9 Mart 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

9 Mart 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

Ba. 4 sart 1933 İstanbul Belediyesi İlânları | & Eminönü Kaymakamlığından : Beyazıt camli türbe ka- pısı cihetinde bulunan eski belediye barakası enkazı açık mü- zayede usulile satılacaktır. Talip olanların Martm onuncu cu lân olunur. (1053) 7 il Silivri Cd. İstanbul ve Trakyaşeker , fabrikaları Türk Ananim Kil Se şirketinden: 150000 şeker çuvalı müba yaa olunacaktır. İhale günü 31 Mart 933 tarihidir. Talip olanlar şartnameyi almak için Bah- çekapıda 4 ücü Vakıf hanmda 4 üncü katta şirketin merke- zi idaresi olan 30-40 numaralı yazıhanelere müracaat etme- rlu Malmüdürlüğünden: nacı Yakup zade Ahmet ve şirketi vapurları İzmir - Mersin Postası vapuru GERZE sün PERŞEMBE Akşamı Sirkeciden hareketle pi, doğru (İzmir, Antalya, Mersin ve Payasja özimet ve avdet ede- cektir. Tafsilât için Sirkeci'de Yeni ban karşısındaki acentası na müracaat. Telefon: 23118 80 Bir tarafı Sara, bir tarafı Vartovan arkası Moses, cephesi yo). Bir tarafı, Gareket bir taaafı sahibi se- net, arkası Mişon cephesi yol. Bir tarafı Manok, bir tarafı Serkis, ar- kası Tako, cephesi yol. İki tarafı yol bir tarafı Ropen kâhya arkası Melkon. Sağ Huriye çeşme sol Yanbolulu Ali ağa, arka ve önü yol. | Sağ Şükrü ağa sol Karebet arkası ve z — cephesi yol. : Yeğen zade Bir tarahı Serkis aarkası Pire Takos e Biraderler ( İhsan Bcy © cepbesi yol N purları Belediye reisi Sağ boşluk sol Ziya Bey arkası boşluk İY KARADENİZ POSTASI Dumlu Pınar Aziz EF. 120 Veli köy Hüseyin Kevukla İsmail Hatice H. Hane 150 Hane dükkân ambar Hane 120 300 Müft.Z Emin Ef. Kırcaalili Mahmut 707 N İstanbul Cd. o Hane Mahiftin . Arsa Fabrika binası Su değismesi Ahmet Ef. bayırı Çiftlik Hıdır ağa Ziya Bey o önü yol. İsaçe Cavit Ef, © Çiftlik hududu dahilinde. k racaatları. (57) ri ilân olunur, Demir köprü münakasası Nafıa vekâletinden: Artvin vilâyetinde Hopa - Borçka yolu ve Çoruh nehri ü- zerinde inşa edilecek (113) metre açıklığında tek gözlü de- mir Borçka köprüsünün inşaatı kapalı zarf usulile münaka- saya konulmuştur. Münakasa 9 Mayıs 933 tarihine müsadif salı (15) te Nafia Vekâletinde yapılacaktır. Münakasaya gireceklerin ehliyeti fenniye vesikalarını mü nakasadan (8) gün evvel Yollar Umum Müdürlüğüne ve teklif mektuplarmı münakasa günü saat (15) e kadar Nafia Vekâleti Müsteşarlığma vermeleri lâzımdır. Talipler münakasa kâğıtlarını görmek üzere Nafia Ve- kâleti Yollar Umum Müdürlü ğüne, İstanbul, İzmir ve Art- vin Başmühendizliklerine müracaat edebilirler. Münakasa kâğıtları (10) lira mukabilinde leti Levazım Müdürlüğünden satm alınabilir. (1003) günü saat Nafıa Vekâ- Fatih Malmüdürlüğünden: Karagümrükte Hatice Sultan mahallesinde Karabaş cad- desinde eski 85 yeni 105 numaralı dükkânın icarma talip zu- hur etmediğinden müzayedesi bir hafta temdit edilmiştir. Ta- Hiplerin 14 Mart 933 tarihine müsadif salı günü saat onda Fa tih Malmüdürlüğünde müteşekkil müzyede ve ihalât komis- yonuna müracaatları. (1027) LONDRA BİRAHANESİ ma)! İcrayı teremüm etmekte olan musiki san'atkârlarından müte- gekkil heyetimize memleketimizin yogânz okuyucusu HAFIZ BÜRHAN BEY © buründen itikaren iştirak edeceğini —wkipsrro* huilomıza tepşir 3 üncü kolordu ilânları Kolordu kıt'at ve müessese- lerin ihtiyacı olan 3000 kilo ir mik pazarlıkla satın almacak- tır. İhalesi 11 Mart 933 cu- ypartesi günü saat 15 te yapı. lacaktır. Nümunelerini gör- mek üzere her gün ve Pazarlı. ğma iştirâk için o gün ve vak- tinden evvel Fındıklıda 3. K. O.SA.AL,KOM. nunamü- sx Haydarpaşa hastanesine a- < çık münakasa ile almacak 6500 kilo süte talip zuhur et- mediğinden, ihalesi 11 Mart 933 cumartesi günü saat 11 re tehir edilmiştir, Taliplerin | İ DOKTOR i A. NİŞANYAN İl İİ meyoğlu Tokatliyan oteli yanında İ Mektep sakak 35 No. lu ranayenca. Jİ mesinde hastalarını her gün sabahtan Şi; İĞ akşama kadar tedavi eder. Tel: 40343. Mi (978) | 666 şartnamesini görmek üzere her gün ve münakasaya işti- râk için o gün ve vaktinden ev vel Fındıklıda Üçüncü Kolor- du Satınalma Komisyonuna müracaatları. (48) ... Açık münakasaya konan 2,000 - 2,500 adet çapalı kaz- ma kılıflarına talip çıkmadı. ğından ihale 11 Mart 933 cu martesi günü saat 11 re bıra- kılmıştır. İsteklilerin şartna- mesini ve nümünesini görmek üzere her gün ve iştirak için mezkür saatte 3. K. O, Sa. Al Kom. nuna müracaatları. (49) (979) il 667 s.. Çatalca Mat. Mv. kuman- danlığı için 73 metre mik'abr dere kumu, 44 metre mik'abı (1056) | ! dır. Taliplerin eyleriz; Aranıyor Mühim bir ecnebi ticarethanesi; Muktedir, intizamı sever, satışa tec rübeli ve kendisini takdim edebilen bir Türk genci arayor. Talip olanlar tekliflerini referans iraesi suretile ve fotoğraflı efederek “mühim” ru- ğ wuzile İstanbul (o 176 No lu posta kutusu adresine göndermeleri. SATILIK HANE FIRSAT Kügir - 7 oda - Banyo KADIKÖY vapur iskelesine yakm Gelnia'da Tünel civarında Hrisoveloni Bankasına müracaat. 1 ZAYI-Kadıköy Ahzi asker şubesinden al dığım terhis vesika zâyi ettim yeni. sini çıkartcağımdan eskisinin hükmü yok tür. 320 tevelütlü İlhami, 480 kilo kurşun, 8 adet süz- geçli su kovası, 240 adet 0,5 Pul ve 2 santimetre kutrunda | cıvata pazarlıkla satın alına- | caktır. İhalesi | 11 Mart 933 | cumartesi günü saat 14,30 da | sartnameleri | görmek üzere her gün ve pa- | zarlığa iştirak o için mezkür | gün ve saatte Fındıklıda 3. K.O.Sa. Al. komisyonuna müracaatları. (50) (1031) 760 mahtumları Balâda mahalle mevki cinsi ve zürrai ile şagil ve hudutları muharrer emvali gayri menkule olbaptaki | kanuna tevfikan ve bedelleri sekiz taksitta tediye edilmek üzere tevai ihaleli katiyeyeleri icra kılınmış ise de şartnamede muharrer şeraitleri mütebaki taksitlerini tediye etmediklerinden Maliye vekâleti celilesinin ifa ve tapuya tescili muamelesi ile 14-11-932 tarih ve 8700/73 numaralı | tebligat umumiyesine tavfikan satış komisyonu marifetile” ihaleleri feshedilerek bu kerre yeniden şaraiti sabıka dairesinde 21 - 2-933 tarihinden itibaren 20 gün müddetle müzayedeye çıkarılmış olduklarından müzayede hitamı olan 12 Mart 933 larihind: saat 16 da ihaleleri icra kılnacağından taliplerin yevmi merkür da maliyede müteşekkil satış kumisyonuna müracaatları ilân olunur. Maden kömürüişleri Türk! Anonim şirketinden: ALELÂDE HEYETİ UMUMİYE İÇTİMA! Şirketimizin 1932 hesap senesine ait alelâde hey'eti u- mumiye içtima 28 Mart 1933 tarihine müsadif Salı günü saat onda Ankarada şirketin merkezi olan Türkiye İş Ban- kası binasmda aktedilecektir. RUZNAMEİ MÜZAKERAT: 1 — 1932 senesine ait meclisi idare ve murakip raporla- rının kıraat ve tasvibi, 2 — 1932 senesi bilânçosunun, ve kârüzarar, ve faizi mu hassas, ve hissei menfaat hesaplarının tetkik ve kabulile mec- lisi idarenin ve murakiplerin ibrası ve temettüün sureti tev- zi 3 — Meclisi idareden inhilâl eden azalığa muvakkaten tayin edilmiş olan azanın tayininin tastiki ile müddeti hitam bulan azalar yerine intihap icrası, 4 — 1933 senesi murakiplerinin tayini, 5 — 1933 hesap senesi alelâde hey'eti umumiyesine ka- dar olmak muteber üzre meclisi idâre azalarının hakkı huzurla rilel933senesi mürakip ücret'erinin tesbiti hususlarından iba- rettir. va Ticaret karuruna ve esos mukavelenamemize tevfikan sa hibi rey olan hissedarlarımızın asaleten veya vekâleten içti made hazır bulunmaları ve Jardan hamiline ait hisse sa- -hiplerinin hisselerini iâakal bir hafta evvel şirket merkezine tevdi ile mukabilinde rey pusulası almaları lüzumu rica ve i- lân olunur, Efendim. - Meclisi İdare Levlet Demiryolları idaresi Ankara deposu kömür tahmil ve tahliyesi işinin kapalı zarfla münakasası 30 Mart 933 perşembe günü saat 15 tei- | dare merkezinde yapılacaktır. Tafsilât Ankara veznesind e birer liraya satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. (1009) Haydarpaşa - Eskişehir arası Km 188,160 ta 2 X 50 açık- lığında Cambazkaya demiryol köprüsünün inşası ve eskisi- nin kaldırılarak yerine montajı münakasası kapalı zarf usulü ile 11 Nisan 933 salı günü saat 15 te Ankarada İdare binasın da yapılacatkır. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa vezne | lerinde 50, — ellişer liraya satılan şartnamelerde yazılır. ( (1010) 724 Maden naktliyatında mühim tenzilât 25-2.933 tarihinden itibaren maden nakliyatma mahsus D. D./25 numaralı tarifedeki nakliye ücretlerinden ve bu tarifeye tabi olarak nakledilecek madenlerin Haydarpaşa ve Derince “antrepozaj, palamar ve bir kilometre demiryolu üc- reti hariç olmak üzere” liman rüsum ve ücretlerinden 95 20 tenzilât yapılacaktır. (967) Kk» 661 Öksürenlere Katran Hakkı Ekrem s7. Nafıa Vekâleti Satınalma Komisyonundan: 112-933 tarihinde pazarlığa konulup bedeli haddi lâyik | görülmeyen 2000 ton katran yağı ayni serait altnda ve ta- | kas kaydile ve pazarlıkla mubayaâa olunacaktır. Pazarlık 16-3.933 tarihine müsadif perşembe günü saat 15 te Nafia Vekâleti Satınalma Komisyonunda icra edilecek- tir. Taliplerin cari seneye ait Ticaret Odası vesikası ve 7463 liralık teminatı muvakkatelerile komisyona muracaat etmele- ri lâzımdır. Talipler bu husustaki şartnameleri Haydarpaşa'da Liman İşleri Müdürlüğünden, o Arkara'da Nafia Vekâleti Levazım Müdürlüğünden beş lira mukabilin- de tedarik edebilirler. (854) v 37 (052) Beyoğlu Birinci sulh hukuk mahkeme | sinden: Marko ve diğer Marko efendile ma Hatun mahallesinde İzzetpaşa soka- ğmda mükerrer 28 No. gift apartmanının şuyuunun izalesi zem nında açık artırma ile satılığa çıkarılma sına karar verilmiştir. I—Mezkür gayri ruştur. 2 — Müseccel ve gayri müsec- ©l hak sahipleri tarihi ilindan itibaren satış gününe kadar cvrakı müspitelerile beraber satış memuruna müracaat etme leri aksi taktirde gayri müseccel hak sa- hipleri satış bedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. 3 — Arttırmaya iştirak © 'debilmek için kıymeti muhammenesinin yüzde yedi buçuk nispetinde £ teminat akçesi veya milli bir bankan/. teminat mektubunu getirmek şarttır, 4 — Gayri menkul 114-933 tarihine müsadif salı günü saat 15 ten 16 kadar Oem fazla bedel verenin üstünde bırakılacaktır. 1- hale üstünde bırakılan zat bedeli müzaye deyi beş gün zarfmda mahkeme vezne- sine depo edecektir. Aksi taktirde ihale fesh ve bundan mütevellit zarar ve zi- yan andan tazmin ettirilecektir. 5 —Mü | terakim vergi ve resmi dellaliye ve sair sasarif müşteriye aittir. 6 — Fazla ma | lümat almak isteyenler 932-539 No. ha tr, Talip olanların (tarihi mezkürde Beyoğlu birinci sulh hukuk mahkemesi- ne müracaatları ilân olunur. rin mutasarrıf oldukları kabataşda Fat- | hu Ekseisiyor | menkulun tamamının muhammen kıyme | ti yüzellibir bin altıyüzkurkbir Hira elli ku | | dosyasındaki şartnamesi herkese açık. | Vapuru 9 Mart Perşembe #nat 15 de Sirkeci rıhıtımından hare- ketle (Zonguldak, İnebolu, OSam- sun, Ordu, © Giresun, Trabzon, Sürmene ve Rize) ye azimet ve avdet edecektir. Fazla tafsilât için Sirkeci Meyme- net hanı alimda acentalığına müra- cant. Tele. 22134 DOYÇE LEVANT Linye Hamburg, Brem, Anvers, İstanbul ve Bahrisiyah arasında azimet ve avdet muntazam postaları Hamburg, Brem, Stetin, Anvers ve Roterdam'dan limanımıza muvasalât; beklenen vapurlar ANGORA vapuru limanımızda ALAYA vapuru 13 Marta doğru TINOS vapuru 16 marta doğru. AVOLA vapuru 19 marta doğru . Burgrz, Varna, Köstence, Kalas ve Ibrail için limanımızdan hareket vapurlar: ANGORA vapuru limanımızda TINOS vapuru 16-18 Marta doğru. Yakında Hamburg, Brem , Anvers ve Roterdam limanları için hareket edecek vapurlar: ANDROS vapuru limanımızda AOUİLA vapuru 15-16 Marta doğru. ANGORA vapuru 20-22 marta doğru Yakında Batuma hareket edecek vapurlar ALAYA vapüru 13-15 marta doğru. İ AVOLA vapuru 19-20 marta doğru Fazla tafsilât için Galata'da Ovakim yan haninda Laster Silbermana ve Şü rekâsı vapur o acontalığına müracant Telefon: 446476. Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Satın alınması mukarrer aşağıda cinsi ve miktarları ya- İstanbul'dan | zılı (Dört) kalem malzemenin ayrı ayrı kapalı zarf münaka- saları isimleri hizalarmda gösterilen tarih ve saatlerde yapı- lacağımdan isteklilerin şartnamelerle nümuneleri görmek ü- zere her gün ve münakasalara girmek için talip olacakları ka- leme ait ilk teminat ve teklifnamelerile beraber mezkür gün- de muayyen saatlere kadar komisyonumuza müracaatları. (797) Saati 10'da Münakasa tarihi 14-3-933 Sak Salı Malzemenin cinsi ve miktarı 1206 çifte çizme 500 ilâ 600 altlı üstlü de- mir karyola 500 Portatif çadır 150 Tevhit semeri ilde l4te 15 te So4 14-3-933 14-3-933 14-3-933 | Gedikpaşa'da Jandarma Satınalma Komisyonundan: Mübayaası mukarrer süngülük ve omuz kayışları beraber olmak üzere “bin ilâ bin beş yüz” takım altı kütüklü palaska nın kapalı zarf münakasası 19 Mart 933 pazar günü saat on- da yapılacağından taliplerin şartname ve nümuneyi görmek ü zere her gün ve münakasaya girmek için mezkür günde : mu- ayyen saate kadar ilk teminat ve teklifnamelerile beraber ko- misyonumuza müracaatları. dei Piyangosu 2.ci Keşide 11 Mart 1933 tedir: Büyük İkramiye 35,000 Liradır DÜNYANIN EN ZENGİN VE BÜYÜK PİYANGOSUDUR. Büyük Tayyare