11 Ağustos 1933 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

11 Ağustos 1933 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

ikisinde de birinciliği Paviyonu YerliMallar Sergisinde yapılan deko- rasyon ve vitrin müsabakalarının her ... kazandı Serginin en güzel paviyonu unvanını resmen kazanan bu güzellikler paviyonunu ve mükâfat olarak aldığı vazoları gidip Demiryolları idares: iiâ De İdaremiz için pazarlıkla satın almacak olan (37) kalem Furgon kasa kilidi, Stor perde, amp minyon duy küntör, maskap kalemi demir destere rakkamlı kilit, maskap tezgâhı kesme şa lumosu ve saire gibi muhtelifül cins malzemenin pazarlığı 16-8-933 tarihine müsadif çar- şamba günü mağazada icra kıl macağından taliplerin yevmi mezkürda saat 9 dan 11 e kadarisbati vücut ederek tahriren za dahilinde asılmış olup nüm une getirilmesi icap eden malze me için pazarlık günü nümunelerinin beraber getirilmesi; nu munesiz tekliflerin kabul edilmeyeceği ilân olunur. (3998) Kandilli Kız Lisesi Müdürlüğünden: 20 Ağustostan 1 Eylöle kadar yeniden talebe kaydiyle eski ta- lebe kayıtlarının tecdidine devam edilecektir. Kayıt günleri Pa- zar, Pazartesi, Çarşamba ve Cumartesi saat dokuzdan on yediye kadardır. Eylül birinden onuna kadar ikmal imtihanları yapıla. cak ve on bir eylülde tedrisata başlanacaktır. Leyli ücret 225 Liradır. Üç taksitte verilir. Bilfiil memur çocuklarma yüzde on tenzilât vardır. Ancak baremin sekizinci derecesine kadar maaş alanlara mahsustur. Vesika ibrazı şarttır. Vaktinde müracaat etmeyen eski talebenin yerine yeni talebe almacaktır. (3959) A | BM a Eminönü Malmüdürlüğünden: Kapı No. Sokağı Mahallesi Mesahası Muhammen kıymeti M.M. Lira 70/2 Babi (O Alemdar (o 299,17 14069 70/3 » » ” 12506 70/4 " " ”» 12506 70/5 ei v3 580,99 15251 Cağaloğlunda mülga Nafra nezareti ile Tayyare Cemiye- ti binaları arasında bu kerre dört parçaya ayrılan © yukarda mevki, mesaha ve kapı nümaralı yazılı arsalar bedeli iki tak- sitte ödenmek şartile hizaların daki kıymetler üzerinden ayrı ayrı kapalı zarf usulile 31 Ağustos 933 perşembe günü saat on dörtte satılacaktır. İsteklilerin muhammen kıymetin yüz- de 7,5 ğu nisbetinde teminat maktupları ile teklifnamelerini yevmi mezkürdan evvel Eminönü malmüdürlüğünde müte- şekkil satış komisyonuna tevdi eylemeleri. (3868) görünüz. LE d i aral Akay işletmesi müdüriyetinden: İdaremiz için örneği gibi yirmi beş çeşit 3 milyon kar ton bileti münakasa ile satm almacaktır. İhalesi 14 Ağustos 933 pazartesi günü saat 16 da yapılacaktır. İhale edipetme- mekte İdare muhtardır. İsteklilerin yüzde 15 güvenme akçalarile Levazım Şefli gine gelmeleri. (3946) Posta T.T. Binalar ve .. yes yese. Levazım Müdürlüğünden: Posta T. T. merkezlerim izin müsait olanlarına el ve dı- var ilânları asılma işinin aleni olarak müzayedesi 7- 8-33 ta rihinde mukarrer iken yevmi mezkürda tayin edilen saatten evvel ve sönra hiç bir talip müracaat etmediğinden kanunun maddesi mahsusasma tevfikan yevmi ihalenin bir hafta son raya 14-8-933 pazartesi günü ; saat 14 e talik edildiği ve ta- liplerin yevmi mezkürda yüzde yedi buçuk teminatı muvakka talarile komisyona müracaat “etmeleri ve bu baptaki şartna- meyi mubayaat şubesinden he daim alabilecekleri ilân olu- nur. (3932) İstanbul İthalât Gümrüğü Müdürlüğünden: Adet Cireği 4297 Avaryaislakve şeker bulaşıklı kısmen yarık kanavi- i çe çuval. Yukarda yazılı bir kalem mal 14-8-933 pazartesi günü | arttırma ile yabancı memlekete satılacağından isteği olan- lar saat 15 te İstanbul İthâlât gümrüğü satış mahallinde ha zır bulunmaları ilân olunur. (3821) Gedikpaşada Jandarma Satınalma Komisyonundan: Jandarma Kıt'atı için on dört kalem nalbant edevatı 15 Ağustos 933 Salr günü saat 15 den 16 kadar pazarlıkla satın almacaktır. Talipler almacak edevatın cins ve nev'ini anla- mak üzere her gün ve pazarlığa iştirak için mezkür günün muayyen saatinde komisyonumuza müracaatları. (3992) Istanbul Sıhbi Müesseseler Satınalma komisyonu Reisliğinden: Akliye ve Asabiye hastan esi için lüzumu olan 4000 met- re yerli elbiselik kumaş ile 300 tane karyola mühürlü ' nümu neleri ve olbaptaki şartnameleri veçhile 5 Eylül 933 salı gü nü saat 14 te kapalı zarf usulile ihale edilmek üzere ayrı ayrı münakasaya konmuştur. İsteklilerin müracaatları. (3973) OY ASPİRİN Tableti ' Yeni kapalı paketlerde daha temiz ve sıhhi olarak satın alınabilir. Ufak ihtiyaçlarınız için yeni paketleri tercih ediniz. Bu yeni ambalâj sizi kiymeti ol- mayan baska mamulât almaktan z 6040 tabletlik ambaldjlar içinde her yerde bulunur. İstanbul Yüksek İktısat ve Ticaret Mektebi Müdürlüğünden: 1.— Kayıt ve kabul işi I Eylül 933 de başlıyacak ve 30 Eylül 933 akşamına kadar sürecektir. j 2..— Kayıt işi için pazartesi, perşembe günleri sabahları saat ondanakşamları saat 17 ye kadar Mektep Müdürlüğü ne müracaat olunacaktır. 3.— Mektebin (Yüksek İktisat ve Ticaret) kısmma £ A.— Bakaloryaya tabi tam devreli lise mezunlarile bu derecede olduğu Maarif Vekâletince tasdikli ve bakaloryaya tabi ecnebi ve akalliyet liselerinden şahadetnameli olanlar ve Ticaret Lisesi ile Galatasaray Lisesi Ticaret kısmı mazunla rı (Galatasaray) Ticaret kısmı (mezunlarının hükümetçe mali müesseselerde bir sene staj görmüş olmaları şarttır. B.— Mülga Darülfünun fakültelerinden ve Yüksek teplerden mezun olanlar ile Türk Üniversitesi Ove Yüksek mekteplerden naklen gelecek olanlar. Naklen gelecek olanla rm evvelce girdikleri mekteple re her halde lise mezunu olarak kayıt edilmiş olmaları. şarttır pie im Mektebin, (Ticaret Lisesi) kısmma : A. — Bakaloryaya tabi Orta mektep mezunlarile Anka- ra, İzmir, Adana, Trabzon, Sa msun Ticaret mektepleri me- zunları almacaktır. z B.-—— Bu kısma girecekle rin yaşları on beşten aşağı ve yirmi birden yukarı olmıyaca ktır. 5.— Mektebin (Küçük T icaret) kısmına : İlk mektep mezunlarile Orta mekteplerin İ, 3, 3 üncü smıflarından tasdikname ile gelecek olanlar. Bunların yaş- ları da 13 den aşağı 18 den yu karı olmıyacaktır. AE 6.— Kayıt ve kabul için aşağıda yazılı vesikaları Müdür lüğe hitaben yazılacak bir istidaya bağlanmaları icap eder: 7 — Mektebin her üç kıs mı nehari ve muhtelit olup ted- risat öğleye kadardır. Yüksek İktisat ve Ticaret kısmı ile Tica ret Lisesi talebesinden üç sene zarfında tedris ücreti ve imti- "| han harer namile dört Hira yet miş beş kuruş alınır. 1.— Mektep şahadetnam * veya tasdiknamesi, 2— Sağ- lık ve aşı raporları, 3.— Hükü metçe musaddak iyi hal varaka sı, 4.— Hüviyet cüzdanı, 5.— Üç adet fotoğraf, 6.— Mektep idaresinden alınacak matbu be yannamedeki sorguları cevap ları yazılacaktır. (3772) 5162 YEDİKULE GAZ ŞİRKETİ Demir paslarına karşı hususi Siyah Bir Boya İstihsal etemektedir Fiyatı Çok Ucuzdur Malümat almak için, Beyoğlu'nda Tünel meydanında Metro Hanında birinci kata müracaat 16262) | TİCARET İŞLERİ UMUM MÜDÜRLÜĞÜNDEN : Esas mukavelenamesi mahalli kanun arma göre tazim edilerek üsülen tescil kılman ve 30 İkinci Teşrin 330 tarihli kanun kükümlerine göne tescili istenen In giliz tabiiyetli ve ellibin İngiliz Lirası sermayeli (Etlerman End Papayanni Lancs- Ellerman and Papayanai Lines) Şirketinin vekâlete verilen evrakin tetkik edile rek muvafık görülmüştür. Bu evrak ara sındaki umumi vekâletnameye göre şirket namına yapacağı işlerden doğacak daval arda bütün - mahkemelerde | deva eden; edilen ve üçüncü şahıs sıfatlarile hazır bulunmağa enlâhiyettar olarak tayin olu- nan umumi vekil (Edvard La Fonten Ma htumları Riçart ve. Hugh La Fonten (Edward Ta Fontaine's Sons Richard, Hug La Fontaine) dir. Keyfiyet mezkür kanunun yedinci o maddesine tevfikan ilân olunur. (6275) Preventorium Müdürlüğünden: 933 senesi için almacak odun ve Manğal kömürünün ya pılan açık münakasasında verilen fiyatlar muvafık görülmedi ginden 30-8-933 çarşamba günü saat 14 te Yüksek Mektep ler mübayaat komisyonunca tekrar münakasa arş Umumü Neşriyat ve Yazı İşleri Müdürü ETEM İZZET Gazetecilik ve Matbaacılık T. A. Ş