24 Temmuz 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

24 Temmuz 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 7

BAHÇE ilâçlarınızı karına SALİH NECATİ MİLLİYEY PAZARTESİ 74 TEMMUZ 1933 den almız. Reçeteleriniz büyük bir dikkat, ciddi bir istikametle hazırlanır. Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâletinden: Bu sene İstanbul ”da Fen oFakültesinin “F.K.T.” sınıfına devam etmek üzere le yli Tıp Talebe Yurduna (o tam devreli lise ve tahsil itibarile b una muadil Oo musaddak resmi mekteplerden (eniyi oveiyi derecede mezun olanlar (alı nacaktır. Talebenin yemesi, y atması ve üstü başı Yurtça te- min olunur. o Veayrıcaşehri muayyen miktarda muaveneti nakdiyede bulunulur. Kayıt ve kabul sureti ve şartları şunlardır 1 — Talipler el (o yazılarile muharrer ve muvazzah ad- reslerini havi istidalarmı aşağı da beyan edilen evrak ve vesai- ka raptederek nihayet “ 1 Teş rinievvel 933 ” tarihine kadar doğrudan doğruya © Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâleti ne göndereceklerdir. A : Türkiye Cümhuriyeti teb'asından bulunduğunu na- tık hüviyet: o cüzdanı aslı. B : Tam devreli liseden mezun O olduklarını mübeyyin mektep şahadetnamesi aslı veya imtihanlarını tamamen bi tirdikleri halde şahadetnamelerinin (o tasdik muamelesi ge- cikmiş olanlar için (mezun bulundukları mektep Müdür- lükleri (o tarafmdan ayni zamanda dereceleri odahi gösteril- mek üzere verilmiş fotoğrafları tasdikli resmi vesaik. C : Tahsil etmiş oldukları müesseselerden alınmış hal ve hareketlerinin mazbut ve kusursuz bir derecede bulundu gunu müş'ir hüsnühal varakası D : Mütehassısları tam hastane heyetinden istihsal &dil imiş nümünesine muvafık ve musaddak resimli bir kıt'a sıh- hat raporu “ bu rapor hastane Baştabipliklerinin O mühürile mühürlü ve mazruf olarak talipler tarafından diğer evrakile | birlikte o gönderilecektir”, Bu hastaneler Ankara, Sıvas, Er zurum, o Diyarbekir, Nümune hastaneleri, İstanbul Çocuk hastanesi, İzmir, Bursa, Konya, Adana, Samsun memleket hastanelerinden © ibarettir. Buralarda muayene olunmak için bu hastanelerin mensup oldukları valiliklerin Sıhhat ve İçtimai Muavenet Müdürlükle rine talipler tarafından bizzat müracaat olunacaktır. E : Sureti aşağıda münderiç Noterlikçe musaddak Veli İeri tarafından ve velisi bulunmıyanların kendileri tarafından verilmiş bir kıt'a taahhüt senedi. F:4,5 X 6 eb'adında üç adet fotoğraf, 3 2 -- Yaşları yirmi ikiyi geçkin olanlar ve tahsillerini ve ileride mecburi hizmetlerini if aya mani bir hastalığı ve arızası bulunanlar kabul edilmezler. 3 — Talipler tarafından Vekâlete gönderilecek olan mez kür evrâk ve vesaikın alındığı adreslerine derhal bildirilece- ği gibi işbu evraka nazaran kabul edilip edilmedikleri dahi keza adreslerine o vaktinde tebliğ olunacaktır. Taahhütname Sureti Leyli Tıp Talebe Yurduna kabul edilerek Tıp tahsil e- dip her hangi bir Tıp Fakültesinden Tabip olarak neş'et ey- lediğinde o“ Eylediğimde” 9-6-932 tarih ve 2000 numara k kanun mucibince mezkür Yurtta geçirdiği “ geçirdiğim” zamanın iki sülüsü kadar bir müddetle Sıhhatve Muavenet Vekâletinin ( tayin eyliyeceği (o mahalde ifasına mecbur olduğu “ olduğum ” hizmeti kabul etmediği “etme diğim ” veya kabul edipte müddeti muayyenesini bitir meden © terkeylediği “ eyledi im ” takdirde kendisi “ken- dim ” için sarfedilen paranın iki mislini ödemeği ve Tıp tah- silini terkettiği “ ettiğim ” veya sihhi sebepler haricinde Fa- külteden o daimi olarak çıkarıldığı kür Yurtta bir seneden az bir müddet kalarak yurdu terkey lediği o “ eylediğim ” takdirde keza kendisi “kendim” i- çin sarfolunan parayı ödemeği müteahhit, zamın, mütekeffil olduğumu natık işbu senedim tanzim ve müşarünileyh vekâ- lete tevdi ve ita kılındı. (2895 41ızı Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 10,000 metro İşbaşılık kirpas : Kapalı zarfla münakasası 9 ağustos 933 çarşamba gü- nü saat 10 da. kapalı zarfla münakasası 9 a- ğustos 933 çarşamba günü saat ll de. Açık münakasası 9 ağustos 933 çarşamba günü saat 14 de. : Açık münakasası 9 ağustos 933 çarşamba günü saat 15 de. Açık münakasası 9 ağustos ağ çarşamba günü saat 16 30,000 ,, o Amerikanbezi 6,500 kilo beyaz peynir 10,000 adet hasır süpürgesi 136 kalem Eczayi tıbbiye * Deniz kuvvetleri ihtiyacı için lüzümü olar yukarıda cins ve miktarı yazılı eşya münakasaya konulduğundan şartnameleri- ni görmek istiyenlerin her gün ve itasma talip olacakların da münakasa gün ve saatlerinde muvakkat teminat makbuzlari- le birlikte Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma komisyo- nuna müracaatları. (3290) Bursada: Satın Alma Komisyonu Riyasetinden: a bulunan kıt'at için 1,400,000 Bursa Askeri Lisesi 00,000 kilo odunun kapalı zarfla münakasası 10 ağus 33 perşembe günü saat on beşte Fırka Satm Alma Ko-| misyonunda yapılacaktır. Taliplerin şartnameyi görmek için her gün ve münakasa- ya iştirak için de vaktinden evvel teminat ve teklifnameleri ile Bursa'da Satın Alma Komisyonuna müracaatları (o (3336) İçtimai | “ çıdarıldığım ” ve mez | DOKTOR HORHORUNİ Her gün akşama kadar hastalarını Eminönü Valide kırsathanesi yanın. daki muayenehanesinde tedavi eder. Tel 2,4131 (4917). Darüşşafaka Lisesi Müdürlüğün den : Mektebin bir senelik ihtiyacı o- lan ve mecmuunun tutarı 10 bin li. | raya baliğ olan mütenevvi erzak kapalı zarf usulile alınacağından | taliplerin şartnamelerini görmek | üzere her gün ve münakasaya iş. tirâk etmek üzere 3 Ağustos 933 | perşembe günü saat 14 te Nuruos- maniyede Cemiyeti tedrisiye mer kezine müracaatları. (3231) 4387 Nama muharrer h Telgraf: j Turkiye Ziraat Bankasından: Ziraat Bankası Müfettiş n amzetliği için 14 Ağustos 933 pazartesi günü sabahı saai do kuzda Ankara ve İstanbul Zi- raat Bankalarmda bir imtihan açılacaktır. İmtihan netice- sinde muvaffakiyet ihraz edenlerden (6) Müfettiş namzedi talmaraktır - Müsabakaya iştirak edeceklerin “Mülkiye” veya “ Yüksek İktisat ve Ticaret ”* yektebinden ve yahut Hu kuk Fakültesinden mezun ol maları lâzımdır. Müfettiş nam | zetlerine (140) lira maaş ver ilir. İmtihan programına ve sa ir şartları havi matbualar : A nkava, İstanbul, ve İzmir Zi- İ raat Bankalarından tedarik e dilebilir. | Talipler bu matbuada yazılı vesikaları bir mektupla be- raber Ankara'da Ziraai ne “nihayet 10-8-933 günü akşamına kadar göndermek veya bizzat vermek suretile mürac aat etmiş bulunmalıdırlar. 32110) 4382 Deniz Levazım Satınalma Komisyonundan: 15000 ,, (o Vakete 13500 Ayak Vidala | atl0da. 5000 metro efrat elbiseliği şa- | Kapalı zarfla münakasası: 8 yak Ağustos 933 salı günü saat 14 750 kaputluk şayak te Kapalı zarfla münakasası: 8 A- İğusios 933 salı günü saat 15de Deniz kuvvetleri ihtiyacı için tüzumu olan yukarıda cins 9800 kilo kösele 35000 kilo sade yağı ? | dan şartnamelerini görmek istiyenlerin İ yayı itaya talip olacakların da moünakasa gün ve saa İ Kasımpaşada Deniz Levazım Satınalma komisyonuna müraca- i atleri. (3289) 49 Nafıa Vekâlelinden: 9.5-933 tarihinde yapılan münakasanın feshinden do- | layı Çoruh Vilâyetinde Hopa- Borçka yolu ve Çoruh nehiri ü- köprüsünün inşaatı kapalı gari usuliyle tekrar r, İhale 16 Eylül 1933 tarihine müsadif cumartesi günü saat 15 te Nafia vekâletinde ic va edilecektir. Münakasaya gireceklerin ehliyeti fenmiye vesikalarını münakasadan (8) gün evvel Yollar Umum Müdürlüğüne ve teklif mektuplarını münakasa (günü saat 15 şe kadar Nafia Vekâleti müsteşarlığma vermeleri lâzımdır. Talipler müna kasa kâğıtlarını görmek üzere Nofia vekâleti o Yollar Umum Müdürlüğüne, İstanbul, İzmir, ve Çoruh Nafia Baş Mühen- disliklerine müracaat edebilirler. Münakasa (10) lira mukabilinde Nafia Vekâ- leti Levazım Müdürlüğünden satım almabilir. (3370) 4543 Edirne Muhtelit Ortnmektebi Müdürlüğünden: Mektebimizde yapılacak olan (6097) lira 41 kuruş be- deli keşifli tamirat ve tadilât yirmi gün müddetle münakasa ya konulmuştur. Taliplerin şe raiti ve yapılacak işleri mahal- linde görmek üzere her gün mektep müdürlüğüne ve ihale olan 3-893 persembe günü saat onbeşte Edirnede Hükü- mette müteşekkil komisyona * “Teminat mektup veya makbuz leriyle”? müracaatları ilân olunur. (3396) 4556 Devlet Demiryol idaresi Samsun - Sivas hattı üzerinde Menteşe İstasyonu civa- rında 365 inci kilö metroda vaki taş ocağından çıkarılarak teslim olunacak 10000 M3 balastın kapalı zarfla münakasası 7 Ağustos 933 pazartesi günü sast 15 te Ankara İdare mer- kezinde yapılacaktır. Tafsilat Ankara ve Kav veznelerinde satılan şartnamelerde yazılıdır. (3295) beşer liraya Fosiotin NECATİ NA Türk Sigorta Türkiye İş Bankası tarafından teşkil olunmuştur. keyeti ve memurları kâmilen Türklerden mürekkep yegâne Türk Sigorta Şirke- tidir. Türkiyenin her tarafında (200) ü geçen acentalarının bepsi Türktür. Tür- kiyenin en mühim müesseselerinin vebankalarının sigortalarını icra etmektedir. Yangın, Hayat, Nakliye, Kaza, Otomobil #igorlalarım en iyi şersitle yapar. Hasar vukuunda zararları sür'at ve kolaylıkla öder. | vemiktarı yazılı eşya kapalı zarfla münakasaya konulduğun-. zer gün ve mezkür e- | İ zerinde inşa edilecek 113 metre açıklığındaki demir Borçka ! münakasaya İ 7 Çok kıymetli bir bebek gıdasıdır. Bu. nunla beslenen yavrular tombul ve kuvvetli neş'eli olur, sıhhatli büyür. (5342) 4337 DOLU Şirketi 4 Üncü Vakı' Han İstanbul | ; Ihtiyat ve Sermayesi: (1.000.000) Türk Lirasıdır. isse senetlerinin (s 60)ı Türkler elindedir. İdare meclisi ve müdürler MTİYAZ - Telefon: İst. 20531 Bankası Teftiş Hey'eti Müdürlüğü | Kapalı zarfla münakasası: 8 a- | ğustos 1933 Salı günü sa- | İ i İ Mülga Seyrisefain İdaresi Tasfiye Heyeti Reisliğinden: 2248 No. lu kanun mucibince Seyrisefain Müdüriyeti U mumiyesi İ Temmuz 933 tarihinden itibaren lagv edilmiş ve (1932) senei maliyesi nihayetine kadar olan alacağı ve vere ceği hazineye intikal eylemiştir. Mezkür idareden olacağı o İlanların alacaklarının hangi seneye ait ve ne cihetten ol- duğunun Ağustos 933 sonuna kadar pullu bir beyanname i- le Hey'ete bildirmeleri. (3517) #7 İstanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Reisliğinden: Akliye Hastanesine İüzu mu olan 30000 metro yerli A- merikan bezi olbaptaki şartname ve nümünesi o veçhile 8.8. 933 si gömü dnet id-$6 kapalı zarf uzulü ie ihale edilmek ü. zere münakasaya konmuştur. İsteklilerin ve şartname ve nu muneyi görmek isteyenlerin komisyona müracaatları. : 4ası (3310) Adana Memleket Hastahanesi . şeye Baştabipliğinden: Seyhan : Adana Memlek et Hastahanesinin ihtiyacı © lan (939) liramuhammen bedeli Laboratuvar alâtınm 933 İ senesi Ağustosunun 13 üncü perşembe günü saat onda ihale edilmek üzere münakasaya konulmuştur. Talip © olanların mezkür alâtın cins ve miktarlarını ve şartnamesini görmek ü | zere İstanbul Sıhhat ve İğtimai Muavenet müdürlüğüne ve yukarıda yazılı gün ve sasttada Seyhan vilâyet Encümenine müracaatları ilân olunur. (3305) 4479 İkinci Süvarı Fırka Kumandan'ığı Satın Alma Komisyonundan: Kırklarelindeki Kıt'at için 120,000 kilo, Babaes'de'ki kıt'at için 20,000 lila Un a'ınacaktır. 3 Ağuste: vari Fırka Satın A» «” svonuna müracaa 4476 |