Battaniye Istanbul Evkaf Müdürlüğünden Cinsi Miktarı Adet Muşamba 300 metro murâbbar Kaba hasır 1500 Çalı süpürge sapı 700 Hasır süpürge sapı o 700 Cevamii şerife için Kizumu olanı balâda muharrer dört kalem, levaztmın icra edilen münakasasında talip zuhur etmediğinden Kânunuevvelin yirmi ikinci salı günü saat on dörtte pazarlık - la ihalesi icra edileceğinden talip olanların şeraiti anlamak üze re her gün Levazrn idaresine ve ihale günü de idare encümeni- ne müracaatları, (4452) ilanları Devlet Demiryolları idares: Füsun Hanımefendinin No.17167 Yabandan geldim yabandan 3 üncü Kolordu ilânları K. O. yiyecek ambarında is- tihdam edilmek üzere iki ham mala ihtiyaç vardır, Taliplerin Haydarpaşa Limanı eşya tahmil (ve tahliyesinin kapalı zarfla münakasası 4 ikinci Kânun 932 pazartesi günü saat 15 te İdare Merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara ve Haydarpa- şada İdare veznelerinde ikişer liraya satılmakta olan şartna- ça ee Nafıa vekâletinden: 1000 ton katranyağı pazarlık suretile mübayaa edilecektir. Pazarlık 31-12-931 tarihinde perşembe günü (saat on beşte Ankarada Nafia Vekâleti müsteşarlık makamında yapılacaktır Pazarlığa iştirak edeceklerin dört bin beş yüz liralık teminat: melerde yazılıdır. (4409). Şarkısı ÇOLUKRK Plâklarında çıkmıştır. nü 10000 M 3 oksijen münakasası 5-1-932 tarihinde saat 15 te Ankara'da umumi müdürlük merkezinde icra edilecektir. 19-12-931 tarih cumartesi gü- komisyonuna müracaatları, (639) muvakkate ve Ticaret odası ( vesikasile birlikte ayni gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler, şartnamele- ri iki lira mukabilinde Ankarada Nafia Vekâleti İnşaat daire- sinden; İstanbulda Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik ede- saat I5te K. O. yoklama (4404) Fazla malümat Haydarpaşa ve Ankara'da Umumi Müdürlük veznelerinde ikişer liraya satılmakta olan şartnamelerde ya- zılıdır, (4408) Devlet, İzmir ve Şark hatlarda bulunan 79 hurda makina ve 78 hurda vagondan kırdırılmak suretile çıkarılacak demirler le Derince ve Eskişehirde bulunan takriben 1300-1600 ton hur- da demirin kapalı zarfla müzayedesi 16 ikinci Kânun 1932 Cu- martesi günü saat 15 te Ankarada İdare Merkezinde yapılacak- tır. Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde ikişer liraya satılan şartnamelerde yazılıdır. (4418) İdaremiz için imal ettirilecek 2 adet sandaln pazarlığı 21-12-931 tarihine müsadif pazartesi günü saatli,30da icra kılmacağından taliplerin şeraiti görmek üzere her gün saat do kuzdan or yediye kadar Haydarpaşa mağazasına müracaatları ilân olunur. (4457). © Nafıa Vekâletinden: 40 Makas takımı için muktazi 1560 adet meşe travers kapalı zarila münakasaya konulmuştur. Münakasa 28-12-931 tarihinde pazartesi günü saat 15 te An- karada Nafıa Vekâleti binasmda yapılacaktır, Münakasaya iş- tirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminatla- cinı ayni günde saat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu ri- yasetine vermeleri lâzundır. Taliplerin Ticaret odalarında mu- kayyet bulunmaları şarttır, Taliplerin münakasa Şartnameleri- ni iki lira mukabilinde Ankarada Nafıa Vekâleti İnşaat daire- sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri m tedarik edebilirler. (4280) Tütün inhisarı Umumi Mürürüğünden, Samsun Fabrikamızdan Tokat ve Sivas havalisine gönderi- lecek mamulât ve levazım nakliyatma ait ihale evveliyenin mahalline 1 Kânunusani 1932 tarihinde icra olunacaktır. Talip- lerin mezkür Fabrika Müdiriyetine müracaatları icabeder. (ası) , Tekirdağ Vilâyeti Daimi Encümeninden: Tekirdağ Malkara yolunun 544-400 ve 56-420 kilometro- ları arasında 2175 metro tulindeki kısmın (16,534) lira 34 ku- ruş bedeli keşifli tamiratı esasiyesi 21 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. 1 — Keşilname, şartname ve sair evrâkı müteferriasını gör- mek isteyenler Vilâyet Encümen kalemine müracaat &decek- lerdir, 2 — İhalei katiye 29-12-931 salı günü saat on beşte Daimi Encümence icra kılmacaktır. 3 — Münakasaya iştirak edecekler 661 numaralı münakasa ve ihale kanununun onuncu maddesindeki o izahat dairesinde tanzim edecekleri teklif mektuplarına teklifatm “6 yedi buçu- ğa nisbetinde teminatı muvakkate akçesine ait vesaikle Vi- Jâyet Nafia Baş Mühendisliğinden musaddak ehliyet vesikası ve istihdam olunacak Fen memurunun leyakati fenniye vesi- kalarını lef etmeleri ve saati ihaleden evvel Makamı Vilâyete vermeleri lâzımdır. 4 — Ehliyet vesikası kaydettirmek için münakasa şerait umumiyesinin birinci ve ikinci omaddesinde yazılı vesâikin yevmü ihaleden sekiz gün evvel Vilâyet Baş Mühendisliğine tevdii icap eder, 5 — Müteahhidin Fen memuru iş hususunda Müteahhit derecesinde mes'ul olacağından teklifnameyi ve mukavelena- meyi Müteahhitle birlikte imza edecetkir. (4411). Nafia Vekâletinden 1000 adet ahşap telgraf direği kapalı zarfla münakasaya ko- nulmuştur. Münakasa 2-1-932 tarihinde cumartesi günü saat 15 te Ankarada Nafia Vekâleti binasında yapılacaktır. Münakasa- ya iştirak edeceklerin teklif mektuplarını ve muvakkat teminat larmı aynı günde saat 14 buçuğa kadar münakasa komisyonu ri yasetine vermeleri lâzımdır. Taliplerin Ticaret odalarında mu- | kayyet bulunmaları şarttır. Taliplerin münakasa şartnameleri- ni bir lira mukabilinde Ankarada Nafia Vekâleti İnşaat Daire- sinden, İstanbulda Haydarpaşa Liman İşleri Müdürlüğünden tedarik edebilirler , ema) (4346) | Çatalca Müstahkem mev- kiin ihtiyacı olan kuru üzüm aleni münakasa ile satmalı macaktır, İhalesi 19-12.931 ta rih cumartesi günü saat 15 de Komisyonumuzda yapılacak- tır. Taliplerin şartnameyi gör- | mek üzere her gün ve münaka saya iştirâk edeceklerin de vak ti muayyende Komisyonumu- | za müracaatları, (612) 4163) Askeri fabrika- | | lar İlânları MALZEMESİ Yukarıdaki malzeme ale- ni münakasa ile 13-1-932 de saat on dörtte ihalesi yapıla- caktır, Taliplerin şartnamei- çin her gün ve münakasaya gir mek için deo gün teminat (Teklifat) ile müracaatı, | 28 KALEM RESİM | (4363) MAMA Dr. Hakkı Şinasi Doktor Rusçuklu Hakkı Beyoğlu, İstiklâl caddesi Büyük Parmak kapu, Afrika hanına bitişik Apartman No 21.— Tel: Beyoğlu 2797.$| Saat: 14-18. bilirler. (4454). | ÜSKÜDAR - KADIKÖY SU ŞİRKETİ Tahvilât hâmillerine ilân: Nisabı arâm ademi İusulü dole- İ yısile Heyeti Umumiye 12 Birinci İ Kânun 1931 de toplanamadığından, isbu Heyeti Umumiye içtimamın, | evvelce tespit edilen ve zirde mün- İ deriç rüznamenin müzakeresi zrm- nında, saat li de Şirketin Kadıköy- ünde, Moda caddesinde kâin merke , sinde toplanmak üzre, 6 ikinci Ki- mun 1032 tarihine talik edildiği tah vilât hâmitlerine ilân olunur: RÜZNAME: Aşağıdaki maddelere o müteallik Meclisi idarenin izahnamesi ve Şir- 'ketin teklifleri:, İ 4 — Taheilötm tediye tai ve bilhassa emortisman müddetinin temdidi ve şeraitinin tadili, | 2 — Vadesi hulül etmiş kupon, | SEYRİSEFAİN PİRE - İSKENDERİYE POSTASI (İZMİR) 22 Kânunevvel Salı 10 da Galata rhtımm dan kalkar. Karadeniz Postası Sakarya vapuru 20 Kânunevvel Pazar akşam saat 17de Sirkeciği kuku haiz yeni tahviller memnuiyetinin ref'i, , yahut faizler haklımdaki her türlü | mütalebattan sarfınazar. 3 — Mevcut tahvilâtın haiz oldu- ğu hulukun fevkinde bir takım hu ihracı İ Tahvilât hâmilleri Heyeti U- mumiyede hazır bulunabilmek için ellerindeki tahvilâtr içtima — için tayin okunan tarihden bir hafta e vel, yani nihayet 30 Birinci Kânuni 1931. tarihinde (aşağıda İsimleri münderiç bankalara tevdie mecbur- müracaat. | durlar: a İ Galatada Memaliki Şarkiye Fran- sir Bankası (Türkiye) ama Tae m z Paris'te Bangue Française des Paye Dr. A. KUTIEL Cilt ve zührevi hastalıklar teda- vihanesi, Karaköy, büyük mahallebi | ci yanında 34. d'Orlent (Fransa). Brüksel'de Societe Generale de Belgigue. (Belçika) Meclisi İdare — mma arassa MİLLİYET MATBAASI i