12 Ocak 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

12 Ocak 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

© Balıkyağı içemeyenlere: HASAN KUVVET SURUBU ASiPiN - KENAN'-:zi: Soğuk algınlığının, grip, nezle, baş vediş ağrılarının “us olduğümü söy!eyim mi ? “Baş ağrısına karşı en müessir devanin hangi ilâç olduğu hakkında uzun tet- /kikat yaptım. Neticede ASPİRİN do Jkarar kıldım. Size temin ederim ki, nerem ağrırsa sağrısın, başka tedbire hacet kalma- 'dan “ASPİRİN, o ağrının derhal önüne geçer. " ASPİRİN, iriYsizdeki' ağrıları da aynı: suretle şifayap edeceği muhakkaktır. “Adana Yedinti Daire Su işleri Müdürlüğünden: Tarsus kazası dahilinde Karabucak deniz kanalı ameliyatı nın bedeli keşfi olan 64312 lira 50 kuruş mukabilinde ve kapalı Zarf üsulile münakasaya çıkarılarak 932 senesi kânunusanisinin on dokuzuncu salı günü zavali saat on beşte Mersin vilâyeti hükümet dairesinde ihalesi icra kılınacağından taliplerin 6 7,5 teminatlarile nümunesine göre teklifnamesini ve şartnamesin- de yazılı vesaiki havi kapalı zarfların mezkür ssatte komisyonu mahsusuna tevdi etmeleri ve lâzım gelen izahatı ameliyat ma- hallinde vermek üzere pazaf Ve perşembe günleri saat on dört” te ve mukavele ve şartname ve fenni evrâkını görmek üzere her gün Adanada Su İşleri dairesine müracaatları ilân olu- nur. (1) Ankaz ilânı Emniyet Sandığı müdürlüğünden: Müzeyyen ve Ayşe Hanımlarla Muammer Talip Efendi Vasisi Hacı Ahmet Faiz beyin 11326 İkraz numaralı bocç senedi mucibince istikraz eyledikleri meblâğ mukabilinde Sandığımız namına merirım bulunan Tarabyada, Tarabya caddesinde eski 202 ve yeni194Nolı ve yüz beş arşın arsa üzerinde ahşap 3 katta dört oda, iki sofa, bir mutfak ve altinda bir küçük dükkânı havi harap bir hanenin ankazı satılığa çıkarılarak 6 K. Sani 932 ta- rihinde icra kılınan birinci arttırma neticesinde yüz on lira be- del ile müşterisi üzerinde takarrür etmiş ise de mezkür hedel mubemmen kıymetini temin etmediğinden yirmi gün müddetle satılığa çıkarılarak 6 Şubat 932 tarihine müsadif cumartesi gü- nü saat on beş buçukta ikinci arttınmasının mukarrer bulun- duğundan talip olanların mezkür gün ve saatte Sandık idaresi- ne müracaat eylemeleri ilân olunur. istanbu: selediyesi ilânları Eminönü Belediye şubesi Temizlik işlerine ait bir Katır 13-1-932 çarşamba günü Fatih At pazarında Üsküdar ve Kad köy Belediye şubeleri. Temizlik - işlerine * ait iki Beyğir de 17-1-932 pazar günü Üsküdar At pazarında saat 10'da aleni mü zayede ile satılacaktır. Almak isteyerilerin mezkür günlerde mahallerinde bulunacak heyete müracaatları. (159) İstanbul Belediyesinden: İcra edilmekte olan Kanalizasyon ameliyatından dolayi Mercanda Tığçılar caddesiyle Çamakçı- larda Mahmudiye çeşmesi sokağının 12-1-932 tarihinden itiba- ren bilcümle vesaiti nakliye kapalı bulunacağı ilân olunur. © $* Belediye zabıtası talimatnaresinin 390 ıncı maddesi ye- rine aşağıda yazılan maddenin tatbiki kararlaştırılmış ve tşbu maddede beyan olunan şeraitin ifası için taribi ilindan itibaren (6) ay mühlet verilmiştir, Alâkadaranın malümu olmak üzere ilân olunur. Madde: 390.— Francala ve Ekmekler için kâmilen çinko ile döşenmiş ve içine toz girmiyecek şekilde mazbut ve imtizaçlı bir tarzda her tarafı kapalı yan ve arka taraflarından bir kapak ile açılır sandıklar içinde naklolunacaktır. Bu kap- lar içinde ekmekler bir biri üzerine olmıyarak teker teker iska- ralara konacak ve bu ıskaralar ihtiyaca göre veya bir kaç kat olacaktır, Bu kapların dışı beyaz yağlı boyalı olacak ve yan taraflarında ait olduğu fırm veya sahibinin ismi yazılı buluna- caktır. Bu sandıklar geceleri terkolundukları yerde içlerine ke- di, köpek, tavuk gibi hayvanın girmemeleri için kapakları ka- pahı ve içleri yalnız bu işe tahsis olunacak bezlerle sık srk sü; rülüp daima temiz bulüridürulacaktır. Ekmekler araba ile ta- şınmak istendiği halde ayni şartları haiz ve ekmek taşumağa mahsus arabalarla taşmabilir. Yük ve binek arabaları kayıkla ve sair nakliye vasıtalarile taşmması memriiudur. Ancak ekme © ğe mahsus küfe ve kaplar içinde olmak şartile araba ve kayık- larda taşınması câizdir, (162) > Hazır ve Ismarlama K. 5. MİHAİLİDİS KUNDURA Mağazası Beyoğlunda Sovyet konsol TELEFON: Balıkesir Erkek Muallim Mektebi Müdürlüğünden: Mektebimize şehire yakın Ahmetli membaından getirilecek oshanesi karşısında No 351 Beyoğlu 2611. nl irite) Yare Er romatizma alâmı mafsaliye HAMIZI :BEVLİN ( ASİT URİK ) KURBANLARI Tıp akademisi reisi sabıkı profesö) X Lansero Yinrahından tavsiye edilmiştir Paris hastahaneleri mütaahhitleri Şatelen müessesatı 15 büyük mükâfat hamın bevl (asit urık) ile zehirlenmiş, ajam ve ıztırabatın tahtı tehdidinde bulunmuş olanlar ancak | ve muayene memurluğuna suyun Görü döşenmesi ve yapılacak taksim mahallile su hazne- sinin inşaatı 28/K. evvelden itibaren 20 gün müddetle kapalı zarf usulile münakasaya konulmuştur. Taliplerin keşifname ve şartnameleri görmek üzere mektebe ve münakasaya iştirak için, de 18-K.sani-932 pazartesi saat 14 te mektepteki toplanacak komisyona müracaatları, (4599) Nafıa vekâletinden 390 adet meğe makas traversi pazarlık suretile mubaya edi- İğ lecektir. Pazarlık 16-1-932 tarihine müsadil pazar günü saat 16,30 da Ankarada Nafia Vekâleti Müsteşarlık makamında ya- pılacaktır. Pazarlığa iştirâk edeceklerin yüz'elli Hralrk temin; ti muvakkate ve 932 senesine ait Ticaret Odası vesikasile likte ayni gün ve saatte Komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler şartnameyi görmek üzere Ankarada Nafia Vekâleti Malzeme dairesine, İstanbulda Haydarpaşa İnşaât Tesellim aat edebilirler, (153) | Istanbul Evkaf Müdürlüğünden: Şehzadebaşmda camcı Ali mahallesinde Vezneciler cadde- sinde fotoğrafhane ittisalindeki arsa Ramazanı şerife mahsus olmak üzere kiraya verilecektir. Taliplerin Kânunusaninin on | dokuzuncu salı günü saat on beşe kadar Akarat Kalemine mü- racaatları. (152) | Istanbul Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonundan 2000 metre Kaput astarı açık münakasası; 3 Şubat 932 çar- şamba günü saat 11 de yukarıda mikdarı yazılı kaput astarlığı kumaşın hizasındaki gün ve saatte açık müimakasası icra oluna- | Cağından şartnamesini görmek üzere her gün ve vermeğe talip | olacaklarm münaaksa gün ve saatmda muvakkat teminatlarile birlikte Kasımpaşada Deniz Levazımı Satın Alma Komisyonu | na muracaatları. (134) Istanbul Evkaf Müdürlüğünden: Lâleli camii şerifinin kurşun ve sair tamiratı 29 Kânünuev- | vel 931 tarihinden 23 Kânunusani 932 tarihine kadar yirmi gün | müddetle kapalı zarf usulile mevkii münakasaya vazedilmiştir. Taliplerin şartnameyi almak üzere her gün İstanbul Evkaf Müdiriyetinde öğleden sonra Heyeti fenniyeye müracaatları ve! yevmi ihale olan 23 Kânunusani 932 cumartesi günü saat on | üçte kapalı zarflarmı usulü dairesinde Encümeni idareye tevdi URODONAL Mevkii Alsancak ” Hacıbekir-Karakol Birinci kordon İkinci kordon Alsancak 1 — Yukarda evsafı yazılı emlâk 7-1-932 tarihinden para ile müzayedeye çıkarılmış tır. Haziran 928 tarihli talimatnamedeki hak sahiplerine verilmiş olan bonolar da nakit sayesinde halâs olabilirler. Zira urodonal; bamızı bevli balleden yegâne maddedir. bilimum eczahanelerde satılır. Türkiye Ziraat Bankası İzmir Şubesinden: Sokağı Cinsi Dufcikân Furun Hane İki hane ve dükkân Hane Hane ve dükkân İki hane Burnova Mes'udiye Yeni Gün Tuzlu Karakol Hâne Kahve hane Mukaddes mezar 622/422 618/418 620/420 644/450 350/200 508 487 99/101 Hane Hane Hane Mes'udiye ( Ikidükkân kıymeti 8000 8000 25000 20000 14000 17000 20000 16000 45000 35000 40000 16000 23000 2 — İhale günü 2 Şubat 932 salı günüdür. Taliplerin mezkür günde Ziraat Bankası: Gazi Bulvarındaki Şubesinde müteşekkil satış heyetire saat onda müracaat v$j teklifnamelerini mezkür saate kadar makbuz mukabilinde müzayedeye memufl heyetin riyasetine teslim eylemeleri icap eder. 3 — Talipler teklifnamelerini bir zarf içine koyupsmezkür zarfrmihürliyecekler ve yalnı#İ teklifnameyi havi olacak olan işbu zarfın üzerine isimlerini yazacaklardır. Mezkür 2: e 1,50 teminat akçesine ait makbuz ilmühaberi veya Banka kefaletnamesile bera Muhamme itibaren kapalı zar! usulile ve pe: eşkâle gö makamında kabul edilecektir. diğer bir zarf içine konulup bu. ikinci zarfta o mühürlenecek ve üzerine teklifnai etmeleri ilân olumur.(4642). 3 üncü Kolordu ilânla | Birinci Fırka hayvanatı ih- tiyacı için kapalı zarfla ot mu- bayaa edilecektir. İhalesi 13- 1-932 çarşamba günü saat 16 da Komisyonumuzda yapıla- caktır, Taliplerin şartnamesini almak üzere her gün ve müna- kasasına iştirâk edeceklerin de vakti muayyeninde teminat ve teklifnamelerile Komisyonu - muza müracaatları. (668) (4550) ... THI.K.O.kıtaat hayvanatının ih tiyacı için saman kapalı zarfla münakasaya konmuştur. İhale si 19-1-932 tarihinde salı günü saat 15te komisyonumuzda yapılacaktır. Taliplerin şartna mesini almak üzere her gün ve münakasaya iştirak ede- ceklerin de teminat ve teklif- hamelerile Komisyonumuza müracaatları. (683) (4633) ... TL. K. O, kıtaat hayvana- tnm ihtiyacı için ot kapalı zarf la münakasaya konmuştur. İ- halesi 13-1-932 tarihinde çar- samba günü saat 15 te Komi- liplerin şartnamelerini almak üzere her gün ve münalasaya iştirâk edeceklerin de vakti | namelerile Komisyonumuza müracaatları, (659) (4517) İ ... | K. O, nakliye ve İstihkâm ihtiyacı kapalı zarfla münakş- saya konmuştur. İhalesi 13-1- 932 tarih çarşamba ginü saat | 15,5 da Kemisyonumuzda ya- İprlacaktır.. Taliplerin şartna- #nelerini almak üzere her giin | lerin de vaktı muayyeninde te- minat ve teklifnamelerile Ko misyonumuza müracaatları, (658) (4516) Ordu sıhhiye ihtiyacı için a- hnağağı ilân edilen 32 kalem rontken malzemesinin görülen lüzuma mebni ihalesinden sar- İmazar edildiği ilân olunur, : (67) taburlarile beşinci alay için ot İlyip! menin yalnız hangi işeait olduğu yazılacaktır. 4 — Teminat akçesi ve sair Gihetler hakkında daha ziyade malümat almak (istiyenlef| mezkür Bankanm muhasebe servisine şimdiden müracaat edebilirler. 5 — Talipler satış alabilirler. (53) Dr. TAŞÇIYAN Zührevi hastalıklar tedavihanesi Eminönü Mihasyan eczahanesi kar- muayyeninde teminat ve teklif | şısmdaki sokak No. 4. wlübirm bir keçi ADEMİ İĞİKTİDAR nağlup olda İLİNE Erkekler için) zenç ve dinç hayvanının iösye ve Hor monlarından. LE ÖKSÜRÜK ve BOĞAZ LA MT EY eşi Dr. A. KUTIEL Cik ve zührevi hastalıklar mü. tehassisı. Karaköy, büyük mahalle. bici yanında 34, 2 a alm ezim” va e şartnamelerinin musaddak (suretlerini heran Şubeye müracaat | Gila ve ilimai muavenet vekâleten; İthalâtm tahdidi hakkındaki (11986) No.lı karamatı merbut (F) listesinde dahil trbbi müstahzarlar ve sair madâ lerin memleekte girmesi için vekâletten müsaade almak 1âzi İ geldiğinden bunlardan evvelce sipariş edilip gümrüğe geli olanlarm pullu orijinal faturalarının bir istida ile vekâlete £' derilmesi ve henüz yolda bulunanların mikdar, cins ve fiat! gösteren bir listenin ve eglmiş ise gene pullu orijinal fatura! nm irsali icap eder. Vekâletçe verilecek müsaade fatural, arkasma işaret edilerek o suretle gümrüklere ibraz edileceği den faturaları gönderilmiyen malların girmesine kân yoktur, Bundan sonra sipariş edilecek bu gibi müstahza İ ve sair maddelerin siparişinden evvel cinslerini ve mikdar İ #iatlarını ve nereden getirileceğini bildiren bir istida ile vefl | lete müracaat edilerek evvelâ müsaadesinin alınması ve o nal faturasının vürudunda da müsaade edildiği işaret edi üzere bunun da vekâlete tevdii lâzım geldiği alâkadarlara " lâm olmak üzere ilân olunur. (34) Adana Nafıa Başmühendisliğindef Adana - Karataş yolunun 22-1-500: 26--000 K. arasında (35 metre tulundaki şosa müceddeden (inşa edilmek üzre (4489) lira ve 88 kuruş bedelle 3-2-932 çarşamba günü ihalesi ij kılınmak üzete kapalı zarf usulile münakasaya (vaze€ miştir. Talip olanların yevmi mezkürda saat 11 re kadar Ad Encümeni Vilâyetine ve keşfini görmek içinde Nafia Başı” dürlüğüne müracaat etmeleri ilin olunur. (35) imi ve