21 Mayıs 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

21 Mayıs 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 6

Adana ticaret mektebi mezunları ADANA, — Şehrimiz Ticaret mekte bi mezunları “Ticaret mektebi mezunla- rı cemiyeti” namı altında bir cemiyet teşkil etmişlerdir. Eşraftan iki kişiyi öldürdüler | ADANA — Saimbeyli kazası mahke mesi hâkimi Nuri ve zabıt kâtibi Naci ve aşraftan Müftü zade Süreyya ve İz- zet Efendiler, Mara nahiyesinde bir ara zinin keşfine gitmişler ve Saimbeyliye dönerlerken önlerine bir kaç şerir çılın- | rak Süreyya ve İzzet Efendileri öldür- | müşler, hâkim Nuri Beyle zabıt kâtibi | Naci Beyleri memur olduklarını anlayın Şa kendilerine dokunmıyarak kaçmışlar İr. Şerirlerden Güksünlü Bat Mustafa nın bızarcını Hüseyin tanınmıstır. Şerir ler jandarma tarafından aranmaktadır. Bir kuduz köpek yedi kişiyi ısırdı AKŞEHİR, (Milliyet) — Burada bir / kuduz bâdisesi oldu. Bir köpek dördü şocuk ve üçü büyük olmak üzere yedi kişiyi muhtelif yerlerinden daladı. Be. | lediye köpeklerin itlâfma başlamıştır. Hapis haneden kaçan mahkümlar AKŞEHİR (Mülliyet) — Burası bir | ağır csan mahkemesi merkezi olmasına rağmen muntazam bir hapishaneden mahrumdur. Altı ay evvel bir firar hâ disesi olmuştu. Yeni bir hâdire de şimdi oldu. Burada 800 küsur mevkuf vardır, bunların ür yüzü mevkuftur. Fazla mev kuflar medrese binasında bulundurulu- yor. Geçenlerde ağır cezalılardan sekiz kişi saat onda nöbetci jandarmanın üze Fine mücum ederek, elinden silâhımı al- | mak İstediler. Jandarma silâhı kucağına alarak vermedi. Sekiz kişi zavallıyı ya- ralayıp kaçtılar. Yaralr nefer ateş ede- rek arkadaşlarını haberdar etti, derhal firarilerin takibine çıkıldı. Gaziantep iplik fabrikası GAZİANTEP (Milliyet) — Müteşeb- bis gençlerimizde Cemil Abveli Beyin te- Veliç iplik fabrikasının açılış resmi yapıldı. | Vali Akif Beyefendi fabrikanın korde- | lasımı keserken kısa fakat kıymetli bir | kaç söz söyledi. Merasimde bir çok 2e- | vat bulundu. Fabrikn son sistem makinalarla mü- | cebhez, elektrikle müteharrik ve günde | bir ton pamuğu iplik yapacak İmdrette dir. 50 si kadm olmak üzere 60 melesi | vardır. Fabrika şehrimizin iplik ihtiyac na cevap verebilecek bir vaziyettedir. Aydın sanat mektebi AYDIN, “Milliyet, — Bir kaç | gün evvel İstanbul gazetelerinde sıkan ve San'at mekteplerinin w- mumi muvazeneye alınacağına d. ir olan havadiste Aydın — San'at mektebinden bahsedilmemesi, bu mektebin lağvedileceği veyahut meslek muallim mektebine çevri- leceği hakkında bir takım şayiala- rın çıkmasına sebep olmuştur. Halbuki bu müessese son za- manlarda bütün eksikleri tamam- lanmış ve memlekete çok lüzumu olan hakiki san'atkârlar yetiştire- cek hale gelmiştir. Mektebin | düşünülmediği hakkında alinan haberler burada sevinçle karşılan- dı. Bir adam çıldırdı YILDIZLI, — Kavurmalı oğlu Ha san isminde bir adam birden bire çıl- dırmış, “ben Sıvasa vali oldum” diye- yek tanıdıklarına kendilerine yaver ol masını teklife başlamıştır. Hasan te- davi altına alınmıştır. Aydm ilk mektenlerinde 5 AYDIN, “Milliyet” — Vilâye- timiz İlkmekteplerinden bu sene 114 kız ve 322 erkek olmak üzere 436 talebe mezun olacaktır. Üç sınıflı köy mekteplerinden de 179 kız ve 416 erkek olmak üzere 595 talebe mezun olmuştur.. Köy mek- teplerinden çıkan talebelerin bir çoğu, kaza ve diğer büyük köyler. deki tam dereceli ilkmekteplere giderek ilk tahsillerini. bitirmek- tedirler. | Milliyet'in romanı: 8 Vaktim olsa bu işlere dair bir ko- nedi kaleme alırdım, fakat işim ba dan aşıyor: Gündefterimi yazmak, istifadeli kitaplar okumak... Mister Bartlett benim iyi kitaplardan hoşlan- dığımı hiç tahmin etmezmiş. Ne tuhaf tesadüf! Meğer o da çok kitap okur. muş. Bana felsefeye (dair bir kitap verecek. İsmi “Tebessüm, tebessüm, tebessüm, . Washington'da o Senato azayi kiramı bu kitaba bayılırlarmış. Her halde iyi bir şey olacak Mister Bartlett ile görüşmenin rime dokunduğunu Major Falcon'dan saklamadım. .. Düşünün bir kere, ağ- zına bir damla içki koymuyor. Danset- mekteki maharetine gelince ondan hiç .. — dh.ii — Mani veme MEMLEKET “ HABERLERİ İzmir ve Aydın valileri fırha ziyafetinde Aydın Etıbba kongresi Mıntaka dahilindeki doktorlar samimi bir toplantı yaptılar AYDIN, “Milliyet,, — Aydın demir | yolu kumpanyası tarafından o Aydınımı- za bir tenezzüh tertip olunduğu ve bö- munla “İzmir ikinci mıntaka ba dası,, kongre azalarmın da geleceği kurlarımızın malümudur. İzmirli misafirleri karşılamak ve Ay- dında hoş bir vekit geçirmelerini temin etmek için belediye evvelki gündenberi tertibat almış bulunuyordu. Daha tren gelmeden © durağın içi ve dışı tamamen dolmuştu. Saat on bire doğru Valimiz Fevzi, ku- mandan Hilmi, fırka vilâyet idare heyeti reisi Etem Kadri, halkevi reisi avukat Neşet, belediye rcis vekili Salih Beylerle fırka ve halkevi idare heyetleri, vilâyet daimi encümen şehir meclisi azaları, da- ire reisleri istasyona geldiler. Tam saat 11 de katar, Halkevi muzıkası çalarak istasyona girdi. İzmirli misafirler ve | kongre azaları başlarında İzmirin çok © değerli Valisi Küzm paşa olduğu halde trenden inerek karşılandılar. | Köz paşa ve doktorlarımız fırkaya götürülerek fırka salonunda istirahat et- tler. Fırka reisi Etem Bey misafirlere hoş geldiniz diyerek fırkanın davetin kabul ettiklerinden teşekkür etti. Yapılmakta olan fırka ve halkevi sa- lonunun inşaatı bitmediğinden yemeğin Sanatlar Mektebinde hazırlandığını söy- liyerek idareye davet etti. İ Misafirler, Otomobillere o mektebe | çıktılar, şehre ve Menderes ovasına ma- | zır olan, mektebin bahçesinde kurulan sotralarda temiz bir hava yemeği yediler. Yemekten sonra mektebin salonunda kongre toplandı. o Evvelâ idare heyeti | raporu okundu. Rapor ittifakla tasvip | olunduktan sonra, etibba odaları nizam- namesinin tadil edilen maddeleri hak- | kında Sıhhıye Vekâletinin tezkeresi ©- | kundu. Buna Nazilli doktorlarından Ali Vehpi ve Aydın doktorlarından Hulusu « içinde öğle | ğe davet etti, halbuki Ritz'te bile ye- | mek yemiyor. Ben de kabul etmedim. | Major Falcon: — Kabul etmeliydin, dedi. Ben de: — Artık her şeyin bir haddi var! dedim Öğleye kadar kamarama kapanıp oturacağım, öğle yemeğini de Ritz'te izim Mister Mountginz ile | birlikte yiyeceğim. O hiç olmazsa genç kızla- | ra nasıl muamele edilir, biliyor. | Dorothy güvertede; bir tenis şam- piyonu parçasile vaktini heder duruyor... Ben kamarotu rip şampanya wmarlıyacağım; ( denizde ken vücut için bundan faydalı bir şey Kamarot çek iyi bir edip olamaz pod Beyler bazı temennierde bulundular. Bundan sonra Sıhhıye © Vekâletinin tamimleri okunarak hesap ve bütçe mü- sakeresine başlandı. İzmir hekimlerinden Faik Bey bunlar üzerinde uzun sözler (| söyledi ve idare heyetinden temennilerde bulundu. Netice de 932 hesap hulükası ve 933 bütçesi aynen kabul olunarak kongreye nihayet verildi. Kongreden sonra 12 mayısın kutlu lanması için hüsusü konuşmalar yapıldı. Kongre esnasında İstanbulda Mehsin Beyin laboratuvarında yapılan müstahzarlar dağıtıldı ve eczacı Kâzm Beyin müstahzeratı gösterildi. Saat 5 te ayni sıcaklık ve tezabüratla uğurlanan misafirlerimizi götüren katar halkevi muzıkası çalarek © istasyondan ayrıldı. Trenden, gelen “yaşasın Aydın, sada- larma, platformu © dolduran Aydınlılar “yaşasin İzmirliler, mukabelesinde bu- hunuyorlardı... Katar, vagonlardan sallanan şapka ve mendillerle durakta yapılan mukabe- leler arasında gözden kayboldu, Avdın bütcesi AYDIN “Milliyet” — Bölediye meclisimiz dün akşama bülce' mü- zakeresini bitirerek bü devre top- lantısına son verdi. Belediye büt- İ çesi 93721 lira olarak kabul edil. di. Meclis, çocuk bakım ve müşa- vere evini hastahaneye o vererek bu yüzden yapılacak tasarrufla, zührevi hastâlıklar dispanseri & çılmasını kabul etmek suretile memeketimizin çok mühim (bir ihtiyacımı da temin etmiştir. vallı felâketleri bitiremiyer. Adamın bi tem bir miktar Skoç visl tiğinden dolayı kendisini tevkif etmişler; zavallıyı içki kaçak- çılığı yapıyor zannetmişler!. . Bunun üzerine onu tutup bapse atmışlar. Bu- lunduğu koğuşta iki zat daha varmış. Bunlar gayet meşhur iki hırsızmış; #- ma o kadar meşhur ki gazeteler resim- lerini basar, herkes onlardan babse- dermiş. Böyle meşhur haydutlarla ay- ni koğuşa konulduğu için bizim kama- rotun — asıl ismi Fred — bayağı kol- tukları kabarıyormuş. Haydutlar ni- gin hapse girdiğini & sormuşlar, o da onlara: “Kaçakçılıkta tanmış. Oklahamada bir evi ateşledi- #ini ve bütün bir aile halkını çayır ça- yır yaktığını söylemiş. 'İş bu kadarla da kalsa iyi... Fakat meğer zabıta koğuşa bir diktafon yani konuşulan lâkırdıları kaydeden bir alet koymuş- muş! Polis Fred'in bu sözlerini itirafı cürüm addetmiş ve Oklahama'da ne kadar yangın vakası olduysa hepsi hakkında uzun uzadıya tahkikat yap- damcağızın yakasını bırak- Fred gibi bunca | felâket madan mamışlar İsmet | | Veda müsameresi AYDIN, “Milliyet, Aydın Ortamektep son sınıf talebeleri, 24 Mayıs akşamı veda müsameresi | vermek üzere hazırlanmaktadır- lar. Ortamektep talebeleri, gerek 19 mayısta ve gerekse kendi mü- samerelerinde hep birden istiklâl marşı söylemek için hazırlanmak tadırlar, Yeni bir mektep AYDIN, “Milliyet,, — Davilye ve Beyköy arasında (yapılacak müşterek mektebin yeri tayin © dilmiştir. Burada yapılacak mek- tebin hazırlıkları bitirilmek üze- | redir. Bugünlerde temel atma me- rasimi yapılacaktır. Bu meyanda Hamzabeli yü halkı da dün vi na baş vurarak, köylerine bir mek- tep yaptırmak i, söylü- yerek, yerinin gösterilmesini rica | | l etmişlerdi: Nazılli NAZILLI (Milliyet) — Nazilli Bele- diyesile, elektrik mütenhhidi Ömer B. | arasmda çıkan ve mahkemeye düşen ihtilf, Aydında tarafeynin teşkil etti bir hâkem heyetine havale edilmişi Hikem beyeti bu husustaki kararını ver miş ve bazı noktalarda Belediyeyi, bazı noktalarda da müteabbidi haklı görmüş- tür. Elektrik tesisatı ihyası ve parasının | ödenmesi için Belediye, on sene müd- | detle milli bankalardan ödünç para alın. | ması kararlaştırılmıştır. Bu işi tehip i- gin Belediye reisi Şükrü Beyle Anlara- ya gidecektir. Bozduğan belediye reisi AYDIN (Milliyet) — Münhal bulu nan Bozduğan Belediy riyasetine Hel vacı oğlu İsmail Hakkı Bey seçilmiştir. Çine belediye reisliği intihabı AYDIN, (Wiliyet) — Çine Belediye riyaset imtihabınm yapılması için vilâ- yetten mahalline emir verilmiştir. Bele- diye riyasetine sabık Çine kaymakamla- rından mütekait Sakip Beyin seçileceği ni kuvvetli olarak söylenmektedir. Sürek avı AYDIN (Milliyet) — Aydın avcılar cemiyeti avcıları, köylülerin müracaatı üzerine evvelki gün Oya köylerinde bir sürek avı yaparak 20 domuz daha öldür müşlerdir. Zirmata mühim zararlar yapan yaban doruzlarile, Aydın avcılar cemiyetinin bu sene yaptığı mücadelenin cok fayda- #1 olmuştur. Uzunköprü'de Ziraat UZUNKÖPRÜ, Milliyet,, — İs- | tanbula 280 ve hududa 6 kilomet- | re mesafede bulunan bu kaza da- hilinde bu sene Trakya Şeker Fab- rikası hesabma olarak merkez ka- za ile birlikte 38 köyünde 41,539 | dönüm pancar, 58,272 dönüm buğ- | day, 20,399 dönüm arpa, (1,611 dönüm çavdar 4,180 dönüm kap- luca, 331 dönüm yulaf 60 dönüm burçak zeriyatı yapılmıştır. Pan- car zeriyatı eski senelere nazaran çok ise de hububat zeriyatı ancak kendilerini idare edebilecek mik. | dardadır. Elâzize doğru ELAZİZ, “Milliyet, — Er ganiye doğru ouzatılmakta ©- lan hattın inşaatı ilerlemektedir. Bu hattın Elâzize doğru olan 20 küsur kilometrelik kısmının keşfi biterek projeleri ihzar edilmiştir, pek yakında bu hattın < inşasına başlanacaktı A yi Vilâyetin umumi kütüphanesi meclisi umuminin kararile Halkevine teberrü edil Vilâyetimiz umumi o mec mayısta müzakereleri i bitirerek dağılmıştır. Vilâyetin 933 mali yı. hı bütçesi 416,315 lira olarak ka. bul edilmiştir. görmüş, çekmediği çile kalmamış bi insanla konuşmak Bratlett gibi biril konuşmaktan her halde bin kat daha hayırlıdır! Fakat gene de yapacağım bu. .- im için bugün Brat- İett'ten randevu almış. Anlaşılan öğleden akşama kadar onunla baş ba- purda bir maskeli bale verildi; çocuk- larımm babası olmıyan o o kadar çok bahriyeli var ki... Bu münasebetle Mister Bratlett uzun bir mutuk irat ın Bister Bartlett nutuk ok seviyor. Düşünün bir kere: Bir genç kızla güvertede piyasa yaparken bile bazan kendi e kendine nutuk söylemekte beis görmiyor! Gelelim baloya. . . Doğrusu pek eğ” lenceli oldu. Bir zat Şarlo kıyafetine girdi. Tıpkı da Şarloya benze: rothy ile ben baloya gitmiyecek ma, Mister Bartlett vapurun dükkâ- ndan bize birer eşarp aldı. Bizde kalçalarımıza bağlayıp ortaya çıkın- | ca herkes: — Aman ne güzel... Ne kadarda Karmen'e benzemişler! diye bizi peh- pehledi. hanan kârgir dükkânın kırbeş hisse iti İ tabı seyretmek için üst güverteye çi İstanbul dördüncü icra memu: dan I — Temamı n lira k'y et taktir edilen Beyoğlunda Şar Ko- ue mahallesinin eski Karanfil, yeni Tü. nel ve yeni yol sokağında eski 109 yeni | 21 No. Tu kârgir hanenin tem kiz hisse itiba yine na g0 hissesi. 2 temamına ». yediy eMli lira kıymet taktir edilen Beyoğlun b Kolu m 505, daş İlesinin caddei kebir 09, 511 yeni 509 No, mağa (hâlen üstünde odaları bulunan Süreyya fotoğrafhane- nda muh beşte bir ) ve Bostan Yeni Yol sok des 2 No: hı Çaycı dükkünm hissesi. 3 — ve yine temamına on bin di ra kıymet taktir edilen Beyoğlunda Şah Kulu mahallesinin cadde kebirde Tü- nel civarında Tramvay caddesinde eski 51$ yeni 513 No, lu üstünde od hissesi, 4 — ve yine tema mına sekizbin Jira kıymet taktir edilen Beyoğlunda Şah Kulu mahallesinin es ki karanfil yeni Tünel sokağında caki berile dö 11 yeni 15 No.lu kârgir hanenin tema mı dokuz hisse (o itibarile bir hissesi, $ — ve yine temamına iki bin altı yüz elli Mira taktir edilen Beyoğlun da şahkulu mahallesinin Karanfil soka ğında eski 97 yeni 15 No. Ju muka dükkânm temamı onsekiz hisse itibarile dört his yet #za hâne elyevm camekânlı 6 — ve yine & yüz Mira oğlunda Bedre kağında esik $ yeni 25 No. du kârgir a umanm dokuzda bir hissesi. 7 —ve yine temamına yedi bin yüz seksen beş Beyoğlunda Karanfil soka- ira kıymet taktir edilen Şah Kulu mahallesinin ğında esli 67 yeni 35 No. lu kârgir ha benin dokuzda bir hissesi, 8 — ve yine temamma yedi bin yediyüz elli beş Ji- Be mahallesinin Kar Ta kıymet taktir edilen Şah oğlunda afil soka ğunda es No, ki 67 mükerrer yeni 37 ve 37-1 la dükkânı bulunan kârgir hane temamı dokuz hisse itiberile bir hissesi, 9 — ve yine temamına beş- uymet taktir edilen nda Hüseyin ağa mahallesi bin yüz kark hira Beyoğl Kartal sokağında (Kartal sokağma To katlıyaın karşısındaki Su terazisi s0 kağından gidilir.) Eski Ni körgür hane ve altında mehdes 14 Ne temamı do- kuz bisse işibarile dört hissesi, 10 —ve ve yeni 2 Ne. lu bakkal dökkânmin yine temamma dört bin dokuz yüz Wi- ra kıymet taktir edilen © Beyoğlunda Hüseyin ağa mahallesinin kartal soke- ğında eski ve yeni 4 No. lu kârgir hane nin dokuz hissede © dört hissesi açık arttırmaya vazedilmiş olup 5 Haziran eye talik edilerek. 22 Haziran 933 tarihine müsadif perşembe saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü iera dai resinden açık arttırma sureti ile satıla rihinde şartnameleri divanhı caktır. Arttırmaya iştirak için hisseye isabet eden muhammen kıymetin, Yüz de 7,5 nisbetinde teminat akçesi Müterakim vergi belediye va kef ic si müşteriye aittir hli icra ka nunun 119 uncu maddesine tevfikan ipotekli alacaklılar ile diğer alâkadarla rin ve k hakkı sahiplerinin gayri menleul üzerindeki haklarını bususile ve masrafa dair olan iddialarını ev isbitelerile ilân tarihinden iti- baren yirmi gün içinde icra dairesine bildirmeleri dâzmdir. Aksi halde hak- ları Tapu sicitlerile sabit olmiyanlar s8 tış bedelinin paylaşmasmdan hariç ka- tırlar. Alâkadarların işbu maddei kana niye ahkâmına yöre hareket etmeleri Baloda kıyafetler hakkında büküm verecek jüri heyeti Mister Bartlett, Major Falcon, bir de mahut tenis şampiyonundan mürekkepti. Onun i- çin bütün mükâfatları Dorothy ile ben bugüne bugün üç rl Artık bulmıya başk yorum. lamadığım bir şey var: vapurun kaptanı niçin © Mister Cartler'e söyleyip vapurda bir mü- cevheratçı dükkânı açtırmıyor?.. Bir vapurda kelli felli adamlarla alışveriş etmeğe gidin, alışveriş ettiğiniz dük- kânda da kürk köpeklerden başka nacak bir şey bulunmasın.. Çekilir sey mibul,.. : Mükâfatların tevziinden sonra Mis- ter Barilett'le randevum vardı; meb- kacaktık: Mehtabı pek severmiş. — Siz gidin ben geliyorum, dedim. Daha evvel & Mister Mountginz'e bir dans vaadim vardı. .. — Cok kalacak mısmız7 diye sor- du. — Bekleyin, ne kadar kalacağımı anlarsınız. .. dedim. Baloya döndüm. ister Mountgins' le şampanya içtik. Adamalkıllı eğleni- Karadeniz Ereğli icra memurluğundan Açık artırma ilânı İstanbulda Ahmet Beye medyun p livan Beyin tahtı tasa funda olup mahçaz ve furuhtu mu rer Ksradeniz Ereğlisinin Müfeü hallesinde kâin malümül hı 2 miktarın boşluk ve orta katta tahtani üç © alik üç da ve bir salon ve bir balkon ve bir 1 de bir beton havuz ve içili soyu olduğu ve'yirmi adet muhtelifül pri avluyu müştemil 2200 iki bin iki yüz â kıymeti mubammeneli kâğir bir hane ve bağlık © mevkiinde malomü hudut 80 seksen lira kıymetinde 10 »da müfrez bir İerta arsa v ve bir salan ve üst katta lâ ve bah, cins eşçarı müsmire ve miktarı mevkii mezkürda 2200 sira mikâarındi ra kıymetinde bahçe de nilen ve hali hazırda tari de bul nan mahal ve çamlık mev behe dönllemii 30 otuz lira kıymetinde üç di nüm tarla ve bağlık mevkiinde (30) © tuz Jira kıymetinde bir dönüm tarla 4) laplının tekkel sağır karyesinde kavs dere namı diğer imciğezağzı mevkiind beher dönümü 6 altı dira kıymetinde o dönlm ve ayni mahalde kestane kur ğu mevkiinde üç dönüm ve yekdiğeri ne muttasıl iki parça tarlarım i dönüm mahalli tarla halinde olup d mahalli çamlık ve kestanelik olduğu, i bu emvali gayri menkuleler 14 may 933 tarihinden itibaren açık örtrme retiyle müzayedeye konulmuş ve kı) meti muhammenelerinin - yüzde 75 den noksan olmamak üzre 14 Hazira 933 tarihine müsadif © çarşamba y saat 17 de Ereğli icra dairesinde tali lerine ibalei evveliyesi içra olunacağı! dan taliplerin yüzde yedi buçuk akçasiyle yevmü mezkürda h. maları ve işbu kıymeti bulmadığı dirde ihalei katiyeni 29 hı ve 60 altmış hali mak isteyenlerin 32-179 tari numarasiyle Karadeniz dairesine müracaat e 3552) Beşiktaş 2 nci Hukuktan:; Arnavutköyünde Sekbanlar sokağı da 42 No. iu hanede müteveffa Sava € fendi terehesine ait eşyanın 21-595 pazar günü saat 14 te satılması ilân € dilmişse de be ip iğ int şın iş'arı ahire deyin tehir edilmiş Sin Glee ekley ei Üsküdar icra memurluğenden » Bi borcumdan dolayi mahcuz gevrilnesi mukarrer bir adet büfe sandelye w 4 ve parayâ “ yemek masası ve altı adet bir adet duvar saati ve saire tarihine müsadll çarşamba günü saat ! dan 10 a kadar Kadıköy Hale sinemaf karşısında Taranto apartımanın önü de açık arttırma suretle Sallacağı! dan talip olanların mahallinde ) caat etme mezkörd bulunacak memu ilân olunur. 3 yoğlu dördüncü kemesinden Terekesine mahkemece vaziye nan müteveffa Astik efendiye ait « rak 1) Mahmutpaşa yokuş ralı mağazada mevcut ve çocuk manto ve cibiseleri perşembe günü saat 16 da 2 olanla inde ha: 8 suretiyle satılacaktır, Talip merkör gün ve saatta mal bulunmaları lüzumu ur ve daha fazla malümat almak isteye! rin birleştirilmiş. 9314443 ve 932.14 desya numarasile memuriyetimize 9 racsatları ilm olunur. (35 yorduk. Tam o sırada Major Fal bizi buldu. Beni aramadığı yer kal mir . — musun? dedi, Mi Bartlett'i böyle bekletmek olur Bunun üzerine © güverteye çık! Mister Bartlett beni dörtgözle be yordu. Mesele şu: bana deli gibi Aşık Kendisile iyice & dost olduğumuz mandanberi bir gece gözüne uyku memiş. O, şimdiye kadar benim bi zeki bir kız olduğumu kilmezmiz, di hatlamı anlamış. Ben onun, » lerdenberi her yerde arayıp ta b madığı kadınmışım. Bundan sonr: ni yanından ayırmıyacakmış. A padan döner dönmez gidip kend Washington'da oturmalıymışım; kü kendri orada otururmuş. . Ben de kendisine: — Eger halü keyfiyet böyleys mek kader böyle Düşünün bir kere bana ne teki diyor: Yarın kendisile beraber F saya çıkmalıymışım, oradan da V » kadar küçük bir seyahat