17 Şubat 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

17 Şubat 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

in Güzeller da (Banı 1 öncü sahifede) Feriha H. Vekâlet verdi Maamafih, dün adliye dairesin | is deveran eden bir şayiaya na- aran Feriha Hanım, bu vaziyet İn ve aleyhinde yapılan bazı meş açması için an Rami B. İl bu şayian “up olmadığını soran bir muhar- ize demiştir ki setesini “ Ni 000 lira mükâfatını istiyeceğiz. Sümkü Feriha Hanım hükmen bi- İncidir ve hâkemler tarafından İlk intihapta ittifaka yakın bir ek- öriyetle birinci intihap edilmiş Kir. Bu davada © şahitlerde gene em heyetinden olacaklardır. inkü intihaba fesat karıştırılıp ğmı bilen onlardır. "Sene bu dava neticesinde mevcut " Cümhuriye- -e mensup olduğu ve bitaraf hâ- temlerin kaç kişi kaldığı da anla- ilacaktır.” Nazire H. da dava açıyor Diğer taraftan Nazire H. da "aklımdaki dedikodulardan pek (#nütesssir olduğunu söylemekte. Ye avukat Münim Mustafa B.İ evkile karar vermiş bulunmakta İl. Münim B. de bir muharririmi- te demiştir kiz 7 4. Filhakika, Nazire H. be- &mle görüştü. Dedikodular eessiren vaziyetin tetkikini havale etti, Lâzmaçelenler Rimda dava ikamesi için delâ- tetkikile meşgul oluyorum.” X Gerek Nazire ve gerek Feriha “4. Varım bu suretle açacakları da- taların çok merakli safakat arze Meceği ve yapılan intihabın wmul- Mx mü, dürüst mü olduğumu, or- #da bir haksizlik mevcut olup ol- İmadığını göştereceğine şüpbe yok rur. r Dedikodular devamda la gelirse öyle tesbit etmek mümkün olur: r,,| — Nazire H. ım birinciliğe s6- yileceği, intihaptan birkaç gün ev- Sel duyulmuştur. Hattâ bazı kim seler, bazı (o gazetelere telefonla #nüracaat ederek buna mâni ola- eşriyat yapılmasını söylemiş 4 — Nazire FL. a rey verenlerin ühim bir kama, mü İlikemlerden Rnhi Vamız. B. İşaziyeti de tenkit edilmektedir. Ruhi B. Nazire H. 1 haspelmeslei ğını söylediği halde, Nazire ileybin iç kaydedilmektedir. Mühim bir nokta Nihayet, dün, hâkem heyeti bulunan ve resmi ve üüksek bir mevki sahibi olan bir im de, Nazire H. a rey verdiği ilân edilmiş olduğu halde, Feriha 'H. a reyini verdiğini söylediği du- yulmuştur. Bu da Abdülhak Hâ- Siymit B. ve arkadaşlarını teyit et- mektedir. J7 İ— © Efkâri umumiyenin, güzellik wüsabakasnın bu neticesine karşı hassas bulunduğu muhakkak Gazetelere gelen birçok mek- buna delâlet etmekte ve belde bu işe sür'atle salim bir verilmesi o zaruret halini al (8 İstanbul güzeli müsabakasma 11 ait bu karma vaziyet de- karışık ve avam ederken, Türkiye (güzellik da başlamıştır. Bursa'da Bursa güzeli Leman ww İzmir güzelline faik güzel- Mİ İikte olduğu iddin edilmektedir. 8 zellik müşabakasını Halkın Sesi gazetesi bahisle (Cümhuri- hakiki vaziyetlerden inhiraf ettiği anlaşılıyor ki, bu vaziyetin gele- «acok senelerde yapılacak olan mü. ği şabakalara fena bir örnek teşkil Ü edeceğine şimdiden emin olmala- İlt lâzım gelmektedir) diyor. Yi İzmir hakemi ne diyor? İç Müsmbakada İzmir hâkemi o- © İlan Hüseyin Rifat B. de İzmir'e Mit âvdet etmiş ve şayani dikkat be- Yal yanatta bulunmuştur. İzmir güze- İla li Neriman Hanımın da müsaboka İl öm şeklinden çok müteessir oldu- ME ani bulunduğu İzmir'den bi ' 1 Mi dirimektedir. Hüseyin Rifat B. demiştir ki "— Müsabakanın o vaziyetine 4 Miazetelere mektup yazıyor va açıyorlar çök kızgınım... Gelecek sene gü- zel seçerseniz ve bana temsil hak- İ kı verirseniz geniş salâhiyet iste- rim. Bir daha böyle vaziyet olur da bu seneki gibi haksızlık görür- sem güzeli alıp derhal meclisi ter. kedeceğim. Fakat bana kalırsa bu işin en münasibi İzmir güzelini &oalmak Türkiye müsabakasma götürmek ve: “Ey vatanda; bizim güzelimi; ikten sonra #alondan çıkmak ve müsabakaya biç girmemek... En iyi | hareket, hattâ bu sene de bu olurdu. İstanbul müsabakasında, ha- kemlerin haksızlığını benim gibi bir çokları da itiraf ettiler. Müsa- baku baştan sonuna kadar hak- sızlıkla dolu idi. En son seçmede | ben: “Nazire Hanımın gözlerinde sürme vardır, dikkatinizi celbede rim, Muayene olunması lâzm- dır.” diye itiraz ettim. Fakat mu- ayene eden olmadı. Bir hâkemin itirazı bu suretle kale alınmadı. İzmir güzeli Türkiye güzellik intihabında 16, Nazire Hanım ise 18 rey almışlardır. Neriman Kia» nımın Türkiye güzeli olmaması garip bir şaka yüzündendir. Anla balosunda Çal- . Neriman di mi size verecektim... Fakat ve Hüseyin Rifata şaka olsun diye Nazire Hanıma verdim... demiştir. Demek Çallı bu şakayı yapmamış olsaydı Nazire Hanım da 17 rey, Nerima) Hanım da 17 rey alacak lardı. Benden başka o Abdülhak Hâ- mit, Halit Ziya, İzzet Melih Bey- ler, Fahrünnisa İzzet Melih, Naşi- de Saffet Hüseyin Cahit, Cenap Şahabeddin, Hanımlar, Vâlâ Nu- reddin, heykeltraş Kenan, Nejat Beyler İzmir güzeline rey vermiş- lerdir. Cümhuriyet gazetesine mensup bazı hâkemler Neriman Hanıma: — Ne yapalım. Muztar kaldık. Onun için reyimizi size veremedik. demişlerdir. Şu halde, bunları söyli- yen hakemler Neriman hanrma rey vermiş olsalardı İzmir güzelinin rey leri yirmiye çıkacak, Nazire hanım 15 rey alabilecekti. Müsabakayı hazıriıyan gazetenin | mensupları hakem almamalıdırlar. Benim kanaatime göre Feriha Lütfi hanım çok güzeldi. Türkiye birincisi, ikincisi, üçüncü: ayrılır. ken Nazire hanımın kazanmasının is tenildiği anlaşılıyordu. Reyler hafi verilmiş olsaydı her halde kraliçe o i di. Ne çare ki aleni oldu. Aka Gündür son bhereketile çok samimi davranmıştır” İntihabı kim yapmalı? Bütün bu dedikoduların gelecek | seneki intihaplar özerine fena tesir yapacağı mubaklcıktır. Vaziyeti iti- barile Nazire H. a taraftar bulunma- sı icabeden ve isminin & yazılmasını Ve etmiyen bir zat bize demiştir ie “ — En kestirme çare, gelecek seneler, müsabakaların meselâ, Mat- buat cemiyeti gibi bitaraf bir teşek. kül tarafından tertip ve idare edil. mesidir.” Naşide Saffet H. ın düğünü 1931 güzellik kraliçesi Maşide Saf- fet H. m düğünü önümüzdeki per- yembe günü yapılacaktır. Ece Atinadan geçerken.. Dünya güzeli Keriman Halis H. m Mısra giderken Atinaya uğradı- İ ir z bir kostüm tayör ve empermeabi bir pardesü buluna- yordu. Dünya güzeli çok söylemi yer, m az konuşuyor. Kendi. sini — i ya bunu ku- Bununla beraber, Keriman H. ga. zetecilerle karşılaşınca ağzını açtı ve söylemeğe başladı. Kendisine her gü | zele sorulması mutad olan sünller 60 ruldu: sinema artisti olup olmiyaca- ğı v.s... yaşına gelince 19 dan fazla olmadığını söyledi, Keriman H. bugün baremin aley- hinde olduğunu söyliyerek dedi ki: — Avrupa irleri çarşaf ve baremin Şarkta bir çir olduğunu söylüyorlar. Fakat biz Türkiyede Harem hayatımı esaretten farksız bu huyoruz. İşte bu sebeple, kadınlar çarşaf ve haremi kaldıran © Gaziye çok minnettardırlar. Biz bu sayede serbestimize kavuştuk, şimdi rahat- ça teneffüs ediyoruz.” Meclis Reisi Geldi siye noktai nazarından hangi gü- zele taraftarsınız? diye sormuşlar d zum Pş. Hz. üç dört gün şeh rimizde kaldıktan sonra Ankara- ya dönecektir. Meclis rrisimizin beyanatı Küzm Pş. Hz. dün Dolmabah- çe sarayında kendilerile görüşen bir muharririmize Anadoluda son yaptıkları seyahatlerine ait intiba ları hakkmda şu beyanatta bulun muşlardır: — Seyahatimden çok memmu- Bum, Gittiğim yerlerde halk ile temaslarda bulundum. Ehalinin efikâr ve hissiyatı şayanı memnu” niyet bir mertebededir, herkes iş ve gücü ile meşrüldür. Bu sene memlekette feyzü bereket olacağı anlaşılıyor.Halk ta vaziyetten çok memnundur. B. M. Meclisi mar- tan birinci güni mıyor. Bu iç- ima devresinde bütçe Meclise ge- lecek, encümenlerde müzakeresi yapıldıktan sonra heyeti umumi- yede müzakeresine başlanacaktır. Mecliste müzakere edilecek ka- nunlar meyanmda kazanç kanu- nu ile daha bazı kazunlar vardır. B.M. Meclisinde dört meb'us- Iuk münhaldir. Bunlar da vefat eden Trabzon meb'asu © Hakkı, Tokat meb'usu Bekir Lütfü Bey- lerle Ziraat Bankası umum müdür Tüğüne tayin edilen Konya meb'u- su Kemal Zaim ve sefirliğe tayin Şevket B. den inhi usluklardır. Bu meb'aslukların in hilâl ettirine meclitce resmen it- tila hâsrl olduktan sonra, yerleri- ne başkaları intihap edilecektir. Meclisin toplanmasından evvel in tihap yapılması mevzuu bahis de- ğildir.” Küzem Pş. Hz. son söz olarak dişlerini tedavi ettirmek için İ- tanbula geldiklerini ve birkaç gü- İ ne kader Ankara'ya dönecekleri» ni söylemişlerdir. Dolmabahçe sarayına giderek Ga- muşlar ve öğle yemeğini sarayda yemişlerdir. Poliste Bir hırsız kumpan- yası Beyazıt polis merkezi, o civar- da faaliyette bulunan ve mütead- dit yerleri soyan Osman, Hidayet ve Mehmet isimlerinde üç kişiden mürekkep bir hırsız kumpanyası- nı yakalamıştır. Bunların üçü de sabıkalıdır. Polis merkezini: öcesinde bu öç azılı hırsız yaka» Yi ele vermişlerdir. Hi zerlerinde birçok anahtar, may- muncuklar ve hırsızlık (aletleri bulunmustur. Kumpanya hakkın- da polis tahkikatı yapılmış ve ü- gü de dördüncü istintak dairesine teslim edilmişlerdir. Hapishanede adam öldürecekmiş Evvelki gün Çemberli Taşta Vezir handaki kâğıt deposunda zabıtaya haber vermiştir. İ memurlarile tekrar depoya gelim- miş ve depodaki adam yakalan. mıştır. Depodaki adamın hüviyeti iraz sonra anlaşılmış ve kendisi-. nin Niğdeli Mustafa isminde biri olduğu meydana çıkmıştır. Niğdeli Mustafa verdiği de şunları söylemiştir: “... Maksadım hırsızlık veya baska birşey değildi. Geçen sene imi. öldür- hapishaneye girmek istiyordum. için bir cürüm yapmak ve- ya cürüm yapar gibi olarak hapis- haneye girmek lâzımdı. Bu suret le hapishaneye girecek ve orada Ömerle Hasanı öldürecektim. Kar desimin intikamı da | çıkmış ola- caktı. Maksadım buydu. Bunun i- gin burrja depoyu girdim.” Me ME elemi bu ifadesi üzerine takibata . başlanmış ve tahkikata girilenişr İstanbul ikinci Hesret mahkeme- Keriman H. yalnız. türkçe , biraz fransızca bilirse konu- seyahat vesilesile genç — Yıman ka-| dınlarile tanışmak fırsatını elde etti ğinden dolayi memnun olduğunu söylüyor. — | Spor !I Basketbol İm I Müsabakaları Basketbol Heyetinden; Basketbol musabakalarına 24-293 cuma gü- nü başlanacaktır. İşürak edecek kiüplerimizin fikis- İ tür tanzimi için 202.933 pazartesi İ günü saat 17 de heyetimize birer de ko-! ifadei meram edemiyor. Bu| ticaret anonim şirketinden muta 7- sinden: Sultan hamamında ikinci va kıf hanında Karamürsel mensucat ve 7-1928 tarih ve 155 numaralı ve hi- ni taleple vadeli Göztepede demirci faik sokağında 23 numarada mükim Hilmi İbrahim efendi o ve Beşiktaş Yenimahalle orta oyuncu sokak 6 No, da mukime Nazire hanımlar bil. | münteşir ve heyeti Umumiyeyi içti- | a müracan varisleri bulundukları bir kıa bönonun zayi olduğundan ha- hisle iptalini talep ( eylediklerinden mezkür bona kimin yedinde ise 45 gün zarfında mahkemeye ibraz edil. MİLLİYET CUMA Kasım Pz. Ha. dün öğle üzeri | 9 zi Hz. tarafından kabul buyurul. | garip bir vak'a olmuştur. o Depo| memuru geceliyin depoda saklan- | İ muş birini görmüş ve 17 ŞUBAT 1933 Paris panayırı Seneden seneye büyük rağ bet ve muvaffakıyetler kaza- nan PARİS PANAYIRI, bu yıl dahi mayısın on üçünde a- çılacak ve yirmi dokuzuna ka dar devam edecektir. Garbi Avrupanın en parlak ve en vâ- yırın ehemmiyeti milel mahiyeti lâmdur. Geçen sene bir çok hükü- metlerce (o gönderilen heyeti mahsusalar Komite Aaları ta- mahsusalar komite azaları ta- mimi bir surette kabul edilmi lerdir. Hariçten gelip panayı- rı ziyaret eden zevat meyanri da bir çok Ücaret nazırlarile emret devairi müdürleri ve hariciye ricali bulunmakta idi. Pariste bulunan düveli ecnebi- ye mümessillerinin hemen kâf fesi dahi bu panayırı gezmiş- ler ve kendi memleketlerine mensup kimselerin bu meşhe- re derecsi iştirakini bizzat mü şahede ve serginin devamlı inkişafını takip eylemişlerdir. Bilümum san'at ve Ticaret er- ve beynel- eden bu sergiye şimdiden ( bazırlanmalıdırlar. Her türlü tafsilât için Beyoğ- lu, 41 numaraya Kabristan £0- kak “Şambr dö Komers Fran- sez" cemiyetine müracaat olu- nur. 3 üncü kolordu ilânları Kavak iskelesi aktarma ambarının tamiri müteah- hidi'nam ve hesabma ol- ettirilecektir. İhalesi 18 ubat 933 cumartesi gü: saat 14 te yapılacaktır. Ta liplerin şartnamesini gör. mek üzere her gün ve pazar lığa iştirak için ogün ve vaktinden evvel Fmdıklıda i O. satmalma komis- yonuna müracaatları. (28) en ».. Junan 70 araba gübre pa- zarlıkla satılacaktır. İhale- si 18 Şubat 933 cumartesi günü saat 14,30 dadır. Ta- liplerin gübreyi görmek ü. zereher gün 3 muhabere alayma ve pazarlığa işti- rak için o gün Ve vaktin- den evvel Fındıklıda 3. K. O. satmalma (komisyonuna müracaatları. (29) (cop) ) » * Trabzon Sa. Al. Kom. 'Tabzon garnizonu ihti- Siz Jı zarf usulile Yi fabrika 174,000 kilo il unu 'münakasaya konul- si bir meşheri olan bu pana-| herkesçe ma- | bazı büyük menfaatler temin | iştiraki için | ımak üzere pazarlıkla tamir | 3. muhabere alayında bu | Novotni İN BİRAHANESİDİR. Her Akşam KONSER Rakı taze ve envs: meze ile Doppel birası 22 1/2 kuruş Tabldot 75 kuruş İ | İstanbul dördüncü icra memurlu- ğündan : 932 - S9 Tamamı- na 4000 ira o kiymet tak- dir o edilen o Kadırgada Bostan Ali Emin Sinan eeahallesinin Cami Yeni Mektep Silâhtar ğu sokağın- da eski 14, yeni 43, 45 nümerolü man bağçe hanenin tamamı açık art- tırmaya vazedilmiş — olup 23 şubat 903 tarihinde şartnamesi divanhane- ye talik edilerek 11 mart 933 tarihi- ne müsadif cumartesi günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra dairesinde açık arttırma suretile satılacaktır. Arttırma ikincidir. Birin ci arttırmada 3000 liraya talip çık. mıştır, Bu kerre en çok arttaranın üzerinde İncaktır. Arttırmaya iştirak üzde yedi buçuk temi nat akçesi alınır, Müternkim vergi | belediye, vakıf icaresi müşteriye ait İ tir. 929 tarihli icra kanununun 119 | uncu madesi ahlığımına tevfikan hak (ları Tapu söcillerile sabit olmayan İ- potekli alacaklılarla dizer alikadara nın ve irtifak hakkı sahiplerinin bu hakiramı ve husuzile fniz ve masa- baren yirmi gün içinde evrâkı müsbitelerile bildirmeleri | lâzımdır. Aksihalde hakları Tapu sicillerile sa bit olmayanlar satış bedelinin paylaş masından hariç kalırlar. Alâkada. ranm isbu maddei kanuniye ahkâmı- na tevfikan huraket etmeleri ilân o- Junur . Daha fazla malümat almak Ecnebi memleketlere giden tüccar ve seyyahlara Banka kormmerçiyale İTALYANA Sermayesi 700,000,000 (İbüyat akçesi: 580,000,000 Liret) Traveller, (Seyyahin çekleri) satar Liret, frank, İngiliz Yirası veye doları frank olarak satılan bu çek ler sayesinde nereye gitseniz pa vanızı kemali emniyetle taşır ve ver zaman İtterseniz dünyanın her tarafında, şehirde, otellerde, vapurlarda trenlerde bu çekleri en küçük tediyat için nakit ma İkarasnda kolaylıkin istimal ede silirsiniz. Traveller» çekleri ha iki sahibinden başka kimsenin kullanamayacağı bir şekilde ter. ip ve ihtas edilmiştir. Mudafaa Vekâletinden: 1 — 931 ve 932 senelerinde mazeretlerine binaen va tinde müracaat ederek ikra: lerle şehit ve yetimlerinin istihkaklarma la Maliye vekâletine ve cetvelleri de Askerlik şubelerin göndrilmiştir. Buna göre eshabı istihkakm Askerli | Şubeelrine müracaat etmeleri, İ OZ — işbu tevziattan sonra müracaat edecekleri paraları 933 tevziatında verileceğinden beyhude yer M.M. vekâletine müracat edilmemesi. 3 — 933 senesinde vaktinde müracaat etmemiş olan lar için ayrıca bir tevzi yapılmıyacağndan malülleri şehit yetimelrinin behemehal 1 Nisan 933 tarihine ha dar şubelerine müracaatla kaytlarmı yaptırmaları.-bı tarihe kadar kaytlarını yaptırmıyanların mürasstia rının bilahare kabul edilmiyeceği ilân olunur. (30: (6 | Milli 55, d Yüksek Mühendis Mektebi Mübayaat Komisyonu Riyasetinden: 1 — Mektep için lüzumu olan bazı levazımı tersimi yenin münakasasma talip çıkmadığından eski şartnamı mucibince 20-2-933 tarihine müsadif pazartesi güni saat (14) te pazarlık suretile ihale edileceği, 2 — Malzeme lâboratuvarı için almacak alâtin mü İ nakasasma talip çıkmadığından eski şartname mücibin ce 20-2-933 tarihine müsadif pazartesi günü saat 14,31 da pazarlık suretile ihale edileceği, 3 — Elektrik Iâboratuvarı için almacak alâtın mü nakasasına talip çıkmadığından eski şartname mucibin ce 20-2-933 tarihine müsadif pazartesi günü saat (15) te pazarlık suretile ihale edileceği, 4 — Metkep için lüzumu olan pergel takımlarının münakasasına iştirak eden taliplerin verdikleri fiatla fazla görüldüğünden eski şartname mucibince 20-2-935 tarihine müsadif pazartesi günü saat (15,30) da paza lık suretile ihale edileceği ilân olunur. (708) İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğünden: “455,, adet arka çantası ilânıdır. 1 -— Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı kı- | taatı için (455) adet arka çantası pazarlıkla yaptır''a caktır. Ere 2 — Kırdırma şartları kâğıdınm tasdikli suretle İstanbul Gümrük Muhafaza Başmüdürlüğündeki ko İ misyondan alınacaktır. 3 — Pazarlık: İstanbul Gümrük Muhafaza Başmü! dürlüğündeki komisyon tarafından yapılacaktır. !. 4 — Pazarlık : 19-2-933 tarihine raslıyan Paza i günü saat 14 tedir. |, S— Heristekli biçilmiş bedelinin 95 7,5 ğu 146 lira 40 kuruşluk muvakkat güvenme “teminat” la rile belli saatten evvel komisyona gelmeleri. 6 — Örnek: İstanbul Gümrük Muhaf. dürlüğündedir, İstekliler orada pre riye Ziraat Vekâletinden Mersin'de yevmiye 8 saat çalışmak şartile gü yüz balye pamuğu dezenfekte edebilecek bir fümigad von cihazı tesis edilecektir. Bu cihazı satmağa talij olanların diğer şartları öğrenmek üzere Ziraat Vekâ! muştur, Gluteni yi e e ve de 11 olacaktır. Teminai DTİĞE muvakkatesi 1300 liradır. Öğ Meshur diş tabibi AL — 6 Mart 933 pazartesi günü DAVID HAYON'un oğlu tine müracaatları ilân güm (465) Istanbul birinci ticaret mabkeme- Makaddema İstanbulda Tahta saat 14 te ihalesi icra olu- nacağından, taliplerin ev saf ve şeraiti 8 üz re her gün ve münakasaya irak için mezkür gün ve Satınalma kom. İlânları Ordu sıhhiyesi için rontken malzemesi 22-2-933 çarşamba günü saat 11 de pazarlığı ya- pılacaktır. İsteklilerin izahat almak için her gün komisyo- na müracaatları. (499) (677) 7 ——— ——— TASHİH — Dünkü O müsbamızda maa daveti mutazammın (Hali İ fiyede Barut ve Mevaddr İnfilâkiye İ İnhisar Türk Anonim (Şirketi) ile İ (Halihnzırda av ve Revolver Fişenk leri İnhisar Türk Anonim Şirketi) — inden: Sirkecide Ralli Hamında sw Elle Hayon 15-16 memerolarda mükim S. Mimar | Beşiktaş'tan naklettiği Beyoğ- İl) yan Efendi tarafından Döyçe Oryent lu'nda Perapalas karşısmda As- bankasını terhin edilmiş olan 13 san malı Mesçit sokağında 63 No. dık afyomun satılması hakkında mez Kamhi Han 3 No. daki vaki ği salşterilerini ba kür banka tarafından talep ra bul etmektedir. Telefon: 41603. Adrese dikkat : 532.949 © Kadırgada Bostan OAli o mahallesinin Ce mi Yeni Mektep Silibtar o» , ön sokağında eski 14 yeni 43,45 nu- | merolu hamede sâkin iken elyevm i- kametgâhleri meçhul Melek, Hayri- inin hali hayatmda Şerif Beyden borç aldığı mebaliği malüme mukabil ba- lada adresi yazılı haneyi birinci de- İ retcde ipotek gösterip vadesi hulu- İ lünde borç ödenmediğinden, dörtbin lira muhammen İiymetli mezkür ha ne açık arttırmaya o vazedilmiştir. | Arttırma ikincidi, da 3000 liraya talip ve 1i Mart 973 tarihinde ikinci art-| trması olacağından en çok arttırs-| nm üzerinde bırakılacağı ikametgâh ması münasip görülmüş olduğundan rahimin bir güna itirazı varsa tarihi ilândan itiberon üç gün içinde ala caklıyı huzuru mahkemeye davet ey lemek suretile itiraz eylemediği tak. dirde işbu kararın kesbi kat'iyyet ey maddesi mucibince ilân olumur. ZAYİ — 15 Şubat Çarşamba günü tatbik mühürümü kaybettim Mez- . | Gyeceği ticaret kanunumun 765 inci | lede 31 numarada iken halen iler? gâhı meçhul bulunan Basat Birac ler efendilere: İstanbul lediği 4200 Türk lirasının 1 Ma; 929 dan itibaren ma fniz ve mesa haciz yolile tahsili hakkında vaki da ve 932 - 40 dosye mumarasile ranın durması hakkında şifahi fahriri olarak itirazı kanuni & yan etmediğiniz ve müddeti yenin gıyabınızda infazma tev kılınacağı malâmunuz bulunmak mesi ve pksi taktirde salifilzzikir bo | nin ilânlarda yevmi içtimann 4 nonun iptaline karar verileceği tica- | Mart 1933 olduğu yazılacak iken seh veli berriye kaminunun 638 ıncı| ven (4 Mart 1932) şeklinde dizil maddesine tevfikan ilân olunur. 25 | miştir. Tashihi keyfiyet olunur. larınızın meçhuliyyeti besebile teb- liğ melamına kaim olmak üzere i- Hân olunur kür mühürle hiç kimseye deyin sene | DİP, A, KUTİE dim yoktur. Yenisini kazdıracağım- | Karaköy Börekçi farım sırasında dan zaviin hükmü voktur. Lütfiye