7 Ocak 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

7 Ocak 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

MİLLİYET PAZAR 7 KANUNUSANI 1934 İyi, temiz ve Zarif giyinmek İstiyenleri Bu kumaşlardan Yapılan Elbisenin ütüsü Kumaşları Ancak Toptan satışlar ve siparişler için müracaat mahalli: Bahçekapıda, eski Şamlı han No. 18 Telefon: 20485 Nafia Vekâletinden: (60000) adet normal © meşe traversi ile 14 omakaslık (546) adet meşe makas traversi kapalı zarf usulile münakasa- ya konulmuştur. Münakasa (21-1-934 tarihine müsadif Pa- zar günü saat 15 te Ankarada Nafia Vekâleti Müsteşarlık makamında icra edilecektir. Münakasaya taliplerin teminatı muvakkate (ve cari seneye mahsus Tica- ret odası vesikalarile birlikte ayni gün ve saatte komisyonda bulunmaları lâzımdır. Talipler bu husustaki şartnameleri An karada Nafia Vekâleti Levazım müdürlüğünden İstanbulda Haydarpaşada Liman İşleri Müdürlüğünden beşer lira mu- kabilinde tedarik edebilirler. | (29) 145 Barut İnhisarı Umum Müdürlüğünden: Ankara'da hipodrom ve stadyom civarmda inşa edile- cek 16,385,84 lira keşifli atış oyerinin inşası münakasaya konmuştur . Münakasa kapalı zarf usulile icra edilecektir. Talipler ta rafından alelusul yapılacak tekliflerin 29 Kânunusani 1934 Pazartesi günü saat dörde kadar Ankara'da Gümrük ve İn- hisarlar Vekâleti Levazım Müdürlüğüne veya İstanbul'da Ga iata'da Bahtiyar Hanında Barut İnhisar (İdaresine tevdi edilmesi lâzımdır. Teklifnameler İnhisar İdaresinden Şubatın birinci günü saat dörtte alâkadarlar huzurunda açılacaktır. Mebani projesi, şartname ve keşifname, on. lira bedel mukabilinde Gümrük ve İnhisarlar Vekâleti Levazım Mü- dünle veya Barut İnhisar İdaresinden tedarik oluna- ilir, < Tatmin edebilir. iştirâk edecek» Bozulmaz Perakende satışlar için Müracaat mahalli şimdilik: Yeni postahane civarında milli spor Zeki Rıza mağazası (11626) 11 Ankara Nafia Başmühendisliğinden: Ankara - Kırşehir yolunun 111-200 ile 116-181 kilo- metreleri arasında sekiz metre açıklığında obirbeton arme köprü ile 4981 metre tulunda şosa inşası (17255) lira (75) kuruş bedel ile ve kapalı zarf usulile münakasaya çıkarılmış- tır. 15 İkinci Kânun 1934 Pazartesi günü saat 15 te Vilâyet Encümeninde İhalesi yapılacaktır. Fazla tefsilât almak iste- yenlerin Ankara Nafia Baş Mühendisliğine müracaatları. (7166) Sıhhat ve İçtimai Muavenet Vekâletinden: Ankara Merkez Hıfzıssıhha Müessesesinin Seroloji kıs mma âit ahşap malzeme 15 Kânunusani 934 pazartesi gü- nü saat onbeşte pazarlıkla ihale olunacaktır. Şartname Ve- kâlet Hıfzıssıhha İşleri Umum Müdürlüğünde görülebilece Ki ilân olunur. (7193) 78 40 Haydarpaşa Emrazı Sariye Hastanesinden: ” Hastanemizde yapılacak hava kürü ve taraça mahalli i- çin 2-1-934 tarihinde yapılan açık münakasada teklif edilen fiat fazla ögrüldüğünden münakasa bir hafta müddetle 11-1-934 tarihine müsadif perşembe gününe tehir edilmiş- tir. Taliplerin ayni şerait dahilinde saat 14 te Galata'da Kara Mustafa Paşa Sokağında İstanbul Limanı Sahil Sıhhiye Mer- kezinde müteşekkil ihale komi syonuna müracaatları. (23) 143 | ISTANBUL BELEDİYESİ SEHİR TİYATROSU Bu akşam sant 19,30 da .UKUS HAYAT Büyük opereli Yazan: O Ekrem ve Cemal Reşit Jmuma 121 Verem, Kalp MÜTEHASSISI Dr. Cevat Cemil Muyanchanesini Beyoğlu İstiklâl cad- desi Rumeli Han 2 No. ya makletmiş- tir, Her gün 2-6, Tel42927. (11047) 1 — Arzu ve talep üzerine her Beykoz Beykoz Beykoz Beykoz Kunduraları Giyiniz! Giyiniz! Giyiniz! iniz Beykoz Kunduraları Giyiniz SUMER BANK Yerli Mallar Pazarı Erkek kunduralarında da mühim tenzilât yapılmıştır; istifade ediniz" İstanbul: Bahçekapı caddesi | Beyoğlu: İstiklâl caddesi Ankara: Çocuksarayı caddesi Samsun: Bankalar caddesi * EE EE FEMEN Holantse Bank-Üni'N.V. Sabık Banrısefit Felemenk, Bankası Stanbul Şuyesi | Galata Karaköy Palsa | Meydancık Alatemci Han ,Her türlü Banka muamele teri. Kasalar icar UMUMİ MUDURLUK:AMSTERDAM Şubeleri : Amsterdam, Buenos Aires, İstanbul, Rio de Janeiro, Santos, Sao Paulo. * > (“Cici Dudaklık Dünyanın en sabit dudak bo- yası; Farukinin Cici allığıdır. Hiç bir temasla silinmez. Yı- kansa bile çıkmaz. Yirmi dört saat dudakta kalır. Tecrübe- nda Faruki Güzel 1117951 çeşit kumaşın her rengi işlenir (ove süratle teslim olunur. 2 — Memleketin her noktasından vuku bulacak müracaatlara derhal cevap verilir ve nümune gönderilir: Toptan Satışlar için müracaat mahalli: İstanbul Sultanhamam, Telgraf adresi İpekiş : İtsanbul İpekiş — Telefon 20695 111635 | 88